Mä tilasin nyt sitten Eco Mineralsilta melkein kaikista sävyistä näytteet kummastakin koostumuksesta

Tilasin myös sen peiteaineen. Toivottavasti niistä löytyisi uusi pohja, koska Uoga Uoga tuntuu jotenkin liian paksulta. EDM olisi ohuempaa mutta ei peitä tarpeeksi ja alkaa kiiltää.
Kiinnostuin myös BareMineralsin barepro nestemäisestä meikkipohjasta kun bongasin sen Sokoksen mainoslehdestä. Mitenköhän toimisi pintakuivalla iholla joka rasvoittuu t-alueelta jonkin verran?
EDIT:
Näytteet ja peiteaine saapuivat. Tuo peiteaine on ihan huippu! Tilasin sen vaaleamman sävyn ja se on just hyvän värinen. Peittää mun mielestä ihan hyvin ja asettuu tosi nätisti. Pinta muuttuu kuivuessaan vähän puuterimaiseksi, mikä on hyvä juttu koska tuo pysyy tosi hyvin eikä ajaudu juonteisiin. Tästä tuli uusi lemppari.
Olen nyt kahtena päivänä testaillut näytteitä, ja mun mielestä ne on kaikki aika tummia ja punertavia tai oranssisia? Flawless versiosta sand on varmaan just hyvä kesäsävy, mutta sopivaa talvisävyä ei meinaa löytyä. Light beigeä mun täytyy vielä kokeilla koko naamalle, mutta se on siinä ja siinä onko liian vaalea. Tää on melkein ainut mikä ei näyttänyt punertavalta kämmenselällä. Perfection pohjan kaikki sävyt tuntui liian punertavilta mulle, olivat myös ehkä liian tummia. Vanillasta en tilannut näytettä, koska ajattelin sen olevan liian vaaleaa, mutta voi olla että se olisikin ollut hyvä. Perfection pohja tuntui asettuvan nätimmin iholle, Flawless tuntui vähän jämähtävän pintakuiviin kohtiin kiinni.