Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 111722 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #240 : 09.08.09 - klo:19:51 »
Beatrixin tavoin mulla olis hakusessa hajusteeton kasvonaamio. Pitääkin hankkia tuo Lumenen Sensitive, koska en ole tajunnut sitä vielä testata! Istun tässä juuri Oriflamen Yoghurt & Blackcurrant Cream-maski naamassa (on taidettu nyt lopettaa) ja tämä tuntuu ihan yövoiteelta, vartin on nyt vaikuttanut ja pian imeytynyt ihoon, höh. Eli iha turha mulle ja tässä on silikonia (en tykkää, kun naamiossa silikonia, kun sen pitäis kuitenkin hoitaa sen ajan, mitä on kasvoilla) ja tuoksu on hieman häiritsevä, koko aika tämän haistaa. Voishan sitä ostaa tietty apteekista jotain todella paksua hajusteetonta rasvaa ja pitää sitä naamion lailla (syksyllä/talvella jätän naamion vaikuttamaan koko yöksi yleensä). Joskus käytän myös kariteöljyä kasvonaamiona ja siinä on tosi mieto tuoksu onneksi. Muistaakseni Decubalilla on joku kasvonaamio ja se sarjahan on hajusteeton, voisikin tsekata sen seuraavalla apteekkireissulla.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #241 : 10.08.09 - klo:11:41 »
^Hei, kiitos vinkistä! En ollutkaan huomannut että Decubalilla on myös kasvonaamio, muuten olen tykännyt monista merkin tuotteista. Nettisivujen perusteella tuossa näyttää olevan denaturoitu alkoholi säilöntäaineena, mutta inci-lista on vähän kummallisesti kirjoitettu, ja tuon mukaan se olisi jo kolmantena listassa! Jos näin on, jää tuo naamio kyllä hankkimatta. Pitäisi varmaan mennä tutkailemaan putelia apteekkiin.

Olen nyt käytellyt Nivean Pampering Honey Maskia, ja eipä tätä ole turhaan kehuttu. Tänä aamuna kasvojen iho oli ihanan tasainen, kosteutettu ja kirkas. Harmi että tämäkin naamio on hajustettu, joten tuskin tulen toiste ostamaan.
2c F ii

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 13.08.09 - klo:14:20 »
Olen vielä hieman kokematon kasvonaamioiden käyttäjä ja ihan viime aikoina vasta innostunut niistä. Eniten olen innostunut erilaisista savinaamioista, niiden jälkeen ihosta huomaa käytön. Dermosilin Vadelmanaamio oli miellyttävä tuttavuus. Helppo levittää, helppo pestä. Ei jätä kiristelevää ihoa jälkeensä. Eilen testasin myös Montagne Jeunessen suklaanaamiota ja kuten monet jo varoittelivat, ei ollut kaukana, ettei sormi olisi mennyt suuhun. Niin hyvältä se tuoksui. Iho tuntui tämänkin jälkeen hyvältä. Huomasi, että jotain erikoista on tehty. Nams. Herkullista. Kokeilua odottaa myös Freemanin kaura-avokadonaamio. En tiedä mitä odottaa, koska kurkkunaamio oli joskus todella pettymys. Ja kamala kokemus :D

En tiedä mitä ajatella kosteuttavista naamioista. Herbinan kosteuttava naamio ei oikein tehnyt muuta kuin jätti ihon hieman lähmäiseksi. No, kyllähän se tuoksui tosi hyvältä. Jälkeenpäin en huomannut oikeastaan eroa tavalliseen. Tilasin Avonilta Naturals sarjan aloe-avokadonaamion, joka lupaa kosteutusta. Tuoksu on aivan liian voimakas. Iho tuntuu pehmeältä pesun jälkeen. Kumminkaan mitään wow-efektiä ei tullut.

Täytynee jatkella testailua ja katsoa mitä iho tykkää pidemmällä välillä :)
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 13.08.09 - klo:21:26 »
Mitä tuon Montagne Jeunessen suklaanaamion on tarkoitus tehdä? Mistä tuota muuten saa, Kicksistä?

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 13.08.09 - klo:21:39 »
MJ:n suklaanaamion luvataan syväpuhdistavan ihoa ja ennaltaehkäisevän ihohuokosten tukkeutumista. Naamiossa on myös kosteuttavia ainesosia. Kannattaa tutustua MJ:n sivuihin. Tässä esim. tietoa kaikista kasvonaamioista.

MJ:n naamioita olen ostanut ainakin Anttilasta, Sokokselta, Prismasta ja Seppälästä.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 13.08.09 - klo:21:58 »
Mä tykkään todella paljon Montage Jeunessen kurkku peel-off naamiosta! Lähtee paljon, paljon helpommin kuin Freemanin vastaava. Levitän sitä naamalle, annan kuivua ja iisisti vetäsen sen pois, kokonaisena palana! Kirkastaa ihoa :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 14.08.09 - klo:06:26 »
Mä tykkään todella paljon Montage Jeunessen kurkku peel-off naamiosta! Lähtee paljon, paljon helpommin kuin Freemanin vastaava. Levitän sitä naamalle, annan kuivua ja iisisti vetäsen sen pois, kokonaisena palana! Kirkastaa ihoa :)

Tämä kuulostaa ihan liian hyvältä ollakseen totta. Jotenkin olen aina epäonnistunut noiden peel off-naamioiden kanssa. Tuloksena on ollut ihmeellistä liisteriä ja roippeita täynnä oleva naama. Miltä tuo muuten tuntuu naamassa, kosteuttaa, puhdistaa yms.?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #247 : 14.08.09 - klo:16:40 »
Mä luulisin että toi MJ kurkkunaamio on lähestulkoon samaa tavaraa kuin freemanin vastaava. pieniä eroavaisuuksia varmasti löytyy esim juuri ton irtoavuuden suhteen. Mulla iho tuntui selvästi paremmalta kun olin käyttänyt freemanin kurkkunaamiota viikottain
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 14.08.09 - klo:16:51 »
Mun lempparinaamio on Bernard Cassieren Fragile Capillaries Skin Treatments Mask. Käsittääkseni se on tarkoitettu couperosa iholle rauhoittamaan punoitosta. Omalla iholla se toimii todella hyvin. Koostumus on paksua ja tuoksu jotenkin kauneushoitolamainen (ei hyvä tuoksu mutta tuoksuu tehokkaalle). Miinusta ainoastaan poispestävyydestä ja suolaisesta hinnasta - 50ml oli hieman alle 40€. Sen verta tyyristä tuo on, ettei sitä tule käytettyä kun ihon punottaessa pahasti.

Onko tuon inciä jossain? Sisältääkö silikonia, mineraaliöljyä, alkoholia, lanoliinia yms pahiksia?

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 15.08.09 - klo:11:43 »
Anissa, mulla toi kurkku peel-off naamio ainakin kirkastaa hieman, ja puhdistaa. :) Pistin syväputsarin jälkeen naamaan.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 22.08.09 - klo:20:56 »
YR:n yksittäispakattuja kuorinta+ naamioyhdistelmiä olen saanut 2 (toinen on puhdistava ja toinen kosteuttava) mutta nämäkin odottaa vielä ensimmäistä käyttökertaa.

Puhdistava (ts. kirkastava) kuorinta+naamio testattu. Tuotteessa on maininta "Ei sovi herkkäihoisille" ja ymmärrän tämän täysin :) Kuorinnan rakeet on aika isoja joten tehokas on. Naamiokaan ei ole hellimmästä päästä, vaan meinasi käydä varsinkin alussa hieman silmiin mentolin ja todennäköisesti myös denaturoidun alkoholin takia. Tunne kuitenkin hävisi parin minuutin jälkeen. Itse iholla tuo ei siis minulla lainkaan tuntunut pahalta mutta herkempi-ihoisille varmaan on tosiaan liian tujua. Poisottaminen oli helppoa koska peel-off-tyylinen naamio kuivuttuaan lähti vaivattomasti yhtenä osana pois.

Sekä kuorinta-ainetta että naamiota on sen verran reilusti että niistä kyllä olisi riittänyt kahteen käyttökertaan, mutta tän hoksasin vasta siinä vaiheessa kun olin aineet pusertanut jo kädelle. Tai siis tuota naamiota saattaa olla vaikeampi säilyttää "tuoreena" toista kertaa varten mutta luulisi kuorinta-aineen säilyvän paremmin vähän avattunakin kun vaan kääntää avatun reunan hyvin kiinni vaikka pinnin avulla. No, muistan sit seuraavalla kerran. Ostanen nimittäin uudelleen.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 23.08.09 - klo:08:53 »
Onko kukaan kokeillut Louis Widmerin kosteuttavaa naamiota, joka samalla kuorii kevyesti? Sain näytteen apteekista, kun ostin silmänympärysvoiteen ja en ole ennen ainakaan tuota naamiota nähnyt. Oli tosi mukava myyjä, kun itse ehdotti, että haluaisinko joitain näytteitä ja tietty minä halusin ;D.Sain  kosteusvoiteen ja tuon moisture maskin ja oli vielä pari euroa halvempaa se silmänympärysvoide, kuin muissa apteekeissa :ts.
Käytin hakua ja se olikin jo vanha juttu :-[
« Viimeksi muokattu: 23.08.09 - klo:09:02 kirjoittanut HelloKitty »
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #252 : 23.08.09 - klo:18:49 »
Decubalin naamio on muuten melkoisen puhdistavan oloinen (tulee mieleen savinaamio), ei niinkään kosteuttava niin kuin nimi lupaa.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 24.08.09 - klo:14:29 »
Avene Soothing moisture mask'ista ei jäänyt mitenkään positiivista kokemusta. Ei rauhoittanut, eikä liiemmin kosteuttanut ihoa. En huomannut käytön jälkeen minkäänlaista vaikutusta. Harmi, kun poskien punoitusta ei näytä enää mikään rauhoittavan. :-[ Iho tosiaan punoittaa poskista, mutta ei tunnu ulkoisesti/sisäisesti kuumottavalta.

Kicksin suklaamutanaamio on ihana. Se kosteuttaa, puhdistaa ja tuoksuu tosi hyvältä! Ei tasaa väriä, mutta muuten tosi ihana tuote.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 24.08.09 - klo:20:26 »
Avene Soothing moisture mask'ista ei jäänyt mitenkään positiivista kokemusta. Ei rauhoittanut, eikä liiemmin kosteuttanut ihoa. En huomannut käytön jälkeen minkäänlaista vaikutusta. Harmi, kun poskien punoitusta ei näytä enää mikään rauhoittavan. :-[ Iho tosiaan punoittaa poskista, mutta ei tunnu ulkoisesti/sisäisesti kuumottavalta.

Huuhdoitko vedellä vai pyyhitkö vain ylimääräiset pois? Tuossa on muistaakseni paljon mineraaliöljyä, ja itsekin olen ollut aika epäileväinen tuon toimivuudesta. En nyt ehkä ostakaan sitä, kun mulla on haussa ihoa rauhoittava naamio ja jos tuo ei toimi, niin täytyy koittaa keksiä joku muu mitä kokeilla. Bernaed Cassieren mustikkanaamio kiinnostaa.