^ Tarkoitatko Jenni. voidemaista tuubissa olevaa tuotetta?
Minulla on ollut tuollainen käytössä suunnilleen joulukuusta saakka ja olen käyttänyt sitä Max Factorin 2000 calorie wp -ripsivärin poistoon. Itse en ainakaan saa ripsiväriä poistettua nopeasti tällä tuotteella. Hieronkin voidetta ensin hetkeksi ripsiin ja annan aineen vaikuttaa. Tämän odottelun jälkeen laitan sitten samaa voidetta vanutyynyyn ja poistan ripsivärin normaalisti. Joskus väri lähtee helpommin ja joskus vaikeammin, riippuu myös kuinka paljon on ripsiväriä kerrostanut.
Muutaman ripsivärikerroksen tuolla tuotteella poistaakin han helposti. Aineelle on kuitenkin ehdottomasti annettava aikaa vaikuttaa, koska muuten ihoa joutuisi hankaamaan aivan liikaa vanulla.
Tuotteet toimii jokaisella aina yksilöokohtaisesti, mutta itse en enää tuotetta ostaisi. Toivon silmämeikinpoistoaineelta parempia ja nopeampia tehoja. Aine myös kirvelee jos sitä sattuu vahingossa osumaan silmään. Pidän kuitenkin tämän tuotteen hajusteettomuudesta ja hellävaraisuudesta (kirvelystä huolimatta

), joiden takia olisin mielelläni jatkanut tuotteen jatkoa tämän tuubin loputtua. Voide ei kuivata ja on koostumuksena miellyttävä. Voide ei valu samalla tavalla ikävästi kuin öljyn kanssa oli tapana olla ongelmana.