Kirjoittaja Aihe: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet  (Luettu 76612 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet
« Vastaus #240 : 12.07.16 - klo:11:34 »
L300 -sarjan silmämeikin putsari kokeiltu. Varsin hyvää kamaa, tuntuu hellävaraiselta, eikä polttele silmissä. Meikit lähtee liikoja hankaamatta.

Sen sijaan Eucerinin vastaava tuote oli ihan pommi, haukuinkin sen jo tuolla "Mitä et osta enää" -ketjussa. Hirveän kirvelevää ja sai silmänympärysihon ärsyyntymään ihan kunnolla.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #241 : 15.07.16 - klo:23:17 »
Olisiko ehdotuksia aasialaisen öljyputsarin tilalle, siis puhdistuksen ykkösvaiheeseen?
Mieluiten kasvisöljypohjainen / ei mineraaliöljy-tai vaseliinisellainen (ympäristösyistä..)
Innisfreen puhdistusöljy lähenee loppuaan, enkä kesäksi halua hankkia vastaavaa - härskiintyy helposti kuumassa asunnossa.

Balmi, puhdistusemulsio tai öljypuhdistus, mielellään helposti netistä tai lähitavaratalon hyllyltä..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 16.07.16 - klo:00:52 »
^Erisan on ainakin hyvä, mä en ole muuta käyttänytkään yli viiteen vuoteen. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 16.07.16 - klo:20:07 »
L300 Intensive Moisture Cleansing Mousse puhdistusvaahto kokeiltu. Etsin puhdistustuotetta, joka puhdistaa oikeasti meikin kasvoilta. Tehokasta ja samalla hellävaraista tuotetta on ollut vaikea löytää, tuntuu, että kaikista tuotteista jää silti meikkijäämiä kasvoille. Käytän korealaista meikkipohjaa, joka tuntuu olevan paljon haastavampi puhdistettava iholta verrattaen länsimaisiin meikkeihin. Tämä tuote on saanut niin paljon kehuja, että oli pakko kokeilla itsekin- enkä pettynyt! Puhdistaa meikit kunnolla- vanulappuun ei jää meikin rippeitä, yksi vaahdotuskerta riittää. Tästä jää kasvoille jotenkin liukas tunne, kun vaahtoa pesee pois- voin uskoa, että tämä ei silti sovi kaikille herkkäihoisille (kuten jotkut ovat kertoneetkin, että iho on reagoinut.) Vaahto on pehmeää ja levittyy hyvin. Suosittelen kokeilemaan, jos etsii marketista saatavaa, tehokkaasti puhdistavaa ja hajusteetonta tuotetta kasvojen puhdistukseen.

Poissa rhoda

• HAIRahtanut
  • rhubarb, rhubarb, scientific rhubarb
« Vastaus #244 : 16.07.16 - klo:22:23 »
Mulla kookosöljy tukkii ihohuokosia ja kirvelee silmiä. Käytän jojobaöljyä ja Erisanin geeliputsaria. Jojobaöljy on toki kalliimpaa kuin kookosöljy, mutta kuitenkin riittoisaa.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 30.08.16 - klo:21:43 »
Ostin lumenen sensitive touch- silmämeikin poistoaineen. Emävirhe. Levittää vaan meikit pandakarhuksi pitkin naamaa vaikka ripsarini ei ole vedenkestävää. Aiemmin käytössä oli Lumenen water proof ja se oli oikein hyvää ja toimivaa tavaraa. Pitäisi jatkossa muistaa että jos joku toimii moitteetta, älä vaihda!
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #246 : 31.08.16 - klo:05:31 »
^Erisan on ainakin hyvä, mä en ole muuta käyttänytkään yli viiteen vuoteen. ;D

Mä käytän auringonkukkaöljyä. Eli hieron sen ensin naamaan, vaikutusaika ja sitten Lactacydia sormenpäihin ja hieron. Tietenkin toinen puhdistus perään Lactacydillä, mutta hienosti tuo toimii, oma versioni kaksoispuhdistuksesta  :D
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #247 : 15.09.16 - klo:09:16 »
Yhyy menin pihiyksissäni ostamaan Pirkan pinkin kasvoveden kun edellinen loppui, tää on ihan paskaa. Ja koko jätti pullo vielä jäljellä!
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 17.09.16 - klo:21:31 »
Mun täytyy vielä vähän lisää kehua pari sivua sitten mainitsemaani Rainbowin puhdistusemulsiota. Olen alkanut käyttää vedenkestävää ripsiväriä ja aluksi pesin ne pois erillisellä meikinpoistoaineella tai vauvaöljyllä kunnes vähän vahingossa laiskuuksissani huomasin, että tuo Rainbowin puhdistusemulsio poistaa jopa ne vedenkestävät ripsarit paremmin! ;) Ja mä käytän vieläpä aika reilusti ripsaria. ::) Tuolla lähtee ihan mikä vaan pakkeli naamasta ja silmistä ja muutenkin iho tykkää eikä ärsytä silmiä.  <3
« Viimeksi muokattu: 17.09.16 - klo:21:33 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 20.09.16 - klo:08:05 »
Mun täytyy vielä vähän lisää kehua pari sivua sitten mainitsemaani Rainbowin puhdistusemulsiota. Olen alkanut käyttää vedenkestävää ripsiväriä ja aluksi pesin ne pois erillisellä meikinpoistoaineella tai vauvaöljyllä kunnes vähän vahingossa laiskuuksissani huomasin, että tuo Rainbowin puhdistusemulsio poistaa jopa ne vedenkestävät ripsarit paremmin! ;) Ja mä käytän vieläpä aika reilusti ripsaria. ::) Tuolla lähtee ihan mikä vaan pakkeli naamasta ja silmistä ja muutenkin iho tykkää eikä ärsytä silmiä.  <3

Oho, olisiko viimein tapahtunut ihme, ja tehokas puhdistusemulsio on löytynyt? 0_0 Täytyy kokeilla tätä tuotetta. Itse en ole löytänyt yhtäkään puhdistusemulsiota, joka puhdistaisi oikeasti kaikki meikit naamasta. Puhdistusemulsio olisi siksi miellyttävämpi valinta, koska se ei tunnu kuivattavan niin paljoa.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 20.09.16 - klo:08:57 »
^ Mulla monet puhdistusemulsiotkin jättää ihon vähän kiristelevän tuntuiseksi ja tuo Rainbowin emulsio on kokeilemistani paitsi selvästi tehokkain, niin silti myös "kosteuttavimman" tuntuinen jos niin voi puhdistustuotteesta sanoa. :D

Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, ei voi mennä ainakaan pahasti mönkään kun tuotteen hintakin on vain n. 2 euroa. ;) Tuota raaskii käyttää vähän reilumminkin, vaikka se kyllä on myös koostumukseltaan riittoisamman tuntuista kun monet muut puhdistusemulsiot. Jotkut emulsiot jotenkin vaan katoaa naamaan eikä poista meikkiä kunnolla.
« Viimeksi muokattu: 20.09.16 - klo:09:02 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 20.10.16 - klo:17:29 »
Olen käyttänyt jonkin aikaa Garnierin epäpuhtaan ihon 2in1-puhdistusgeeliä, joka on hajusteeton ja väriaineeton ja sopii silmillekin. Olen vuosia etsiskellyt sopivia decyl glucosidella peseviä putsareita, kun ne tuntuvat toimivan parhaiten tukkeutuvalla mutta herkästi ärtyvällä iholla, ja tuntuu ihan hölmöltä että oon missannut tällaisen olemassaolon. Garnierin ihonhoitotuotteet yleisesti ottaen ovat mulle lähinnä jotain hirveää, mutta tää on kyllä poikkeus. Puhdistaa tehokkaasti, mutta ei pahenna punoitusta eikä tunnu ärsyttävän. Mulla on pahasti oireilevat silmät, mutta tää ei ole ärsyttänyt niitäkään ollenkaan. Hyvä putsari epäpuhtauksiin taipuvaiselle herkkis-iholle!
1cFii, oma väri.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 20.10.16 - klo:18:24 »
Onko tuo Rainbown puhdistusemulsio siis tehokkaampi kuin vauvaöljy meikin poistossa? Mitä vauvaöljyä muuten käytätte meikinpoistoon? Muistaakseni Liberon vauvaöljy ei sisältänyt mineraaliöljyä, mutta lähteekö sillä meikki?
« Viimeksi muokattu: 20.10.16 - klo:18:50 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #253 : 20.10.16 - klo:21:53 »
Puhutaanko tässä Rainbow's Sensitive-putsarista, vai 'tavanomaisesta' puhdistusemulsiosta? Muistaakseni olen kokeillut pullollisen verran Sensitiven puhd.emulsiota, en tosin juuri muista vaikutuksista mitään.. Kasvovesi oli oikein kelvollinen.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 20.10.16 - klo:21:58 »
Mulla on ollut sitä Rainbowin tavallista, ei siis se sensitive. Omasta mielestäni se tosiaan toimii paremmin kun vauvaöljy.
3a F ii