Kirjoittaja Aihe: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet  (Luettu 83555 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet
« Vastaus #150 : 16.10.14 - klo:20:43 »
^Hmm, mulla Paulan Skin Balancing putsari kuivattaa ja Hydralight putsari taas saa kasvot helposti punoittamaan. Jättääkö tuo Moisture Boost putsari kasvoille kalvon tai sellaisen tunteen?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 17.10.14 - klo:01:20 »
^ Ei jätä kalvon tunnetta, ainakaan mulla. Sen luvataankin ihan suoraan huuhtoutuvan iholta täysin. Esimerkiksi sen Korresin kanssa (ainakin mulla) jää iholle ihan selkeä liukas kalvo, ja niinhän se taitaa luvatakin. Moisture Boost on sellainen geeli-lotion, ja se kyllä jättää kosteutta, mutta ei kalvon tunteena. Se sopii kyllä rasvoittuvallekin iholle, mutta ei ole ihan riittävä niille, jotka tarvitsevat tuntuvaa rasvan liuotusta huokosista. Se siis pesee hyvin pinnalta, mutta jättää ihon enemmän rauhaan kuin ne rasvaisemman ihon putsarit, jos nyt näin voi sanoa. Tietty tuokaan ei kaikille sovi, mutta on kyllä hirmuisen yleispätevä tuote läpi ihotyyppien.
1cFii, oma väri.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 18.10.14 - klo:22:59 »
Minusta tuo Milk Proteins ei ollut kummoinen - taisi jättää jotain inhaa tunnetta iholle. Mulla on ollut nyt käytössä Sebamedin oliivi pesuneste, joka toimii hyvin meikinputsauksessa. Jos etsii nestemäistä putsaria (ei siis esim. puhdistusmaitoa tai jotain öljymäistä) niin tämä on myös hyvä eikä kuivata.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #153 : 19.10.14 - klo:23:34 »
Nyt on kyseltävä LV-kokemuksia: onko joku testanut sekä puhdistusgeelin että vaahtoputsarin? Oliko toinen kuivattavampi? Muistelen jotain sensuuntaista lukeneeni jostain käyttökokemuksista, mutta nyt en sitä löydä..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 12.11.14 - klo:18:31 »
Tästä Avenen Redness-relief Dermo Cleansing Milkistä on muodostunut suosikki mun herkälle pintakuivalle sekaiholle http://www.avene.fi/tuotteet/couperosa_iho/antiredness_cleansing_milky_fluid. Toinen hyvä on Avenen Extremely Gentle Cleanser Lotion.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 09.12.14 - klo:11:42 »
Mulla oli jonkin aikaa käytössä Lumenen silmämeikinpuhdistusaine ja en osta todellakaan enää. Sai pyyhkiä oikein kunnolla, että ripset olisivat puhtaat, oli se sitten vedenkestävä tai ei :o.
 Lopuksi kirveli vielä alaluomia, kun sai hangata olan takaa ja tuntuu, että rypytkään ei siitä tykännyt 0_0.
Nyt palasin tuttuun ja turvalliseen Vivalin silmämeikin öljynpoistolappuihin, jossa aion myös pysyä, ja oi kun tämä onkin hyvää kamaa ja hellä silmille ja rypyille ;).
Ostin vielä kokeiluun Lorealin puhdistusöljyn, kun sitä kovasti on kehuttu, jolla saa silmämeikinkin pois ja lähtihän se Pirkan silmänympärysvoidekin mukaan, kun tuntuu, et rypyt ovat vaan pahentuneet Lumenen myötä.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 16.01.15 - klo:16:25 »
L'oreal Sublime Glow puhdistusöljy on minun mielestäni ansainnut kaikki kehut, mitä siitä on kirjoitettu arvosteluissa ym. :) Olen kokeillut todella monia kasvojen puhdistusgeelejä ja emulsioita, mutta tämä on ehdottomasti paras. Poistaa myös vahvemman meikkipohjan hyvin, myös Missha BB-voiteen, jota on hankala saada pois ilman kaksoispuhdistusta.

Olen käyttänyt kookosöljyä kaksoispuhdistuksen ensimmäisessä vaiheessa, mutta tämä L'Orealin öljy on vielä tehokkaampaa, eikä turvota luomia samalla tavalla. Suosittelen ehdottomasti kaikille, jotka kaipaavat hellävaraista ja tehokasta kasvojen puhdistustuotetta. Tämähän koostuu pääösin paraffiini- ja mineraaliöljystä, mutta sopii ainakin mulle. Hinta on edullinen 7,90 e/150 ml.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #157 : 17.01.15 - klo:00:08 »
Puhdistusöljyistä puhuttaessa, sain tilaamani Innisfreen Olive Cleansing oilin. EI sisällä lainkaan mineraaliöljyä, vain kevyitä tensidejä ja kasviöljyjä. Kevyt, mutta silti puhdistaa tehokkaasti - iho jää raikkaaksi jo ennen kaksoispuhdistuksen toista osaa. Pidän kovasti sekä keveydestä että jäkifiiliksestä!
« Viimeksi muokattu: 17.01.15 - klo:16:29 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 17.01.15 - klo:13:27 »
Mulle uusi tuttavuus on hollantilaisen (?) Rituals-merkin Sensational Soft Cleanser. Niin täydellin putsari kuin olla voi  <3 Käyttelen yleensä puhdistusmaitoa, mutta olen etsiskellyt sen kaveriksi sopivaa putsaria joka viimeistelee meikinpoiston. Tämä on geeliä, joka muuttuu öljyksi. Tämä siis pakkauksen mukaan - käytännössä kirkas geeli muuttuu valkoiseksi kun hieroo iholle eikä ole erityisen öljymäinen. Meikki lähtee hyvin pois eikä kuivata tippaakaan, toisin kuin melkeinpä kaikki muut putsarit, oli kyse kuivan ihon tuotteesta tai ei. Luulin putsarissa olevan silikoneja, sillä tulos on todella pehmoinen. Silareita ei incissä kuitenkaan näy. Incissä oli mukana myös panthenolia, jota näköjään löytyy jokaikisestä tuotteesta joka toimii loistavasti mun iholla  ;D Tuoksu on tässä aika kevyt ja vesimäinen.

Tämä saa siis ehdottoman suosituksen ja tilaan varmasti lisää. Onneksi saa netistä tilattua ilman tulleja. Ostin merkiltä myös yrittiteetä, joka oli sekin hyvää.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 17.01.15 - klo:13:57 »
Nyt on kyseltävä LV-kokemuksia: onko joku testanut sekä puhdistusgeelin että vaahtoputsarin? Oliko toinen kuivattavampi? Muistelen jotain sensuuntaista lukeneeni jostain käyttökokemuksista, mutta nyt en sitä löydä..

En ainakaan tykännyt tuosta vaahtoputsarista. Ostin sen lukematta inciä ja tuotehan sisältää mineraaliöljyä. Viimeisimmän käyttökokemuksen perusteella ei tunnu puhdistavan kasvoja kunnolla, muttei tunnu kosteuttavaltakaan. Iholle levitettäessä tuote häviää iholta, mitä kaikki vaahtoputsarit eivät tee. Kokeilin sitten käyttää tätä käsien pesuunkin, mutta siihenkin tuntui liian kuivattavalta.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 27.01.15 - klo:21:42 »
Ei voi olla todellista! Hyväksi toteamani Simplen kasvojenpuhditusliinat ovat kadonneet sekä S- että K-ryhmän kauppojen hyllyiltä. :( Olen käyttänyt noita jo pitkään aamuisin, koska mun iho ei tykkää liiallisesta vesipesusta. Kaikki muut tähän asti kokeilemistani liinoista ovat aiheuttaneet näppyjä säännöllisessä käytössä, Simplet eivät. Ostin nyt kokeeksi Nivean puhdistusliinapaketin, koska se oli ainut öljytön, mutta tässä on methylisothiazolinonea säilöntäaineena, joten riskillä mennään...
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #161 : 28.01.15 - klo:10:44 »
L'oreal Sublime Glow puhdistusöljy on minun mielestäni ansainnut kaikki kehut, mitä siitä on kirjoitettu arvosteluissa ym. :) Olen kokeillut todella monia kasvojen puhdistusgeelejä ja emulsioita, mutta tämä on ehdottomasti paras. Poistaa myös vahvemman meikkipohjan hyvin, myös Missha BB-voiteen, jota on hankala saada pois ilman kaksoispuhdistusta.

Couldn't agree more. Tämä öljy on lyhyessä ajassa pompsahtanut luottotuote-listani kärkeen koska a)sillä lähtee meikit kuin meikit ilman hinkkausta, b)öljy on todella helppoa huuhdella pois, c)talvisin pintakuiva ihoni rakastaa sen hoitavaa ja kosteuttavaa vaikutusta. Näytepussukasta kokeilemani Dermosilin puolukkaöljy oli surkeaa tavaraa, ja tämän huonon kokemukseni takia vähäsen arvelutti törsätä lähemmäs kymppi L'orealiin huippuarvosteluista huolimatta. No, onneksi elin vaarallisesti ( ;D ) ja ostin sen, aivan iiihana tuote. Taidan hamstrata sitä pari putelia varastoon kunhan saan seuraavan tilin. On se vaan niin hyvää ainetta.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 28.01.15 - klo:13:30 »

Couldn't agree more. Tämä öljy on lyhyessä ajassa pompsahtanut luottotuote-listani kärkeen koska a)sillä lähtee meikit kuin meikit ilman hinkkausta, b)öljy on todella helppoa huuhdella pois, c)talvisin pintakuiva ihoni rakastaa sen hoitavaa ja kosteuttavaa vaikutusta. Näytepussukasta kokeilemani Dermosilin puolukkaöljy oli surkeaa tavaraa, ja tämän huonon kokemukseni takia vähäsen arvelutti törsätä lähemmäs kymppi L'orealiin huippuarvosteluista huolimatta. No, onneksi elin vaarallisesti ( ;D ) ja ostin sen, aivan iiihana tuote. Taidan hamstrata sitä pari putelia varastoon kunhan saan seuraavan tilin. On se vaan niin hyvää ainetta.

Niimpä. Vaikka INCI ei välttämättä niin hyvä ole (mineraaliöljyä yms.), niin tässä tapauksessa tuote on vaan niin tehokas ja asiansa ajava, että minulle on sama mitä siinä on. Muutenkin poishuuhdeltavissa tuotteissa se (mineraaliöljyt ja paraffiini) on pienempi paha kuin esim. kasvovoiteissa- olettaisin näin.

Mietin myös tuota Dermosil Puolukkaöljyä, mutta en ostanut sitten. Taidan vaan pysytellä tässä L'orealin öljyssä.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #163 : 30.01.15 - klo:09:43 »
^Sublime Glow'hun verrattuna Dermon öljy oli todella rasvaista eikä sillä saanut edes BB-voidetta kunnolla poistettua, saati vesiliukoista ripsiväriä. Onneksi lehden mukana oli tuotenäyte niin jäi hukkaostos tekemättä. Pullo olisi lentänyt suoraa päätä roskiin jos olisin erehtynyt tilaamaan kokeilematta. L'oreal on täysin erilainen niin koostumuksen kuin puhdistustehonsa suhteen.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 06.03.15 - klo:21:15 »
Mulla on Avenen Redness-relief Dermo Cleansing Milk loppumassa ja uuden putsarin osto siis edessä. Tuo on ollut hyvä, mutta nyt haluan kokeilla jotain uutta  :) Onko joku kokeillut Iroisien hellävaraista puhdistusgeeliä ? http://kauppa.jolie.fi/product/1182/iroisie-gele-douceur-dmaquillante-hellavarainen-meikinpoistoaine-kasvoille-ja-silmameikille Misellikoostumus puhdistusgeelissä kuulostaa hyvältä.