Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 107605 kertaa)

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #270 : 02.12.09 - klo:21:15 »
Ostin Jenkeistä Muradin C-vitamiini kasvonaamiosetin, halvalla kun sai . Siihen kuuluu pussukoita jotka sekotetaan keskenään ja sitten joku seerumi niiden jälkeen. Incit oli mielenkiintoisia, yksinkertaisia mutta vaikuttavia aineita, paljon C- ja A-vitamiinia ja hyaluronic acidia. Onko kellään kokemuksia tuosta, ja mahtaako kirvellä kamalasti? Niin ja kannattaako ennen tuota iho kuoria.

Löysin vielä Incit ja käyttöohjeen netistä:

Cleanse face and neck, pat dry. Pour entire contents of the Vitamin C Infusion Treatment Gel and Treatment Powder into mixing dish. Stir with the spatula until mixture is smooth. Apply mixture to face and neck, avoiding eye area. Gently massage into skin for 30-60 seconds (you may feel a slight tingling and warmth). Leave on skin for 10 minutes. Rinse with warm water and pat dry. You may also use this treatment on the décolleté and back of hands. During the day, follow with Essential-C Day Moisture SPF 30 and Essential-C Eye Cream SPF 15.

Vitamin C Infusion Treatment Powder
Ascorbic Acid, Tapioca Starch

Vitamin C Infusion Treatment Gel
Glycerin, Glyceryl Polymethacrylate, Cyanocobalamin, Retinyl Palmitate, Beta-Carotene, Ranunculus Ficaria Extract, Rice Amino Acids, Lysine Lauroyl Methionate, Zinc Aspartate, Chitosan Ascorbate

Sensitive Skin Soothing Serum®
Water (Aqua), Glycerin, Methyl Gluceth-20, Glycolipids, Hyaluronic Acid, Anthemis Nobilis Flower Extract, Lecithin, Tocopherol, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Algae Extract, Palmitoyl Hydroxypropyltrimonium Amylopectin/Glycerin Crosspolymer, Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, Yeast Extract, Panax Ginseng Root Extract, Camellia Oleifera Leaf Extract, Malva Sylvestris (Mallow) Extract, Hedera Helix (Ivy) Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Sambucus Nigra Flower Extract, Arnica Montana Flower Extract, Parietaria Officinalis Extract, PEG-12 Dimethicone, Propylene Glycol, Hydroxyethylcellulose, Tetrasodium EDTA, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Blue 1 (CI 42090), Yellow 6 (CI 15985)

« Viimeksi muokattu: 02.12.09 - klo:21:28 kirjoittanut Skumppa-Kuuku »

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #271 : 25.12.09 - klo:16:36 »
mitäs ihmiset ovat mieltä H&M kasvonaamioista? Itse olen testannut mansikkaa, sekä granaattiomena peel-offia. Tuoksut ovat mun nenääni ihan jumalaisia, jollekin herkkänenäisemmälle voisin kuvitella niiden olevan hieman liian makeita ja karkkimaisia. Ihan kelpotavaraa, ja mukavaa vaihtelua noihin montagne jeunessen naamioihin mitä olen yleensä käytellyt  :)
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa amelié

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #272 : 30.12.09 - klo:01:13 »
Haluaisin ylistää Herbinan MarjaSpa kasvonaamiota. Mulle on tullut ärtynyttä ihottumaa kasvojen alaosiin, erityisesti suun ympärille, mikä sinänsä ei ole ihan tavatonta ja lähtee yleensä parissa päivässä pois. Kokeilin tähän erilaisia rauhottavia tuotteita, mutta vasta tää naamio selvästi rauhotti ihoa, se myös poisti kaiken punotuksen ja kirvelyn :-*
Tätä pitää aina olla kaapissa varalla!

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 01.01.10 - klo:18:57 »
Mä tykkään myös tuosta herbinan marjaspa kasvonaamiosta. Tuoksuu hyvälle, ja toimii hyvin. Iho näyttää ihanan raikkaalta ja tuntuu todella pehmeälle kasvonaamion jälkeen! Hintakaan ei sinänsä niin paha ollut, taisi maksaa n.5€ ja tuntuu olevan tosi riittoisaa.

Muita lemppareita on ehdottomasti avonin planet spa (75ml) mutanaamio kasvoille. Kyseinen puteli on ollut mulla kaaaaauan käytössä, on ollut todella riittoisaa ja toiminut hyvin. Naamiossa olen tykännyt myös siitä että iho tuntuu melkein viikonkin todella hyvältä naamion jälkeen. Ihosta tulee todella pehmeän tuntuinen. Puhdistaa myös hyvin epäpuhtaudet. Pari kolme kertaa kuukaudessa on tainnut olla se mun käyttö tälle naamiolle. Harmi vain kun nyt pitkänajan jälkeen kyseinen kasvonaamio pääsi loppumaan, pitää ostaa uusi puteli heti kun pystyy  ;D Suosittelen!

Sitten avonin naturals sarjan persikkaa ja mantelimaitoa sisältävä kuorintavoide sekä yvesin peeling kuorintavoide, sis. aprikoosin kiveä ovat olleen hyviä pikanaamioita.  Ne pienet murut mitä molemmat sisältävät kuorivat ihoa hyvin kun levittää ainetta, ja muutaman minuutin jälkeen huuhtelu --> hyväntuntuinen, raikas ja pehmeä iho  :) Näissä hyvinä puolina se ettei tarvitse pitää kasvoilla niin kauaa, pikakuorinta on joskus kiireessä hyvä! Pysyvät myös ihan ok.sti saunassa jos vähän pienemmissä löylyissä malttaa olla.

Mä en ole koskaan ostanut kaupasta niitä yksittäisissä "yhden kerran pusseissa" olevia kasvonaamioita, mitä esim. citymarketissa ja anttilassa näyttää usein olevan. En tiedä minkä merkkisiä nuo pussukat on, mutta ainakin ne paketit on värikkäitä, taitaa olla joku suklaanaamio ainakin yksi niistä. Ajattelin että tästä kun uskallan vaan kokeilla niin voisin niistä yhden ostaa, taisi olla 1€ / pussi hintaa niillä.
Pitää kerätä rohkeutta ennenkun viitsin laittaa niistä jotain naamaan, kun sattuu olemaan hyvin atooppinen ja herkkä iho ja ärtyy nopeasti vääränlaisista tuotteista  :-\

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #274 : 02.01.10 - klo:03:12 »
^Nuo kuvailemasi pussukat taitavat olla Montagne Jeunessen naamioita. Kun Avonin savinaamiostakin tykkäsit, luulen että MJ:n savinaamio kannattaa ainakin ottaa testiin. On nimittäin oma suosikkini.

Olen noita Avonin Planet Spa naamioita käytellyt, ja ehdottomasti ykköseksi on osoittautunut Soothing Mask Japanese Sake and Rice. Yleensä en ole innostunut pois revittävistä naamioista, mutta tämä tekee poikkeuksen. Naamio vaikuttaessaan kihelmöi, luultavasti ainakin sen sisältämän alkoholin vuoksi, mutta huokoset supistuivat, ihon väri kirkastui ja kuolleet ihosolut saivat kyytiä! Naamio oli loistava boosteri ennen tärkeää tilaisuutta - siloiselle iholle kevyt kosteutus ja meikki niin kasvot suorastaan hehkuivat! Aivan kuivaihoiselle ei varmasti ole paras mahdollinen, mutta rasvaiselle iholle suosittelen!

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 02.01.10 - klo:12:30 »
Minä olen puolestani ihastunut Avonin Planet Spa kosteuttavaan oliivinaamioon. Tuote on todella kosteuttava ja geelimäinen, ohjeessa kehotetaan poistamaan lämpimällä vedellä, mutta mä olen vaan pyyhkinyt sen pois kasvopaperilla. Kosteuttaa todella hyvin ja pitää ihon pehmoisena tällaisilla talvikeleillä. :-*
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 02.01.10 - klo:14:47 »
Olen nyt pari kertaa käyttänyt tota Kicksin suklaanaamiota. Ihanan täyteläinen ja kaakomainen riittoisa koostumus :) Paha vaan että toi kuivahtaa kasvolle aika pian eikä tee tosiaankaan mieli pitää sitä 10min pidempään kasvoilla. Ehkä ois kesäksi parempi... Itse en huomannut mitään erityistä tapahtuneen iholla, ehkä just jotain rasvoittumista hillitsi vähän aikaa. Mies muuten sanoi että kasvot tuoksui kaakaolle kun olin käyttänyt tota :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #277 : 02.01.10 - klo:20:52 »
Montagne Jeunessen naamioissa on ihan herkkuja! Mä vieroksuin niitä pitkään niiden karmeiden pakkausten takia. Nykyisin suosikki niistä on White Chocolate naamio. Kicksistä en ole löytänyt yhtään sopivaa, sain kaikista vain ärtyneen ihon. Neljän kokeilun jälkeen päätin pitää niistä taukoa..

MarjaSpan mansikkainen naamio on ihana. Dermalogicalla ja Lushilla on myös hyviä.. nyt odottelen Sasa.comin tilauksen saapumista, jotta pääsen taas testailemaan aasialaisia naamioita.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #278 : 03.01.10 - klo:01:48 »
Enpä taida ostaa uudelleen enää Lushin Oatfix-naamiota. Koostumus on ällöttävän klönttistä (miehen mukaan näytin tuo kasvoilla yrjönaamalta, ehm), haju jotenkin kuvottava (muistuttaa hiukan pilalle mennyttä kauramaitoa) ja kaiken lisäksi tuntui pikemminkin kuivattavan kuin kosteuttavan ihoa. Lisämiinusta huonosta säilyvyydestä (ostin tämän Lontoosta joulukuun puolivälissä, säilyy purkin mukaan vain 11.1. asti.)

Kylläpä nihkeilyttää! Onneksi parempiakin naamioita on, kuten Kicksin A-Brandin mutasuklaanaamio, Lushin Mask of Magnaminty sekä Lumenen rauhoittava kosteusnaamio.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 03.01.10 - klo:16:38 »
Aloin käyttämään toissa-iltana Yves Rocherin rypälemehua sisältävää kosteuttavaa naamiota. Siis mikä ihana tuoksu! :-* Yhden käyttökerran jälkeen voin jo sanoa että ihana tuote, kosteuttaa hyvin ja kohtuu helposti sen saan myöskin pestyä pois. Tällä hetkellä sanoisin että on tuo parempi kuin Herbinan MarjaSpa, mutta hyvä tuokin.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #280 : 03.01.10 - klo:20:32 »
Olen nyt pari kertaa käyttänyt tota Kicksin suklaanaamiota. Ihanan täyteläinen ja kaakomainen riittoisa koostumus :) Paha vaan että toi kuivahtaa kasvolle aika pian eikä tee tosiaankaan mieli pitää sitä 10min pidempään kasvoilla. Ehkä ois kesäksi parempi... Itse en huomannut mitään erityistä tapahtuneen iholla, ehkä just jotain rasvoittumista hillitsi vähän aikaa. Mies muuten sanoi että kasvot tuoksui kaakaolle kun olin käyttänyt tota :)

Tein esittelyn blogiini justiin tuosta naamiosta. Ja mä veikkaan, että mun sekaiholle liian kosteuttavaa. Nyt on aika ällö tunne ihon pinnalla. Saa nähdä mitä se on huomenna.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #281 : 03.01.10 - klo:20:38 »
Ostin tänään Freemanin peel-off kurkkunaamion sekä Lumenen syväpuhdistavan turvenaamion. Peel-offia oli ihan pakko päästä heti kokeilemaan, sillä en ole koskaan käyttänyt ton tyyppistä naamiota.

Levitin naamion naamalle meikkivoidesiveltimellä ja annoin vaikuttaa noin kymmenen minuuttia, jonka jälkeen naamaa kiristi aika reippaasti. Revin naamion irti ja huuhtelin kasvot. Naamion alta paljastui pehmeä ja otsasta ja nenästä selkeästi mattaisempi iho, ihon väri myös tasoittui selkeästi (mulla on todella pahaa punotusta poskissa lähellä leukalinjaa, veikkaan, että kyseessä on keratosis pilaris, jota mulla ilmeisesti on myös käsivarsissa). Naamion poistamisen jälkeen kasvoille jäi joksikin aikaa jännä viilentävä tunne. Olin aluksi aika skeptinen, mutta yllätyin positiivisesti, ainut miinus on tuoksu, josta tuli mieleen etikkakurkku :P

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #282 : 04.01.10 - klo:18:09 »
Toi Freemanin kurkkunaamio on varmaan ensimmäinen naamio mitä oon ikinä käyttänyt :) On tainnut olla jonkin aikaa markkinoilla... Vaikka vanhaksi en itseäni sanoisi ;)

Tänään mulle kolahti postista My beauty diaryn mixed berry mask jota niin kovasti on kehuttu. ciaotaurus myyjältä huutelin Ebaysta jolla oli yksittäispakkauksia. Ihan hirmu nopea toimitus, 22.12. huusin ja tänään siis hain postista kirjatun kirjeen  ;D Jostain luin, että Ebayssa olisi feikkejäkin näistä, mutta mistäs ne tunnistais? Mun mielestä tossa on ainakin paketti sama mikä noissa kuvissa.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 04.01.10 - klo:18:24 »
Vastailenpa itselleni, että säkä kävi ja aito on. Tässä mistä tietää: http://ekimura.blogspot.com/2009/11/my-beauty-diary-mixed-berry-review.html

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #284 : 06.01.10 - klo:18:19 »
Aarh, mulla ei ilmeisesti käynyt säkä. Tilasin Ebaysta myyjältä "Recitalmac" 15kpl My beauty diaryja, oletin vain että ovat aitoja. Nyt alkoi pelottaa ja syynäsin myyjän palautteita, joista löytyi "Face masks are not authentic. Seller admits they are imitation, gave full refund" :(

Tietääkö joku mitä eroa niillä on noihin feikkeihin? Onko siis feikit matkittuja tuotteita, vai täysin tehoaineetonta kangasta?

Edit: tänään saapu kasvonaamiot, ja aika mielenkiintoista että noista kyllä löytyi nuo merkinnät mitä tuolla "little bit of eki"-blogissa mainittiin. Merkintä vaan on "väärällä" puolella mustalla värillä, eli takapuolella josta löytyy myös viivakoodi 0_0
« Viimeksi muokattu: 07.01.10 - klo:17:15 kirjoittanut zeldu »
1a F ii, HL