Kirjoittaja Aihe: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet  (Luettu 83514 kertaa)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
Vs: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet
« Vastaus #210 : 28.11.15 - klo:15:22 »
Onko kellään kokemusta jonkinlaisten kasvojenpuhdistusliinojen käytöstä ihan päivittäisessä ihonhoidossa? Siis ilman että käyttää mitään muita aineita ihonpuhdistukseen? Riittääkö pelkät puhdistusliinat meikin poistoon?

Mun iho on niin kuiva ja herkkä ja vaikka mitä putsareita olen käyttänyt niin iho tuntuu tykkäävän huonoa pesusta. Viimeisimpänä kokeilin öljypuhdistusta, mikä helpotti kuivuutta, mutta aiheuttaa sitten tukkeumia. Kovin paljoa en meikkiä käytä, ainoastaan ongelmakohtiin meikkivoidetta ja muuten mineraalimeikkipuuteria.

blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 28.11.15 - klo:18:24 »
^Oletko kokeillut misellivesiä? Mä olen ainakin Nivean vedestä tykännyt pajon, ei kuivata tai ärsytä, mutta tietysti sekin voi olla herkälle iholle liikaa. Meikki lähtee hyvin. Olen joskus tosi väsyneenä vain putsannut meikin pois ja kaatunut sänkyyn ilman mitään rasvoja tai muita iholle ja sekään ei ole kuivattanut. Hinta ei ole paha, vaikka ei sitten sopisikaan, kuuden euron paikkeilla.

Niveasta puheen olleen, silmämeikinpoistoaine on tosi hyvää kamaa. Kostutan vanulapun, pidän hetken silmän päällä ja pyyhin pois, lähtee vesiliukoinen luomiväri, pohjustus ja luomivärit suit sait vaan. En käytä vedenkestävää enkä myöskään ole kokeillut rajausten kanssa, mutta tavanomaiseen meikinpoistoon ainakin on erinomainen, kun silmien aluetta ei tarvitse yhtään hangata.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 28.11.15 - klo:18:53 »
^ Onko tuo silmämeikinpoistoaine sama mikä tuli livboxissa? Se tosiaan on todella tehokasta! En käytä erillistä poistoainetta silmiin, mutta sellainen oikein tiukasti tarraava huulilakka lähtee tosi helposti tuolla.
3a/b F ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 28.11.15 - klo:19:01 »
^Juuri se, sellainen kaksifaasinen koostumus (Nivealla on muitakin versioita). Misellivesikin tuli joskus alkuvuonna LivBoxista. En olisi muuten tullut näitä varmaan ikinä ostaneeksi, mutta kummastakin tuli mulle vakiotuote  :)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #214 : 29.11.15 - klo:12:09 »
En ole misellivettä kokeillut. Pitäisi varmaan kun sitä niin paljon kaikkialla kehutaan  :)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 07.12.15 - klo:17:39 »
Tarvisin vinkkiä hyvästä meikinpuhdistusaineesta, joka sopii silmien laserleikkuun jälkeen mahdollisimman hyvin ? Täytyisi siis olla hellävarainen ja sellainen, ettei tarvitsisi hangata silmiä.

Aiemmin olen tykästynyt Natural Coden geelimäiseen tuotteeseen ja sen jälkeen tulleeseen voidemaiseen "Erase it"-puhdistusaineeseen. Nämä alkavatkin olla lopussa, eikä niitä enää edes myydä kaupoissa.. :)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 20.12.15 - klo:10:20 »
Taas paria itselleni uutta tuotetta kokeillut:

Origins checks and balances frothy face wash (pikkokoko), joka vaahtosi ihan yllättävän hyvin niin paksuksi voiteeksi. Hyvin myös tuntui puhdistavan meikin ja ihon. Jätti kuitenkin pikkuisen narskuvaksi ihon, joten sen vuoksi en varsinkaan täysikokoisena hankkisi.

bliss fabulous make-up melt gel-to-oil cleanser (pikkukoko) – On alussa paksuhkoa geeliä ja muuttuu kyllä lupauksen mukaisesti öljymäiseksi – kunhan tarpeeksi pitkään jaksaa hieroa tuotetta iholla. Veden lisäämisen jälkeen muuttuu maitomaiseksi ja sitten on helppo huuhdella pois. Käytän yleensä erillistä putsaria silmämeikille ja niin tein nytkin, mutta kyllä tämä tuote toimi ihan hyvin ainakin pohjameikin poistamiseen. Ei ole kiireisen pesun tuote.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 25.12.15 - klo:11:02 »
^Oletko kokeillut misellivesiä? Mä olen ainakin Nivean vedestä tykännyt pajon, ei kuivata tai ärsytä, mutta tietysti sekin voi olla herkälle iholle liikaa. Meikki lähtee hyvin. Olen joskus tosi väsyneenä vain putsannut meikin pois ja kaatunut sänkyyn ilman mitään rasvoja tai muita iholle ja sekään ei ole kuivattanut. Hinta ei ole paha, vaikka ei sitten sopisikaan, kuuden euron paikkeilla.

Niveasta puheen olleen, silmämeikinpoistoaine on tosi hyvää kamaa. Kostutan vanulapun, pidän hetken silmän päällä ja pyyhin pois, lähtee vesiliukoinen luomiväri, pohjustus ja luomivärit suit sait vaan. En käytä vedenkestävää enkä myöskään ole kokeillut rajausten kanssa, mutta tavanomaiseen meikinpoistoon ainakin on erinomainen, kun silmien aluetta ei tarvitse yhtään hangata.

Voisin itsekin ostaa miselliveden juuri sitä varten, kun on tosi väsynyt, eikä todellakaan jaksaisi pestä meikkejä pois. Esim. baarista tullessa tai väsyttävä työpäivä.  :ts
Jos ei ole meikkejä pessyt, niin aamulla ainakin kaduttaa.  :-[ ;D

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 29.12.15 - klo:21:28 »
Oon löytänyt uuden lempparin ja vieläpä ihan superedullisen sellaisen!
http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/muut/ihonhoito/rainbow-puhdistusemulsio-200-ml/

Mun on ihan turha vilkaista päinkään mitään geeli- tai vaahtoputsareita (iho on ihan korppu niiden jälkeen) ja ainoa kasvojenpesuaine mitä naamaani voin laittaa on emulsiot (ja monen sellaisenkin jälkeen iho kiristelee). Oon käyttänyt ainoastaan ihan marketeista saatavia (viimeisimpiä esim. L300 ja Nivea, L300 oli aika huono ja Nivea ok, muttei mikään ihmeellinen). No joku aika sitten ajattelin kokeilla Rainbowin versiota, tykästyin ja olen käyttänyt jo kaksi pulloa sitä. Tämä poistaa meikit tosi tehokkaasti (myös raskaamman silmämeikin) ja tuntuu kosteuttavammalta kun esim. nuo kaksi aikaisemmin kokeilemaani. Aika vahva tuoksu tuossa on, mutta Rainbowilla on kyllä joku hajusteetonkin versio. En ole huomannut tuosta hajusteesta mitään haittaa olevan, joten jatkan sillä. Ja hinta on muistaakseni n. 2 euroa!

Tuo Nivean misellivesi on kyllä myös hyvä, itse pyyhin sillä kasvot meikkien pesun jälkeen (eikä tartu vanulappuun enää mitään tuon Rainbowin pesuaineen jäljiltä, vaikka joskus meikkiä on ihan reilumminkin sekä naamassa että silmissä) ja se tuntuu kyllä melko kosteuttavalta, ei jää iho kiristelemään. :)
3a/b F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #219 : 29.12.15 - klo:22:13 »
^Hierotko tuon puhdistusemulsion ihoon ihan sormin kostealle iholle vai miten käytät sitä? Mun pitäisi kans varmaan käyttää emulsioita koska ne sopisivat iholleni varmaankin parhaiten, mutta en ole koskaan oikein oppinut käyttämään niitä.  ???

Useimmissa puhdistusemulsioissa neuvotaan käyttämään pumpulia ja mä taas tykkään puhdistaa ihon suihkussa eli puhdistusaine menee kostealle iholle käsin levitettynä ja tuntuu ettei puhdistusemulsiot oikein sovi tähän käyttötyyliin eli ihoa ei saa kunnolla puhtaaksi jne. Tosin edellisestä kokeilusta on jo muutama vuosi aikaa, joten pitäisi varmasti kokeilla uudestaan. Olen kokeillut vain jotain Lumenen ja Nivean perus puhdistusemulsioita eli voi olla myös kiinni siitä, etten ole löytänyt itselleni sopivaa...

Jos joku on löytänyt hyvän puhdistusemulsion jolla lähtee meikit kunnolla ja joka toimii suihkussa käytettynä ilman pumpulilla pyyhintää niin saa vinkata!  :D
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 29.12.15 - klo:22:15 »
^ Joo siis ensin huuhtelen kasvot, sitten märillä käsillä märille kasvoille (ja silmiin) vaan hankaan ja ainetta käytän melko reilusti. Huuhtelen enimmät ihan vedellä ja loput pyyhin ihan pyyhkeeseen. Toimii oikein hyvin siis suihkussakin käytettynä. :)

Mulla on myös herkät silmät, eikä tuo ärsytä silmiäkään.
« Viimeksi muokattu: 29.12.15 - klo:22:18 kirjoittanut Memmuuh »
3a/b F ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 29.12.15 - klo:22:20 »
^^Hunis useimmat puhdistusemulsiot kannattaa tosiaan käyttää kuivalle iholle. Itse teen niin, kun puhdistan emulsiolla, että levitän sen kuivalle iholle ennen suihkua, sitten menen suihkuun ja emulgoin sen (eli otan pienen määrän vettä käsiin ja pyörittelen emulsiota kasvoilla kosteilla käsillä) ja sitten huuhtelen suihkussa. Tuo puhdistusemulsion käyttäminen kuivalle iholle ja emulgoiminen on ainakin mun kosmetologikouluaikana opetettu ns. oikeaoppinen tapa joka irrottaa meikin tehokkaimmin. Toki voi olla että jotkut puhdistusemulsiot toimii kosteille kasvoille käytettynäkin mutta yleensä niiden käyttöohje on käyttää kuivalle iholle.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 29.12.15 - klo:22:39 »
Olen tykännyt Herbinan Marja Spa-puhdistusemulsiosta, koska se peseytyy hyvin iholta. En ole kuitenkaan enää nähnyt sitä kaupoissa. Tykkään käyttää geelimäisiä tuotteita, koska ne ainakin peseytyvät pois iholta.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 30.12.15 - klo:10:21 »
Olen tykännyt Herbinan Marja Spa-puhdistusemulsiosta, koska se peseytyy hyvin iholta. En ole kuitenkaan enää nähnyt sitä kaupoissa. Tykkään käyttää geelimäisiä tuotteita, koska ne ainakin peseytyvät pois iholta.

Minulla tuo tuote ei toimi ollenkaan, ei poista meikkiä. Aina jää vanulappuun jotain.

Nyt on käytössä toinen pullo A-D-E Earth Science puhdistusemulsiota kuivalle iholle (iHerbistä). On kyllä todella hyvä hinta-laatu suhde tässä, eikä kuivata ihoa ja on tehokas.
« Viimeksi muokattu: 30.12.15 - klo:10:23 kirjoittanut Kristiina »

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 30.12.15 - klo:10:26 »
^Minä käytänkin tuota emulsiota aamuisin. En yleensä meikkaa, mutta joskus olen poistanut tuolla meikit. Silmämeikki ei lähde kunnolla, mutta silloin käytän jotain muuta silmämeikin poistoon.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)