Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 107629 kertaa)

taiqa

• Vieras
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #255 : 25.08.09 - klo:11:29 »
Taitaa päätyä Lumenen rauhoittava kosteusnaamio ostoslistalle. Jospa tuosta olisi sitten apua pahimpaan ihon punoitukseen ja toivottavasti samalla vielä kosteuttaisi atooppista ihoa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 25.08.09 - klo:20:29 »
^Mulla Lumenen naamio kosteuttaa hyvin, mutta punoitukseen ei pahemmin mun mielestä auta. Tosi hyvä naamio kyllä!

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 25.08.09 - klo:21:15 »
Taitaa päätyä Lumenen rauhoittava kosteusnaamio ostoslistalle. Jospa tuosta olisi sitten apua pahimpaan ihon punoitukseen ja toivottavasti samalla vielä kosteuttaisi atooppista ihoa.

Mulla on tuo käytössä myös ja atooppista ihoa löytyy, joten toimii täällä ihan hyvin. Naamion levityksen jälkeen iholla hieman pistelee, mutta ei pahemmin. Iho tuntuu kosteutetulta ja pehmeältä naamion jälkeen ja sikäli toimii hyvin :) Punoitukseen tuosta ei kylläkään ole ollut apua.

taiqa

• Vieras
« Vastaus #258 : 25.08.09 - klo:22:05 »
Kiitos molemmille kommenteista :) Täytyy ehdottomasti ainakin kokeilla tuotetta, kyllä se pelkkä kosteutuskin tekee nannaa kuivalle iholle :)

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 26.08.09 - klo:20:00 »
Avene Soothing moisture mask'ista ei jäänyt mitenkään positiivista kokemusta. Ei rauhoittanut, eikä liiemmin kosteuttanut ihoa. En huomannut käytön jälkeen minkäänlaista vaikutusta. Harmi, kun poskien punoitusta ei näytä enää mikään rauhoittavan. :-[ Iho tosiaan punoittaa poskista, mutta ei tunnu ulkoisesti/sisäisesti kuumottavalta.

Huuhdoitko vedellä vai pyyhitkö vain ylimääräiset pois? Tuossa on muistaakseni paljon mineraaliöljyä, ja itsekin olen ollut aika epäileväinen tuon toimivuudesta. En nyt ehkä ostakaan sitä, kun mulla on haussa ihoa rauhoittava naamio ja jos tuo ei toimi, niin täytyy koittaa keksiä joku muu mitä kokeilla. Bernaed Cassieren mustikkanaamio kiinnostaa.

Toisella kertaa huuhdoin ja toisella kertaa poistin kasvoilta ja suihkin päälle avenen suihkutettavaa lähdevettä. Kokeilen vielä joku kerta laittaa koko yöksi kasvoille. Lumenen rauhoittava on parempi näistä kahdesta, vaikka ei sekään enää punoitusta vähennä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #260 : 04.09.09 - klo:16:27 »
Kun oli aiemmin puhetta, että haussa on hajusteeton kasvonaamio, niin löysin siltä aika uudelta merkiltä Simple täysin hajusteettoman! On kylläkin syväpuhdistava, etten viitsi kuin kerran kuussa käyttää enkä viitsi poskille levittää. Mutta ihanaa, kun on hajusteeton :-* En ole vielä testannut joten en osaa sen paremmin vielä arvioida, ensi viikolla testiin, sitten arvioitakin. En ehtinyt kiireessä katsoa, onko tuolla merkillä toista hajusteetonta naamiota herkkiksille, mutta jos ei ole, tuon kaveriksi vois sen Lumenen ostaa, kun kerran hajusteeton on. Simple ei ollut pahan hintaineenkaan, päälle 7 € (ihanaa, kun tuo sarja on muutenkin hajusteeton, varmana testaan muitakin juttuja tuolta merkiltä!)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 04.09.09 - klo:22:13 »
^Kerro sitten jos niitä putsareita testailet joskus, olen niitä katsonut sillä silmällä  :D Lumenen herkän ihon naamio on kait hajusteeton, se kosteuttaa hyvin.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 07.09.09 - klo:22:40 »
^^Mulla on toi Simplen naamio harkinnassa, joten kerrohan onko hyvä naamio (kun olet kokeillut)? :)
2a F ii – Iho: kuiva

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 12.09.09 - klo:09:52 »
Montagne Jeunessen aromaterapianaamio (laventeli & jasmiini) ei saanut mitään muuta aikaan kuin päänsäryn  :( Tuoksu oli itse asiassa mun nenään niin voimakas, että en voinut pitää tuota edes sitä täyttä 10 minuuttia kasvoilla vaan pari minuutin päästä tuli raja vastaan ja oli pakko ottaa naamio pois ja pyyhkiä kasvot kasvovedellä. Kyllähän muutkin MJ:n kangasnaamiot on voimakkaan tuoksuisia mutta ei mikään muu  ole tuollaista reaktiota saanut aikaan.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 22.11.09 - klo:17:40 »
Chaos: Joko olet ehtinyt kokeilemaan Simplen naamiota?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #265 : 22.11.09 - klo:17:48 »
^ Juu ja heti ekan kerran jälkeen lähti kiertoon. Kuivatti mun ihoa aivan tosi paljon parin minuutin vaikutusajalla ja iho kiristeli tuon naamion jälkeen. Tosi harmi. Varmaan rasvaiselle iholle käy paremmin.

Hmm, mun mielestä kirjoitin tuosta arvion testaukseni jälkeen, mutta se ehkä katosi viimeksi, kun viestejä lähti.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 23.11.09 - klo:18:08 »
^^^
Mulla toimii toi laventelinaamio ihan hyvin, mutta suklaanaamio sai kauhean päänsäryn aikaan  :-X Tosi yksilöllinen asia tuo hajuherkkyys näköjään. Montage Jeunessen naamioiden parhaimpia on mun mielestä aprikoosinaamio - iho on aina tosi pehmeä käyttön jälkeen ja jotenkin kirkkaamman näköinen eikä punoita pahasti, vaikka rakeet ovatkin aika kuorivia. Oliskohan tossa aprikoosissa jotain ihmeainetta kun esim. St. Ivesin aprikoosikuorinta saa saman vaikutuksen aikaan ja tykkään siitä tosi paljon. Harmi vaan, ettei saa Suomesta hankittua tota sarjaa.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #267 : 23.11.09 - klo:18:34 »
^ Montagne Jeunessen aprikoosi on kyllä ihana! Ne rakeethan siinä ovat murskattua aprikoosinkiveä. Mulla on kuivahko ja ajoittain vähän herkkäkin iho, mutta jotenkin tuo aprikoosinaamio ei ole ikinä saanut minkäänlaista ilkeää reaktiota aikaan.

Inhokkini Montagne Jeunesselta on suklaa. Haisee mielestäni tosi pahalle, ja saa ihoni aivan uskomattoman äreäksi. Kokeilin tuota kerran aiemmin eikä iholleni tapahtunut mitään (niin hyvässä kuin pahassakaan), mutta toisella kokeilukerralla naamio alkoi kirvellä, ja poispesun jälkeen naamani oli punaläikikäs ja kamalan ärtynyt. Ihan hirveää. Pitäisi varmaan kokeilla sitä Kicksin suklaanaamiota, olisikohan siinä parempi tuoksukin kuin tuossa MJ:n vastaavassa...
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #268 : 24.11.09 - klo:09:21 »
^Sanoisin että Kicksin versiossa ei ole niin synteettinen tuoksu. Naamio on oikein täyteläisen tuntuinen, ihana ja suklainen. Itselläni tasoitti mukavasti ihonväriä ja muutenkin heleytti.  :)
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 24.11.09 - klo:10:30 »
^ Hyvältä kuulostaa! Ihonvärin tasoittaminen on aina sellainen ominaisuus jota etsin, kun tuppaa vähän tuota kirjavuutta olemaan. :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape