Kirjoittaja Aihe: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet  (Luettu 83561 kertaa)

Poissa Angora

• HAIRahtanut
Vs: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet
« Vastaus #105 : 30.03.14 - klo:14:27 »
Mä tilasin ebaysta tuollaisen Konjac-sienen, maksoi 1,09€ ja tuli 12 päivässä tilauksesta. Näyttää tismalleen samalta kuin esim. Saara Sarvaksen postauksessa, hieman erilainen pakkaus(pussi) vain ja kaikki tekstitkin on englanniksi, eli veikkaisin kyllä ihan samaksi tavaraksi :) Ajattelin käyttää tuota ihan puhdistusaineen kanssa hieroen, kun tuntuu että pelkällä geeliputsarilla ei välttämättä lähde kaikki meikki/lika. Illalla testailen! :)

Jaksaisitko Jewely laittaa linkin myyjän sivuille?  O:)
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #106 : 31.03.14 - klo:18:36 »
Mä ostin tältä: http://www.ebay.com/itm/181330822035?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Taisin muistaakseni vain hakea sanoilla Konjac sponge ja valita summanmutikassa minkä tilaan, nyt kun hakee niin halvimmat on 0,70e :D

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #107 : 31.03.14 - klo:20:45 »
^ Mullakin on Ebaystä tilattu halpis sieni, joka on ihan samanlainen kuin kalliimpi versio. Ja eikös konjac-kasvi ole aasiasta päin, joten sillä syyllä uskalsin ostaa Kiinasta.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #108 : 08.04.14 - klo:15:03 »
Eli kauan tommosta sientä uskaltaa käyttää putkeen, olettekos jo käytelleet eli kuinka usein vaihtoväli? Vaikuttais hyvältä, nyt kun joutuu käytellä vahvempia aurinkosuojiakin, niin ton avulla sais varmasti hyvin pestyä kasvot :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #109 : 08.04.14 - klo:16:42 »
Mun sienen pakkauksessa lukee että vaihda 2-3 kuukauden välein, veikkaan että pidän itse ainakin kolme kuukautta kun en käytä joka päivä.

Mulla tuo sieni muuten kuivuu ihan sikahitaasti ja jos käyttäisin sitä joka päivä, niin se ei ehtisi välissä kuivua ollenkaan, saati sitten jos käyttäisin sitä aamuin illoin. Oon siis antanut kuivua reilusti ihan kivikovaksi asti ennen kuin käytän uudelleen, vähän ällöttää ajatus että se olisi jatkuvasti kostea eikä ehtisi kuivua missään välissä.

Muuten kyllä tykkään, haluaisin vaan kaveriksi vielä toisen vähän kuorivamman sienen!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #110 : 08.04.14 - klo:16:59 »
Ostin heräteostoksena tuollaisen konjac-sienen Sokokselta ja tuntuu ensimmäisen käyttökerran perusteella oikein kivalta tuotteelta. Iho tuntui puhdistuvan todella hyvin mutta sieni oli pehmeä eikä ärsyttänyt ihoa, kokeilin kevyesti jopa silmänympärysiholle eikä tuntunut ärsyttävän edes niitä. Tämä jää nyt kokeilukäyttöön ja käytän luultavasti kerran päivässä meikkiä poistaessa. Jos tuntuu jatkuvassa käytössä hyvältä niin pitääkin tilata seuraava kappale Ebaysta halvemmalla.

Käyttöiästä sen verran että tosiaan paketissa luki käyttöiän olevan n 3kk.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 08.04.14 - klo:17:19 »
Mä olen käyttänyt konjac-sientä nyt puhdistusgeelin kanssa, ja tulee tosi pehmeä iho. En käytä kasvoille nykyään ollenkaan rakeellisia kuorintoja, kun ne tuntuu joko tehottomilta tai ihoa ärsyttäviltä tai sekä että. Konjac tuntuu kuorivan kevyesti ja hellävaraisesti mutta tehokkaasti.

Sienen käyttöiästä sanottiin muistaakseni, että sitä voi käyttää kunnes alkaa näyttää nuhjuiselta tai hajota, keskimäärin sen pari, kolme kuukautta. Hygieniaa pohtiville, sienen voi ohjeen mukaan myös keittää välillä.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 08.04.14 - klo:17:45 »
Miten tuollainen konjac-sieni eroaa tavallisesta kasvojen pesusienestä? Siis esim. tällaisesta?

Mä käytän aina välillä putsarin kanssa tuollaista tavallista keltaista pesusientä, kun se tuntuu tosiaan puhdistavan vähän perusteellisemmin kuin pelkkä putsari ja samalla kevyesti kuorivan ihoa. Siis eroaako konjac-sieni jotenkin oleellisesti tavallisesta pesusienestä, vai mistä tuo hypetys oikein johtuu?
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 08.04.14 - klo:17:52 »
Mä oon kans käyttänyt noita tavallisia keltaisia sieniä ja mun mielestä oikeastaan ainoa ero on että Konjac on vähän tiheämpi ja tiiviimpi ja märkänä "limaisempi" ja liukkaampi. Ehkä juuri sen liukkauden takia sitä voisi käyttää myös ilman putsaria mutta putsarin kanssa kyllä asian ajaa tuollainen tavallinenkin sieni.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #114 : 08.04.14 - klo:22:59 »
^ ja ^^ Olen myös käyttänyt noita keltaisia sieniä ihonpuhdistuksessa aina välillä juurikin paremman puhdistustehon + kevyen kuorinnan takia. Varsinaisen eron Konjaciin Jewely jo kuvailikin ja tuota Konjacia tosiaan voisi käyttää ilman putsariakin. Konjac tuntuu iholla minusta vielä miellyttävämmältä kuin tuo keltainen sieni ja näin muutaman kokeilukerran jälkeen sanoisin että Konjacilla iho myös jää pehmeämmäksi ja miellyttävämmän tuntuiseksi.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #115 : 09.04.14 - klo:00:13 »
Miten tuollainen konjac-sieni eroaa tavallisesta kasvojen pesusienestä?

Sieni on konjac-kasvin juurta, jonka sisältämien mineraalien, antioksidanttien ym. sanotaan hoitavan ihoa, eli sen pitäisi  toimia myös hoitotuotteena. Lisäksi eri ihotyypeille on tehty versioita, joihin on lisätty esimerkiksi vihreää savea tai bambuhiiltä. Mä ihastuin sieneen sen tavallisesta kasvosienestä poikkeavan tuntuman vuoksi.

Esimerkiksi täältä löytyy tarkemmin tietoa: http://www.japanesekonjacsponge.com/pages/the-japanese-konjac-sponge-benefits
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 09.04.14 - klo:13:47 »
^ Okei, eli tuohon on siis lisätty hoitavia aineita. Alkoi kuulostaa sen verran mielenkiintoiselta, että pitää varmaan itsekin pistää sieni testiin. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #117 : 07.07.14 - klo:20:25 »
Mitähän mieltä täällä ollaan siitä, mahtaako Lactoline poistaa aurinkovoiteen kasvoilta? En tiedä miksi vähän nyt epäröin riittääkö Lactoline siihen, että poistaisin sillä aamulla laittamani Biothermin aurinkovoiteen kasvoilta. Tykkäisin taas kokeilla kyseistä pesunestettä kasvoille, mutta tällainen kysymys tuli kuitenkin nyt mieleen.  :D

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 08.07.14 - klo:20:32 »
^
Riippuu vähän aurinkosuojasta. Jos on ihan sitä tönköintä vedenkestävää niin käyttäisin puhdistusmaitoa/öljyä/tms ensin. Itse tosin putsaan aina ensin puhdistusmaidolla ettei jää mömmöjä naamaan. Lactoline irrottaa kyllä meikkiä todella tehokkaasti - käytän sitä myös meikkivälineiden pesuun ja sillä saa puhtaaksi sitkeimmätkin meikkivoide/puuteri/poskipunahässäkät, joita ei meinaa muuten saada pois ollenkaan.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 19.07.14 - klo:20:03 »
Kaipailisin käyttökokemuksia Avenen ja La Roche Posayn kasvojen puhdistusvaahdoista. Peseekö narskuvaksi tai jääkö iholle "rasvainen" kalvo/tuntu?