Kirjoittaja Aihe: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet  (Luettu 85369 kertaa)

Poissa enna

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen ja silmämeikin puhdistusaineet
« Vastaus #90 : 24.02.14 - klo:23:57 »
Nyt kun olen saanut myöskin tuon Lumene Sensitive touch -silmämeikinpoistoaineen käyttöön, voin itsekin todeta sen olevan vähän ikävän tuntuinen silmään joutuessa - mun silmille ei kuitenkaan sietämätön, joten ehkä raaskin käyttää sen loppuun. Pitää seurata, ilmeneekö pidemmässä käytössä jotain uutta. Tehoiltaan ihan jees, mutta tosiaan tuon silmätuntemuksen vuoksi en osta uudelleen.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 25.02.14 - klo:12:58 »
Onko juureksissa jo Konjac Sponge -sieniä testailleita?

Mä otin eilen käyttöön tällaisen, sen mustan hiiliversion. Sieni tuntui vähän sellaiselta niljakkaan pehmeältä kasvoilla, todella hellävaraiselta. Epäilytti, puhdistaako se muka meikinkin, mutta ainakin iholle jäi puhdas tunne. Mulla oli meikkinä vain ohuesti Lioelen bb-voidetta ja sen päällä Lumenen CC-puuteria, eli aika kevyesti, joskin tuo bb tuntuu mielestäni vähän raskaalta ja vaatii paremman putsauksen kuin moni muu kokeilemani bb-voide. Tuon kanssa voisi käyttää myös jotain putsaria, mutta halusin nyt testata sientä ihan yksinään. Toistaiseksi sihtaudun hieman epäilevästi, että puhdistaako se yksinän ihon riittävän hyvin (mulla tuntuu huokosiin jäävän tavaraa, ja tukkeumia ja mustapäitä tulee helposti), ja jos sen kanssa joutuu käyttämään pesuainetta, onko sienestä sitten merkittävää hyötyä. Ihan ok näin yhden kokeilun perusteella, aion jatkaa kokeilua.

Olen ottanut käyttöön myös LV puhdistusgeelin herkkäihoisille. Ei tuntunut kuivattavan, eikä tullut mitään ärsytysoireita. Käyttökertoja on niin vähän, etten tästäkään osaa vielä sen kummempaa analyysiä tehdä, mutta toistaiseksi tuntuu toimivalta. Mua houkuttelisi ostaa Paula's choicelta yksi putsari, mutta ajattelin koittaa, jos näistä edullisemmista löytyisi sopiva.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 25.02.14 - klo:18:43 »
^
Mulla on kanssa Konjac (punasavi) ja se tosiaan tuntuu sellaiselta hassun niljakkaalta. En ole kokeillut putsata meikkejä pelkästään sienellä eli putsaan ensin kasvot ja sitten sienellä kevyttä hoitoa tai sitten putsarin kanssa. Mun iholle sieni on tuntunut hyvältä etenkin näin talvisäillä, koska se jättää ihon hieman kosteutetun/hoidetun tuntuiseksi sekä tietysti pehmeäksi  :)

Eli itse suosittelisin konjacia enemmän hoitotuotteena + hellävaraiseen kuorintaan. Olen joka tapauksessa tykännyt sienestä tosi paljon ja ostan varmaan uuden kun tämä kuukahtaa  :)

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 07.03.14 - klo:21:58 »
^ Ostin tänään Konjac-sienen minäkin. Olin jo hetken aikaa niitä ehtinyt kaupassa hipelöidä, ja tänään viimein lähti sieni mukaan. Ensivaikutelma oli ainakin tosi positiivinen, iho jäi tosi pehmeän tuntuiseksi eikä ollut niin punoittava kuin yleensä pesun jälkeen. Levitin ensin kasvoille putsaria ja hieroin sitten puhtaaksi tuon sienen kanssa. Vähän vaan mietityttää että kauankohan tuota sientä voi käyttää/kauanko sen käyttö on enää hygieenistä jos sitä päivittäin käyttää?
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 08.03.14 - klo:19:48 »
Onko juureksissa jo Konjac Sponge -sieniä testailleita? Näin pari viikkoa sitten noita Sokoksella ja hintakin olisi kohtuullinen, taisi olla noin 12€. Jos sieni kestää käytössä usean kuukauden, niin ostos ei olisi kovin hinnakas puhdistustuotteeksi. Tuote kiinnostaa kovasti ja vaikka netti näyttää tarjoavankin hyvin kokemuksia, niin ainahan juures -kokemuksia on kiva kuulla.  :D

Kuulostaapa mielenkiintoiselta! Aloin heti lukea Konjac-sienestä ja niitä näköjään saa Ebaystakin. Noin kymmenen euroa meikinpuhdistussienestä on mun mielestä aika paljon jos käyttöaika on vain muutaman kuukauden, mutta ovatkohan tuollaiset euron versiot Ebayssa ihan kunnollisia? iHerbissäkin näköjään myydään Ecotoolsin Konjac-sieniä, mutta tuotteen esittelytekstissä sanotaan että sientä käytetään puhdistusaineen kanssa.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 08.03.14 - klo:21:02 »
Ruohonjuuressa maksaa 9,35 eur. Ostin itselleni aloe veraa sisältävän kuivan ihon Konjacin, ja se on tuntunut kyllä oikein mukavalta. En kovin usein uskalla kuitenkaan käyttää, kun ihoni on voimakkaiden aknehoitojen takia välillä kovin ärtynyt.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 08.03.14 - klo:21:19 »
Myös mulla on Lumenen "hellävaraisesta" silmämeikinpoistoaineesta ikäviä kokemuksia. Ostin tuon syksyllä ripsenpidennysten kanssa käytettäväksi, ja poistin sillä lähinnä luomivärejä ja rajauksia, eikä sitä juuri sitten joutunut silmiin. Nyt kokeilin koko silmämeikin poistoon, ja kirveli hurjasti. Vähän kuivahkot silmät mulla on, mutta mikään muu silmämeikinpoistoaine ei ole tuollaista aiheuttanut, Lumenen vedenkestävän meikin poistaja on pitkään ollut luottotuote.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #97 : 13.03.14 - klo:15:00 »
Vähän vaan mietityttää että kauankohan tuota sientä voi käyttää/kauanko sen käyttö on enää hygieenistä jos sitä päivittäin käyttää?

Vaihtoväli on yleensä 1-3 kk.

Miten te käytätte konjac sientä? Pesettekö kasvot puhdistusaineella ja huuhtelette vedellä, ja sitten vasta sienellä viimeistelette. Vai laitatteko suoraan sieneen puhdistusainetta ja siten puhdistatte kasvot? Taitaa vähän vaihdella suositukset miten käyttää sientä. En itse ainakaan luottaisi, että pelkällä sienellä ilman putsaria lähtee meikit kasvoilta.

Onko kukaan kokeillut Nivean puhdistusvettä? Toimiiko yhtä hyvin verrattuna esim. Lorealin versioon.
« Viimeksi muokattu: 13.03.14 - klo:15:15 kirjoittanut Bamboo »
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 25.03.14 - klo:15:10 »
Mä tilasin ebaysta tuollaisen Konjac-sienen, maksoi 1,09€ ja tuli 12 päivässä tilauksesta. Näyttää tismalleen samalta kuin esim. Saara Sarvaksen postauksessa, hieman erilainen pakkaus(pussi) vain ja kaikki tekstitkin on englanniksi, eli veikkaisin kyllä ihan samaksi tavaraksi :) Ajattelin käyttää tuota ihan puhdistusaineen kanssa hieroen, kun tuntuu että pelkällä geeliputsarilla ei välttämättä lähde kaikki meikki/lika. Illalla testailen! :)

Edit. Muuttuupa sieni hassun tuntoiseksi kun sen kastelee! Tuntui kyllä kasvoilla ihan kivalta, se ei tavallaan kuori ihoa vaan enemmänkin hieroo. Käytin tosiaan putsarin kanssa ja iho kyllä puhdistui todella hyvin ja jäi pehmeäksi. Tykkään muutenkin kaikista tällaisista puhdistusmenetelmistä ja mulla on vieläkin tallessa siitä yhdestä Lorealin putsarista se valkoinen kuminen lätyskä, eli tämäkin jää varmasti käyttöön! Tosin Sensain Sponge Chiefille en oo niin lämmennyt, käytän sitä ainoastaan kasvonaamioiden pois pyyhkimiseen.
« Viimeksi muokattu: 26.03.14 - klo:14:28 kirjoittanut Jewely »

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 28.03.14 - klo:16:56 »
Puhdistusvesistä tykkäävänä ilostuin, kun huomasin kaupassa Garnierin Cleansing Micellar Water pullon. Hinta oli 7,90 e ja kokoa 400 ml. Eli saman hintainen kuin Lorealin vastaava tuote, mutta tuplasti isompi.
« Viimeksi muokattu: 28.03.14 - klo:17:00 kirjoittanut Bamboo »

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #100 : 29.03.14 - klo:01:40 »
^Hei jee, tuohan oli hyvä uutinen! oletko jo kokeillu tuota garnieria et toimiiko yhtä hyvin kuin lorkku?
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #101 : 29.03.14 - klo:12:43 »
Miä olen tykännyt hirveästi Garnierin sekaihon puhdistusemulsiosta. Ostin sen alun perin aurinkovoiteen poistoa varten, koska sen pitäisi poistaa myös vedenkestävä meikki. Pitää kyllä lupauksensa ja meikit lähtee vaivattomasti ihosta irti. Koostumus tuossa on hieman geelimäinen ja aavistuksen öljyinen, mutta iho ei kuitenkaan jää vedellä huuhtelun jälkeen rasvaisen tuntuiseksi. En kyllä keksi mitään negatiivista tuosta, paitsi ehkä tuoksun, mikä on omaan nenääni liian "vihreä".   ::)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 30.03.14 - klo:12:21 »
^Hei jee, tuohan oli hyvä uutinen! oletko jo kokeillu tuota garnieria et toimiiko yhtä hyvin kuin lorkku?

En ole vielä itse kokeillut, mutta nettiarvostelujen mukaan kyseessä on aika lailla yhtä tehokkaat tuotteet. Ja inci-listakin tuotteilla on lähes sama, koska omistaahan Loreal Garnierin.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 30.03.14 - klo:12:38 »
^ Ai niin. Toihan se selittää miksi Garnierilla on ihan Lorkun Triple Activea vastaavan oloinen kasvovoidesarja, jossa värikoodauskin on sama. Onkohan voiteet sisällöltäänkin samanlaiset, ainakin tuoksut oli.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 30.03.14 - klo:12:40 »
Olen todennut marketin silmämeikinpoistoaineista tehokkaimmaksi poistajaksi Maybelline Cils Demasq tuotteen. Tällä kerralla päätin kuitenkin pihistellä, ja katsoa, onko halvasta Rainbow Sensitive silmämeikinpoistoaineesta mihinkään. Purkki oli kätevän pieni (100 ml), tuote sisältää mm. glyseriiniä ja INCI oli yksinkertainen. Rainbow silmämeikinpoistoaine poisti tehokkaasti silmämeikin (vesiliukoisen ripsivärin ja vedenkestävän rajauksen, sekä Misshan BB-voiteen silmäluomilta.) Tykkäsin tuon silmämeikinpoistoaineen koostumuksesta, koska se oli vesimäinen eikä näin ollen jättänyt silikonista/öljyistä pintaa luomille (ei turvota silmäluomia). Raikas ja puhdas lopputulos. Netistä katsoin muiden kokemuksia tuotteesta, ja moni oli kirjoittanut tuotteen olevan tehoton ja kirvelevän silmiä. Hieroin silmiä, ja alkoi kirvelemään hieman.. en tiedä sitten johtuiko tuosta. Mutta ostan uudelleen tätä kyllä, kun hinta ja teho on hyvä.