Kirjoittaja Aihe: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet  (Luettu 79902 kertaa)

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet
« Vastaus #15 : 20.01.13 - klo:15:10 »
^ Joo juuri sitä tuubissa olevaa tarkoitan. :)

Elikkä siis joo, taidan pistää tarkkaan harkintaan kokemuksesi perusteella viitsinkö ostaa tuota vai en. ;D Kun mulla kuitenkin toimii Lumenet ja Lorealit hyvin niin en taida laittaa rahojani tuollaiseen jonka toimivuudesta ei voi varmaksi sanoa. Mullahan varmaan palaisi hermot jos en saisi tuolla meikkejä poistettua ::)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #16 : 21.01.13 - klo:19:50 »
Ostin Lontoon reissulta Nivean vedenkestävän silmämeikinpoistoaineen, kun käsimatkatavaroihin ei tuollaista normiputelia (125 ml) tietenkään sallita. Tuote on aika OK, mutta outoa on se, miten tästä Nivean aineesta nopeammin kuluu kovasta ravistelusta huolimatta se läpinäkyvä neste, kun taas Lorkun putsarista se sininen!

Kyseessä siis tämä Double Effect Make-Up Remover:

Käytän muuten noita näitä putsareita laittamalla ainetta sorminpäihin, joilla sitten sivelen hellästi ripsiä. Mitään vanuja tai pumpulia en viitsi käyttää.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 26.02.13 - klo:20:51 »
Olen käyttämässä pois pientä korillista laatikkoon kertyneitä näytteitä ja niiden joukossa oli BeautyBaysta saatu Talika lash conditioning cleanser. Tätä ennen olen viimeksi käyttänyt aprikoosiöljyä ja sitä ennen Natusan baby oilia silmämeikin puhdistamiseen ja nuo ovat olleet tehokkaita mutta myös hyvin hellävaraisia silmille. Talika sen sijaan kirveli silmiä - eikä minulla edes ole herkät silmät! :P 3 ml:n näyte riittäisi useampaan kertaan, mutta kolmatta iltaa en tuota halua enää käyttää niin heitin loput pois.

MariAnn

• Vieras
« Vastaus #18 : 27.02.13 - klo:18:27 »
Olisiko vinkkejä hyästä silmämeikin puhdistusaineesta, joka sopisi herkkäsilmäiselle? Nyt käytössä Lumenen herkille silmille tarkoitettu silmämeikinpuhdistusaine, mutta sekin tuntuu kirvelevän, eikä puhdistakaan kunnolla ilman hankausta. Koostumuksesta kyllä tykkäsin, kun ei ollut öljyinen.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #19 : 12.03.13 - klo:22:57 »
Huomasin juuri iHerb-tavaroiden joukossa Desert Essencen Gentle Nourishing Cleanserin.  :o Oh, olen varsinainen hamsteri... avaan tämän ja otan käyttöön, ettei mene INCIn kärjessä komeileva arvokas omenamehu pahaksi  ;D
(Omenaviinietikaksi? sehän on yksi kuuma trendi ihonhoidossa!)
odotan ilolla, miten tämä toimii...

Kaapissa odottaa vielä Burt's Bees Radiance Cleanser. Nyt ei tarvitse tänä vuonne enää tilata yhtään putsaria... jos tarvetta tulee, LactoLinen pesuneste hoitaa loput.

MariAnn: oletko testannut Yves Rocherin Ruiskaunokkiputsarin?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 05.05.13 - klo:19:17 »
Mitkä olis hyviä meikinpoistoliinoja? Dermoshopin liinoista luin sellaista kommenttia, että monella ne on kirvelleet kasvoilla.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 09.05.13 - klo:10:46 »
Simple eye make-up remover padsit ovat olleet yllättävän hyviä! Silmämeikki lähtee melko helposti ja pakkaus on kätevä esim. reissussa. Ihan säännölliseen kotikäyttöön en näitä silti ottaisi, koska paketti riittää minulla siis tasan kuukauden enkä viitsi silmämeikinpoistoon käyttää n. 5 euroa kuukaudessa... Koska vertailun vuoksi esim. baby oil pullo tai muu öljypullo maksaa vähemmän ja kestää pari kolme kuukautta.  
« Viimeksi muokattu: 09.05.13 - klo:10:50 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 09.05.13 - klo:23:47 »
^ Yllätyin positiivisesti noista Simplen silmämeikinpoistolapuista. Suhtauduin näihin epäilevästi, koska Simplen silmämeikinpoistoaine oli hirveää myrkkyä ja pelkäsin, että nämä on samaa kamaa lappuihin imeytettynä. Joko Simple on uusinut tuotteen koostumuksen tai näissä lapuissa on eri ainetta kuin pullossa, koska nämä ei ärsyttänyt silmiä yhtään. Olen mieltänyt Simplen merkkinä sellaiseksi halpikseksi eikä tuo vitosen hinta tästä tuotteesta oikein istu tähän mielikuvaan.

Poissa Kieloeveliina

• Haiven
  • *
« Vastaus #23 : 28.05.13 - klo:14:21 »
Minä taas olen tykännyt kovasti Dermon puhdistusliinoista, sillä niihin on oikeasti imeytetty tosi paljon putsaria, kuten esittelytekstissä sanotaan. Yleensä kaikissa puhdistusliinoissa olen kokenut ongelmaksi, että liinat ovat tosi kuivia, ja niitä joutuu käyttämään useamman, että meikin saa pois.Dermoja riittää yksi.Ei ole kirvellyt, mutta en tosin ole erityisen herkkänahkainen. Ja minulla liinat on satunnaiskäytössä, reissussa ja joskus kun oikein kovasti laiskottaa...  ;)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 28.05.13 - klo:14:38 »
Onko olemassa silmämeikinpoistoainetta, jolla oikeasti lähtisi vedenkestävä ripsari helposti pois?

Mä olen testannut Beauty Without Crueltyn, Lumenen ja Proclén vedenkestävän meikin poistoaineet, mutta tuskaista hinkkaamista se poistaminen on noilla kaikilla. Oikeastaan ainoastaan öljyllä ripsivärin saa kohtalaisesti irtoamaan, mutta miinuspuolena sitten silmät ovat sumeina pitkän aikaa.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 28.05.13 - klo:14:54 »
Mä poistan aina viinirypäleensiemnöljyllä ja siihen perään tavallisella puhdistusgeelillä. Se geeli vie liian öljyisyyden pois ja kaikki meikit lähtee nätisti. Ei ole turvottanut mun silmiä lainkaan.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 28.05.13 - klo:15:10 »
^ Mullakaan ei ole turvotusta tullut, mutta se öljyinen kelmu silmissä on todella häiritsevä. Nukkumaan mennessähän se ei niin haittaa, mutta jos iltaa vasten meikkaa uudelleen ja poistaa aamuiset ripsivärit, niin sitten saa useamman tunnin olla sumusilmänä. :-\

Mä olen käyttänyt avokado- ja jojobaöljyä, kun niitä löytyy kylppäristä ennestään. Öljyn jälkeen vielä pyyhin silmät meikinpoistoaineella ja kasvovedellä, mutta silmät ovat silti öljyiset. Olisikohan jostain "kevyemmästä" öljystä hyötyä?
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 29.05.13 - klo:10:00 »
Mä luulen, että silmämeikinpoistoaine tai kasvovesi (ellei ole tosi alkoholipitoinen, mitä ei ehkä silmiin viitsi laittaa) ei poista sitä öljyisyyttä kunnolla, vaan se vaatii peräänsä nimenomaan vaahtoavan ja rasvaa ja likaa liuottavan putsarin. Itse käytän ihan Lactolinen perusnestettä, joka vaahtoaa sopivasti, muttei kuitenkaan kuivata. Mulla ei ainakaan öljyisyyttä ole tippaakaan tuon kombon kanssa,
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Jeanies

• Vieras
« Vastaus #28 : 29.05.13 - klo:12:21 »
Todella hyvä koko kasvojen/silmämeikin puhdistusaine on Oriflamen all over makeup remover, sopii jopa omille todella herkille silmille, eikä jätä sitä kalvoa silmiin. Inhoan sitä kalvon tunnetta silmissä yli kaiken ja silmätkään ei tykkää myöskään siitä, ovat hyvin pian punaiset. Yksi kaveri jopa puhdisti meikit piilareiden kanssa tällä ja sanoi että toimi hyvin, eikä mennyt silmiin ärsyttämään vaikka ne piilarit oli siellä. Löytyy myös vedenkestävälle meikille oma versio.

Toinen kehuttu ripsari on Kanebon se mikä peseytyy pois vain lämpimällä vedellä, sitä aion myös kokeilla kunhan ripsari varastot loppuvat :).

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 13.06.13 - klo:22:39 »
Micellaire-vesiä on pitänyt kokeilla jo pidemmän aikaa, joten matkalta tarttui mukaan muutama vertailuversio: Caudalien, Bioderman herkän ihon versio ja tavaratalon happis Monoprixiltä. Perustehot noissa kaikissa oli melkeinpä samat, mutta Caudalien vedellä irtosi silmämeikit kaikkein helpoiten ja se oli kosteuttavin (Incissä taisikin olla jotain öljyä tms alkupäässä) - kuivaihoisen/kuivuuteen taipuivaisen kannattaa kokeilla tätä. Caudalien vedessä on myös ihanan raikas tuoksu ja tulos tuntui jotenkin ylellisemmältä.

Bioderman puhdistusvesi on hellävaraista, mutta ei toisaalta hirveästi eroa Monoprixin halppisvedestä kuin siinä ettei siinä ole tuoksua. Kumpikaan ei irrottanut ripsaria yhä kivuttomasti kuin Caudalien puhdistusvesi. Aika peruskamaa siis molemmat. Iho tuppaa puhdistuksen jälkeen kuivumaan sekunnissa hiekkapaperiksi ellei kosteusvoidetta laita heti perään - samoin kävi näiden vesien jälkeen, poikkeuksena Caudalie. Kaiken kaikkiaan olin positiivisesti yllättynyt, että yhdellä vanulapulla lähtee suurin osa meikistä pois. Näistä saa hyvän vaihtoehdon meikinpoistoliinoihin, jotka ainakin omalle iholle ovat aivan liian raapivia. Omaan putsausrutiiniin puhdistusvedet sopivat aika huonosti, sillä putsaan meikit yleensä suihkussa, mutta Caudalien vesi oli sen verran hyvä että menee ostoslistalle  :)