Kirjoittaja Aihe: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet  (Luettu 81603 kertaa)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet
« Vastaus #285 : 28.05.17 - klo:23:10 »
Käyttelen tällä hetkellä Herbinan Moisture Balance -puhdistusmaitoa. Koostumus on aika liru ja tuotetta tuntuu kuluvan paljon kerralla. Teho ei oo ihan sitä mitä toivoisin. Tässä on kuitenkim vähän omalaatuinen tuoksu, josta tykkään kovasti. En kuitenkaan ehkä osta uudelleen, koska saisi olla himpun parempi putsausteho.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #286 : 01.06.17 - klo:10:45 »
Voin suositella Dermoshopin kasvoille tarkoitettua puhdistusöljy puolukkaa. Tilasin tätä kokeiluun öljyputsariksi kun kaupoista oli hävinnyt Lorealin sublime glow, ja minusta tämä dermon on oikeastaan parempaa. Tätä riittää kerralla hieman vähemmän koska on mielestäni öljymäisempää, ja tässä on käytetty pelkästään luonnonöljyjä kun taas lorkulla oli täyttä mineraaliöljyä.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #287 : 01.06.17 - klo:19:55 »
^ Huuhtoutuuko tuo miten helposti pois kasvoilta? Jos huuhtoutuu voisi tilata suihkuun kasvojen pesuun juurikin tuon Lorkun tilalle.

Normaalisti käytän seosta, jossa on 1/4 risiiniöljyä, 1/5 manteliöljyä ja loput rypsiöljyä. Pyyhin pois mikrokuituliinalla. Sopii iholleni päivittäiseen putsaukseen paremmin eikä haise niin "öljynjalostamolta" kuin vaikka tuo loreal. Suihkussa vaan arvostan pelkällä vedellä poistettavaa. Suihku on ainoa paikka, jossa edes pesen kasvot juoksevalla vedellä.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 02.06.17 - klo:08:57 »
^^ Mun mielestä huuhtoutuu hyvin. Itse käytän suht harvakseltaan ja aina kaksoispuhdistuksen osana, mutta iholle ei tunnu jäävän mitenkään rasvainen fiilis pelkän öljynkään jälkeen, emulgoituu nopeasti. Koostumus on melko ohutta, mutta ei liian valuvaa, pysyy iholla hyvin työstettäessä. Joidenkin öljyjen kanssa on ikävänä ongelmana pitkin ranteita ja leukaa valuva koostumus. Tuoksu on aidon puolukkainen. The Body Shopin kamomillaöljy on myös lähellä tätä.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #289 : 02.06.17 - klo:13:23 »
Kuulostaa hyvältä. Taitaa mennä seuraavaan dermon tilaukseen. Ihan jo siksi, että hienoa, että suomalaiselta merkiltä löytyy puhdistusöljy.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 02.06.17 - klo:23:25 »
Mä olen myös vannoutunut Dermofani, olen varmaan 6 tai 7 pulloa käyttänyt tuota puolukkaöljyä. Poistaa meikin hyvin ja tehokkaasti ja huuhtoutuu hyvin. Toimii myös reissussa ainoana putsarina, koska siitä ei jää mitään kasvoille.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 03.06.17 - klo:15:26 »
Itekin kyllä yritän hankkia ton Dermon puolukkaöljyn, kuulostaa erinoaiselta.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #292 : 18.06.17 - klo:09:13 »
Ostin kokeeksi Lorealin Rare Flowers -puhdistusgeelin. Olen laiska ja haluan, että se aine jolla pesen suihkussa naamani, poistaa kaiken arkimeikin, ja olen yleensä käyttänyt Lumenen Matt Touch -puhdistusgeeliä (nykyään korvautunut uuden sarjan tuotteella, jota en ole vielä kokeillut).

Nimen perusteella odotin jotain kamalaa kukkapuskan katkua, mutta eihän tässä olekaan lisättyjä hajusteita ollenkaan. Alkutuntuma on tässä enemmänkin voidemainen kuin geelimäinen, mutta putsari muodostaa kivan, täyteläisen vaahdon, joka ei tunnu kuivattavan. Poistaa meikit oikein hyvin - en tosin siis käytä mitään vedenkestäviä - eikä tunnu ainakaan lyhyen kokeilun perusteella aiheuttavan tukkeumia.

Olen siis tosi tyytyväinen, jos voin korvata kalliimman Lumenen tällä.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 26.06.17 - klo:20:15 »
^ Minullakin on Rare flowers puhdistugeeli parhaillaan käytössä ja allekirjoitan yllä mainitun isolta osalta. Silmämeikin poistan aina erillisellä tuotteella, mutta muuten tämä kyllä tehoaa meikkiin tosi hyvin. Tukkeutumien kanssa itselläni ei ole ongelmaa, mutta taas asia, johon minä kiinnitän huomiota, on ihon kuivuminen eikä tämän kanssa ollut tuon suhteen ongelmaa. Tuntuu kuluvan aika nopeasti, mutta en tiedä onko se tuotteen vika vai käytänkö tätä itse vain tosi reippaalla kädellä...
Kun geeli loppuu, niin haluan ehdottomasti kokeilla myös vastaavan sarjan voideputsaria.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 30.06.17 - klo:23:23 »
No voi nyt peräreikä. Dermon puolukkaöljy poistuu valikoimista  >:( SItä on vielä saatavilla, eli jos joku haluaa ostaa varastoon, niin kipin kapin tilaamaan.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 01.07.17 - klo:00:59 »
^ Eeeiiiiii. D:
Vyötärö-alaselkämitassa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #296 : 07.07.17 - klo:12:22 »
Yhdyn täälläkin esitettyihin Lorkun Rare Flowers puhdistusgeelin kiitoksiin. Loistava aamupesussa, tosin: pesaisee ehkä liiankin hyvin, aamulla en aina tarvitse niin narskuvan puhdasta tunnetta (ellei ole kyseessä hikinen helle)
Tässäpä on aarre, ja helposti saatavilla. En Lorkun tuotteita yleensä harrasta enkä suosi, mutta nyt sorruin mainonnan (ja helpon saatavuuden) uhrina..  ;D :ts
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 13.09.17 - klo:15:10 »
Mun Loreralin puhdistusöljy on loppunut enkä löydä sitä enää kaupasta. Saako tota dermon puolukkaöljyä enää mistään vai mitä ihmettä ostan tilalle? En enää osaa elää ilman kaksoispuhdistusta. Bodyshopin kamomillaa en ole kokeillut ja voisin harkita, mutta hinta kirpaisee. Lorealin öljy oli niin hyvä ja halpa ettei kiinnostaisi maksaa tuotteesta yli tuplasti sen verran.

Iherbistä löytyisi The Face Shop, Rice Water Bright, Light Cleansing Oil, onko kukaan kokeillut?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #298 : 13.09.17 - klo:17:05 »
Oon kokeillut: putsaa hyvin mutta tuoksu on väkivaltaisen kukkanen ja öljy on niin juoksevaa että menee väkisinkin suuhun. En ole ostanut toiste.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 14.09.17 - klo:10:40 »
^^ Morrigan, TBS:n kiinteä Chamomile Sumptuous Cleansing Butter on ainakin todella riittoisaa, itsellä kestänyt pidempään kuin vastaavat öljyputsarit. Muuttuu käsissä öljyksi, ja ihan pieni määrä riittää. Hinta taisi olla vähän alle 20 e, mutta on älyttömän riittoisaa.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674