Mulla iskee usein keväisin luomuvillitys, tänä vuonna se johti Zuii-arsenaalin hankkimiseen. Olen nyt muutamana päivänä testaillut meikkipuuteria (vaalein sävy Ivory), poskipunaa (Melon) ja Volume-ripsaria. Näiden lisäksi olen ihan vaan pikaisesti testannut luomiväriä (Rose Mist), CC-voidetta/pohjustajaa (Mint) ja Sheer-huulipunaa (Begonia). Ihoni on kuivahko, vaalea ja sävyltään kellertävään hivahtava neutraali, tässä kokemuksia:
* Meikkipuuteri on kevyttä ja hienojakoista, tuo vaalein sävy sopii ihan hyvin tällaiselle suht kalpealle. Kabukilla tulee tosi kevyttä jälkeä, puuterivipalla vähän peittävämpää, mutta kovin peittävä tämä ei kyllä siltikään ole. Tykkään kuitenkin.

* Melon-poskipuna oli se tummin, pinkihkö vaihtoehto. Näyttää napissa vähän tummalta, mutta en ole ainakaan vielä onnistunut saamaan pelleposkia aikaiseksi, eli ei ehkä ole niin pigmenttistä, kuin päältä katsoen näyttää. Aika hohtava ja mukavan raikas, tykkään tästäkin.
* Volume-ripsiväri on oikein mukava perusripsiväri. Mustaa, hiukan kuivan oloista (tai voidemaista, en ole vielä päässyt selvyyteen kumpi on lähempänä totuutta), eikä mikään megatuuheuttaja, mutta tosiaan, oikein mukava arkiripsiväri. Zuii kestää normaalit arkitouhut, eikä varise. Tykkään.

* Rose Mist-luomiväri ja Melon-poskipuna näytti paketissa vierekkäin ihan samalta, eivät onneksi olleet identtiset.

Luomiväri on pehmeän tuntuista ja kauniisti levittyvää. Tositoimiin en ole tämän kanssa vielä päässyt, mutta ilman pohjustajaa oli sellainen nätti ruusukulta, ei ihan niin pigmenttinen kuin pakkauksessa näytti.
* Mintunvihreä CC-pohjustaja on aika jankkista, tuoksuu varsin voimakkaasti yrttiselle ja sisälsi hileitä, mikä oli vähän turn off. En tiedä haihtuuko tuo tuoksu kasvoilta ajan kanssa, toivottavasti. En ole vielä testannut meikin alla, mutta yksinään näytti ainakin blurraavan jonkun verran.
* Sheer lipstick Begonia, pinkihkö kevyt huulipuna. Mukavan tuntuinen huulilla, ei kuivattanut. Pigmenttinen, kädessä näkyi swatchijälki vielä pesunkin jälkeen.
Karkkipäivn koodin innostamana laitoin Biodellystä tilaukseen vielä kulmakynän vaaleammassa Coco-sävyssä. Olen kyllä kaiken kaikkiaan ollut huipputyytyväinen näihin hankintoihin.