Kirjoittaja Aihe: Mineraalimeikit  (Luettu 63242 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Mineraalimeikit
« Vastaus #90 : 10.01.13 - klo:23:16 »
^Siis puhut BareMineralsin Golden fair -sävystä ....en saa oikein selvää? Mulla on sama, ja mulle himpun tumma. Punertavampi Fair olisi ehkä vaaleampi ja parempi.

BM kerrostuu minusta hyvin, vähitellen kerrostamalla flat topilla, esim. Kicksin mallilla. Punaiset arvet saa piiloon, kun tekee ekaksi pohjan tuolla mineraalimeikillä ja sen jälkeen laittaa joko samaa mineraalimeikkiä sivelemällä hennosti arven päälle, tai sitten laittaa vahvempipigmenttistä peiteainetta (on muilla sarjoillakin, itsellä sekin BM). Huitaisen tuon komeuden päälle läpinäkyvän Mineral Veilin.

Kaikki tuo yhdessä 'huijaa' näyttämään, ettei arpia ole, vaikka kyllä ne tarkkaan katsottuna ovat. En ole vielä testannut Lauressin pohjia, joita jotkut pitävät aika lailla peittävämpänä. Toistaiseksi käytän BM:a ja Loloa (aivan eri sävytyypin sävyt vieläpä!).
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 11.01.13 - klo:14:59 »
Kathy!! Kiitos, että vinkkasit tuosta golden fair -sävystä, päätin kokeilla sen nyt uudestaan...

...

Yksi kysymys vaan olisi. Mikä olisi mahd. hellävarainen ja epätukkiva, halpa ja tehokas puhdistusaine mineraaleille? Käytössä erisanin puhdistusgeeli, en tiedä lähteekö sillä parhaiten ja sekin vähän kuivattaa ihoa. Öljyt on pelottava ajatus, pelkään että iho tukkeutuu kokonaan jos niillä rupean läträämään.. :D
Jee, hyvä että se sopi sittenkin. :) Mulla ainakin on niin, että jos vain kädelle pyyhkäisemällä swatchaa niin näyttää liian tummalta ja keltaiselta, mutta kasvoille buffattuna sävy vaalenee sopivaksi.

Itse käytän puhdistusaineena Madaran vaahtoa, koska sillä lähtee hyvin silmämeikkikin mutta jos kahdenkympin hinta on liikaa niin joku foorumilla kirjoitti käyttävänsä Ainun tai Pirkan vauvanpuhdistusvaahtoa. Niissä ei hinta päätä huimaa, ajattelin itsekin kokeilla.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #92 : 11.01.13 - klo:16:25 »
Mikähän mahtaisi olla halvin, mutta hyvin peittävä mineraalimeikkipuuteri?
Ei mieluustikkaan saisi jäädä iholle kauhean puuterimaiseksi.

Itse olen yhden ainoan kerran ostanut mineraalimeikkipuuterin, ja rakastuin kyllä todella siihen. Taisi olla mschic -merkkinen, mutta hinta melko korkea opiskelijalle (30€).. :/
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 11.01.13 - klo:22:21 »
^Väittävät Lauressin ja Beautiful Girlin mineraaleja peittäviksi, kelaa ketjua taaksepäin...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #94 : 12.01.13 - klo:11:11 »
Lauressin Ethereal-pohja on ihan sairaan peittävä. Lopputulos on aika kermainen, eli rasvaiselle iholle tämä ei ehkä sovi kovin hyvin. Beautiful Girl on myös tosi peittävä ja "kuiva" eli soveltuu rasvaiselle iholle hyvin.

Lauress ei ole ihan halvimmasta päästä, ja niillä on aika suolaiset postikulut, muistaakseni. Beautiful Girliltä taas pystyi ainakin aiemmin tilaamaan näytteitä tosi halvalla, ja ilman postikuluja. Ja ne BG:n näytepussukat on tosi isoja, niitä kun tilaa muutaman niin niillä pärjää jo monta viikkoa.

Poissa hedgehog

• Haiven
  • *
« Vastaus #95 : 12.01.13 - klo:14:43 »
Onko kukaan kokeillut Inikan mineraalimeikkejä? Mä tilasin Feel Uniquesta pohjan sävyssä stregth. Sävy oli itselleni hieman liian tumma, kesällä käytin sitä bareMineralsin fairiin sekoitettuna, mutta sittemmin päädyin lahjoittamaan Inikan äidilleni, koska sävy oli hänelle hyvä. Tykkäsin muuten Inikasta tosi paljon, koostumus oli itselleni juuri sopiva, peittävä, helposti levittyvä, mutta ei niin hohtava kuin bm:n original (en tykkää hohdosta). Mielestäni tämä on ollut kokeilemistani mineraalimeikeistä paras, joten ajattelin vielä tilata vaaleimman sävyn, eli grace, toivottavasti se on sopiva. Inikassa huonona puolena on se, ettei sävyjä ole läheskään niin paljoa kuin muilla mineraalimerkeillä, eikä sampleja käsittääkseni ole saatavilla.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 28.01.13 - klo:22:15 »
Huoh, haluaako kukaan ostaa BareMineralsit pois? Myyn Fairly Lightin ja Medium Beigen. Siis Matte-pohjana. Mulla on tosi ristiriitaisia kokemuksia, kun nuo ajoin toimivat, ajoin eivät. Muut BM:n mineraalit jätän kyllä itselle (peiteaine, Minreal Veil, sekä sen READY-versio sekä yvät luomivärit), mutta nuo matta-peruspohjat... huoh, olen valmis luovuttamaan. Lily Lolo toimii paljon vakaammin ja varmemmin minulla.

Jos kiinnostaa, laita yv:tä.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 29.01.13 - klo:15:28 »
Mikähän mahtaisi olla halvin, mutta hyvin peittävä mineraalimeikkipuuteri?
Ei mieluustikkaan saisi jäädä iholle kauhean puuterimaiseksi.

Myös Meow'lla on peittäviä pohjia, ainakin Pampered Puss ja Flawless Feline -koostumukset. Myös Meow'n pelkkää peittaria pystyy käyttämään yksinään pohjana. Ainoa vika on saatavuus (vain heidän omilta sivuilta), sekä sävyjen valtava määrä -> kauheasti testattavaa. Itse kyllä tykkään :)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 06.02.13 - klo:20:52 »
Onko kukaan kokeillut Inikan Mineraalimeikkejä? Kosmetologi teki tänään niillä meikin. Nestemäinen värivoide tässä sarjassa yhtenä mahdollisuutena. Aika peittävä meikkivoide, sanoisin. Myös oma primeri on, sekä  translucent-puuteri värivoiteen päälle.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 08.02.13 - klo:10:46 »
Sen  verran tärkeä kysymys, että laitan erillisen postauksen: onko kukaan huomannut, että kabukilla buffaaminen ärsyttää ihoa ja saa sen kihelmöimään ja kuivumaan? Minulla on kosketusherkkä iho, ja nyt huomaan, että kabuki saattaa aiheuttaa iholle jotain outoa. LilyLololla on onneksi levityssieni, jonka käyttöä aion nyt kokeilla ja raportoin.

Siirtymä luomuhoitiksiin ja meikkeihin on sisältynyt monia mutkia matkassa...

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 08.02.13 - klo:10:51 »
Kun käytin vielä Lumieren mineraalipohjaa niin totesin saman että kabuki on aivan liian väkivaltainen tapa levittää meikki. Päädyin sivelemään/taputtelemaan sen mekkivoidesiveltimellä tai kuivallaa sienellä kasvoille mutta nyt kokeilisin ehkä myös samaa tekniikkaa, jota käytä MAC MIneralize Skinfinish Naturalin kanssa eli pehmeällä mutta todella tiivillä Ecotoolsin kabukilla painan ja töpöttelen meikin kasvoille.
Raitoja käpälään!

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 08.02.13 - klo:11:22 »
^^ Tyhmä kysymys (ilmeisesti) mutta mitä buffaaminen tarkoittaa? Olen nimittäin kuvitellut sen olevan töpöttelyä/ hellää painelua siveltimellä.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 08.02.13 - klo:11:36 »
Minä käsitän buffaamisen tarkoittavan meikin pyörittelyä kasvoille sillä pensseillä hieroen.
Raitoja käpälään!

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 08.02.13 - klo:11:40 »
Sen  verran tärkeä kysymys, että laitan erillisen postauksen: onko kukaan huomannut, että kabukilla buffaaminen ärsyttää ihoa ja saa sen kihelmöimään ja kuivumaan? Minulla on kosketusherkkä iho, ja nyt huomaan, että kabuki saattaa aiheuttaa iholle jotain outoa. LilyLololla on onneksi levityssieni, jonka käyttöä aion nyt kokeilla ja raportoin.

Siirtymä luomuhoitiksiin ja meikkeihin on sisältynyt monia mutkia matkassa...

Juu mulla aiheutti/aiheuttaa ärsytystä, kihelmöintiä ja kutinaa, ei mikään kiva tuntemus. Viimeistään naaman hikoillessa alkaa nuo kutinat, ei mitenkään kiva juttu, kun saa olla rapsuttelemassa. Sinänsä hassua, kun mahdollisimman hellästi yritän tupsutella, mutta näköjään iho ei tykkää tuosta levitystavasta.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #104 : 08.02.13 - klo:12:35 »
Mulla kutittelua aiheutti bareMineralsin aitokarvainen sivellin, joka oli aaaaivan liian karhea. Minun ihoni ei ole edes herkkä, mutta nassua syyhytti inhottavasti. Synteettisillä siveltimillä kutiamista ei onneksi ole, sillä ne ovat olleet huomattavasti pehmeämpiä.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers