Kirjoittaja Aihe: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet  (Luettu 83558 kertaa)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet
« Vastaus #300 : 14.09.17 - klo:11:19 »
^Kiitos vinkistä. Onko tuota ainetta tarkoitus käyttää yksistään kasvojen puhdistukseen? Mulla on tällä hetkellä paulas choisen skin recovery putsari ja se on jotakuinkin ainoa kokeilemani puhdistusaine joka ei kuivata mun ihoa liikaa ja ei lietso mun couperosaa. Olen siksi vähän arka vaihtamaan sitä muuksi.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 14.09.17 - klo:15:20 »
^ Ymmärsin että teet kaksoispuhdistuksen - tuo Cleansing Butter on juuri ensimmäiseksi putsariksi sopiva, puhdistusöljyn tilalle siis. :)
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 15.09.17 - klo:16:42 »
^Ahaa, kiinnostuin ja kävin bodyshopissa hypistelemässä. Vaikutti jännältä tuotteelta ja ystävällinen myyjä tarjoutui antamaan tuotteesta pienen näytteen mukaan. Hinta oli sama kuin sillä öljylläkin (n.19e), mutta myyjä sanoi itse pitävänsä enemmän tuosta butterista. Kokeilen näytteen ja katsotaan miten käy.

Googlettelun tuloksena selvisi että ilmeisesti Kicksilläkin on puhdistusöljy? Onko kellään siitä kokemuksia?

Poissa Caroliina

• Hiushörhö
« Vastaus #303 : 15.09.17 - klo:17:19 »
On kokemusta, ostin juuri pari viikkoa sitten tuon Kicksin öljyn, kun L'orealia ei enää myydä ja minusta on kyllä hyvä tuote. Hintaa toki vähän enemmän, taisi olla 15,90e. Huuhtoutuu hyvin kasvoilta pelkällä vedellä.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 24.09.17 - klo:21:46 »
Olen nyt useampaan kertaan testaillut TBS:n Chamomile Sumptuous Cleansing Butteria ja pidän tuosta paljon, joten kiitos viceversalle suosittelusta. Tuote on paksua ja kiinteää purkissa, mutta kasvoille hierottaessa "sulaa" kirkkaan öljymäiseksi. Koostumuksesta tulee vähän mieleen kookosöljy.

Tuoksu on mieto ja miellyttävä, puhdistaa tehokkaasti. Myyjä sanoi että tuon pitäisi irrottaa vedenkestävät ripsiväritkin, mutta koen itse helpommaksi poistaa silmämeikit ensin vanulapulla ja öljypohjaisella silmämeikinpuhdistusaineella. Tähän perään sitten tuo cleansing butter ja lopuksi normaali kasvoputsari. Kokeilin ekan kerran jälkeen lopuksi vielä misellivedellä kostutetulla vanulapulla pyyhkäistä kasvoja ja lappuun ei jäänyt minkäänlaisia meikkijäjäämiä.

Lorealin puhdistusöljy ei jättänyt iholle minkäänlaista tuotetuntua, mutta tämä butter jättää kevyen öljymäisen pinnan ihoon (ei kuitenkaan ällötahmea kuin esim normaalista kookosöljystä jää). Itse tykkään tuosta tunnusta, koen sen niin että iho on mukavan kosteutetun tuntuinen. Taidan nöyrtyä "kalliiseen" hintaan ja käydä ostamassa purnukan, koska todella pidän tuosta eikä sille oikein kilpailijaa ole. Kicksin öljyputsari on kuitenkin lähes samassa hintaluokassa, niin en innostu selvittelemään sen toimivuutta erikseen, koska tästä bodyshopin butterissa ei ole omalla kohdallani mitään moitittavaa (paitsi vähän se hinta).

Omalta osaltani suosittelen varsinkin kuivaihoisille. Vältä jos et halua iholle minkäänlaista tuotetuntua.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 25.09.17 - klo:16:45 »
^ Loistavaa, kiva kuulla!

Mä tykkään itse myös eniten tuosta tunnusta kun lämpeää ja sulaa, kivan ohut ja liukas koostumus.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #306 : 16.10.17 - klo:20:15 »
Ostin tänään Tokmannilta Iisi-merkkisiä kasvojen puhdistusliinoja kuivalle iholle. Ai jai :l Iho jää tosi puhtaaksi ja oikealla tavalla nihkeäksi. Saman tunteen olen saanut aiemmin Paula's Choicen tuotteista ja jostain Shiseidon kosteuttavasta kasvovedestä (100 000 000 € / ruokalusikallinen). Nuo liinat taas maksoivat euron ja risat. Dimethicone mainitaan aineisosalistan loppupäässä, mutta haluan uskoa sokeasti näiden loisteliaaseen hinta-laatusuhteeseen.
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 13.11.17 - klo:16:15 »
^ Minullakin on Rare flowers puhdistugeeli parhaillaan käytössä ja allekirjoitan yllä mainitun isolta osalta. Silmämeikin poistan aina erillisellä tuotteella, mutta muuten tämä kyllä tehoaa meikkiin tosi hyvin. Tukkeutumien kanssa itselläni ei ole ongelmaa, mutta taas asia, johon minä kiinnitän huomiota, on ihon kuivuminen eikä tämän kanssa ollut tuon suhteen ongelmaa. Tuntuu kuluvan aika nopeasti, mutta en tiedä onko se tuotteen vika vai käytänkö tätä itse vain tosi reippaalla kädellä...
Kun geeli loppuu, niin haluan ehdottomasti kokeilla myös vastaavan sarjan voideputsaria.

Rare flowers meikinpoistovoide ei valitettavasti ollutkaan niin hyvää kuin geeli... Siis sen varsinaisen meikin irrottamisen suhteen ei ole ongelmaa, mutta kun voide pitäisi saada pois iholta, niin rupeaa homma mulla tökkimään. Ohjeen mukaanhan tämä kuuluu pyyhkiä vanulla pois. Mutta minulla jää kasvot tuolla tavalla vielä todella likaiseksi eli kun sen jälkeen käyttää kasvovettä, niin vanulappuun jää vielä vaikka miten paljon naamassa olleen meikin jäämiä! Voiteesta itsestään jää myös iholle jotain jäämää ja ainakaan itse en tykkää sen tunteesta ollenkaan.
Olen yrittänyt käyttää voidetta myös tavalliseen tapaan vedellä pois huuhtelemalla, mutta voide peseytyy iholta todella hitaasti eli vedellä joutuu lotraamaan kauan. Jopa tuolloinkin iholle jää epämiellyttävä tunne eli pitkänkin huuhtelun jälkeen tuntuu siltä, kun meikinpoistovoidetta olisi edelleenkin iholla.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #308 : 14.11.17 - klo:09:11 »
Lumenen Hellä kosteuttava puhdistusvoide yllätti positiivisesti! Ihanan paksu ja kermaisa koostumus, helppo pyyhkiä pois. Puhdistaa hyvin meikit ja jättää ihon pehmeäksi. Usein mulla puhdistamisen jälkeen naama punoittaa, mutta tämän jäljiltä kasvot on kuulaat ja rauhoitetun tuntuiset. Hellää ja tehokasta tavaraa :) Tuotteessa on mieto ja lempeä tuoksu. Kaiken kaikkiaan erinomainen tuote, ostan kyllä toistekin.

Kyseessä siis tämä: http://www.lumene.com/fi/content/kosteuttava-puhdistusvoide-0

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 20.11.17 - klo:13:54 »
Sain näytteen tuosta viceversan suosittelemasta Body Shopin puhdistusvoista. Oli yllättävän miellyttävä käyttää, paljon parempi kuin mun kaapissa oleva vastaavan tyyppinen tuote. Puhdisti meikit hyvin, ei kirvellyt silmiä (puhdistin siis myös sillmämeikin tolla) ja tuoksu on todella kiva, sellainen freesi ja simppeli. Ainoa asia mitä pohdin on pakkauksen hygieenisyys. Vastaava nestemäinen öljyputsari olisi hygieenisemmässä putelissa, mutta tota puhdistusvoita olisi niin helppo kaapaista lusikalla pikkupurkkiin ja ottaa mukaan tarvittaessa. Ja TBS:n myyjä kovasti suositteli tota voita.

Taidan kyllä ostaa sen. Uskon nimittäin myös, että toi on aika riittoisaa, joten siinä mielessä hintakaan ei liene niin paha. Toi on myös nimenomaan herkälle iholle suunniteltu, mistä suuri plussa.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #310 : 21.11.17 - klo:07:29 »
^Minä olen järkeillyt itselleni, että koska käytän voita melkeinpä aina ihan juuri pestyillä käsillä, niin hygienia ei ole ihan niin iso ongelma kuin esimerkiksi huulirasvojen ja muiden kanssa. Itselläni on siis käytössä Cliniquen Take the Day Off Balm, josta tuo The Body Shopin vastaava tuote on kai kopioitu. Sitä ennen käytössä oli TBS:n öljy, joka sekin oli oikein passeli tuote mutta ehkä asteen verran vaikeampi saada pestyä kasvoilta.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 21.11.17 - klo:18:30 »
^^Toi on ihan totta että matkustaessa toi butter on kätevä. Parin päivän reissuille olen kaapaissut sitä piilarikotelon toiseen lokeroon ja toisessa lokerossa on yleensä perusvoidetta tai bepanthenia.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #312 : 21.11.17 - klo:18:43 »
Mä kyllä hankin kokeiluun ton TBS:n butterin. Oon tykännyt hurjasti Cliniquen balmista. Etenkin reissussa se on ihan mahtava, kun ei tarvi juuri mitään ja yksinkertaisimmillaan sen voin pyyhkiä pois käsipaperilla. Mut uutta balmia en hanki ennen kun tuo Clinique loppuun. Myös Lieracin balmi kiinnostaa. En mä mitenkään laajalla skaalalla himottele tuotteita. Öljyt ja balmit on mun iholle ihan ehdottomia putsareita.

Mulla oli viikon sairaalareissulla mukana tota Cliniquen balmia ja ihovoiteeksi ihan perusvoidetta. Sillä pysyi herkkisnaama kondiksessa koko viikon, vaikka ensimmäisinä päivinä en edes jaksanut nousta pesemään naamaani vaan balmin pois kosteuspyyhkeellä. En millään meinannut uskoa, kun naama ei yhtään kiristellyt eikä pukannut näppyä viikon hutiloinnin jälkeen.

Poissa Midnight

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #313 : 18.12.17 - klo:10:15 »
Paras meikinpoistoaine mineraalimeikeille?
Midnight Blue

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 16.03.18 - klo:19:12 »
Dermon puolukkaöljyn faneille tiedoksi että se on otettu takaisin valikoimaan.