Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 110013 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot, kotitekoiset ja muut
« Vastaus #105 : 23.01.07 - klo:10:01 »
^Mulla on myös tuota naamiota ja tykkään kun siinä on sellainen viilentävä vaikutus iholla.Välillä laitan ensin puhdistavan naamion alle(tällä hetkellä Lancomen Pure Empreinte käytössä) ja sitten päälle tuota Ardenin kosteuttavaa.Sillätavoin saan parhaan tuloksen ja iho tuntuu todella puhtaalta ja kosteutetulta.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #106 : 21.02.07 - klo:11:01 »
Yh, kokeilin näytepakkauksen Lancomen Hydra Intense naamiosta. Ohjeessa käskettiin levittää paksu kerros naamiota kuivalle iholle ja vaikuttaa 5 min ja sitten poistaa ylimääräinen naamio kasvopaperilla. Levittämisvaiheessa naamio tuntui ja tuoksui raikkaalle ja ihanan paksulle koostumukselta. Naamion pois pyyhkiminen oli vaikeaa ja paperi tarttui ihoon kiinni! Teki kovasti mieli huuhdella kasvot. Iho jäi samean näköiseksi ja tuntui ällöttävän limaiselle ja muoviselle. Eikä ihme, incissä heti toisena alcohol denat. ja neljäntenä dimethicone. Paska maku jäi Lancomesta!

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #107 : 21.02.07 - klo:22:51 »
^Mulla oli kans aikaisemmin joku Lancomen kosteuttava naamio, josta en tykännyt. Se teki sellaisen silikoni-kalvon iholle, inhottavan liukas tunne. Myin sen sitten Huutonetissä eteenpäin.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #108 : 23.02.07 - klo:00:39 »
Täältä löytyy arviot Iltasanomien testaamista kasvonaamioista:

http://www.iltasanomat.fi/naiset/uutinen.asp?id=1321956
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #109 : 24.02.07 - klo:15:18 »
Onkos noita Nivean yksittäispakattuja kasvonaamioita, mitä tossa Iltalehden jutussakin kokeiltiin, vielä myynnissä? Tota pampering honey maskia olisi kiva kokeilla, mutta kaupoista olen löytänyt vain sitä syväpuhdistavaa ja sinisessä pussissa olevaa kosteuttavaa...
2c F ii

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 24.02.07 - klo:15:23 »
Hunajanaamiota on ollut myynnissä tosi tosi kauan, mutta nykyään sitä ei löydä juuri mistään.  :-\
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #111 : 24.02.07 - klo:17:56 »
Jeps, sitä olenkin ihmetelly kun ei löydy meidän kylästä mistään...  :-\
2c F ii

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #112 : 06.03.07 - klo:19:05 »
Muistaako joku  Kanebon naamion,joka on puristeen muodossa? Sain tuollaisen paketin mut se ei sisällä ohjeita :/
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 20.03.07 - klo:20:07 »
Nyt olisi hakusessa kunnolla syväpuhdistava naamio,joka pienentäisi ihohuokosia.Kuitenkaan ei saisi ärsyttää ihoa kovasti.Kellään suosituksia?

Yleensä laitan ensin puhdistavaa naamiota ja sen jälkeen kosteuttavan perään.Kasvot kun ei kovin hyvin kestä kuorintoja,niin tuolla tapaa puhdistuu kunnolla.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 23.03.07 - klo:06:00 »
Freeman avocado & oatmeal -mutanaamio on ensimmäisen kokeilun perusteella osoittautunut varsin päteväksi. Aine on mukavan paksua ja hyvin levittyvää. Tuoksu on mukavan raikas ja pehmeä. Naamio kuivui varsin nopeasti, vaikka laitoinkin extra-paksun kerroksen, ja oli helppo huuhdella pois. Heti huuhtelemisen jälkeen tuntui, kuin naamaan olisi jäänyt joku ihme kalvo, mutta tunne meni pian ohi. Jälkeenpäin iho tuntui puhtaalta ja pehmeältä, eikä ollenkaan rasvaiselta.

Varmasti tulen käyttämään paljon. Ihan toimiva ja kohtuuhintainen tuote.
1b M ii

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #115 : 23.03.07 - klo:11:39 »
Nyt olisi hakusessa kunnolla syväpuhdistava naamio,joka pienentäisi ihohuokosia.Kuitenkaan ei saisi ärsyttää ihoa kovasti.Kellään suosituksia?

Yleensä laitan ensin puhdistavaa naamiota ja sen jälkeen kosteuttavan perään.Kasvot kun ei kovin hyvin kestä kuorintoja,niin tuolla tapaa puhdistuu kunnolla.

Kestäisikö Anissa ihosi rakeettomia kuorintoja? Ainakin Nanoelilla on hyvä entsyymikuorinta, oiskohan nimi Luxurious result. Naamiothan pääsevät vaikuttamaan paljon tehokkaammin, jos iholta on ensin kuorittu kuolleet ihosolut pois. Tosin voi tietysti olla, ettei sulla tällaista ongelmaa olekaan, mutta oma pintakuiva ihoni ainakin imee kaikki aineet paljon paremmin kuorinnan jälkeen.

Mitä naamioihin tulee, niin itse pidän Lumenen turvenaamiosta ja Dermosilin vadelmanaamiosta, mutten tarvitse mitään todella tehokkaasti syväpuhdistavia. Hyvä on myös Garnierin tuubissa (75 ml?) myytävä "sauna"naamio.
Make it a great day

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 25.03.07 - klo:18:26 »
En ole noita entsyymikuorintoja kovasti käyttänyt.Testissä oli toissa joulun Dermopakkauksesta vadelmakuorinta,mutta mun ihoa se vaan kiristeli.Tuo Dermosilin vadelmanaamio on myös ollut mulle hyvä,puhdistaa ja kirkastaa,muttei siltikään kuivata.Tuota Nanoelia täytyy kokeilla,josko se mulle soveltuisi.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #117 : 28.03.07 - klo:19:50 »
Kuulostaapa mielenkiintoiselta tuo aspiriininaamio. Onko kukaan kokeillut? ;)

Mihinhän tuo parhaiten tehoaa? Finneihin, finniarpiin, mustapäihin vai ihan yleisesti vain iholle?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 28.03.07 - klo:22:46 »
^ Minä olen kokeillut! Olen sekoittanut aspiriinia esim. Nuxen kirkastavaan naamioon ja antanut muhia. Kuorii ihan kivasti kasvoja ja toimii finneihin. Mustapäihin en huomannut mitään sen kummempaa eroa, mutta finnit tosiaan sai kyytiä. :)

Aspiriinin voi sekoittaa ihan pieneen tilkkaan vettäkin, mutta se "murustaa" aika lailla kun kuivuu joten laitan sitä mieluummin voiteeseen tai naamioon.

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 16.07.07 - klo:17:05 »
Kuulostaapa mielenkiintoiselta tuo aspiriininaamio. Onko kukaan kokeillut? ;)

Mihinhän tuo parhaiten tehoaa? Finneihin, finniarpiin, mustapäihin vai ihan yleisesti vain iholle?

Erään ohjeen mukaan voisi ensin lisätä vettä ja sitten pari tilkkaa hunajaa..Uskaltaisikohan tuota kokeilla ;D