Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 107634 kertaa)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
Vs: Kasvonaamiot, kotitekoiset ja muut
« Vastaus #120 : 16.07.07 - klo:21:14 »
mä tein tässä yks ilta sellaisen naamion johon tuli maustamatonta jogurttia muutama tl, hunajaa ja kaurahiutaleita murskattuna tai sillä lailla hienonnettuna ja sitten ruisjauhoja. Ihan kivalta tuntui iholla ja oli sen jäkeen jotenkin kuulaampi iho. itse asiassa ihan kivaa värkkäillä itse naamioita... eikä ainakaan o kauheen kallista  :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 29.07.07 - klo:23:12 »
Tein muuten aivan ihanan kasvonaamion eilen. Kosteuttava hunaja-oliiviöljy saunanaamio
Hunaja on lievästi antiseptinen, eli sopii myös käytettäväksi akneihon tehokosteuttajana.

Laitoin pieneen astiaan ruokalusikallisen hunajaa ja pienen tilkan oliiviöljyä. Koska hunaja ei ollut juoksevaa niin se ei tahtonut sekoittua oliiviöljyn kanssa -> mikroon 10 sek. Mikrossa hunaja suli niin että oliiviöljy sekoittui hyvin siihen, tässä vaiheessa seos näytti aivan voisulalta. Tämän jälkeen lisäsin vielä ruokalusikallisen jääkaappikylmää hunajaa. Nyt seos paksuuntui ja muuttui voidemaiseksi. Koostumukseltaan tämä on paljon pehmeämpää ja kermaisempaa kun pelkästään hunaja. Levitin naamion kasvoille ennen saunaan menoa. Tulos: taivaallisen pehmeä iho!

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 09.10.07 - klo:19:40 »
Nyt kun taas ilmat on kylmenneet,niin olisi tarvetta kosteuttavalle naamiolle.Hyviä suosituksia kellään?Saa olla marketti/kosmetologi/selektiivistä sarjaa,kunhan hoitaa tehtävänsä.Eikä mielellään poisrevittävä naamio,koska en osaa käyttää niitä,enkä saa kunnolla irti.Myöskään kotikemistin virkaan musta ei ole.

Onko apteekissa muuten mitään hyviä naamioita myynnissä?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #123 : 09.10.07 - klo:19:59 »
^Äitini on tykännyt TBSn vaaleanpunaisessa purkissa olevasta naamiosta, oisko joku Vitamin ollut nimeltään. Äipällä on niin kuiva iho ettei naamiota tarvitse edes pois pyyhkiä kun on imeytynyt ihoon.

Itte olen tykännyt Nivean yksittäispakatusta Hunajanaamiosta ja kesällä ostin alesta No7:n Hydra Boost Maskin joka muistuttaa paksua kosteusvoidetta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 09.10.07 - klo:20:25 »
Tuota Nivean hunajaa mulla onkin joskus ollut ja se oli ihan hyvää.Kiitokset Body Shop vinkistä,pitänee käydä tutkailemassa tarkemmin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #125 : 09.10.07 - klo:20:48 »
Mä tykkään ihan älyttömästi The Body Shopin hunaja&kaura naamiosta. Siitä jää ihana hunajan tuoksu kasvoille.  :-*

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #126 : 10.10.07 - klo:10:06 »
Anissa, apteekkituotteista ainakin Vichyllä on tosi kosteuttava naamio. Oon pari kertaa kokeillut ja hyvältä on tuntunut. Se voi ekoilla kerroilla vähän kirvellä, jos iho on kovin kuiva, mutta ihon kosteutuksen parantuessa ei tuota kirvelyä pitäis enää ilmetä. Tuon naamion voi joko pyyhkiä pois/pestä pois vaikutusajan jälkeen tai jättää ihan yön yli kasvoille. Myös jotain kosteuttavaa perusvoidetta, esim. Aqualan L, voi käyttää naamion tapaan. Mä laitankin aika usein kasvoille reilun kerroksen Aqualan L:ää siksi aikaa, kun hiuksissa muhittelen jotain tehohoitoa.

Luonnonystävä

• Vieras
« Vastaus #127 : 10.10.07 - klo:20:04 »
Itse olen sortunut jos minkäkinlaiseen naamioon. Tässä jotain esimerkkejä mitä kaapissa tällä hetkellä:

Avon: Calming moisture mask (sheavoi): Kosteuttaa ihan kivasti ja viilentää. Mulla on toiminut tuo ihan kivasti esim jos iho ollut tulehtunut tai jos akne ollut pahempana. Tuo on rauhoittanu kivasti.

Avon: Pure pore mask: tyypillinen savinaamio. Ei varmaan ainakaan kuivaihoisille kovin kiva. Mun iholle(seka ja ongelmiin taipuvainen) ollut ihan jees.

Mingshu: Savinaamio. En tiiä löytyykö tätä mistään suomesta. Itse ostin vaihtariaikana Kiinasta kosmetologilta. Tosi huippu!

Dr.Hauschka savinaamio: Hintansa väärti. Hyvä tuote, ja erittäin riittoisa. Iho jää pehmeäksi ja puhtaan kuulaaksi. Eikä kuivata toisin kuin monet savinaamiot.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 12.10.07 - klo:21:44 »
Lilia Bellan mainitsema Vichyn naamio kuulostaa hyvältä, minkähän niminen tuo tuote on? Mulla on kosteuttava naamio ollut hakusessa jo vaikka kuinka kauan mutta mikään kokeilemani ei ole toiminut edes kehuttavalla tavalla. Varsinkin meikkipohja on aina ihan karsean näköinen kun iho vain hilseilee pois kuivuuttaan :(
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 12.10.07 - klo:23:59 »
Freeman avocado & oatmeal -mutanaamio on ensimmäisen kokeilun perusteella osoittautunut varsin päteväksi. Aine on mukavan paksua ja hyvin levittyvää.

Hmm, omani on melko ohutta ainetta jota saa lätkiä naamaan ihan urakalla jos haluaa kunnolla peittävän tuloksen. (enemmän naamiota=parempi lopputulos ;D)
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #130 : 15.10.07 - klo:00:08 »
Mulla No7:n Hydra Boost Mask toimi alussa erittäin hyvin, mutta pari viikkoa sitten huomasin, että ihoni on sille herkistynyt. Alkoi punoittamaan ja kutittamaan. Eli jouduin luopua siitä :-\

Jos Anissa pystyt tilaamaan Oriflamelta suosittelen Rose Face Maskia, Yoghurt & Blackcurrant Cream Mask tai Soothing Mask for Sensitive Skin. Tuota jogurttimaskia en itsekään ole vielä testannut, mutta moni sitä on täälläkin foorumilla kehunut. Rose naamio tuntuu virkistävälle ja kosteuttavalle, mutta vielä kosteuttavempaa on tuo Soothing naamio. Sen voi ihan jättää iholle, imeytyy hyvin, jos omaa kuivan ihon.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #131 : 15.10.07 - klo:18:45 »
Lilia Bellan mainitsema Vichyn naamio kuulostaa hyvältä, minkähän niminen tuo tuote on?

Se on muistaakseni tämä Rehydrating Thermal Mask. Myös Yliopiston Apteekin sivuilta löytyy jotain infoa tuotteesta, ainakin hinta ja inci. En tosin ymmärrä, mitä tuolla YA:n sivuilla höpistään puhdistavasta naamiosta.. Noi Vichyn tuotteet on käsittääkseni uudistuneet jonkun verran viime aikoina, joten kannattaa käydä ehkä ihan apteekissa tutustumassa ko. tuotteeseen.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #132 : 16.10.07 - klo:15:13 »
^Tuo teksti viittaisi siihen, että Vichyllä olis myös siis puhdistava naamio samaa sarjaa. Jos joku tuota puhdistavaa jostain bongaa niin olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia. Puhdistavalle naamiolle olisi käyttöä. Oon käytellyt Neutrogenan 2in1 face washia naamiona ja tuo on aika tujua tavaraa, olisi kiva saada sen rinnalle joku toinen vähän hellävaraisempi.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

sidkitty

• Vieras
« Vastaus #133 : 16.10.07 - klo:18:02 »
Yksi uusimmista naamiolöydöistä on kyllä kohonnut ihan HG:ksi asti :) Nimittäin Themiksen suklaanaamio. Puhdistaa ja etenkin kirkastaa tätä sameaa naamaa, tekee ihon superpehmeäksi, ja hei, se on suklaata ;) Ja vielä reilun kaupan merkillä. Eikä myöskään kuivattanut ihoa. Ei voi kuin suositella.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 17.10.07 - klo:09:30 »
^Mistä tuota saa?