^^Bodyshopilla on
puhdistusöljy ja
puhdistusvoi . Tällä hetkellä minulla on käytössä tuo öljy, aiemmin olen kokeillut myös tuon voin. Tuo voi on sellaista kiinteää massaa josta otetaan nokare ja hierotaan kasvoille. Siinä se sulaa täysin nestemäiseksi öljyksi ja mielestäni toimii täysin identtisesti tuon jo lähtökohtaisesti öljymuodossa olevan kanssa. Siksi noista kahdesta suosittelisin ennemmin tuota voi versiota, koska se on esimerkiksi reissussa paljon kätevämpi pakata pieneen purkkiin.
Tuote ei kuitenkaan huuhtoudu ihan täysin kasvoilta pois vaan jättää pienen öljyisen tunteen. Pesen itse kakkosvaiheena vielä puhdistusemulsiolla mutta siitä huolimatta pieni tuotetuntu jää iholle. Kuivaihoisena se ei ole ollut minulle mitenkään ongelma kuitenkaan. Tuoksu on minusta miellyttävän raikas ja hinta ei ihan mahdoton mikäli kohdalle osuu 20% tai 30% alennus kun pullokin on 200ml:n kokoinen.
Jatkossa en ensisijaisesti tuota ostaisi, sillä ihan ehdottoman paras puhdistusöljy tällä hetkellä on innisfree olive-öljy, mutta se on vain netistä tilattavissa.
Kicksillä on myös joku öljy jota en ole kokeillut, mutta ostaisin varmaan sitä seuraavaksi ellen olisi niin ihastunut tuohon innisfree:n. Olen lukenut siitä kuitenkin ihan positiivisia arvosteluja. Isadoralla oli myös ainakin vähän aikaa sitten öljyputsari, mutta siinä pullokoko oli aika pieni joten näennäisen edullinen hinta ei oikeastaan ollut kovinkaan edullinen.