Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 113924 kertaa)

Poissa kuku

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #225 : 21.05.09 - klo:20:05 »
^ Voi olla.. Mä aina tykkään jättää naamion yön ajaksi, niin saan parhaimmat tehot siitä irti. (en siis ole tuota avenen naamioo kokeillut.)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 02.06.09 - klo:23:33 »
Onko joku kokeillut ROC:in niitä Calmance sarjan ampulleja, joiden pitäisi rauhoittaa ihoa? Auttavatko kasvojen punoitukseen?

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #227 : 03.06.09 - klo:09:22 »
Minä taas olen löytänyt loustavan kasvonaamion - Kicksissä myytävä suklaanaamio. Ainoa ongelma on se, että tuota myydään vain noissa pienissä pusseissa, joista saa ainetta vain 2-3 käyttökertaan, ja on tosi hygienistä jättää aukinainen pussi kaappiin lojumaan odottamaan seuraavaa käyttökertaa (ja lisäksi se, että myydään Kicksissä, mutta ei siitä sen enempää). Tuo onnistui lähes mahdottomassa eli samalla puhdisti sekä kosteutti. Olen saanut kerta toisensa jälkeen pettyä kosteuttaviin naamioihin, sillä yleensä se vain tukkivat ihoni.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #228 : 03.06.09 - klo:15:14 »
^Minkäniminen tuo suklaanaamio on ja paljonko maksoi? Jaksaisitko näpytellä inciä? En ole vielä päässyt kokeilemaan Themiksen suklaanaamiota, mutta voisin testata tuota sitä ennen.
2c F ii

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #229 : 03.06.09 - klo:17:41 »
^ Yritetään. Löysin kaapin pohjalta jo avatun pussukan. Firman nimi lienee A-Brand, ruotsalainen firma kyseessä, ja pussin taka ohjeet ovar ruotsiksi ja suomeksi.

INCI:n laitan myöhemmin tähän.
« Viimeksi muokattu: 03.06.09 - klo:23:34 kirjoittanut Cecilia »

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 03.06.09 - klo:22:15 »
Mä kanssa ostin joskus noita Kicksin naamioita koekäyttöön, muistaakseni oli joku mansikka ja sitten joku kosteuttava. Ihan positiivinen kuva jäi.

2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #231 : 04.06.09 - klo:12:44 »
Tuo Kicksin suklaamutanaamio on aivan ihana! A-brand on tosiaan Kicksin oma merkki, eli mistään muualta noita ei saa. Harmi, että noita myydään vain noissa pusseissa, mutta yhdestä onneksi riittää 2-3 kertaa, joten 2,2 euroa pussista ei ole paha hinta.
Tuoksu on aivan ihanan suklainen ja saa aikaan hirveän suklaanhimon (jonka vallassa kaveri oli jopa maistanut naamiotaan...ei ollut kuulemma hyvää). Puhdistaa hyvin, mutta ei tosiaankaan yhtään kuivata vaan jättää ihon ihanan pehmeäksi. Tällaisen kuivemman, mutta puhdistuksen tarpeessa olevan ihon omaavana voin kyllä ehdottomasti suositella tuota. :)

Tykkäsin itse tästä enemmän kuin Themiksen suklaanaamiosta, sillä tämä jätti kosteutetumman tunteen ja koostumuskin oli pehmeämpi.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #232 : 23.07.09 - klo:13:16 »
Haen tehokosteuttavaa ja rauhoittavaa naamiota herkälle iholle. Mulla on ollut tässä tosi ikäviä ihottuma jaksoja kasvoissa ja nyt parina kertana kun olen saanut ihon taas rauhoittumaan, ovat ihottumakohdat jääneet erittäin sitkeästi kuiviksi eikä kosteuttavilla rasvoilla läträäminen ole näyttänyt vievän sitä kovin helposti, vie siis enemmän aikaa.

Yleensä tykkään sekoitella itse omat naamiot, mutta kun luultavasti tarvitsisin pitkää yöllistä kosteutusta, ei jogurttinaamiot toimi. Mielelläni siis tässäkin asiassa suosisin luonnollisempaa vaihtoehtoa, mutta kaikki ehdotukset kyllä käy, koska haluaisin kuitenkin päästä tästä vähemmällä rahalla.

Näytteenä minulla on ollut Avenen naamiota, jota yhdellä kuivuus kerralla käytin ja iho kyllä vaikutti rauhoittuvan ja pehmenevän nopeammin kun tuota voiteen sijasta levitti parina yönä. Avenesta en kuitenkaan viitsisi nyt maksaa, on niin pieni purkkikin, mutta tuon tyyppistä jos joltain toiselta sarjalta löytyisi?  :)

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #233 : 23.07.09 - klo:23:12 »

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 30.07.09 - klo:15:03 »
^
Mä oon kanssa tykänny Montage Jeunessne naamioista, mutta enemmän niistä mönkistä  :) Niistä riittää moneksi kerraksi eikä maksa paljoa. Rentouttava aromaterapianaamio kuuluu myös vakkareihin kun on ihan kuitti olo :)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 02.08.09 - klo:10:49 »
^ Juu, mä oon nyt testannut kahdesti tuollaista MJ:n levitettävää naamiota (valkosuklaa) ja pussissa on vielä ainetta ainakin yhteen, ellei jopa kahteen käyttökertaan. (Tuo valkosuklaanaamio tuoksuu muuten tosi herkulliselle...!)

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #236 : 04.08.09 - klo:20:53 »
Minkälaisiin hyviin hajustamattomiin kasvonaamioihin olette törmänneet? Olen pikkuhiljaa siirtymässä ihonhoidossa tuoksuttomiin tuotteisiin, ja olisi mukava löytää tälläkin saralla vähän vaihtelua.

Oma luottotuotteeni on Lumenen Rauhoittava kosteusnaamio, jota on oltava aina saatavilla. Olen myös pohtinut että voisin kokeilla hajustamattomia paksuja voiteita kasvoilla naamion tapaan, ainakin Paula's Choicen ihana Beautiful Body Butter on kokeiltava. Olisiko jollain antaa suosituksia muista hyvistä voiteista tähän tarkoitukseen?
2c F ii

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 07.08.09 - klo:11:20 »
Freemanin kurkkunaamio - ihana!

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 07.08.09 - klo:11:23 »
Tilasin Mary Kayn Moisture Rich Maskin ja luulin tämän olevan VAIN naamio, mutta ilmeisesti sitä voi käyttää tavalliseen kasvojen pesuunkin, soosissa oli mukana pieniä kuorivia helmiä. Ehdin jo siinä vaiheessa epäillä, että mitenköhän mahtaa toimia.. Toimi kuitenkin erittäin hyvin! Iho rauhoittui ja epäpuhtaudet ovat vähentyneet, jätti ihon pehmeäksi ja kimmoisaksi, ei kiristellyt tms.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #239 : 08.08.09 - klo:20:58 »
Freemanin kurkkunaamio: Säännöllisesti tätä käytettyäni huomasin ihonu kunnon hieman pranatuneen. Tuntuu puhdistaman melko tehokkaasti. Naamio on tosin vaikeaa ja tuskallista repiä pois... Erittäin riittoisaa, jopa niin riittoisaa, että olisin toivonut sen jo loppuvan.

Freemanin kaura-avokadonaamio:Mutapohjainen, talia imevä naamio.Helposti levittyvä, hieman vaahtomainen koostumus. Kirvelee aina laitettaessa, mutta kuivuessaan kirvely loppuu. Ihosta tulee tasaisen ja sileän näköinen, mutta vaikutus ei kestä kovinkaan kauaa. Helvetillisen riittoisa tämäkin  ::)

Montagne Jeunessen naamiot:Olen testannut lähes joka ikistä sarjan naamiota. Sekä levitettäviä, että kangasnaamioita. Aina olen tykännyt, suosikkini on suklaanaamio joka tuoksuukin aivan tajuttoman hyvälle  ;D Tänään ostin valkosuklaanaamion, mikä lienee uutuus sillä en ole ennen nähnytkään sitä kaupoissa. Inhokki on hunajanaamio, joka sai aikaan kauhean kirvelyn ja näppylänaaman. Mutta poikkeus vahvistanee säännön: Rakastan tätä sarjaa!
« Viimeksi muokattu: 08.08.09 - klo:21:03 kirjoittanut Geronimo »
20 vuotta hiukset päässä!