Sorruin eilen ostamaan
Forean Espadan, joka käyttää sinistä LED-valoa ja värähtelyä aknen hoitoon. Testasin eilen ensimmäistä kertaa ja koska epäpuhtauksia löytyy melko paljon, niin kasvojen käsittelyyn meni puolisen tuntia ja siinä vaiheessa loppui laitteestakin akku. En tiedä onko akku viallinen, kun mielestäni aika lyhyt käyttöaika. Tämä laite on kylläkin tarkoitettu yksittäisten finnien hoitoon ja tämän alkuinnostuksen jälkeen varmasti en jaksa puolta tuntia kahta kertaa päivässä ihoa käsitellä, joten ehkä jatkossa laitetta ei tarvitse ladata joka käyttökerran jälkeen

. Nyt kävin läpi myös sellaisia alueita kasvoista, joissa ei ole finnejä, mutta johon niitä yleensätulee helposti. Olen aikaisemmin käynyt kaksi kertaa kosmetologilla hoidossa, jossa on tehty vastaavanlainen led-valohoito ja se tehosi ihooni todella hyvin ja uusia finnejä ei tullut pitkään aikaan.
Eilen illalla testasin myös ostamani
Foreon Luna Play Plussan ja laitoin kasvonaamion, joten en voi suoraan tämän Espadan piikkiin laittaa sitä, että iho näytti aamulla todella hyvältä epäpuhtaudet olivat vähemmän esillä. Tuosta Luna Play Plussasta innostuin myös kovasti ja olen herännyt todellä myöhään tähän innostukseen mukaan

. Jos tätä tulee käytettyä ja tykkään tästä vielä muutaman kuukauden päästä, niin saatan ostaa ladattavan version, kun Go:n koko kiinnostaisi kovasti. Onneksi tämä toimii vaihdettavalla paristolla, niin tarvittaessa pärjään tälläkin laitteella.
Kehtaanko edes myöntää, mutta ennakkotilasin myös
Foreon Ufon, joka siis ilmestyy huhtikuussa. Kyseessä on kasvonaamiolaite, joka käyttää värähtelyä ja led-valoja naamion kanssa. Foreolta tulee siis omat kasvonaamiot myyntiin laitteen kanssa käytettäväksi, mutta laitetta voi käyttää myös muiden tuotteiden kanssa. Foreo mainostaa, että nyt voi unohtaa sheet maskit ja tällä laitteella saa saman hyödyn 90 sekunnissa. Itse innostuin eniten noista led-valoista naamion yhteydessä ja -50% alennus sai tarttumaan tarjoukseen. Nyt on sitten tuhlattu viimeisetkin joulahjarahat

.