Mulla muutes jänskättää ihan hirveästi.

Minähän en ole värjäillyt tukkaani juuri ollenkaan 10 vuoteen! Mitä nyt Color Pulsella leikin ja sain sen jämäytettyä tukkaani, nyt siitä on enää häivähdys jäljellä. Alkoi vaan himottaa tuo hennaus, kun on ollut saman värinen tukka aina. Luonnonporkkana nyt on kuitenkin aika "haalea" ja nyt haluan kunnon punaista. Toivon, että iskee heti kunnolla oranssinpunaiseksi, kun on kerta se peruspunainen pohjalla.
Väliaikatietoja...hengailen varmaan juureksissa seuraavat pari tuntia, mies antoi porttikiellon olohuoneen puolelle. Mies oli mun kampaajana ja lätki aika miehekkäällä tyylillä väriä päähän, roiskeet oli sen mukaisia... Tuosta kahden paketin satsista jäi yli vaan hieman, laitoin sen kuitenkin pakkaseen (jospa käyttäis vaikka hoitsikan kanssa juurikasvuun sitten myöhemmin). Pää painaa tällä hetkellä ihan jumalattoman paljon, varmaan iskee hirveä pääkipu ennen kuin saan pestä tämän pois.
Hmm... Väri riippuu taas kerran valosta, eteisen lampun lähettyvillä oikein kiva väri ja kylppärissä kamalan keltainen ( ja se keltaisuus johtuu ainoastaan siitä valosta, sillä tuo lamppu vetää kaikki punaiset värittömiksi keltaisiksi). Lopputulos vaikuttaa aikalailla siltä, mitä odotinkin. Mun tukka näyttää siltä kuin se olisi hennattu...