Kirjoittaja Aihe: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet  (Luettu 80087 kertaa)

Poissa Midnight

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet
« Vastaus #315 : 18.12.17 - klo:10:15 »
Paras meikinpoistoaine mineraalimeikeille?
Midnight Blue

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 16.03.18 - klo:19:12 »
Dermon puolukkaöljyn faneille tiedoksi että se on otettu takaisin valikoimaan.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 26.07.18 - klo:22:15 »
Minusta tuntuu, etteivät aurinkosuojatuotteet peseydy kasvoilta kovin helposti. Käytössäni on L300 puhdistusvaahto ja ainakin sen jälkeen iho tuntuu vielä tahmealta. Ostinkin kokeiluun Neutrogenan Pink Grapefruit -puhdistusgeelin, jota kokeilin tänään. Tein kyllä ensin öljypuhdistuksen vauvaöljyllä (mineraaliöljy) ja sitten vasta pesin puhdistusgeelillä. Iho tuli puhtaaksi. Täytyy vielä kokeilla, miten tuo toimii ilman öljyä. Tykkään tuon puhdistusgeelin tuoksustakin. Toivottavasti tuo auttaa nyt tähän epäpuhtauksista kärsivään naamaan.

Edit. Kyllä tuo geeli tuntuu toimivan yksinäänkin. Iho on edelleen huonossa kunnossa. Finnejä on ja iho tuntuu normaalia rasvaisemmalta. Välillä olen jättänyt kosteusvoiteet kokonaan. Nyt olen käyttänyt pari kertaa kosteusgeeliä. Aurinkovoide on ulkoillessa pakollinen ja se ei pelkällä vesipesulla lähde.
« Viimeksi muokattu: 30.07.18 - klo:15:20 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 18.01.19 - klo:21:02 »
Löytyykö marketista jotain silmämeikinpoistoainetta, joka oikeasti veisi parilla pyyhkäisyllä vesiliukoisen ripsivärin ja muut meikit mennessään? Mulla on nyt käytössä Yves Rocherin kaksifaasinen neste ja se ei kyllä oikein toimi.

Onko Garnierin nesteistä mihinkään, tai L'Orealin? Niveasta olen tykännyt toistaiseksi eniten, mutta sekään ei ole ihan täydellinen.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 19.01.19 - klo:22:15 »
^Olen kokeillut Lumenen, garnierin, rimmelin ja nivean ja nivea toimii mielestäni parhaiten, nimenomaan se vedenkestävän poistava. Olen viimeaikoina käytellyt L300 misellivettä ja se poistaa silmämeikin yllättävän hyvin. Ei yhtä tehokas kuin nivea, mutta riittävän tehokas ettei ole tarvinnut ostaa uutta erillistä silmämeikinpoistoainetta.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 03.04.19 - klo:07:45 »
Pakko tulla kehumaan. Nivean uusi MicellAIR silmämeikinpoistoaine on ihan huippua! Tällä lähtee oikeasti kertapyyhkäisyllä silmämeikin jämät mitä kasvopesuaine ei vie pois, kunhan malttaa pitää muutaman sekunnin vanulappua paikoillaan ennen pyyhkäisyä. Ostin heräteostoksena Cittarista plussatarjouksesta neljällä eurolla, kun meni hermot Cienin silmämeikinpoistoaineeseen. Mulla on todella herkkä iho, mutta tää Nivea ei ärsytä yhtään. Eikä ole hajusteita. :l
Mulla on käytössä Essencen ei-vedenkestävä ripsiväri joka on kyllä aika kestävää, ja yleensä Lumenen pohjustusvoide + joko Lily lolon mineraaliluomiväri tai UD Naked -paletin luomiväri ja nämä ainakin tosiaan lähtee kertapyyhkäisyllä pois. :)

Edit. Tämä toimii hyvin myös uimahallissa, jossa ei ole pukkarissa lavuaaria missä voisi peilin edessä pestä kasvot. Ostin ison pullon kotiin ja pikkupullo päätyy uimakassiin. Ihan törkeät erot litrahinnoissa noilla purkeilla!
« Viimeksi muokattu: 20.04.19 - klo:10:18 kirjoittanut Mena »

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #321 : 29.04.19 - klo:18:30 »
Löytyykö tällä hetkellä miltään marketti- tai luonnonkosmetiikan merkiltä öljyputsaria tai muuta kaksoispuhdistuksen ensimmäiseen vaiheeseen sopivaa tuotetta? Mieluummin ostaisin tuotteen suoraan kaupasta jos vain edullinen vaihtoehto löytyy, mutta mieleeni tulee vain Ekolosta löytyvä Avrilin hyvin pienikokoinen öljyputsari.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 29.04.19 - klo:18:39 »
Lumenella on Sisu-sarjassa puhdistusöljy. Se oli minusta ihan toimivaa tavaraa. Melko voimakas metsäinen tuoksu - jota pystyin sietämään kasvoilla kyllä (vaikka mieluummin olisin ilman).
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 29.04.19 - klo:19:51 »
^^Bodyshopilla on puhdistusöljy ja puhdistusvoi . Tällä hetkellä minulla on käytössä tuo öljy, aiemmin olen kokeillut myös tuon voin. Tuo voi on sellaista kiinteää massaa josta otetaan nokare ja hierotaan kasvoille. Siinä se sulaa täysin nestemäiseksi öljyksi ja mielestäni toimii täysin identtisesti tuon jo lähtökohtaisesti öljymuodossa olevan kanssa. Siksi noista kahdesta suosittelisin ennemmin tuota voi versiota, koska se on esimerkiksi reissussa paljon kätevämpi pakata pieneen purkkiin.

Tuote ei kuitenkaan huuhtoudu ihan täysin kasvoilta pois vaan jättää pienen öljyisen tunteen. Pesen itse kakkosvaiheena vielä puhdistusemulsiolla mutta siitä huolimatta pieni tuotetuntu jää iholle. Kuivaihoisena se ei ole ollut minulle mitenkään ongelma kuitenkaan. Tuoksu on minusta miellyttävän raikas ja hinta ei ihan mahdoton mikäli kohdalle osuu 20% tai 30% alennus kun pullokin on 200ml:n kokoinen.

Jatkossa en ensisijaisesti tuota ostaisi, sillä ihan ehdottoman paras puhdistusöljy tällä hetkellä on innisfree olive-öljy, mutta se on vain netistä tilattavissa.

Kicksillä on myös joku öljy jota en ole kokeillut, mutta ostaisin varmaan sitä seuraavaksi ellen olisi niin ihastunut tuohon innisfree:n. Olen lukenut siitä kuitenkin ihan positiivisia arvosteluja. Isadoralla oli myös ainakin vähän aikaa sitten öljyputsari, mutta siinä pullokoko oli aika pieni joten näennäisen edullinen hinta ei oikeastaan ollut kovinkaan edullinen.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #324 : 03.05.19 - klo:19:26 »
Kiitos molemmilla vastauksista, Lila ja Morrigan! Kyllähän noita näyttää löytyvän ja täälläkin oli aiempaa keskustelua aiheesta. En vain kiireessäni tajunnut ja jaksanut silmäillä ketjua tarkemmin, vaan päädyin nopealla haulla tulokseen, etten aiheesta löydä pahemmin keskustelu.  ::) :D

Tuo Kicksin puhdistusöljy tai netistä bongaamani puhdistusvoide voisi olla mulle sopivin vaihtoehto. Kicksin puhdistusvoide on nimittäin TBS:n voidetta edullisempi ja inci vaikuttaa kivalle eikä taida sisältää mineraaliöljyjä. Riittoisuudesta en tosin tiedä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #325 : 03.05.19 - klo:21:00 »
Yves Rocherin Kamomilla-sarjan puhdistusöljy on myös toimiva tuote, aivan kuten Creme Riche-sarjan balmi tuubissa.
Molemmat oikein hyvin peseviä, ei-kuivattavia ja edullisiakin.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Paikalla FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #326 : 05.05.19 - klo:23:47 »
Sain vihdoin ja viimein ostetuksi Clinique Take the Day off-puhdistusbalmin ja nousi kyllä kertaheitolla suosikiksi. Pesee hyvin ja hellävaraisesti meikit ja muut päivän pölyt kasvoilta. Eikä edes ärsytä nyt älyttömän herkäksi muuttunutta silmänympärysihoa. Kallishan tämä on, mutta toivon, että purkki kestää pitkään.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #327 : 06.05.19 - klo:22:30 »
Minäkin törsäsin itseeni ja ostin tuon Clinique balmin. Olen käyttänyt kookosöljyä kaksoispuhdistukseen, mutta se on turhan työlästä poistaa. Toivottavasti ihoni ei ärtyile tuosta balmista. Tuntuu, että heti kun menin iän puolesta jonkun rajan yli, ihosta tuli super herkkä ja kuiva. Mikään tuote ei meinaa toimia.

Sain ihan hirveän reaktion Lidlin herkän ihon puhdistusvaahdosta. Siitä, jolla on kaiken maailman sertifikaatit. Iho meni hetkessä tulipunaiseksi ja alkoi turpoamaan. En ole koskaan saanut mistään tuollaista reaktiota. Mietityttää ihan, että oliko siinä vaahdossa joku vika.  ???

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 06.05.19 - klo:23:13 »
^Oon saanut samanlaisen reaktion erisanin putsarista, mistään muusta en ole niin pahaa kihelmöintiä saanut. Sekin tuntui tosi oudolta kun sen pitäisi olla rauhoittava ja sopiva herkälle iholle jne.

Super herkälle ja kuivalle iholle suosittelen kokeilemaan xylidermiä jos et ole jo kokeillut. Se on pelastanut mun ihon. Puhdistutellu iholle ensin sitä ja siihen päälle joku tuhdimpi voide. Yksistään tuo xyliderm ei ole tarpeeksi kosteuttava mutta se tekee ihmeitä kun kerrostaa sitä toisen voiteen alle.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #329 : 10.05.19 - klo:00:13 »
Minulla on ollut joskus Xylidermiä, mutta se ei tuntunut yhtä kosteuttavalta kuin Apobasen geeli, jota nyt käytän (taas). Olen tullut siihen päätelmään, että viileä ilma ja tuuli kuivattaa ihoani törkeesti nykyään.

Nytkin olen laittanut iholle joka päivä geelin, skvalaania sekä Nivean kosteuttavaa YÖvoidetta ja silti iho kiristelee muutaman tunnin päästä tai viimeistään iltapäivällä.

Eniwei, Cliniquen balmi toimii oikein hyvin. Ihan mahtavaa kun sitä ei tarvitse hinkata pumpulilla pois kuten puhdasta öljyä. Jää nähtäväksi ärsyttääkö ihoa toistuvassa käytössä.