Olen nyt useampaan kertaan testaillut TBS:n Chamomile Sumptuous Cleansing Butteria ja pidän tuosta paljon, joten kiitos viceversalle suosittelusta. Tuote on paksua ja kiinteää purkissa, mutta kasvoille hierottaessa "sulaa" kirkkaan öljymäiseksi. Koostumuksesta tulee vähän mieleen kookosöljy.
Tuoksu on mieto ja miellyttävä, puhdistaa tehokkaasti. Myyjä sanoi että tuon pitäisi irrottaa vedenkestävät ripsiväritkin, mutta koen itse helpommaksi poistaa silmämeikit ensin vanulapulla ja öljypohjaisella silmämeikinpuhdistusaineella. Tähän perään sitten tuo cleansing butter ja lopuksi normaali kasvoputsari. Kokeilin ekan kerran jälkeen lopuksi vielä misellivedellä kostutetulla vanulapulla pyyhkäistä kasvoja ja lappuun ei jäänyt minkäänlaisia meikkijäjäämiä.
Lorealin puhdistusöljy ei jättänyt iholle minkäänlaista tuotetuntua, mutta tämä butter jättää kevyen öljymäisen pinnan ihoon (ei kuitenkaan ällötahmea kuin esim normaalista kookosöljystä jää). Itse tykkään tuosta tunnusta, koen sen niin että iho on mukavan kosteutetun tuntuinen. Taidan nöyrtyä "kalliiseen" hintaan ja käydä ostamassa purnukan, koska todella pidän tuosta eikä sille oikein kilpailijaa ole. Kicksin öljyputsari on kuitenkin lähes samassa hintaluokassa, niin en innostu selvittelemään sen toimivuutta erikseen, koska tästä bodyshopin butterissa ei ole omalla kohdallani mitään moitittavaa (paitsi vähän se hinta).
Omalta osaltani suosittelen varsinkin kuivaihoisille. Vältä jos et halua iholle minkäänlaista tuotetuntua.