Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 111725 kertaa)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
Vs: Kasvonaamiot, kotitekoiset ja muut
« Vastaus #180 : 12.06.08 - klo:16:34 »
Mulle sanottiin kosmetiikkaliikkeessä että laajentuneisiin ihohuokosiin auttaa parhaiten sellainen purifying-tyyppinen naamio, onko ne jotain savijuttuja? Onko kellään juureksella toiminut näin? Itseä vähän arveluttaa onko se liian tuju naamio pintakuivalle sekaiholle, vaikka näin kesällä rasvoittuukin enemmän.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 13.06.08 - klo:07:49 »
Joo, useimmat purifying tuotteet on nimenomaan savinaamioita. Mulla parhaaksi on osoittautunut Lumenen turvenaamio, jota olen levitellyt lähinnä nenään ja leukaan, missä eniten laajentuneita huokosia. Välillä vetelen sitä koko naamalle ja runsaasti kosteusvoidetta perään, niin ei ole mitenkään kuivattanut. Puhdistanut sen sijaan kyllä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 13.06.08 - klo:10:49 »
^,^^ Myös vannon tuon Lumenen turvenaamion nimeen. Oma ihoni on rasvoittuva, mutta herkkä ja pintakuiva, ja tuo ei sitten kuivata yhtään, vaikka istuisi se nassussa tunninkin (max taitaa olla ollu 1,5 h  ::) , ohje siis joku 15 min...) tekemässä jotain muuta. Koskaan en ole tuota ihan lyhyellä ajalla kokeillut, jote en tiedä toimiiko silloinkin niin hyvin. Aivan ihana tuote  :D .

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 13.06.08 - klo:11:19 »
Lumenen turvenaamio on minunkin suosikkejani. Puhdistaa ihanasti, eikä kiristä kasvoja juuri ollenkaan edes kuivuttuaan. Puhdistaa ja heleyttää ihon, ei kuivata. Sen sijaan Montagne Jeunessen suklaanaamio pussissa kiristeli naamassa ihan pirusti! Ei olisi puhumaan se naamassa kyllä pystynyt. Tuoksu oli ihana.

Toinen suosikkini on Lumenen Hydra tender naamio, se viilentävä ja kosteuttava. Viilentävästä vaikutuksesta en kyllä tykkää, mutta kosteuttaa ja rauhoittaa kivasti.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 14.06.08 - klo:20:34 »
Ihoni on nykyään kumman herkkä, ärtynyt ja punoittava. Avène Soothing Moisture Mask on osoittautunut hyväksi rauhoittajaksi. Koostumukseltaan suht paksuhkoa voidetta, joka tuoksuu sellaiselle perusvoidemaiselle. Itse käytän tätä vähintään pari kertaa viikossa. Levitän puhdistetulle ja hellästi kuoritulle iholle paksun kerroksen ja hieron kunnolla, jotta naamio imeytyy mahdollisimman hyvin. Sitten annan vaikuttaa reilun tunnin, pyyhin naamion pois ja suihkuttelen päälle Avène Thermal Wateria. Ihoni kyllä imaisee paksunkin naamiokerroksen lähes kokonaan, eli pois pyyhittävää ei paljon ole. Lopputuloksena on ihanan pehmeä iho ja kaikki ärtyneisyys ja punoitus on poissa. Naamio on mielestäni enemmän rauhoittava, kuin kosteuttava. Mitään sellaista superkosteutettua fiilistä tästä ei tule, joten aionkin hankkia rinnalle jonkun hieman kevyemmän, mutta kunnolla kosteuttavan naamion.

Lumenen turvenaamio on toinen suosikkini. Puhdistaa ja kirkastaa ihon, mutta ei ärsytä tai kuivata. Oma ihoni on tosiaan viime aikoina ollut erittäin ärtynyt, joten olen jättänyt turvenaamion käytön vähän vähemmälle. Pari kertaa kuussa tulee kuitenkin käytettyä ja sen jälkeen iho on ihanan syväpuhdistetun ja raikkaan tuntuinen. Käytän turvenaamiotakin todella pitkillä vaikutusajoilla, yleensä pidän sitä vähintään sen tunnin ja silti se ei ole ärsyttänyt ihoa. Tehokasta, mutta hellävaraista siis.
1b M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 15.06.08 - klo:10:49 »
^Onko tuon inciä? Tarvitsisin myös jonkin rauhoittavan naamion. Tällä hetkellä mulla on Lumenen kosteuttava ja rauhoittava naamio. Se kosteuttaa hyvin j tuntuu muutenkin toimivan ihan mukavasti. Mulla punoittaa kasvot helposti, joten tuo Avene kiinnostaa.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 15.06.08 - klo:10:54 »
^ Apteekin tuotteiden incit löytyvät myös Yliopiston apteekin sivuilta. :)

Avene Soothing moisture mask

Avène Thermal Spring Water (Avène Aqua), Mineral Oil (Paraffinum Liquidum), Stearic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Hybrid Safflower Oil (Carthamus Tinctorius), Propylene Glycol, Hydrogenated Palm/Palm Kernel Oil PEG-6 Esters, Glyceryl Stearate, Microcrystalline Wax (Cera Microcristallina), PEG-100 Stearate, Bisphenylhexamethicone, Butylparaben, Carbomer, Disodium EDTA, Ethylparaben, Franrance (Parfum), Methylparaben, Phenoxyethanol, Propylparaben, Triethanolamine, Water (Aqua).

Se Nivean pussissa oleva hunajanaamio on myös kiva kosteuttaja ja rauhoittaja, kannattaa kokeilla sitäkin, jos saa sieltä jostain.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 15.06.08 - klo:11:03 »
Oi kiitos. Taitaa kyllä jäädä väliin mineraaliöljyn takia...

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 16.06.08 - klo:11:47 »
^Onko tuon inciä? Tarvitsisin myös jonkin rauhoittavan naamion. Tällä hetkellä mulla on Lumenen kosteuttava ja rauhoittava naamio. Se kosteuttaa hyvin j tuntuu muutenkin toimivan ihan mukavasti. Mulla punoittaa kasvot helposti, joten tuo Avene kiinnostaa.

Ootko koittanut sitä nivea visagen hunajanaamiota, mitä myydään niissä pussukoissa? Oma nassunikin on herkkä punoittamaan mutta tuo tuntuu rauhoittavan ja kosteuttavan hyvin. Ihme kyllä sopii kasvoilleni vaikka yleensä ei mikään tunnu sopivan. Ei sisällä mineraaliöljyjä eikä tainnut olla silikoniakaan.

Oho en huomannut Magian viimeistä lausetta ;)

Piti vielä lisätä että vaikka siinä pussissa sanotaan että riittää kahteen kertaan niin itse saan sen riittämään n. 6 kertaan kun on niin riittoisaa. En ole vielä tosin kun pari kertaa koittanut mutta se on tosi riittoisaa.
« Viimeksi muokattu: 16.06.08 - klo:13:19 kirjoittanut Hemppa »

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #189 : 16.06.08 - klo:12:53 »
Uusi lempparini on Herbinan Marja Spa kosteuttava naamio. Se on samantyyppinen kuin Lumenen Hydra Tender, mutta ehkä vieläkin kosteuttavampi. Jätän sen yleensä yöksi vaikuttamaan, niin saan kaiken irti sen tehoista. Tuntuu myös hävittävän pikkunäppyjä, kun pehmentää ihoa niin hyvin. Tuoksuu mansikkaesanssille, mutta tuoksu ei ole ällömakea ja häipyy nopeasti. Plussaa vielä edullisesta hinnasta, raaskii levitellä välillä vartalollekin.

Toinen lemppari on Korresin Wild Rose mask. Se kihelmöi iholla aluksi oikein kunnolla, mutta jälkeenpäin iho näyttää tosi hyvältä eikä ole yhtään ärtynyt. Pitkä miinus purkkimuodosta.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 16.06.08 - klo:19:06 »
^Aika jännä että miellät Herbinan kosteuttavammaksi kuin Lumenen. Mulla tuo Herbina ei tunnu meinaan tekevän oikein mitään. Lumene kosteuttaa mulla kunnolla.

Kiitos tuosta Nivean suosituksesta. Sitä voisin harkita, vaikka pussisysteemi ei oikein houkutakaan. Voihan sen siirtää tietty johonkin kivaan purkiin  :)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #191 : 16.06.08 - klo:19:16 »
Mulla tuo Lumenen rauhoittava naamio pistelee poskipäitä ja nenänpieliä. Nivean hunajanaamiota en ole taas kaupoissa nähnyt pitkään aikaan, ne taitaa myydä todella nopeasti ja valmistus kestää turhan pitkään.

Dermalogican kostetuttava naamio pitäisi tilata, tähänastisista kaikkein paras, oikeasti kosteuttava ja miellyttävä, valumaton, kermainen koostumus.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 16.06.08 - klo:22:03 »
Mitä on tapahtunut Nivean vitamiininaamiolle? En ole nähnyt missään pitkään aikaan. Taisi olla nimeltään energizing vitamin mask.
« Viimeksi muokattu: 16.06.08 - klo:22:10 kirjoittanut Amber »

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 19.06.08 - klo:11:50 »
Sain käsiini yhden kappaleen Diorin Capture R-mask-naamioita. Tämä on siis sellainen seerumilla kasteltu märkä kangasnaamio, jossa on reiät silmiä, nenää ja suuta varten. Naamio on tarkoitettu ryppyjen siloittamiseen ja koska itselläni on pari rypyn alkua otsassa, niin ihan kiva oli testata miten niille käy.

Testitulos: Eipä tarvitse noita myöhemmin ostaa. Iho kyllä näytti virkistyneeltä ja raikkaalta, mutta rypyt näytti samalta. Raikastava vaikutus ei myöskään kestänyt iltaan asti (laitoin naamion aamulla). Naamio on myös mun makuun liian märän oloinen kun sen pakkauksesta otti ulos ja laittoi kasvoille.

Edit. Se kyllä pitää vielä mainita että näitä naamioitahan olisi tarkoitus käyttää 1-2 kertaa viikossa, ja vaikutuksen pitäisi aina kerta kerran jälkeen parantua (ainakin jos Diorin lupauksia uskoo).
« Viimeksi muokattu: 19.06.08 - klo:11:54 kirjoittanut MaariaR »

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #194 : 20.06.08 - klo:10:21 »
MerGirl: Ainakin täällä päin maailmaa löytyy runsaasti Nivean hunajanaamiota Robbarista. Tai ainakin joku aika sitten kun itse kävin sellaisen ostamassa. Voin vaikka käydä sulle hakemassa jos haluat...?