Kirjoittaja Aihe: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet  (Luettu 75123 kertaa)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet
« : 15.11.12 - klo:20:20 »
Aloitetaanpa uusi ketju tähän aiheeseen, kun vanha on täynnä.

Suurkiitokset Ainun puhdistusvaahdon vinkkaajalle. Pesee todella hyvin, mutta hellävaraisesti Misshan BB-voiteen sekä vedenkestävän ripsarin pois. Iho on raikas ja  pehmeä pesun jälkeen.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet
« Vastaus #1 : 26.11.12 - klo:12:47 »
Tilasin Hyvinvoinnin Tavaratalosta tämän Laveran putsarin (ja pari muutakin mitkä odottaa korkaamista) https://www.hyvinvoinnin.fi/lavera-basis-sensitiv-puhdistusgeeli. Vaikuttaa ihanalta, putsaa hyvin mutta hellävaraisesti. Mulla on pintakuiva ja herkkä sekaiho.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #2 : 15.12.12 - klo:19:34 »

Tässäpä yksi do it yourself -ohje silmämeikin puhdistukseen!

1. 1 kupillinen vettä; 1,5 teelusikallista baby shampoota; 1/8 teelusikallinen oliivi- tai kookosöljyä.
2. Sekoita hyvin

Tämä toimii myös jopa kestävimmän vedenkestävän silmämeikin poistoon!
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 15.12.12 - klo:20:13 »
^Mitä sinulla on noissa omissa sekoituksissa (tämä ja se ripsiravinne) säilöntäaineena?

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #4 : 16.12.12 - klo:15:11 »
^ Ei mitään :o Ei nuo mun sekoitukset ainakaan oo miksikään mennyt ilman säilöntäaineita.. :o
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 23.12.12 - klo:21:21 »
Onko kokemuksia LV puhdistusvaahdosta? Ostin sellaisen katsomatta inciä (huono juurikasvulainen) ja kotona vasta katsoin, että sisältää paraffinum liquidumia. Tukkiikohan tuo miten herkästi?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 04.01.13 - klo:21:35 »
LV puhdistusgeeli herkkäihoisille
Ihan alkuun tunnustus: ei ollut aavistustakaan, että LV tulee sanoista Lumi-Valko :D Tämän tajusin vasta tuotemerkin nettisivuilta...

En sinänsä ole herkkäihoinen, mutta tämä tuli valittua kun lahjakortin pois käytin ja joku putsari piti valita koska sellaista olin tuolloin vailla. Puhdistustehossa ei sinänsä ole mitään vikaa: poistaa ainakin kaksoispuhdistuksessa meikin riittävän hyvin, ei kiristä eikä toisaalta jätä mun rasvoittuvaa t-aluetta “liian” kosteutetun tuntuiseksikaan, vaikka tuotekuvauksessa sanotaankin nimenomaan, että “kosteuttaa ja rauhoittaa ihoa”. Jokin tässä jäi kuitenkaan puuttumaan, jotta juuri tätä putsaria pitäisi saada uudelleen lisää.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 04.01.13 - klo:21:59 »
Ostin jo aikoja sitten jostain alekorista Dove Pro Age-sarjan kasvoputsarin jonka korkkasin joitakin viikkoja sitten. Odotin jotain maitomaista kalvon jättävää putsaria, mutta olen todella tykästynyt tohon tuotteeseen! Koostumus ei siis ole lainkaan odotuksen mukainen, vaan se on lähes tuoksutonta kiinteää puhdistusvoidetta joka vaahtoaa kostealle iholle hierottaessa. Riittoisuus tossa on ihan omaa luokkaansa, tuubi kestää varmaan vuoden. Tuon tyyppiset koostumukset on yleensä mulla kuivattaneet ihoa narskuvan puhtaaksi, mutta tämä on kosteuttavaa ja rauhoittavaa. INCIssä on heti veden jälkeen glycerin. Olen käyttänyt kaksoispuhdistuksen kakkosputsarina. En tiedä löytääkö tätä enää mistään mutta jos jossain törmäätte, suosittelen :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #8 : 10.01.13 - klo:17:51 »
Olen ollut tähän mennessä tosi tyytyväinen Ainun puhdistusvaahtoon, mutta nyt on suosikki vaihtunut! Kokeilin nimittäin Pirkka vauvapesua ja ihastuin siihen. Pesee meikin paremmin kuin Ainu ja tuntuu todella hellävaraiselta eikä iho jää ollenkaan kuivan tuntuiseksi. INCIstä en ymmärrä mitään, joten en tiedä mitä tuo on syönyt, mutta samapa tuo kun oma iho näyttää tykkäävän. Luultavasti tulen jatkossakin pysymään näissä vauvojen aineissa kun herkkä ihoni kiittää hellävaraisesta kohtelusta.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #9 : 15.01.13 - klo:21:44 »
Onko kokemuksia LV puhdistusvaahdosta? Ostin sellaisen katsomatta inciä (huono juurikasvulainen) ja kotona vasta katsoin, että sisältää paraffinum liquidumia. Tukkiikohan tuo miten herkästi?

Jos mineraaliöljyt tukkivat ihoasi niin silloin tuo saattaa tukkia, sillä mineraaliöljyähän tuo on.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 15.01.13 - klo:21:56 »

Jos mineraaliöljyt tukkivat ihoasi niin silloin tuo saattaa tukkia, sillä mineraaliöljyähän tuo on.

Ehkä en käytä sitten päivittäin.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 16.01.13 - klo:10:39 »
Onko tuo Ainun tuote nimeltään Pesuvaahto? Tuommoisen bongasin kaupasta, mutta en sitten vielä ostanut. Glyseriiniä ainakin sisälsi, ja suositeltiin mm. vauvan hiuksien pesemiseen :)

Muoks. Kiitos purppura!
« Viimeksi muokattu: 17.01.13 - klo:07:57 kirjoittanut Elsinen »

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #12 : 16.01.13 - klo:21:18 »
^ Juu, sama tuote kyseessä, mistä täälläkin on keskusteltu. Suosittelen kyllä kokeilemaan.  :)

Täytyi oikein heti "napata" viestisi kun kerrankin osaan vastata johonkin.   :D

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 20.01.13 - klo:14:20 »
Onko kellään kokemuksia Olay Eye Make-up Remover - silmämeikin poistoaineesta? Tuon pitäisi poistaa vedenkestävä meikki joten sen takia tuo kovasti kiinnostaisi. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #14 : 20.01.13 - klo:15:03 »
^ Tarkoitatko Jenni. voidemaista tuubissa olevaa tuotetta?

Minulla on ollut tuollainen käytössä suunnilleen joulukuusta saakka ja olen käyttänyt sitä Max Factorin 2000 calorie wp -ripsivärin poistoon. Itse en ainakaan saa ripsiväriä poistettua nopeasti tällä tuotteella. Hieronkin voidetta ensin hetkeksi ripsiin ja annan aineen vaikuttaa. Tämän odottelun jälkeen laitan sitten samaa voidetta vanutyynyyn ja poistan ripsivärin normaalisti. Joskus väri lähtee helpommin ja joskus vaikeammin, riippuu myös kuinka paljon on ripsiväriä kerrostanut.

Muutaman ripsivärikerroksen tuolla tuotteella poistaakin han helposti. Aineelle on kuitenkin ehdottomasti annettava aikaa vaikuttaa, koska muuten ihoa joutuisi hankaamaan aivan liikaa vanulla.

Tuotteet toimii jokaisella aina yksilöokohtaisesti, mutta itse en enää tuotetta ostaisi. Toivon silmämeikinpoistoaineelta parempia ja nopeampia tehoja. Aine myös kirvelee jos sitä sattuu vahingossa osumaan silmään.  Pidän kuitenkin tämän tuotteen hajusteettomuudesta ja hellävaraisuudesta (kirvelystä huolimatta  ;D ), joiden takia olisin mielelläni jatkanut tuotteen jatkoa tämän tuubin loputtua. Voide ei kuivata ja on koostumuksena miellyttävä. Voide ei valu samalla tavalla ikävästi kuin öljyn kanssa oli tapana olla ongelmana.  ::)