Kirjoittaja Aihe: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet  (Luettu 75260 kertaa)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet
« Vastaus #270 : 12.12.16 - klo:16:40 »
^ Kiva että sinäkin tykkäsit. :)

Edit. Täytyypä vielä kehaista W7:n "makeup eraseria". Halpiskopio siis tästä liinasta: https://www.sokos.fi/fi/sokos/makeup-eraser-original-pink-meikinpuhdistusliina

Se tosiaan puhdistaa kaikki meikit (myös vedenkestävän) tosi näppärästi ja myös hellävaraisesti! Aluksi en tykännyt siitä silmämeikin poistossa, mutta nykyään putsaan nekin ennemmin tuolla liinalla. Luxplussalta joskus tilasin tuon kolmen euron hintaan, huippuostos!

Linkki vielä Luxplussaan, hinta tosin noussut eurolla:
https://www.luxplus.fi/tuote/w7-its-magic-makeup-remover-cloth-1-kpl
« Viimeksi muokattu: 12.12.16 - klo:16:48 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #271 : 20.04.17 - klo:01:31 »
Olen pitkään tässä etsinyt tehokasta ja hellävaraista silmämeikin puhdistajaa, joka olisi vielä kohtuuhintainenkin. Aiemmin tykkäsin Lancomen Bi-Facil silmämeikinpoistovedestä, mutta hinta on kyllä aika kamala. Viimeksi nappasin Sokokselta mukaan Ziajan Goats Milk-silmämeikin puhdistusveden ja oli kyllä hyvä löytö! Puhdistaa hellävaraisesti meikit. Raskaampikin silmämeikki irtoaa kivuttomasti. Vähän öljyiseksi silmänympärys tästä jää, mutta se lähmä huuhtoutuu helposti pois. Hintaa oli vähän päälle viisi euroa, joten eipä ole hinnalla pilattu.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 20.04.17 - klo:10:53 »
Käytän tällä hetkellä Yvenen puhdistusemulsiota enkä oikein tykkää sen tuoksusta tai tunnusta. Tarvitsin silloin vaan jonkun halvan nopeasti ja Yvenissä ei ollut parafiinia. (Mulla on erikseen öljyputsari.) Ajattelin, että mieluummin otan jotain mahdollisesti kosteuttavia öljyjä puhdistustuotteeseen kuin parafiinia.

Nyt toi Yven kyllä tökkii ja harkitsen tässä ostaisinko Rainbow'n version (sitä muistaakseni täällä on kehuttu) vai Herbinan, jonka incissä näyttää olevan kaikkea kivaa. Herbinan tuoksu ja pakkauskin on tosi kivat. Toisaalta kiinnostaa taas myös vaahtoputsarit ainakin Herbinalta ja Lactolinelta. Kesällä naama kyllä kestää vaahtoputsarinkin, ehkä hankin uuden puhdistusmaidon syksyllä sitten. Cattier Parisin puhdistusmaitoa mulle suositeltiin täällä ja se oli kyllä tosi kiva. Täysikokoinen vaan maksaa joku 14 euroa, enkä halua maksaa tällä hetkellä noin paljon varsin nopsaan kuluvasta tuotteesta.

Hmm. Lactoline ja Herbina taitaa molemmat olla suomalaisia merkkejä, joten sekin on plussaa. Lisäksi puhdistusvaahtopullot on siitä kivoja, että ne saa kyllä aika tyhjiksi.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #273 : 20.04.17 - klo:21:04 »
Mun pintakuivuuteen taipuva sekaiho on tykännyt kovasti Nivea Sensitive Cleansing Milkistä.
Puhdistaa meikit moitteettomasti, jättää ihon pehmeäksi ja kosteutetuksi. Tuntuu hellävaraiselta ja rauhoittavalta kasvoilla. Naama näyttää puhdistuksen jälkeen hyvinvoivalta ja tasaisen väriseltä, ei punoitusta, eikä kiristelyä  :ts Ei ole myöskään aiheuttanut mitään näppyjä tai tukkeumia. Pelkkää hyvää sanottavaa siis ja lisään vielä, että tuote on parabeeniton, hajusteeton, sekä väriaineeton  :)
Aiemmin mulla oli saman sarjan normaalin ihon versio kun kiireessä jostain marketista sen nappasin ja se sai kasvot ärtymään tosi pahasti, kuivatti ja näppyäkin pukkasi.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 22.04.17 - klo:17:08 »
Sain kaverilta LV:n öljypitoisen puhdistusvaahdon, johon suhtauduin aika skeptisesti, mutta joka kuitenkin yllätti. En tiedä mikä siinä on, että nuo hajuttomat ja mauttomat ja värittömät tuntuvat aina jotenkin vähemmän tehokkailta, niin kuin ne hajut ja värit sitä pesutulosta tekisivät.. Ehkä se hellävaraisuus on se, mikä saa epäileväiseksi. Ohjeistuksessa kehotetaan käyttämään kostealle iholle, mutta sillä tapaa ei toimi mulla optimaalisesti, sen sijaan käytettynä suoraan kuivalle iholle käytettyn' saan LV:llä tosi hyvin mun vahvat silmämeikkinikin pois. Iho
ei jää yhtään kiristeleväksi.

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #275 : 23.04.17 - klo:13:39 »
Onko kukaan nähnyt viime aikoina Lorealin sublime glow puhdistusöljyä marketeissa pk-seudulla? Onkohan tämä nyt menty sitten lopettamaan viimein :( Viime kerrallakin oli vaikeuksia löytää joten ostin pari jemmaan, mutta nyt ne ovat loppumassa. Olen tuosta tykännyt ja haluaisin pysyä öljypohjaisessa putsarissa, mielestäni miellyttävä käyttää ja millään ei ole niin hyvin meikit lähteneet. Vinkkejä otetaan vastaan! Olen ajatellut esim. dermoshopin öljyputsaria.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 24.04.17 - klo:17:44 »
Onko kukaan bongannut L'orealin uuden Fine Flowers-sarjan cleansing creamin incia jostain tai jo ehtinyt kokeilla? Citymarketiin tulossa näköjään tuota ja kiinnostaisi kokeilla ensimmäisenä puhdistustuotteena. L'orealin tuntien onkohan täynnä hajusteita, parabeeneja ja mineraaliöljyä ::)
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #277 : 24.04.17 - klo:20:43 »
Onko kukaan bongannut L'orealin uuden Fine Flowers-sarjan cleansing creamin incia jostain tai jo ehtinyt kokeilla? Citymarketiin tulossa näköjään tuota ja kiinnostaisi kokeilla ensimmäisenä puhdistustuotteena. L'orealin tuntien onkohan täynnä hajusteita, parabeeneja ja mineraaliöljyä ::)

L'orealin ranskalaiset sivut antavat ko. tuotteelle tälläisen incilistan ja samalta näytti purkkia kaupassa hipelöidessä.

INGREDIENTS : AQUA / WATER • PARAFFINUM LIQUIDUM / MINERAL OIL • ISOPROPYL MYRISTATE • DICAPRYLYL CARBONATE • PROPYLENE GLYCOL • ZEA MAYS GERM OIL / CORN GERM OIL • CARBOMER • TRIETHANOLAMINE • JASMINUM OFFICINALE EXTRACT / JASMINE FLOWER EXTRACT • ROSA GALLICA FLOWER EXTRACT • SORBITOL • LECITHIN • DISODIUM COCOAMPHODIACETATE • CARRAGEENAN • PENTYLENE GLYCOL • POLYSORBATE 20 • TOCOPHEROL • PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE • METHYLPARABEN • PHENOXYETHANOL • ETHYLPARABEN • CI 17200 / RED 33 • LINALOOL • LIMONENE • CITRAL • PARFUM / FRAGRANCE. (F.I.L. B196176/1).
2b F ii

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 25.04.17 - klo:12:56 »
^ Kiitos, mä en bongannut ranskalaisia sivuja jostain syystä. :) Jää siis väliin, harmi koska suoraan kaupan hyllyltä puhdistusvoiteita ei helposti löydä.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #279 : 27.04.17 - klo:00:46 »
Mä oon täysin ihastunut Rainbown Eye make-up removeriin. Ei haise millekään, maksaa vain pari euroa ja puhdistaa silmämeikit hinkkaamatta. Ei kirvele tai ärsytä tällästä herkkisnaamaa tippaakaan. Tämä jää peilikaapin vakivarustukseen!

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #280 : 08.05.17 - klo:21:56 »
Olen tässä muutamaan otteeseen pessyt naamani Lidlin Cien sensitive -pumppukäsisaippualla  ;D Sillä tuli niin pehmoiset kädet, ja mulla oli kasvojenpesuaine loppu. Sopii oikein hyvin kasvojen pesuun herkälle ja kuivalle iholle. Sisältö on aika yksinkertainen, tuote on ympäristömerkitty ja muistaakseni kantaa myös allergia- ja astmaliiton leimaa.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #281 : 11.05.17 - klo:05:34 »
L300 Ultra Sensitive Foaming Cleanser tuntuu hyvältä putsarilta herkälle sekaiholleni. Hellävarainen, mutta tuntuu kuitenkin tehokkaalta. Sitä en tiedä, kuinka meikit putsaa, koska sitä en ole vielä koittanut, mutta eiköhän sekin vielä tule pian testattua.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 11.05.17 - klo:08:46 »
Mä ostin Rainbown kasvojen puhdistusmaidon, kun sitä täällä kehuttiin. En tiedä ostinko väärän version, mutta tuo ei poistanut ripsivärin rantuja silmien alta. Ripsarina Maybellinen Lash Sensational jonka putsaan siis aina ensin kuumalla vedellä ennen kuin pesen loput naamasta. Tuo lähtee parhaiten irti kuumalla vedellä, mutta samalla se tarraa ihoon kiinni, ja sitä tummuutta tuo Rainbow ei kyllä poistanut. Aiemmin olen käyttänyt öljymäistä putsaria mikä on toiminut kuin junan vessa. Harmi juttu, tuo olisi ollut halpaa ja helposti saatavilla.

Mitä kaikkia öljymäisiä putsareita on? Tykkään sellaisista mitkä emulgoituu ja huuhtoutuu helposti pois kun siihen lopuksi lisää vettä ja hieroo. Nyt mulla on jotain Clean it zero merkin pikku testeripurkkeja.
« Viimeksi muokattu: 11.05.17 - klo:08:51 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 11.05.17 - klo:12:06 »
^Tää ei  nyt vastaa sun kysymykseen, mutta itselläni olen huomannut että maybellinen ripsivärit peseytyy tosi paljon huonommin pois kuin esim max factorin ripsivärit. Olen ihmetellyt miten jotkut aina hyvin toimineet putsarit eivät yhtäkkiä toimikaan, vaan meikit on pandana silmien ympärillä, kunnes hoksasin että vika ei olekaan putsarissa, vaan ripsarissa. Molemmilta merkeiltä on ollut käytössä vesiliukoiset tuotteet.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 11.05.17 - klo:12:58 »
^^ Body Shopin Chamomile Cleansing Butter on sairaan hyvä ja riittoisa ensimmäinen putsari / meikinpoistaja. On purkissa kiinteässä muodossa, mutta käsien välissä muuttuu heti öljymäiseksi. Huuhtoutuu helposti pois, eikä jätä mennessään kalvoa iholle. Käytän sen jälkeen vielä puhdistusmaitoa tai geeliputsaria ihon puhdistamiseen.

Samassa sarjassa on myös puhdistusöljy, sitä en ole itse kokeillut kun tuo kiinteä on esimerkiksi reissatessa ihan superkätevä.

Donatella Versace