Onko juureksissa jo Konjac Sponge -sieniä testailleita?
Mä otin eilen käyttöön tällaisen, sen mustan hiiliversion. Sieni tuntui vähän sellaiselta niljakkaan pehmeältä kasvoilla, todella hellävaraiselta. Epäilytti, puhdistaako se muka meikinkin, mutta ainakin iholle jäi puhdas tunne. Mulla oli meikkinä vain ohuesti Lioelen bb-voidetta ja sen päällä Lumenen CC-puuteria, eli aika kevyesti, joskin tuo bb tuntuu mielestäni vähän raskaalta ja vaatii paremman putsauksen kuin moni muu kokeilemani bb-voide. Tuon kanssa voisi käyttää myös jotain putsaria, mutta halusin nyt testata sientä ihan yksinään. Toistaiseksi sihtaudun hieman epäilevästi, että puhdistaako se yksinän ihon riittävän hyvin (mulla tuntuu huokosiin jäävän tavaraa, ja tukkeumia ja mustapäitä tulee helposti), ja jos sen kanssa joutuu käyttämään pesuainetta, onko sienestä sitten merkittävää hyötyä. Ihan ok näin yhden kokeilun perusteella, aion jatkaa kokeilua.
Olen ottanut käyttöön myös LV puhdistusgeelin herkkäihoisille. Ei tuntunut kuivattavan, eikä tullut mitään ärsytysoireita. Käyttökertoja on niin vähän, etten tästäkään osaa vielä sen kummempaa analyysiä tehdä, mutta toistaiseksi tuntuu toimivalta. Mua houkuttelisi ostaa Paula's choicelta yksi putsari, mutta ajattelin koittaa, jos näistä edullisemmista löytyisi sopiva.