Kirjoittaja Aihe: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet  (Luettu 79915 kertaa)

Poissa Amber

• HAIRahtanut
Vs: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet
« Vastaus #45 : 13.08.13 - klo:11:07 »
Mäkin tilasin tuon Lorealin puhdistusöljyn Feeluniquesta ja olen tykännyt. Reilun viikon olen tätä käytellyt, poistaa meikin hyvin ja lähtee tosiaan vedellä huuhtomalla helposti pois. Iho on paljon paremmassa kunnossa kuin viikko sitten, lähes kaikki näpyt ovat kadonneet ja mustapäitäkin on vähemmän :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 13.08.13 - klo:13:27 »
Mulla olis avaamaton pullollinen ja toisessa muutama sentti jäljellä Lumenen puhdistusöljyä jos joku haluais ostaa pois  :)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #47 : 13.08.13 - klo:14:47 »
Mä olen varmaan kysynyt samaa aiemminkin, mutta miten te käytätte (esim. Lumenen) puhdistusöljyä? Hierotte kasvoille käsillä ja huuhdotte vedellä, vai pumpulilappua jotenkin käyttäen, vai pesettekö vielä jollain muulla aineella öljyn pois? Käytättekö erikseen ripsarille (ei-vedenkestävä) jotain poistoainetta?
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 13.08.13 - klo:15:05 »
^Tuo lumenen öljy emulgoituu veden kanssa ja lähtee huuhtelemalla pois. Muut käyttämäni öljyt toimii samalla tavalla. Tuon kanssa ei tarvitse käyttää muuta puhdistusainetta, mutta itse tykkään pestä kasvot vielä puhdistusgeelillä lähinnä vanhasta tottumuksesta. Mitään erillistä silmämeikinpoistoainetta en ole käyttänyt.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #49 : 24.08.13 - klo:17:43 »
L´Oreal Triple Active Fresh Hydrafresh puhdistusgeeli :l
Aivan ihana tuoksu, kevyt koostumus ja teki ihosta heti sileän ja kirkkaan!

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #50 : 25.08.13 - klo:21:20 »
^^ No siinähän se ongelma onkin, kun ripsiväri ja etenkin rajauskynä vain leviää öljyn voimasta pitkin naamaa, eikä huuhtoudu vedellä kunnolla. Muilta osin kasvot tuntuvat kyllä pehmeiltä ja öljyttömiltä huuhtelun jälkeen. Ehkä toisen merkkisellä ripsarilla homma toimisi paremmin.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 22.09.13 - klo:21:20 »
Mäkin tilasin tuon Lorealin puhdistusöljyn Feeluniquesta ja olen tykännyt. Reilun viikon olen tätä käytellyt, poistaa meikin hyvin ja lähtee tosiaan vedellä huuhtomalla helposti pois. Iho on paljon paremmassa kunnossa kuin viikko sitten, lähes kaikki näpyt ovat kadonneet ja mustapäitäkin on vähemmän :)

Tätä saa muuten nyt Suomestakin ;)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #52 : 03.10.13 - klo:13:16 »
Ostin Lorealin puhdistusöljyn testiin, kun en ole aiemmin tälläistä kokeillut. Kasvomeikin olen saanut tällä hyvin pois, mutta silmämeikin vähän huonommin. Käytän vielä puhdistusmaitoa öljyn jälkeen, jotta saan varmasti kasvot puhtaaksi. Koostumus on aika nestemäinen, joten öljy livahtaa helposti sormien välistä karkuun. Mutta uskon, että etenkin talvella tämä on hyvä tapa puhdistaa kasvot, koska ihoa ei kiristä yhtään pesun jälkeen.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 08.10.13 - klo:13:13 »
L'orealin uusi kuivan ja herkän ihon puhdistusvesi on ollut nyt käytössä reilun viikon verran, jää käyttöön ehdottomasti. Olen vuosia käyttänyt pääasiassa Decubalin puhdistusvaahtoa ja kaipailin jo hieman vaihtelua. Puhdistusvettä on mukava käyttää, vaikka vanulappuja kuluukin nyt toki enempi. Ei vaadi huuhtelua, mutta itse olen huuhtonut kevyesti, iholle jää silti pehmeä ja kiristämätön tunne. Meikki irtoaa hyvin, eikä iho ole ärsyyntynyt millään lailla.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 08.10.13 - klo:14:03 »
L´Oreal Triple Active Fresh Hydrafresh puhdistusgeeli :l
Aivan ihana tuoksu, kevyt koostumus ja teki ihosta heti sileän ja kirkkaan!

Samaa mieltä! Mutta en ole nähnyt kaupoissa pitkään aikaan tätä.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #55 : 08.10.13 - klo:21:23 »
Onko juureksissa jo Konjac Sponge -sieniä testailleita? Näin pari viikkoa sitten noita Sokoksella ja hintakin olisi kohtuullinen, taisi olla noin 12€. Jos sieni kestää käytössä usean kuukauden, niin ostos ei olisi kovin hinnakas puhdistustuotteeksi. Tuote kiinnostaa kovasti ja vaikka netti näyttää tarjoavankin hyvin kokemuksia, niin ainahan juures -kokemuksia on kiva kuulla.  :D

Tässä viralliset sivut:
http://www.konjacspongecompany.com/

Myyjän mykään tuolla voisi ilmeisesti poistaa meikin ja sientä voi käyttää päivittäin. En tosin tiedä enää mikä sitten on totuus kun näkemissäni arvostelu -videoissa testaajilla ei ole meikkiä ja puhutaan kevyestä kuorinnasta.  ::)

Edit. Juu, no kyllähän tuolla sivuilla sanotaankin tuotteen sopivan päivittäiseen käyttöön sekä meikinpoistoon (ei vedenkestävä). Kunhan vain tarpeeksi kelasi sivuja alas.
« Viimeksi muokattu: 08.10.13 - klo:21:29 kirjoittanut purppura »

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #56 : 10.10.13 - klo:19:42 »
^Tuollehan jäi meikkiä ainakin silmiin reilusti..epäilen jotenki et noin kova hankaus olisi iholle hyväksi. Hygienia epäilyttää myös jos samalla sienellä kuukauden meikit poistaa.
Breathe me.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #57 : 11.10.13 - klo:17:02 »
L'orealin uusi kuivan ja herkän ihon puhdistusvesi on ollut nyt käytössä reilun viikon verran, jää käyttöön ehdottomasti. Olen vuosia käyttänyt pääasiassa Decubalin puhdistusvaahtoa ja kaipailin jo hieman vaihtelua. Puhdistusvettä on mukava käyttää, vaikka vanulappuja kuluukin nyt toki enempi. Ei vaadi huuhtelua, mutta itse olen huuhtonut kevyesti, iholle jää silti pehmeä ja kiristämätön tunne. Meikki irtoaa hyvin, eikä iho ole ärsyyntynyt millään lailla.

Mä olen tykännyt tästä myös kovasti. Ostin jopa hulluilta päiviltä yhden jemmaan, kun oli alle vitosella. Puhdistaa meikit paremmin kuin moni muu viime aikoina käytössä ollut putsarini ja jättää raikkaan tunteen kasvoille. Pesen kyllä vielä Nivean vaahtoputsarilla kasvot tämän puhdistusveden jälkeen, jotta saisin Nivean putsarin kulutettua loppuun.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #58 : 12.10.13 - klo:22:49 »
Nyt löytyi uusi suosikki kasvojen puhdistusaineeksi. Ostin tänään Freemanin Päärynä puhdistusgeeliä ja tämä oli ensikokeilulla erittäin positiivinen kokemus. Puhdisti hellästi ihon, mutta ei jättänyt kuitenkaan lähmäistä pintaa. Hintaa oli isolla tuubilla n.5e, joten todellakin oli hyvä ostos. Tätä ostan kyllä lisää. Toivottavasti eivät vedä tuota tuotetta pois markkinoilta.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 13.10.13 - klo:11:44 »
Nyt löytyi uusi suosikki kasvojen puhdistusaineeksi. Ostin tänään Freemanin Päärynä puhdistusgeeliä ja tämä oli ensikokeilulla erittäin positiivinen kokemus. Puhdisti hellästi ihon, mutta ei jättänyt kuitenkaan lähmäistä pintaa. Hintaa oli isolla tuubilla n.5e, joten todellakin oli hyvä ostos. Tätä ostan kyllä lisää. Toivottavasti eivät vedä tuota tuotetta pois markkinoilta.

Mulla on tuota myös, alkuun tykkäsinkin siitä ja puhdisti hyvin meikin. Sittemmin teho tuntui laskeneen eikä puhdista enää kunnolla.. Meikki ei ole muuttunut. Toiste en enää osta, koska mikään ei ole inhottavampaa kuin tunne "jäikö sitä meikkiä kasvoille vai ei.."