^ Joo, no tuo on just se, jota olen käyttänyt. Voin tavallaan allekirjoittaa sen kaikille ihotyypeille sopivuuden siinä mielessä, että se kyllä puhdistaa tehokkaasti mutta jättää pinnan jossain määrin kosteutetun tuntuiseksi. Aine siis vaahtoaa tehokkaasti, mutta jättää iholle jonkinlaisen pehmeän kalvon. Sanoisin että sopii varmaan parhaiten normaalille/sekaiholle, mutta samaa varmaankin sanoisin kaikista putsareista, jotka lupaavat sopia kaikille ihotyypeille... Mä tykkäsin tuosta aikoinaan ensin kovasti sen kosteuttavan tunteen vuoksi, mutta jossain kohti ärsytys alkoi olla liikaa - tuo nimittäin kirveli mulla silmissä ihan sikana ja ihokin alkoi jonkin ajan jälkeen kutista ja ärtyä. Päädyin siihen, että tuossa täytyy olla jotain mille olen allerginen tms, veikkaan risiiniöljyä, joka on mulle silkkaa painajaista muissakin tuotteissa. Käyttötuntuma on siis tuossa kyllä oikein mukava, ja jos ihoni (+silmät) sietäisi mitä tahansa, niin tuo olisi yksi suosikkejani, mutta mulle se ei vain kuitenkaan sopinut. Sopii varmaan sellaisille ihotyypeille normaalin molemmin puolin, jotka eivät ole niitä kaikkein herkimpiä. Tuoksu on melko pehmeä ja makea kukkaistuoksu, vähän niin kuin toffeinen kuusama. Voisi se miedompikin olla, mutta en muistaakseni kokenut itse silti kovin suureksi ongelmaksi.
EDIT: Jos on herkkä iho/silmät ja etsii kaikille ihotyypeille sopivaa putsaria, joka jättäisi iholle vähän kosteutta eikä kirvelisi silmiä, niin PC:n Moisture Boost on Korresia parempi vaihtoehto.