Kirjoittaja Aihe: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet  (Luettu 81668 kertaa)

Poissa almiros

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet
« Vastaus #180 : 24.05.15 - klo:13:25 »
Olen ihan rakastunut L300-merkin miselliveteen. Tekee juuri sen mitä lupaa, eli puhdistaa, raikastaa ja kosteuttaa. Sopii mun herkälle iholle ja ihosta tulee älyttömän pehmeä! Se raikastuksen tunne on tosi ihana, ja tuolla putsaa mielellään kasvot ihan muuten vaan.  :D

Garnierin misellivesi taas oli kauhistus. Iho punoitti, kiristi ja kirveli käytön jälkeen. Se tuntui imaisevan ihosta aivan kaiken, eli meikin lisäksi kaiken rasvan niin että iho jäi tosi kiristäväksi. Iho tuntui jotenkin "palaneelta"? Mutta siis joo, ei todellakaan sopinut mun herkälle iholle vaikka sitä herkälle iholle sopivaksi mainostetaankin...
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #181 : 24.05.15 - klo:18:17 »
^ Harmi, että ei ole osunut silmiin tuo L300 puhdistusvesi, olisin hankkinut ilomielin Sokoksen -15% kampanjasta.
Garnierin oli loppunut, joten ostin vastaavan Nivean tuotteen (jonka jo olin käyttökelpoiseksi havainnut)...
Joskus täytyy testata tuo L300, kiitos vinkistä!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #182 : 22.06.15 - klo:22:56 »
Kyselenpä tässä ketjussa ettei tuo Korea-ketju mene ihan sivuraiteille :) Eli kun olen huomannut että jotkut juureksista haluavat kasvojen puhdistukseen tarkoitetun pesuaineen olevan nimenomaan vaahtoavaa, niin miksi? Tekeekö vaahtoavuus puhdistamisesta tehokkaampaa tai hellempää, vai onko kyseessä enemmänkin mieltymys tai ihotuntuma?
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 22.06.15 - klo:23:23 »
Mieltymys varmaan ensisijaisesti. Keskimäärin vaahtoavat puhdistusaineet ovat hankalia, todella monet iholle liian emäksisiä ja niissäkin, joissa happamuus on iholle sopiva, pesevät aineet voivat olla liian kuivattavia.

Öljyissä ja emulsioissa saattaa tulla sitten eteen tuotteen tukkivuus. Tai ihon herkkyys mekaaniselle ärsytykselle, jos esim. emulsion poistaa pyyhkimällä.

Kaikissa puhdistusaineissa voi olla allergisoivia ja ärsyttäviä ainesosia. 

En panisi noita kuitenkaan mihinkään paremmuusjärjestykseen, riippuu tilanteesta, ihon kunnosta, mieltymyksistä ja varmaan myös tuotteiden saatavuudesta. Olen itse kuitenkin tehnyt niin, että kun ihoni on selvästi kuiva, niin käyttelen emulsioita (talvella ihoni on sekä kuiva että kosteusköyhä). Kun ihosta ei puutu rasvaa, niin jotenkin se vaahto vaan tuntuu niin mukavalta  :).
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 24.06.15 - klo:21:32 »
Loreal puhdistusöljy näyttää kadonneen marketeista. En löytänyt Tokmannnilta, en S-marketin kaupoista. Hyllypaikkaa ei ole enää. Miksi pitää aina lopettaa hyvät tuotteet? Tätä taitaa saada silti ulkomailta tilattua, mutta olen sen verran mieltynyt Korealaisiin tuotteisiin, että tuskin tilaan Lorealin puhdistusöljyä.

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #185 : 26.06.15 - klo:19:22 »
^Aargh, eikä. Tuota on menossa itsellä toinen purkki, koska hoitaa asiansa tosi hyvin hintaansa nähden. Ainakin Prismassa olen kyllä nähnyt noita vielä, että toivottavasti eivät olisi ihan kokonaan loppumassa. :-\

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #186 : 26.06.15 - klo:22:06 »
Cattierin misellivesi on herkälle naamalleni ihan huippua tavaraa. Ei kuivata, ei kirvele, ei ärsytä, ei saa naamaa punoittamaan, mutta hoitaa hommansa ihan just niinkuin pitää.

Poissa Eleven

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 01.07.15 - klo:23:03 »
Olen käyttänyt aikaisemmin vedenkestävän ripsivärin poistamiseen Maybellinen Cils demasq -nimistä poistoainetta, joka ainakin Max Factorin FLE:n vedenkestävän kanssa toimii todella huonosti. Testasin Sokoksen alesta löytämääni Garnierin 2 in 1 -poistoainetta, joka mainostaa itseään ripsiä hoitavana ja tuuheuttavana. Tuuheuttamisesta en voi mennä sanomaan mitään yhden kokeilun jälkeen, mutta poistoteho oli ihan mielettömän paljon Maybellinea parempi! Pari pyyhkäisyä ja ripsari oli kadonnut. Suosittelen! Ei jää juuri Maybellinelle edes hinnassa: 125 ml pullo oli tarjouksessa alle 4 euroa, normaalihintaisenakin Maybellinea halvempi.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 06.08.15 - klo:14:56 »
Kevään ja kesän ajalta kokemuksia puhdistustuotteista:

Todella harvoin käytän meikinpuhdistusliinoja, mutta kun sain erään tilauksen mukana ilmaiseksi 10 kpl:n pakkauksen A'pieu facial cleansing tissues -liinoja, niin käytin ne pois reissussa ollessa. Olivat kuivahkon tuntuisia joten ihoa joutui hankaamaan jonkin verran. Ei myöskään poistanut esim. ripsiväriä kokonaan, vaan liinalla puhdistuksen jälkeen suihkun jäljiltä oli huomattavissa vielä ripsiväriä silmien alla.

Ole Henriksen African red tea foaming cleanser – Herkullinen appelsiinin tuoksu. Vaahto pehmeää ja paksua, ei siis heti katoa kun sen levittää kasvoille. Ehdottomasti yksi parhaista vaahtoputsareista, joita olen käyttänyt.

L'oreal sublime glow puhdistusöljy – Paljon tätä on kehuttu, ja itsekin pidän: on sopivan ohutta koostumukseltaan ja poistaa ripsivärinkin ihan hyvin.  Ei varsinaisesti jätä jälkeensä rasvaista tunnetta, mutta silti tulee hyvin usein käytettyä tätä kaksoisputsarin tapaan ensin ja perään vielä viimeistelen puhdistuksen jollain toisella tuotteella. Ihoa heleyttävää vaikutusta en ole huomannut.

Bioderma sensibio H2O make-up removing micelle solution – Tämäkin on netissä hehkutettu tuote ja itsekin yllätyin tämän tehokkuudesta: poistaa silmämeikinkin ilman mitään ongelmaa, mutta silti koostumus on hyvin kevyt, ihan vesimäinen. Tehokkuudestaan huolimatta ei ärsytä tai kuivata ihoa yhtään.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 14.08.15 - klo:10:54 »
Loreal puhdistusöljy näyttää kadonneen marketeista. En löytänyt Tokmannnilta, en S-marketin kaupoista. Hyllypaikkaa ei ole enää. Miksi pitää aina lopettaa hyvät tuotteet? Tätä taitaa saada silti ulkomailta tilattua, mutta olen sen verran mieltynyt Korealaisiin tuotteisiin, että tuskin tilaan Lorealin puhdistusöljyä.

Tätä loistavaa puhdistusöljyä löytyy taas marketeista, melkein joka kaupassa näyttää olevan. Hyvä! :ts

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 21.08.15 - klo:21:03 »
Vinkkejä herkälle pintakuivalle sekaiholle puhdistusmaidon tai -emulsion etsintään? Useimmissa ongelmana se, että ne ei huuhtoudu kunnolla pois ja/tai jättää ihon rasvaisen tutuiseksi tai ei puhdista kunnolla. Sellainen kalvomainen klähmäinen fiilis on ehdoton nounou. Puhdistusgeelit ja -vaahdot taas kuivattaa liikaa. Hajusteeton mieluiten.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 22.08.15 - klo:07:10 »
Tyhmä kyselee noista misellivesistä. Lähteekö niillä siis ihan kaikki meikki vaivatta pois? Jotenkin olen kovin skeptinen toimivuuteen, enkä ole siksi kokeillut. Tekisi kyllä mieli kokeilla, kun kovin moni tuntuu misellejä käyttävän. :)

Mun putsaus rutiinini on ollut samanlainen varmaan lähemmäs 10-vuotta. Ensin öljyputsaus (aiemmin luonnonöljyillä, nyt puhdistusöljyllä) ja puhdistusgeelillä. Sen jälkeen kasvovettä suihkutettuna kasvoihin. Aamuisin huuhtelen vaan vedellä ja suihkin kasvovettä päälle.

Kasvoveden syrjäyttäjäksi en ajatellut tuota misellivettä, koska pidän suihkeen raikastavasta fiiliksestä, mutta jos sellaisella tosiaan lähtee kaikki meikki vaivatta, se voisi olla hyvä tuote reissussa.

Kommentteja? Suosituksia?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 22.08.15 - klo:08:16 »
^ Ei lähde. Joskus kokeilin ja menee kerralla tyyliin puoli pulloa ainetta ja 50 vanulappua ja ihan hirveää hankaamista. Mä olen käyttänyt kasvoveden tapaan.

^^ Eikö niiden kuulu olla vähän sellaisia? ;D Eikä ne yleensä vedellä lähdekään kunnolla vaan pyyhkimällä.
« Viimeksi muokattu: 22.08.15 - klo:08:19 kirjoittanut Memmuuh »
3a/b F ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 22.08.15 - klo:10:04 »
Vinkkejä herkälle pintakuivalle sekaiholle puhdistusmaidon tai -emulsion etsintään? Useimmissa ongelmana se, että ne ei huuhtoudu kunnolla pois ja/tai jättää ihon rasvaisen tutuiseksi tai ei puhdista kunnolla. Sellainen kalvomainen klähmäinen fiilis on ehdoton nounou. Puhdistusgeelit ja -vaahdot taas kuivattaa liikaa. Hajusteeton mieluiten.

Olethan emulgoinut sen puhdistusemulsion, etkä vaan alkanut suoraan huuhdella vedellä? Emulgoiminen on tärkein vaihe siinä että puhdistusemulsio huuhtoutuu iholta kunnolla. Kannattaa myös tarkistaa siitä pullosta tai paketista että tuote on vesiliukoinen (eli yleensä siinä lukee silloin jotain tyyliin "poistetaan vanulapuilla tai vedellä huuhtelemalla").
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 22.08.15 - klo:10:30 »
Tyhmä kyselee noista misellivesistä. Lähteekö niillä siis ihan kaikki meikki vaivatta pois? Jotenkin olen kovin skeptinen toimivuuteen, enkä ole siksi kokeillut. Tekisi kyllä mieli kokeilla, kun kovin moni tuntuu misellejä käyttävän. :)

Mulla ainakin lähtee! Rakastan L300 misellivettä. Poistaa meikit älyttömän hyvin, ja on parantanut mun ihon kuntoa hurjasti! Luulen, että tuo ihon kunnon parantuminen johtuu juuri siitä että tuo misellivesi poistaa meikin niin hyvin ettei huokosiin jää mitään. Suosittelen todellakin kokeilemaan!  :ts Mä liputan tuon L300:n puolesta, sillä Garnierin misellivesi taas ei sopinut mulle ollenkaan.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569