Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset meikkituotteet  (Luettu 32853 kertaa)

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
Vs: Luonnonmukaiset meikkituotteet
« Vastaus #150 : 23.04.16 - klo:19:58 »
^ Joo, Alverde on luonnonkosmetiikkaa, merkillä on Natrue-sertifikaatti. Alverde on tosiaan DM:n oma merkki, ja se on siksi Saksan markkinoilla yksi halvimmista luonnonkosmetiikkamerkeistä. Ja Alverden tuotteet, erityisesti meikit, on kyllä tosi kivoja! Mun lemppareita on neljän luomivärin paletit, niissä on todella hyvin pigmenttiä. Myös huulikiillot ovat tosi kivoja. Rossmannilta löytyy myös oma luonnonkosmetiikkamerkki Alterra. Sen valikoima ein tosin mun mielestä ole ihan yhtä kiva ja monipuolinen kuin Alverden, mutta katsastamisen arvoinen kyllä ehdottomasti! :)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #151 : 23.04.16 - klo:20:15 »
DM ei taida toimittaa Saksan ulkopuolelle tilauksia :-\ ? Toi Aridithin kuvailema voide ja INCI kuulostaa hyvältä.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 23.04.16 - klo:20:42 »
Joo, se on tosiaan DM ketjun oma merkki, jota ei muualta valitettavasti saa. Mua vain epäilytti hinnan vuoksi, onko se tosiaan ihan sertifioitu merkki. Ei voi olla näin halpa :D. Mikään tuote ei tainnut siinä ständillä olla yli 5euroa. Niillä on paljon hyvitä tuotteita, poskipunat etc. joten sinäänsä harmillista, ettei edes netistä voi ostaa muualle, mutta Alverde on kuitenkin niin halpaa, että usein tulen laukut täynnä sitä suomeen luonnonkosmetiikasta höpertyneille sukulaisille :D. Sitä on helppo hamstrata. Oon paljon käyttänyt DM:än normaalien linjojen tuotteita ja niissä on joitakin helmiä, joten uskaltauduin nyt kokeilemaan luonnonkosmetiikkalinjaakin. Ainakin näiden tuotteiden perusteella sieltäkin löytyy varmasti sellasia hinta-laatu suhteeltaan ihan helmi tuotteita. Mulle luonnollinen meikkipuoli on kuitenkin tosi tuntematon, paljon laveraa ja weledaa ostan vartalotuotteina, mutten ole uskaltanut meikkejä testata allergioiden pelossa. Tuo maskara nyt oireili vähän, mutta en tiedä oliko se allergiaa vai jotain muuta se kummallinen tunne ripsien juuressa.

Tuossa on kyllä jotain soija seed öljyä ja olen allerginen soijalle, mutta katsellaan aiheuttaako se ihoon näppyjä tms. Ehkä, ehkä ei.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #153 : 06.11.17 - klo:16:36 »
Mitäköhän luonnonmukaista ripsaria sitä voisi ostaa, jos haluaisi tuuheutta ja vähän pituuttakin? Ripsarin pitäisi pitää taivutukset, eikä saisi tuhria tai varista.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 16.11.17 - klo:19:28 »
Onko joku kokeillut Nuin meikkivoidetta tai 100% Pure sarjasta 2nd Skin meikkivoidetta?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 18.11.17 - klo:14:00 »
Mitäköhän luonnonmukaista ripsaria sitä voisi ostaa, jos haluaisi tuuheutta ja vähän pituuttakin? Ripsarin pitäisi pitää taivutukset, eikä saisi tuhria tai varista.
Mä olen kuullut kehuja Avrilin ripsarista, mutta en ole vielä itse kokeillut. Ei kuitenkaan ollut musta hinnalla pilattu, oisko ollut Ruohonjuuressa jotain 12,90e ja Biodellyssä vielä halvempi.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #156 : 20.11.17 - klo:14:31 »
Onko kukaan täällä kokeillut Zao Silk foundation- meikkivoidetta? Olen huomannut, että nämä luonnonmukaisemmat meikkivoiteet sopivat paremmin iholleni, mutta nykyinen Idunin meikkivoide ei ole ehkä aivan sitä mitä haen. Huvittaisi kokeilla, mutta toisaalta ei kiinnostaisi heittää rahaa hukkaan, jos ei sitten olekaan hyvä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 24.01.18 - klo:11:19 »
Onko Hynt peiteaine kaiken hehkutuksen arvoinen? Kasaantuuko juonteisiin vai pysyykö hyvin paikoillaan? Vaaleimmat sävyt taitaa olla tosi vaaleita?

Poissa liisa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #158 : 24.01.18 - klo:12:04 »

^ ostan heti uuden tilalle, kun tämä Hynt-purkki loppuu. Siinä tosin mennee kauan!
Mulla on dco2 light,  talvi-iholle oikein sopiva, kesällä ehkä jo inasen haamumainen.  En tosin ole aivan vaaleaihoisin.
Ainut ongelma tuon kanssa on ollut annostelu. Sitä todellakin tarvitsee niin vähän.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 24.01.18 - klo:15:34 »
Mitä meikkivoidesävyä käytät tai osaatko kuvailla ihosi tummuusastetta? Pähkäilen sopivaa sävyä nimittäin...

Poissa liisa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #160 : 24.01.18 - klo:16:21 »

Oma ihoni on neutraali vaalea. Jos vaaleita sävyjä on paljon, minun ei kannata ottaa ihan vaaleinta. Ja neutraali, tai joskus  vaalea oliivi. Käytän hyvin vähän meikkipohjia, Nars Alaska oli kuitenkin oikein sopiva. 
Tuo Hynt toimii kevyenä meikkivoiteenakin, kun sen sekoittaa kosteusvoiteeseen. Tuli juuri reissussa kokeiltua.

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #161 : 13.02.18 - klo:15:56 »
Avrilin Le mascara waterproof testattu. Massa on kuivaa ja sen saa levitettyä tarkasti. Tulos on hyvä, luonnollinen ja siisti. Sopii minulle erinomaisesti arkikäyttöön, jolloin en halua näyttää liian meikatulta. Pysyvyys ja peseytyvyys vielä kokeilematta, niistä raporttia myöhemmin.

Edit. Pysyi juoksulenkillä kevyessä lumisateessa leviämättä ja lähti suihkussa kasvoputsarilla. Ensimmäisen käyttökerran perusteella tosi lupaava tuote.
« Viimeksi muokattu: 13.02.18 - klo:22:23 kirjoittanut Ananas »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 09.03.18 - klo:13:40 »
Viime vuoden loppupuolella ostin useita RMS Beauty:n tuotteita, tässä vähän käyttökokemuksia.

Kaikissa tuotteissa on öljy/vahapohja, jossa on todella mieto raaka-aineiden tuoksu. Tuoksu ei millään tavalla häiritse - eikä jää kyllä ihollekaan. Lähinnä tuoksu on mieto kookos, aavistus muitakin öljytuoksuja mukana. Tästä minun puoleltani täydet pisteet.

Voidepohja on kova, mutta lämpö vaikuttaa siihen voimakkaasti. Nyt talven viileässä talossa käyttö ei ole hurjan kätevää, mutta lämpimämmässä koostumus on toimiva, ei liian juokseva, ei liian vahamainen.

Ihoni on tykännyt voidepohjasta. Huolehdin kyllä siitä, että alle ei tule silikoneja - eikä myöskään liikaa öljyjä. Kaikissa tuotteissa on minun ihollani ihan ok pysyvyys, kun huolehdin, että alla on lähinnä vesimäisiä kosteuttavia kasvovesiä, seerumeita ja geelejä. Jos rasvaa on liikaa, niin tuotteet eivät pysy. Jos silikonia on alla, niin eivät oikein edes asetu - ja tuotteen öljyisyyden takia liukuvat pinnassa. Mutta toisaalta tuotteiden öljypohja toimii itsessään ihonhoidon sulkevana kerroksena - ja tosiaan koostumus sopii minun iholleni hyvin, hellii kuivaa talvi-ihoa, tuntuu jopa vähän suojaavan pakkaselta - eikä tuki. Eivät toimi iholla hyvin myöskään, jos iho on hilseilevä. Happokuorinnat ovat omalta osaltani ratkaisseet tämän talvisen ongelman lähes täydellisesti - joku happokuorinta on ehkä syytä olla ihonhoitorutiinissa, jos näistä tuotteista haaveilee.

Pakkaus on minusta ihana, paksu lasi ei ole turhan arka - ja ihanat metallikorkit. Simppeli, tyylikäs ja toimiva pakkaus, tuotteen sisältö näkyy kunnolla ja korkit toimivat konstailematta.

Suosikkini:
Living Luminizer - hyvin vaalea ja äärimmäisen hienojakoinen hohdetuote. Tämä sopii jokaiselle, joka kaipaa meikkipussiin luonnollista highlighteria - lopputulos tällä on melkein kuin suoraan valolla maalaisi. Myös öljypohja sopii highlighteriin ihanasti, se tuo oman kosteanpehmeän vaikutelmansa ihon pintaan. Jos iho on tumma, niin tämän sävy voi olla liiankin valkoinen, kannattaa katsella sarjan muita highlightereitä. Itse käytän kyllä kimaltavampiakin highlightereitä, mutta luonnolliseen meikkiin ja pakkaspäiviin (koostumuksen ansiosta jopa hieman suojaava) aivan ykköstuote. Kestää myös todella pitkään.

Un Cover Up - olin alkuun, että meh, mutta onneksi luin vähän enemmän nettikirjoittelua tuotteesta. Em. tavalla pohjustaen tämä toimii ihollani hyvin ja antaa todella kauniin ja ihoon täydellisesti sulautuvan pinnan, joka omalla naamallani kestääkin ihan kelvollisesti. Pigmentti on tässä peiteaineessa / meikkipohjassa äärimmäisen hienojakoista. Ihonhoidon jälkeen kaivan kämmenselälle pikkuisen kökkäreen voidetta lämpenemään - ja pudotan vierelle pisaran öljyä. Kun voide on lämmennyt siirrän sormella laikut nenälle, leukaan, ylähuulelle ja öljyn kanssa poskille ja otsalle (vähän helpottaa levittämistä ja antaa hyvin ohuen pinnan - sekä kuiville alueille vähän lisäkosteutusta). Sitten levitän tuotteen sormin taputellen, ei ole mielestäni mitenkään erityisen hidasta tai työlästä. Sulautuu todella kauniisti ihoon, ehkä suosikkipohjani luonnolliseen meikkiin ja "no makeup" -lookiin (Lumenen seerumimeikkivoiteen ohella). Lisäilen tarkalla siveltimellä vähän peittoa kohtiin, jotka sitä tarvitsevat - ja taputtelen. Puuterointi lisää reippaasti pohjan kestoa. 00 on minulle talvisin täysin oikea sävy, ei todellakaan mikään lumikki - mutta pohjasta lienee vielä tätäkin vaaleampi versio todella vaalealle iholle.

Lip 2 Cheeck - ei nyt mikään mullistava tuote, on minulla muitakin hyviä voidemaisia poskipunia / huulivärejä. Mutta sattuipa tästä jotenkin todella sopivat värit itselleni: Illusive - pehmeä ja luonnollinen luumunsävy, ihana sekä poskilla, että huulilla, talven ehdoton suosikki ja Modest - kirkkaampi, silti pehmeä korallisävy, myös todella helppokäyttöinen ja toimii sekä poskilla, että huulilla, mainio kesäväri puolestaan. Huulilla tämä on monia monitoimituotteita miellyttävämpi, pohja tuntuu huulilla mukavan kosteuttavalta kovuudesta huolimatta.

Un Powder, sävytetty - tämä on ihan HQ-tason puuteri, erittäin hienojakoinen ja kevyen sävyn ansiosta muutenkin huomaamaton - blurraa erittäin hienosti huokosia ja hiusjuonteita ja kiinnittää riittävästi. Jotkut sanovat, että heijastaa ikävästi salamavaloissa - minua tämä ei haittaa, kun en juuri ole kuvattavana. Hyvä konstailematon pakkaus, kiva kun puuterirasiassa on metallinen kansi. Ja huom. olen ennemminkin kuivaihoinen, ei välttämättä paras rasvoittuvalle iholle. Tämä on nykyisistä puutereistani ehdottomasti eniten käytössä, niin RMS:n kuin muidenkin tuotteiden kanssa.

Mjaa:
Eye Polish - minulla on vain yksi sävy, vaalea hohtava taupe, Myth. Tämän tuotteen pysyvyydestä valitetaan - ja todellakin, painuuhan tämä luomivakoon jos tuotetta levittää reilusti. Jos tätä levittää ohuelti niin pysyvyys on ihan ok. MUTTA pigmenttiä ei minusta ole tarpeeksi tähän ohueen levitykseen, ymmärrän oikein hyvin, miksi ihmiset yrittävät pakata tätä luomelle. Myth olisi oikein kaunis sävy luonnolliseen meikkiin, mutta tuotteen vaatima ohut levitys tuo niin vähän sävyä iholle, että vaikutelma on hyvin vaatimaton, eikä edes luomen normaali tummuus ja verisuonet mitenkään peity. Sinänsä luomien iho rakastaa ravitsevaa voidepohjaa, sääli ettei väriä ja peittävyyttä ole edes vähän enemmän. Nuorelle ja hyvin tasaväriselle luomelle tällä saa takuulla aivan ihanan keveän hohteen - ja aavistuksen sävyä. Suosittelen siis vain varauksella. MUOKS - käyttelen tätä varmasti kesällä highlighterinä, sävy on siihen erinomainen. Tähän kyllä voin tuotetta suositellakin, on edullisempaa kuin sarjan Luminizerit - ja myös tämän hohde on kauniin hienojakoista.
« Viimeksi muokattu: 09.03.18 - klo:14:31 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.