En tie suomalaisista nykyään siinä mielessä - platinanvalkoseen voi yhdistää erilaisia tyylejä esim gootti-tyyli, harva kai niin hirveesti haluaa ihan sellasta Elovena-styleä, en tie.
Joillekkin aikoinaan täysin platina tukka oli eräänlainen fetissi, vähän tyyliin Debbie Harry tai Marilyn, tosin Marilyn oli ja on uniikki, sitä ei pysty jäljittelemään, ja Marilynillä ei ollu kalpeet kasvot, vaan sellaset voimakkaan persikkaiset täynnä pisamia - ei näy kaikissa kuvissa jos sil on paljon puuteria mut esim Bert Sternin upeissa kuvissa näkyy tää punertava/aprikoosi sävy, voimakkaat ihokarvat ja runsaasti pisamia mikä loi Marilynille hyvän kontrastin täysin vitivalkosiin hiuksiin sen viimesenä kesänä.
Eikä se käyttäny paljon meikkiä, ainoastaan puoli-irtoripset, ei paljon rajausta ja vaaleahkoa huulipunaa, kulmat oli luonnostaan ruskeet ja tuuheet.
Moni kokee blondattuaan tarpeen meikata aika voimakkaasti, mutta tietysti myös täysmusta tai voimakas kirkkaanpunanen voi tehdä tarpeen korostaa piirteitä meikillä aika paljon.
--------
Mä en tie mitä myrkkyjä kampaajat käytti 80-luvun puolivälissä mut sillon mulla oli kerran Satva-hennalla värjätty hehkuvan oranssi tukka parin kuukauden ajan ja sit kyllästyin siihen - Menin yhteen H:gin kantakaupungin vähän syrjäseen pikkukampaamoon ja se vaalensi kerralla mun tukan aivan hehkuvan valkoseks - päänahka oli kiree ja kuiva, mutta kertalaakista homma hoitu

Salon Lampen Munkkiniemenpuistotiellä.