Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 109993 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot, kotitekoiset ja muut
« Vastaus #150 : 04.02.08 - klo:22:17 »
^ mä oon tehnyt noiden pyyhittävien naamioiden kanssa niin että oon pyyhkinyt jälkikäteen kasvovedellä ja sitten voide.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Opossumi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #151 : 04.02.08 - klo:22:29 »
Ahaa, ok. Kiitos tytöt!!! Tyhmähän kysymys tää oli, mut en todellakaan tiedä ihonhoidosta tarpeeksi. :-[ En nyt ihansaippua+vesi-linjalla oo, mut ku en oo ikinä käyttäny tommosta pyyhittävää naamiota, tai oon kerran, mut pesin sen varmuuden vuoksi pois, en uskonu ohjetta. ::)
Tukka: Karhea ja melko kuiva luonnonkihara, värjäämätön, vyötäröpituus saavutettu, kasvatus jatkuu.
Luokitus: 2cCii, kuvia hiuksista hiuslaatuketjussa s.10.

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #152 : 04.02.08 - klo:22:36 »
^

Mä itse korkeintaan vähän taputtelen ihoa, en ikinä pyyhi enkä varsinkaan pese. Kuivaihoisena tuntuisi tosi kummalliselta kastella iho kosteuttavan naamion jälkeen, mielestäni se on tavallaan naamion tuhlaamista.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa Opossumi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #153 : 04.02.08 - klo:23:02 »
 ^Niin, totta! Mut ku oon käyttäny vain kuorintaa, peel-of-naamiota ja savinaamiota (tää on ainakin syytä poistaa kokonaan veks ;D), niin tiedot on tosi rajalliset, siksi kysynkin viisaammilta. Kiitos vastauksista! :-*
Tukka: Karhea ja melko kuiva luonnonkihara, värjäämätön, vyötäröpituus saavutettu, kasvatus jatkuu.
Luokitus: 2cCii, kuvia hiuksista hiuslaatuketjussa s.10.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 07.02.08 - klo:13:34 »
Mikähän olis hyvä sekoitus mikä tasottaisi ihon sävyä? Mulla on niin laikukas naama, varsinkin nenän ympärystä punoittaa.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #155 : 07.02.08 - klo:16:36 »
Onko kukaan kokeillut tätä?

http://www.sitrionella.fi/product_info.php?cPath=23&products_id=95&osCsid=gkkjfmblqkbf174r32sbb7avt4

Kiinnostaisi, kun mainostetaan herkällekin iholle, mutta kun lukee, mitä tuo tekee iholle, niin kuulostaa tujulta ??? Lisäksi savinaamiot kuulostavat kuivattavilta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #156 : 07.02.08 - klo:19:47 »
Eikös savilaatujakin ole kuitenkin erilaisia? Toiset on rasvaa imevämpia, toiset mineraalipitoisi. Ainakin muistelen, että Ranskassa käytettäisiin erilaatuisia savinaamioita. ??? Minulla olisi kyllä aikomusta ostaa seuraavassa kuussa viimeistään pari noita, tykkään savinaamioista. :D
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 10.02.08 - klo:18:57 »
Onko teillä kokemuksia Lancômen (Pure Emprainte)  tai Cliniquen puhdistavista naamioista?

Mulla on varsin kuiva iho, mutta nenään ja leukaan voisi välillä laittaa tuollaista pikkasen. Ja nyt mietin, mikä olisi hyvä. Kosteuttavista naamiosta mulla on käytössä Lancômen kuivan ihon naamio ja Biothermin Biosensitive -naamio. Olen ollut ihan tyytyväinen molempiin.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #158 : 10.02.08 - klo:19:24 »
^

Mä itse korkeintaan vähän taputtelen ihoa, en ikinä pyyhi enkä varsinkaan pese. Kuivaihoisena tuntuisi tosi kummalliselta kastella iho kosteuttavan naamion jälkeen, mielestäni se on tavallaan naamion tuhlaamista.

mulla taas tulee naama täyteen finnejä jos en pese loppuja pois...  ;D  :P  ne on useimmiten niin täynnä mineraaliöljyjä...
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #159 : 10.02.08 - klo:20:27 »
^

Niin, no itse en käytä ollenkaan mineraaliöljyisiä naamioita, niin ongelmaa ei ole :)
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 11.02.08 - klo:14:44 »
Kotitekoisista kasvonaamioista mulla on käytössä muutama suosikki:

- Banaani-hunajanaamio. Soseutettu banaani ja sekaan hunajaa. Tuntuu pehmentävän kuivaa ihoa tehokkaasti.
- Majoneesi. Ihan pelkästään aivan mainio kosteuttava naamio vartin verran käytettynä ja sitten pois pestynä.
- Kesällä piharatamosilppu, toimii erityisesti epäpuhtaalla ja rasvoittuvalla iholla.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 12.02.08 - klo:18:29 »
Onko kukaan kokeillut Lehtosuon turvenaamiota? Tein äsken itselleni naamion niin, että jätin oliiviöljyä kasvoille putsauksen jälkeen ja levitin sitten tuon ihastuttavan ruskean mössön naamalle. Iho on puhdas, ihohuokoset puhtaamman ja pienemmän näköiset eikä ihoa kiristä. Jees.
Ostin tuon putkilon Hyvinvoinnin Tavaratalosta, http://www.hyvinvoinnin.fi/ryhma/163/Hoitoturpeet

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 14.02.08 - klo:17:55 »
^ Just tuolta samasta paikasta tilasin ko. turvetta. Tykkäsin kovasti, tosin jos sen unohti naamaan yhtään liian pitkäksi aikaa, turvetta sai kyllä hangata irti ihan reilusti, jäi vain punaiset läiskät  ;D. Se myös kuivuu aika nopeesti, eli reilu kerros kannattaa laittaa. En sitten tiedä auttaisko jos siihen sekottaisi jotain öljyä tms. Mutta tuntui kyllä ihan tehokkaalta. Sitä Lehtosuon turvetta saa muuten myös luontaistuotekaupoista, ainakin Lifessä näkyi olevan, kun viime viikolla kävin.

Testasin myös maito- hunaja- kaurahiutale- kurkuma- naamiota. Ehkä huokoset vähän supistuivatkin, tosin kaurahiutaleiden takia naamio oli tosi vaikea saada pysymään kasvoilla. Kurkuma varsinkin tuntui jotenkin tehokkaalta ainesosalta. Tänään tein täältä lukemieni ohjeiden perusteella oman miksauksen rasvaiselle ja sekaiholle. Siihen laitoin hunajaa, kurkumaa ja tomaattia. Tuli oikeastaan yhtä kiva kuin tuosta maitoa ja kaurahiutaleita sisältävästä, mutta pysyi paremmin naamalla.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 02.03.08 - klo:20:13 »
Mä olen kovasti tykästynyt Lumenen Vitamin+-sarjan Radiant C-Energy kasvonaamioon. Nimensä mukaisesti se virkistää ja kirkastaa kasvot ihan hetkessä. Tekee kyllä ihon hehkeän näköiseksi, vaikka olo ei sitä oliskaan.  ;) Kosteuttavahan tuo naamio ei ole, mutta toimii loistavasti esimerkiksi viikonloppuaamuisin, kun tarvii saada vähän potkua päivään. Tuoksukin on ihana persikkainen/aprikoosimainen.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 02.03.08 - klo:20:26 »
^Sopisikohan toi herkälle iholle? Ois kiva ostaa joku naamio mutta kun harvat sopii mulle :(