Mulla on Pienen Tuoksukaupan cassiaa nyt tuossa pöydällä odottamassa, ja henkisesti asennoidun kokeilemaan... Ensimmäinen kerta ikinä kun minkään valtakunnan kasvivärejä omaan päähän käytän, ei haittaa lisäkultaisuus ollenkaan, päinvastoin, ja lähtökohta on nyt aika sekavärinen kun omaa (vaaleaa) tyveä n.2-2,5cm, ja siitä eteenpäin ehkä 7-8-asteista vaaleahkoa pehkoa vaaleammilla ja tummemmilla raidoilla, kaikki melko lailla kultaa/kultakuparia mutta yleisilme kuulema "shampanjan värinen". Mulla on väripoistettu aika kärsinyt puolipitkä tukka tällä hetkellä, joka ei osaa päättää miten kasvaa ja kihartuu, mutta nyt etenkin öljyjen käytön myötä alkanut kihartumaan enemmänkin, ja kun pahimmasta rääkistä muutenkin selvinnyt.
Olisin muuten käyttänyt nesteeksi kamomillateetä, mutta koska en tiedä miten tukka tuohon reagoi ajattelin nyt sotkea hunajaa ja amla-viikuna-manteliöljyä tuon jauheen kanssa... Yritän taktikoida ettei värimuutoksia ehkä kauheasti näin ekalla kerralla tulisi että näen kuinka käyttäytyy omassa päässä, vaikka toisaalta mä nyt olen tunnetusti lämpöisten kultasävyjen ystävä, joten se ei sikäli haittaa... Oma väri kasvaessaan on yleensä lämpimähkö, ja ajattelin ihme kyllä kerrankin jos se saisi sieltä pikkuhiljaa kasvaa raidoituksen seassa, mutta lyhyessä tyvessä nyt kaikki tuntuu näyttävän harmaalta.. Jos tuo käsitelty osa kirkastuu, niinkuin monilla tuntunut tekevän, aina parempi, koska raitoja pitäisi virkistellä muutenkin koska yleisilme tullut tunkkaisemmaksi etenkin päältä. Hyvällä tsägällä pärjään kasviväreillä tulevaisuudessa jos päätän pysyä luonnollisessa sävyssä, cassian kultasävy sopii loistavasti oman virkistämiseen.
Nyt siis kerään rohkeutta ja toivon etten ole mönjälle allerginen, ja koitan saada operaation jopa tänä iltana tehtyä.. Mä olen myös vakaasti päättänyt että haluan testata cassian ominaisuuksia "exälle" jolla on reipas puolipitkä afro, ja youtubessakin monet videoista tuntuu olevan juurikin afrohiuksisten tekemiä, se myös jopa ihme kyllä tunnisti aineen kun nakkasin pussin pöydälle, joten ei ehkä ole mahdoton missio saada sitä koekaniiniksi (tiedän kyllä että tekemistä siinä on, hyviä neuvoja ylipuhumiseen otetaan siis vastaan), ja senkin kuontalo on ihan kamalassa kuosissa nyt..
Tiivistettynä siis: Cassiaa -IIK!