Kirjoittaja Aihe: Mineraalimeikit  (Luettu 62782 kertaa)

Poissa kleio

• Tukkaguru
Vs: Mineraalimeikit
« Vastaus #60 : 05.08.12 - klo:07:24 »
Olen nyt käyttänyt reilun vuoden verran Meow Cosmeticsin tuotteita, ja olen hyvin, hyvin tyytyväinen. Yksi ongelma kuitenkin on: primer. Sitä on purkissa tosi vähän ja se loppuu koko ajan kesken (kun vertaa siihen, että iso puuteripurkki riittää kahdeksi vuodeksi). Onko jossain muualla suunnilleen yhtä hyvää primeria myynnissä, jonka hankinta tulisi selvästi edullisemmaksi?
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #61 : 17.08.12 - klo:19:25 »
Onko kukaan kokeillut Flow kosmetiikan mineraalipohjaa?

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 18.08.12 - klo:21:30 »
Onko kukaan kokeillut Flow kosmetiikan mineraalipohjaa?
Sanni on. :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #63 : 20.08.12 - klo:20:21 »
^ Juu ton Sannin postauksen olinkin jo bongannut :)

Laitoin tilaukseen 3 samplen setin Flow kosmetiikan verkkokaupasta, hintaa tuli 2,50e.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 20.08.12 - klo:21:58 »
Mua kyllä kiinnostaisi kokeilla Flowin pohjaa, mutta tuolla ei tunnu olevan mulle sopivaa sävyä. Muutenkin nuo sävymerkinnät ovat paikoin aika ihmeelliset ??? "Sopii pisamaiselle iholle"? "Sopii ruskettuneelle iholle"? "Viileä sävy, joka sopii monelle"?
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 23.08.12 - klo:18:27 »
Mulle tuli Flown näytteet tänään ja en nyt ihan heti ainakaan riemusta kiljahtele. Sävyinä tulivat siis Babyface, Ivory ja Porcelain ja heti kättelyssä ivory ja porcelain ovat minulle liian keltaisia. Babyface näyttää sävynä hyvältä, aika lähellä Lolon candy canea eli siis talvisin käyttämääni china dollia tummempi, mikä sinänsä on jännää, koska tämä sävyn pitäisi olla tarkoitettu hyvin vaalealla iholle. Kokeilin nyt vaan nopeasti nenään ja sävy siis sulautuu hyvin ihoon mutta jotenkin tämä jättää loloa puuterimaisemman pinnan. Katselen nyt miten käyttäytyy pidemmällä "vaikutusajalla" ja jos jaksaisin levittää koko naamaan.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 20.10.12 - klo:07:41 »
Onko Purelyllä koskaan mitään alekoodeja? Olen niitä fb:stä yrittänyt kytätä, mutta turhaan. Puuteri on niin kallista, että ei viitsisi normihinnalla tilata.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 27.10.12 - klo:11:52 »
Oon nyt kaks kertaa meikannut Sassy Mineralsin pohjalla (sävy olive light), kun jäänyt mineraalimeikkipohjakaudesta (siirryin tavalliseen meikkivoiteeseen varmaan ainakin jo pari vuotta sitten) avaamattomia pohjia ja voi hitsit, nuohan näyttää ihan hyviltä. Osansa tekee se, että iho on nyt paremmassa kunnossa, niin ei tarvi sutia älytöntä kerrosta, kuten aiemmin. Alkoi silloin aiemmin tuntumaan, että joku maski naamalla, kun oli sitä peitettävääkin. Pitää nyt vuorotella Chanelin ja Lioelen BB-voiteen kanssa, niin ei pääse kyllästymään. Mutta on se hyvä, että en ole nakkonut roskiin noita pohjia  :T   
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #68 : 02.11.12 - klo:18:07 »
Osaisko kukaan neuvoa mineraalimeikeissä samanlaista luomiväriä kuin wet n wildin brulee?
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 02.11.12 - klo:19:20 »
Vaalea matta? Kuvista on vähän vaikea sanoa, taittaako sävy persikkaiseen vai kermaan - mutta katsopa Aliman Fleur Ja Vanilla Satin Matte -koostumuksella. Aliman Satin Mattet ovat ihania  :l.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 03.11.12 - klo:19:29 »
Kuvittelenko vaan vai onko niin, että poskipunissa Lily Lololla on kirkkaasti paras levittyvyys? Olen kokeillut Meowia ja Alimaa, mutta musta ne on paljon vaikeampi saada levitettyä nätisti. Tosin mulla on Lilylta käytössä tosi vaalea sävy (Cherry Blossom), joten sekin voi vaikuttaa.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 23.11.12 - klo:11:31 »
Olen jo jonkin aikaa käyttänyt mineraalipohjia, ja en voi enää kuvitellakaan siirtyväni takaisin normikosmetiikkaan. Ihme kyllä, vaikka Lily Lolon luomivärit olivat täyttä kuraa (viallinen erä?), pohjan luottotuotteeksi on muodostunut LL:n Blode, sen alla LL vihreä korjausväri ja Blonden päälle LL viimeistelypuuteri.

Mineralissiman pohja oli liian kevyt minulle, mutta käytän sitä luomivärin alle, luomipohjustajan päälle 'puuterina', joka fiksaa pohjustajan. Ja BareFaced ei sittenkään ollut niin hyvä kuin aluksi kuvittelin.

Myös Kicksissä tehty BareMinerals-meikki Matte-pohjalla Fairly light oli vakuuttava, niin vakuuttava että tilasin itselleni purkin lookfantasticistä.

Lukuunottamatta leukaani paukahtavia ajoittaisia (ilmeisesti hormonaalisia) finnejä, kasvojen iho on kirkas ja raikas - aivan kuin puhdistunut. Me love :O
« Viimeksi muokattu: 24.11.12 - klo:22:07 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 23.11.12 - klo:21:14 »
Mä en haluaisi myöntää tätä, mutta kaikkein paras kokeilemani mineraalipohja on ollut bareMineralsin peruspohja. Vain sillä olen saanut sekä kuultavan että peittävän lopputuloksen. Vaikka mulla ei olekaan enää kauheasti iho-ongelmia, niin pidän silti vähän peittävämmästä pohjasta. Esim. Meowin Flawless Feline oli loppujen lopuksi liian matta ja jauhoinen, vaikka peittikin hyvin. Olen bareMineralsista käyttänyt sävyä Golden Fair, joka on suht sopiva eli vain vähän liian tumma. Mitään rajaa en kuitenkaan saa aikaiseksi kun häivytän huolella ja kasvoillekin tulee vähän väriä. :)
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #73 : 27.11.12 - klo:00:45 »
Oh dear, bongasin juuri iherbin myyvän Everyday Mineralsia... toiset ehkä jo tämän havainneet, minä olen jälkijunassa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #74 : 27.11.12 - klo:18:27 »
Olen todella ihastunut etsyn Ethereallen mineraalimeikkeihin! (http://www.etsy.com/shop/Etherealle) Tällä hetkellä tuotteista saa 30% alennuksen niin laitoin tilaukseen kasan poskipunia, ja aion tilata vielä minikokoisia luomivärejä ja ehkä  joitakin primer/veil- ja pohjasampleja. Sain viime tilauksen yhteydessä ilmaisnäytteenä cake-sävyisen meikkipohjasamplen, ja se oli ehkä hieman liian vaalea, ja monet poskipunat on myös mukavan vaaleita niin ettei niillä saa vaalealle iholle vahingossa kovin helposti sudittua pelleposkia, eli kalkkilaivan kapteenit varmaan löytävät merkiltä sopivia tuotteita :) Toisaalta tarjolla on ihan hyvin tummempia ja kirkkaampiakin sävyjä. Yksi lempituotteistani on Ethereallen varjostusväri Hollow, joka on matta ja sävyltään vaalea, ja toimii varjostuksessa mun mielestä paljon esim. aurinkopuuteria paremmin.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii