Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 107600 kertaa)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #195 : 21.07.08 - klo:15:38 »
Pakko vähän hehkuttaa kun tuli tuossa hankittua Themis Suklaanaamio ja testailinkin jo. Melko hinnakas purkki (23e, Hyvinvoinnin tavaratalosta irtoaa 17,90e:lla), mutta tällaiselle suklaafriikille oli ihan pakko-ostos kun sattui silmään Ruohonjuuressa. On luomua ja purkissa on tavaraa 60ml. Vaikuttaa todella riittoisalta, on niin täyteläistä. Pakkauksessa on merkintä että säilyy vain 4 kuukautta avattuna, toivottavasti ehtii käyttää siinä ajassa.

Mutta itse sisältö on kyllä niin luksusta kuin olla ja voi, tuoksu on ihanan täyteläinen tumma suklaa ja myöskin näyttää aivan sulalta suklaalta. Olisi tehnyt mieli spaattelilla lusikoida suoraan suuhun, mutta oli se kyllä aika hauskaa puuhaa ihan vaan levitellä "suklaata" naaman täyteenkin ;D

Tuntui miellyttävältä iholla ja poispesun jälkeen iho oli pehmeä ja kosteutetun tuntuinen, ei kiristellyt, ja myös väri oli vaikutti tasaisemmalta. Täysin hintansa arvoinen tuote, jo pelkästään tuoksun ja suklaisuuden takia ;)

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 23.07.08 - klo:13:52 »
Onko kellään pidemmän käytön kokemuksia Widmerin Moisture Maskista? Kyseessä siis kosteuttava naamio, jossa on kuitenkin mukana kuorivia rakeita. Tarkoitus on levittää naamio kasvoille vaikuttamaan (10-20 min.) ja sitten kasvoja hieroen hieman kuoria ihoa. Itse testailin tuota näytteestä, mutta aina niin kiireessä, että tuote toimi enemmänkin pelkkänä kuorintavoiteena. Nassu kyllä piti  :D . Tuotetta suositellaan kaikille ihotyypeille ja sen pitäisi olla ei-komedogeeninen, mutta nyt sitten mietin, että kuinkakohan tuo sopisi pidemmässä käytössä rasvoittuvalla iholle? Toisaalta käyttelisin sitä varmaan lähinnä hellänä kuorijana, mutta kokemuksia olisi silti mukava kuulla  :) .

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #197 : 04.08.08 - klo:14:31 »
Olen nyt käytellyt Avenen Soothing moisture maskia, ja todennut hyväksi tuotteeksi varsinkin kuivaihoiselle. Hinta on kyllä kova, 50 ml yli 20 euroa, mutta voisin silti ostaa tätä uudestaankin. Kosteuttaa ihan hyvin, ja ravitsee myös (tai siis sisältää rasvaa). Tämä imeytyy omaan ihooni melko hitaasti, joten pitkä vaikutusaika on hyväksi. Lopputuloksena on rauhoittunut, pehmeä ja kosteutetun tuntuinen iho. Ei kuitenkaan päihitä Lumenen Rauhoittavaa Kosteusnaamiota, joka on pitänyt naamioiden ykkössijaa jo pari vuotta. :)

Täysin erilainen kokemus oli Garnierin Pure 3 in 1 -naamio, jota sain näytepussillisen. En ole pitkään aikaan käyttänyt puhdistavia naamioita, mutta ajattelin kuitenkin kokeilla tätä. Itse aine oli valkoista ja melko paksua, ja levitin sitä aika runsaasti kasvoille -virhe! Kuivuessaan naamio jähmetti kasvot aivan liikkumattomiksi. Olen kyllä joskus kokeillut kasvoille kuivuvia naamioita, mutta ne vain vähän kiristelevät, eivätkä tunnu muuten epämiellyttäviltä. Tämä kuitenkin kiristi kasvot niin tehokkaasti, että en saanut edes suutani auki kunnolla. :o Joo, kyllähän tuon jälkeen iho tuntui ihan puhdistetulta, mutta oli myös rutikuiva. En siis suosittele edes rasvaiselle iholle (itselläni pintakuiva).
2c F ii

Lauretta

• Vieras
« Vastaus #198 : 04.08.08 - klo:14:54 »
^ Tuo Garnierin naamion jähmettyminen oli kyllä todella ärsyttävää. Tuntui siltä, että iho olisi ollut kuiva ja halkeileva. Ja se naamion huuhtominenkin oli hyvin vaikeaa ja työlästä.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #199 : 04.08.08 - klo:14:59 »
^^Mulle Cliniquen Deep cleansing emergency mask tekee tuon. Suuta ei saa auki naamion kuivuttua ja pesun jälkeen iho huutaa kosteutta. Kosteusvoide on pakko laittaa heti pesun jälkeen, koska ihoa kiristää ja kuumottaa sietämättömän paljon.

Mun lempparinaamio on Bernard Cassieren Fragile Capillaries Skin Treatments Mask. Käsittääkseni se on tarkoitettu couperosa iholle rauhoittamaan punoitosta. Omalla iholla se toimii todella hyvin. Koostumus on paksua ja tuoksu jotenkin kauneushoitolamainen (ei hyvä tuoksu mutta tuoksuu tehokkaalle). Miinusta ainoastaan poispestävyydestä ja suolaisesta hinnasta - 50ml oli hieman alle 40€. Sen verta tyyristä tuo on, ettei sitä tule käytettyä kun ihon punottaessa pahasti.
« Viimeksi muokattu: 12.02.09 - klo:14:29 kirjoittanut Magda »
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 12.09.08 - klo:15:07 »
Nyt olen käytellyt Kozie mleko goat's milk -kasvonaamiota juureskaupoissa saadusta näytepussista. Ensinnäkin tämä on todella riittoisaa, sillä olen käyttänyt näytepussia jo neljä kertaa, ja ainakin yhden käyttökerran tuosta vielä saa. Naamio on valkoista ja tavallaan kuivaa kasvoille noin 10-20 minuutin jälkeen. Kuivahtamisesta huolimatta naamio ei tunnu mitenkään iholla (ei siis kiristele yhtään), vaan naamion olomuodon voi havaita vain koskettamalla sitä kasvoilla.

Kosteustehot tässä ovat kohtalaiset, ja luulisin tämän käyvän parhaiten sellaiselle iholle, joka tarvitsee kosteuden lisäksi myös rasvaa. Sen sijaan tämä tekee ihosta ihan uskomattoman pehmeän ja silkoisen. :o Kliseisesti sanottuna iho on kuin vauvan peppu tämän käytön jälkeen. Vaikka paremminkin kosteuttavia naamioita löytyy, niin voisin ostaa tätä pelkästään tuon ihanan pehmeyden takia. Joka kerran pestyäni naamion pois hämmästyn lopputulosta. Maahantuojaksi pussissa ilmoitetaan Face Helsinki, joten tuskin tulee tätä kuitenkaan ostettua, ellen satu tuolla vierailemaan.
2c F ii

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 27.12.08 - klo:19:39 »
Sain joululahjaksi Herbinan kosteuttavan kasvonaamion, ja olen yhden kerran sitä päässyt testailemaan ja ainakin ensikommentti on, että ihana! :D Tuoksu on ihana ja teho myös. Jää varmasti vakiokäyttöön.
1a F ii

Poissa ansq

• Hiushörhö
« Vastaus #202 : 11.02.09 - klo:14:16 »
^sen tuoksu on tosiaan aivan ihana! Ihanan mansikkainen :)

Poissa kuku

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot, kotitekoiset ja muut
« Vastaus #203 : 18.02.09 - klo:13:55 »
Mitä on tapahtunut Nivean vitamiininaamiolle? En ole nähnyt missään pitkään aikaan. Taisi olla nimeltään energizing vitamin mask.

Kyllä ainakin meidän sokokselta löytyy, joten tuskin sitä on ainakaan lopetettu.  ;)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 02.03.09 - klo:16:40 »
Pakko vähän hehkuttaa kun tuli tuossa hankittua Themis Suklaanaamio ja testailinkin jo. Melko hinnakas purkki (23e, Hyvinvoinnin tavaratalosta irtoaa 17,90e:lla), mutta tällaiselle suklaafriikille oli ihan pakko-ostos kun sattui silmään Ruohonjuuressa. On luomua ja purkissa on tavaraa 60ml. Vaikuttaa todella riittoisalta, on niin täyteläistä.
Mun oli ihan pakko ostaa tämä, kun oli Sokoksella tarjouksessa 16 euroa ja jotain senttejä päälle. Olen kaivannut jotain oikein hemmottelunaamiota tylsien mutanaamioiden rinnalle. Tätä testaan heti tänään. Suuri plussa Reilun Kaupan merkistä!

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #205 : 02.03.09 - klo:16:48 »
^ Mä oon tykänny tosi paljon tosta suklaanaamiosta. Just huomasin, että se on Sokkarilla nyt alessa. Pitäisköhän ostaa jemmaan....? Miinus tulee siitä, että se suositellaan käytettäväksi 4kk:n kuluessa avaamisesta.

Muuten se tekee mun ihon tasavärisemmäksi ja pienentää huokosia.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 02.03.09 - klo:16:50 »
^Onko tuo sama tarjous kaikilla Sokoksilla, ja saako sen ilman mitään etukortteja ym? Ja tietääkö kukaan kuinka pitkään tuo on voimassa?

Edit. Kiitoksia vastauksista! Täytyy poiketa viikonloppuna hakemaan tuo Tampereelta. :)
« Viimeksi muokattu: 02.03.09 - klo:19:56 kirjoittanut Beatrix »
2c F ii

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 02.03.09 - klo:17:04 »
^Onko tuo sama tarjous kaikilla Sokoksilla, ja saako sen ilman mitään etukortteja ym? Ja tietääkö kukaan kuinka pitkään tuo on voimassa?
Äh kun en kiinnittänyt huomiota :( Mielestäni sen sai tarjoushinnalla ilman s-korttiakin, mutten ole satavarma. En tiedä onko koko kuun voimassa vai oliko kauneuspäiviin liittyvä tarjous. Olipas hyötyä tästäkin sepostuksesta :P

Edit: tarjous löytyy Sokoksen kauneuskuvastosta, jonka tarjoukset on voimassa 14.3. asti. "Themis-tuotteet saatavana seuraavista Sokoksista: Hakaniemi, Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kuopio, Lahti, Pori, Tampere, Tapiola ja Turku."
« Viimeksi muokattu: 02.03.09 - klo:17:10 kirjoittanut funky_chicken »

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 02.03.09 - klo:17:11 »
^^ Ainakin tuossa kuvastossa lukee että noita on mm. Helsingissä, Tampereella, Lahdessa ja Turussa. Joitain muitakin paikkoja oli.
« Viimeksi muokattu: 02.03.09 - klo:17:14 kirjoittanut Jenni. »
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 02.03.09 - klo:18:28 »
Sain joululahjaksi Herbinan kosteuttavan kasvonaamion, ja olen yhden kerran sitä päässyt testailemaan ja ainakin ensikommentti on, että ihana! :D Tuoksu on ihana ja teho myös. Jää varmasti vakiokäyttöön.

Mä rakastan sitä tuoksua! Tekis mieli syödä :D Mutta ei oikein tehoa mun kuivaan naamaan  :(
2a F ii – Iho: kuiva