Kirjoittaja Aihe: Mineraalimeikit  (Luettu 63506 kertaa)

Poissa Xhex0879

• Haiven
  • *
Vs: Mineraalimeikit
« Vastaus #285 : 10.12.17 - klo:08:43 »
Kiitos, täytyy kokeilla tuota Everyday Mineralsia. Tuo Uoga uoga on sitten minulle liian tumma, olen valkea kuin lakana enkä edes rusketu.

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #286 : 10.12.17 - klo:09:25 »
Everyday Mineralsin sivuilta taitaa vissiin edelleen saada tilattua viisi näytettä pelkkien postikulujen hinnalla, niin voi testailla sopivaa sävyä.
Niiden vaaleimmat sävyt on todella valkoisia, itselleni liiankin vaaleita. Mutta sävyjä on paljon ja sieltä varmasti löytyy lähes kaikille passeli.

Poissa Xhex0879

• Haiven
  • *
« Vastaus #287 : 16.12.17 - klo:09:25 »
Kiitos vinkistä aivina. Biodellyn sivuilta saa tilattua näytteitä nyt ilmaiseksi, näköjään ilmaiset postitus kulut.

Poissa Midnight

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #288 : 16.12.17 - klo:10:53 »
Päätin siirtyy iteki mineraalimeikkien käyttöön, kun alkaa tätä ikää tulee ja vaihtelu virkistää. Liikkuvaa luomee ei näy ja iho on sävyltää kylmä: suomeks ei punaista...

Joten onko jollaki merkillä ( pienituloisen duunarin palkka, joten edullisemmasta päästä!) edullista kylmäsävyistä, jota kokeilla? Kylmää ruskeaa kaivataan, ettei tarttis sekoitella.

Kukaa kokeillut ALVA mineraaliluomivärejä?

Edit: peräkkäiset viestit yhdistetty.
« Viimeksi muokattu: 19.12.17 - klo:21:34 kirjoittanut ellen »
Midnight Blue

Poissa Xhex0879

• Haiven
  • *
« Vastaus #289 : 14.01.18 - klo:10:35 »
Ostin näytepurkin perusteella Everyday Mineralsin meikin, ainut huono tuossa on et iho alkaa kiiltämään nopeasti meikkaamisen jälkeen.peittävyys on kyllä riittävä.

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #290 : 15.01.18 - klo:10:02 »
Ostin näytepurkin perusteella Everyday Mineralsin meikin, ainut huono tuossa on et iho alkaa kiiltämään nopeasti meikkaamisen jälkeen.peittävyys on kyllä riittävä.

Noissahan on niitä erilaisia versioita eri ihotyypeille. Ehkä joku muu sopisi sulle paremmin. Mulla on kuiva iho ja mulle se jojoba on paras, mutta varmaan rasvoittuvalle iholle matte tai semimatte voisi olla parempi? Jos ei ole varma, niin niiden sivuilta saa tilattua ilmaisia näytteitä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 17.01.18 - klo:08:06 »
Mulla kiiltelee myös (kokeiltu EDM, LL ja Flow), ja käytänkin Lily Lolon mattaa viimeistelypuuteria sen takia. Tosin mun iholle sopii parhaiten LLn pohjat muutenkin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 17.01.18 - klo:08:39 »
Mulla alkaa iho helposti myös kiillellä. Nyt löysin Eco Mineralsin rasvaisen ihon pohjan ja oon ihastunut siihen! Pysyy iho kiillottomana pitkään. Muutenkin tuntuu parhaimmalta näistä mitä oon kokeillut: EDM, Uoga Uoga, Nui meikkivoide. Nuin meikkivoide oli myös positiivinen yllätys, mutta illalla alkoi nenä kiiltää. Sävy myös ehkä tummui päivän mittaan. Täytyisikin hakea näyte vaaleammasta sävystä ja kokeilla uudestaan, välillä olisi kiva käyttää nestemäistäkin pohjaa.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #293 : 17.01.18 - klo:20:13 »
^ Kuulostaa mielenkiintoiselta, oletko ostanut Eco Minerals -mineraalimeikkiä ihan sieltä kaupan omilta sivuilta Australiasta saakka vai jostain muualta? Voisin kokeilla uutta mineraalimeikkiä vanhan Meow Cosmetics -pohjan tilalla, sillä etsinnässä on aina parempi meikkipohja ;D .

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 17.01.18 - klo:20:39 »
Täältä tilasin: http://www.l-beauty.fi/ecominerals/

Saa tilattua näytteitäkin.

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 03.04.18 - klo:17:35 »
Välillä tulee muiden noiden perusmineraalipuuterien rinnalle kaivattua jotain vähän helpompaa ja iHerbin valikoimista löysin suht edullisen mukana raahattavan mineraalipuuterin Honeybee Gardensilta. https://www.iherb.com/pr/Honeybee-Gardens-Pressed-Mineral-Powder-Supernatural-0-26-oz-7-5-g/35157
Ainesosalista minusta vielä siedettävä, vaikka tuon puristetun muodon takia enemmän aineita onkin kuin varsinaisessa "puhtaassa" mineraalipuuterissa.

Hinta näköjään vähän noussut, itse ostin 6-7e hinnalla.. tulee siis muovisessa refill-paketissa, joka ainakin minulla on riittänyt hyvin mukana kuljettamiseen. Sävyistä olen kokeillut Geishaa, joka on kalkkilaivan kapteeneille (muilla firmoilla yleensä joku porcelain) ja Supernaturalia, joka on vaalea neutraali (vrt lumene 01, blondie, fairly light neutral). Peittokyky ok. Koostumus luultavasti tuon maissijauhon takia melko jauhoinen, mutta kunnon kosteutuksella ja/tai viimeistelysuihkeen tai veden kanssa tulee aika luonteva lopputulos.
1b F ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 26.07.18 - klo:08:57 »
Osaako joku sanoa mikä olisi Flown peachista asteen vaaleampi sävy? Tuo peach on mennyt näppärästi kevätreissulta saadun "rusketuksen" kanssa, mutta nyt alkaa olla aavistuksen liian vaalea nassu tuolle.