Kirjoittaja Aihe: Kun henna ei tartu?  (Luettu 11663 kertaa)

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
Vs: Kun henna ei tartu?
« Vastaus #30 : 23.07.12 - klo:22:15 »
No tänään oli sitte mun elämäni viimenen hennaussessio Lushin Caca Brunista + vähän Noiria mukana raastamallani mönjällä johon lisäsin tulikuumaa vettä.

Tänään oli jo selkä valmiiks vähän kipee perusteellisen lipaston siivousjutun takia, mut mut - Tänään ton kakan tuoksu, tai siinä oleva eltantuneen kaakaovoin tuoksu ja koko hennan heinämäinen tuoksu tuntu erityisen oksettavalta.

Levittäessäni väriä tippu sinne sun tänne ja nenänpäähän (ei, en ollu kännissä) ja koko ajan sai olla pyyhkimässä vessapaperilla sieltä täältä.
Sitte ku se mönjä oli kauttaaltaan mun päässä mulle tuli joku "valaistuminen" - mä koin et minkä  *****vetin takia mun tarttee tällasella  ****kalla värjätä hiuksiani ja aloin huuhdella sitä saman tien pois.
Huuhtelu oli tällä kertaa raskaamman tuntusta ku aikasempana 3 kertana, shampoota paljon ja 2 -3 kertaa hoitobalsamia ja selkä tuli kipeeks  ***tutti.

Eli nyt päätin sitte siirtyä Elumeniin, hyvästi henna   :T

Poissa Anamaria

• Haiven
  • *
« Vastaus #31 : 25.03.20 - klo:19:49 »
Hmm eikö henna peitä kunnolla harmaita?  ???

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
  • Focus sounds like hocuspocus
« Vastaus #32 : 10.04.20 - klo:19:39 »
Bodyart laatuinen peittää. Heikkolaatuisempi jättää tuloksen keltaoranssiksi. Googlen kuvahaulla löytyy aika hyvin kuvia kuinka pelittää harmaaseen hiukseen. Ostin ystävälleni joskus Yemeniläistä baq-laatuista hennaa, hänellä siis harmaantuneet hiukset. Lopputulos oli tumma oranssinpunainen. Sitä en tiedä kuinka esim. Cultivator's toimisi harmaaseen hiukseen.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3

Poissa Anamaria

• Haiven
  • *
« Vastaus #33 : 29.05.20 - klo:01:38 »
Bodyart laatuinen peittää. Heikkolaatuisempi jättää tuloksen keltaoranssiksi. Googlen kuvahaulla löytyy aika hyvin kuvia kuinka pelittää harmaaseen hiukseen. Ostin ystävälleni joskus Yemeniläistä baq-laatuista hennaa, hänellä siis harmaantuneet hiukset. Lopputulos oli tumma oranssinpunainen. Sitä en tiedä kuinka esim. Cultivator's toimisi harmaaseen hiukseen.
Kiitos vastauksesta 🙂