Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 109955 kertaa)

Poissa tenn

• HAIRahtanut
Kasvonaamiot
« : 23.02.06 - klo:13:06 »
En haulla löytänyt että näistä olisi aiemmin puhuttu, sanokaa jos olen väärässä :)
Eli, millasia kotitekosia kasvonaamioita voi tehdä? Entäs mitkä on hyviä marketti/ kalliimpia tuotteita? Mulla on aika kuiva iho, mutta kuitenki hyvässä kunnossa, mitä nyt pari pientä olematonta näppyä. :D
« Viimeksi muokattu: 27.06.08 - klo:20:40 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa Lucine

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot, kotitekoiset ja muut
« Vastaus #1 : 23.02.06 - klo:13:11 »
Tää ketju taitaa liipata aika läheltä

http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=474.0

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #2 : 23.02.06 - klo:13:15 »
On tuolla jo semmoinen ketju ku Kotitekoista kauneudenhoitoa. Siellä taisi olla joku naamiokin myös jollen väärin muista. Mutta minua myös kiinnostaisi kyllä ihan kaupan naamiot. Mikä naamio oli niin hyvä että ostatte uudelleenkin? Mä tykkäsin siitä Dermosilin vadelmanaamiosta, mutta muita erityisen hyviä ei ole tullut vastaan, enkä ole kyllä useita testannukaan. Nyt tekisi mieli hemmotella ihoa ja ostaa joku oikein luxusnaamio.  :D

Edit. Juu, Lucine ehtikin ensin ja taisi linkittää sen ketjun, mitä tarkoitin.  :)
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 23.02.06 - klo:13:38 »
Mutta voihan tähän ketjuun kirjoitella sitten kaupan naamioista  :)

Itelläni on Oriflamen Purifying Clay Mask joka siis on savinaamio seka- ja rasvaiselle iholle, toinen tuubi menossa ja mä tykkään. Sitten mulla on YR:n 3 minuutin joku Piparminttunaamio joka on kans ollut ihan kiva. Tekis kyllä mieli ostaa jotain uusia, just toi Dermosilin vadelmanaamio kiinnostais mutta täytyy nyt kattoa jos tilais jonkun kanssa kimpassa.

chac

• Vieras
« Vastaus #4 : 23.02.06 - klo:13:51 »
Freemanin mutanaamio tuubissa (suht iso, vihreä) on loistavaa. Iho on sileä kuin vauvanpeppu sen jälkeen. Hintaa on noin 5e, saa mm. Seppälästä ja Sokokselta.  :)

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 23.02.06 - klo:13:56 »
Älkää muuten koskaan kokeilko niitä Totally Juicy-tuotteita!! Yks sellanen kasvonaamio, mikä "revitään" pois kasvoilta kun on jähmettynyt, ei lähtenytkään pois! Yritin sitten vedellä, ja oli kun kasvoilla olisi ollut 5cm kerros limaa! Iho oli niin kärsinyt sen jälkeen kun saippuan avulla sain osan siitä naamiosta pois.. ei ikinä enää! Ja sitten se vartalonkuorinta, kuivalle iholle piti laittaa, sattui ku oli niin tököttiä, kauheen isot rakeet ja puol pulloa kerralla meni jos kuivalle iholle laitto..  >:( Noi Freemanit on kyllä kuulemma hyviä, pitäs kai kokeilla.. :)

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 23.02.06 - klo:14:00 »
Älkää muuten koskaan kokeilko niitä Totally Juicy-tuotteita!! Yks sellanen kasvonaamio, mikä "revitään" pois kasvoilta kun on jähmettynyt, ei lähtenytkään pois!

Jännä juttu, minulla ainakin tuo kyseinen naamio toimii aivan moitteettomasti. Paljon miellyttävämpi käyttää kuin freemanin vastaava. Taitaa olla ihotyyppikysymys eli yleistää ei voi.
this too shall pass.

chac

• Vieras
« Vastaus #7 : 23.02.06 - klo:14:01 »
Mutta Freemanin aprikoosi & villikirsikka -kuorintavoiteesta en kyllä pitänyt, kuivatti ihoa todella paljon  :-\

tigger

• Vieras
« Vastaus #8 : 23.02.06 - klo:14:04 »
Älkää muuten koskaan kokeilko niitä Totally Juicy-tuotteita!! Yks sellanen kasvonaamio, mikä "revitään" pois kasvoilta kun on jähmettynyt, ei lähtenytkään pois!

Jännä juttu, minulla ainakin tuo kyseinen naamio toimii aivan moitteettomasti. Paljon miellyttävämpi käyttää kuin freemanin vastaava. Taitaa olla ihotyyppikysymys eli yleistää ei voi.

Minä myös pidän tuosta kasvonaamiosta. Kirkasti mukavasti ihon väriä ja pehmensikin samalla.  :) Lisäksi käytössäni on saman sarjan kasvojenkuorinta-/puhdistusaine, josta tykkään myös kovasti. Jonkinlainen täsmähoitonaamio näpyillekin löytyy mutta sitä en vielä ehtinyt kokeilla.

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #9 : 23.02.06 - klo:14:05 »
hassua, olikohan siinä mun tuotteessa sitten jotain vikaa? ihan uutena ostin alennuksesta.. :) nojoo, roskissa on :)

~vail~

• Vieras
« Vastaus #10 : 23.02.06 - klo:15:28 »
Mulla on Lumenen naamiot Hydra Drops ja Hydra Tender, jotka eivät kyllä yksinään tee mitään mun talvikuivuuteen. Tenderin kun laittaa alle ja Dropsin päälle niin tulee paras tulos - Dropsin muovisuus ei haittaa ja Tender ei jää liian keveäksi. Joku HS:llä neuvoi myös laittamaan jomman kumman naamion päälle tavallista kosteusvoidetta ja niin on kyllä ollut paljon parempi kuin kumpikaan pelkiltään.

Nivealta ostin kertispussukan Refreshing Moisture Maskia, josta tykkään todella. Se on tupla-annos, mutta riittää oikeasti useampaankin kertaan per puolikas kun sulkee pussin hyvin. On tosi paksua ja ihanaa, ei yhtään muovimaista.

Tässä talvella kokeilin myös hunaja+kaurahiutale-sekoitusta kasvoilla saunan ajaksi. Hyvähän se oli, mutta piti vain pötkötellä lauteilla jottei se lähtenyt valumaan. Ihana tuntu kyllä, ja se tuoksukin on niin suloinen hunajassa.

Saunaan laitoin erään kerran myös hetken mielijohteesta punaraita-Bepanthenia pestylle iholle ja voi että tuli ihana pehmeys :-* Siitä asti on ollut mun saunomisrutiineissa mukana. Taputtelen sen vain saunan jälkeen kasvopaperiin ja nukun silleesti aamupesuun saakka :)

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #11 : 23.02.06 - klo:15:44 »
Kokeilemiani naamioita:

Garnier Pure Sauna Mask
Ihana tuote! Tosi tehokas, ja lämpiää iholla, mikä aiheuttaa sen, että epäpuhtaudet oikein nousevat pintaan. Hyvä hinta-laatusuhde (6,90 e / 75 ml) ja muutenkin ihan loistava tuote. Suosikkini.

Freeman kaura & avokado -mutanaamio
Hmm, en oikein osaa sanoa, millaisia tuloksia tällä saa. Ihan ok:ita varmaan, mutten itse oikein huomaa mitään vaikutusta epäpuhtauksiin. Ihanan pehmeähän ihosta tosin tulee. Tässäkin hyvä hinta-laatusuhde.

Lumene Hydra Tender
Tykkään tästä, hyvää talvisen pintakuivalle iholleni. Käytän tätä siten, että ensin puhdistan kasvot, sitten tätä nassuun ja kymmenen minuutin kuluttua pyyhin kasvovedellä ja sitten vielä Humektania naamaan yöksi. Toimii. :)

Freeman kurkkunaamio, poisrevittävä
Ei ihan minun tuotteeni, en nimittäin osaa yhtään käyttää näitä poisrevittäviä... Ne jäävät aina kauheasti ihoon kiinni eikä niitä saa millään pois! :o En osaa tuloksistakaan sanoa.

L'Oréal Pure Zone T-Zone -naamio
Ks. ed. Ei sovi herkkäihoisille, vaikka muuta väittävätkin...
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #12 : 23.02.06 - klo:16:36 »
Pintakuivalle iholle sopii hyvin TBS:n hunaja-kaura -naamio. On mukavan kosteuttavaa ja "luomun" tuntuista, ja ihon kuorintakin tulee samalla hoidettua hellävaraisesti. Kirkastaa mielestäni ihon väriä.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 23.02.06 - klo:17:59 »
Kokeilemiani naamioita:

Garnier Pure Sauna Mask
Ihana tuote! Tosi tehokas, ja lämpiää iholla, mikä aiheuttaa sen, että epäpuhtaudet oikein nousevat pintaan. Hyvä hinta-laatusuhde (6,90 e / 75 ml) ja muutenkin ihan loistava tuote. Suosikkini.

Kuulostaa hyvälle, ja en ole ennen tuosta kuullutkaan. Missä noita myydän? :)

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #14 : 23.02.06 - klo:18:27 »
Ainakin Sokoksella, nykyisin kai myös Anttilassakin.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.