Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 113605 kertaa)

Poissa ree

• HAIRahtanut
Vs: Kasvonaamiot, kotitekoiset ja muut
« Vastaus #30 : 31.03.06 - klo:21:30 »
Täällä on juttua tuosta Garnier Pure Sauna Maskista. Mä en ole yrityksistä huolimatta sitä onnistunut löytämään mistään. Eilenkin kolusin Anttilan hyllyjä läpi varmaan tunnin kun etsiskelin aikaa tappaakseni tuota tai sitten edes jotain vastaavaa. Enkä tietenkään jaksanut lähteä etsimään myyjää, joka ehkä ois osannut auttaa...

Milläs muilla merkeillä on tommosia lämpiäviä naamioita? Jos Garnieria ei löydy niin vois ruveta metsästämään jotain muuta.

....Hittolainen, oon muuten unohtanut kokonaan etsiä tuota Garnieria Emotionista. Jos sitä kerran saa sokkarilta niin luulis Emotionissakin olevan....

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #31 : 31.03.06 - klo:23:38 »
ree,

ainakin H&M:llä on itsestäänlämpiävä kasvonaamio, joka on mielestäni ihan passeli. Heti aluksi se tuntui kasvoilla lähes polttavalta, mutta viileni kuitenkin siedettävän tuntuiseksi nopeasti. Avasi huokoset ja tuntui puhdistavan ihoa. Hinta pari euroa.

2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.

Lilly Missy

• Vieras
Vs: Uusi kasvonaamio, vinkkejä!
« Vastaus #32 : 01.04.06 - klo:09:22 »
Lumenen Hydra tender- rauhoittava kosteusnaamio on kyllä ollut hintansa arvoinen tuote.  :) Kosteuttaa hyvin, vaikka aluksi kuiva, herkkä iho reagoi aika voimakkaasti, mutta johtui varmaankin kosteuden puuttesta. Nykyisin on aivan ihanaa ja sen voi jättää yön ajaksi kasvoille, aamulla on ihanan heleä iho!
Ootko monesti jättänyt yöksi sen? Tuleeko sulle helposti mitään epäpuhtauksia? En oo uskaltanut jättää sitä koskaan yöksi, kun mulla tulee näppyjä ja mustapäitä aika helposti. Pitäisköhän testata tänään...

Onko kukaan testannut tehdä esim. helokkiöljy-kapseliin neulalla pientä reikää ja puristaa öljyt pihalle ja levittää kasvoille? Jostain joskus luin tälläisestä, mutta en ole kokeillut. Kaapissa olisi lähes täysi paketti kapseleita(omega3,6,7,9), joista saan kauheita paiseita jos syön... Jos saisi ne hyödynnettyä kasvonaamioina. Mites jos koittaisi hiuksiinkin?

Edit. Yhdistin peräkkäiset viestisi :) T: ChaosBlack
« Viimeksi muokattu: 09.04.06 - klo:16:00 kirjoittanut ChaosBlack »

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 01.04.06 - klo:11:16 »
YON-KAlla on hyvä geelimäinen kosteuttava naamio, joka sopii pintakuivalle iholle erinomaisesti. Muistaakseni vieläpä silikoniton, en ainakaan tästä INCIstä bongaa mitään perinteisiä silikonien nimiä.  Glycerin muutenkin heti veden jälkeen seuraavana. Nimi on Hydratant 60. Tuossa naamiosa on muutenkin se kiva puoli, että ominaisuuksia voi parantaa yhdistelemällä muihin YON-KA kosteusvoiteisiin esim. lisää kosteutusta Creme 28 sekoittamalla (pintakuivan ihon kosteusvoide).

Tämähän kuulostaa loistavalta! Missä kyseisen merkin tuotteita myydään, hintaluokka?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #34 : 01.04.06 - klo:15:01 »
YON-KAlla on hyvä geelimäinen kosteuttava naamio, joka sopii pintakuivalle iholle erinomaisesti. Muistaakseni vieläpä silikoniton, en ainakaan tästä INCIstä bongaa mitään perinteisiä silikonien nimiä.  Glycerin muutenkin heti veden jälkeen seuraavana. Nimi on Hydratant 60. Tuossa naamiosa on muutenkin se kiva puoli, että ominaisuuksia voi parantaa yhdistelemällä muihin YON-KA kosteusvoiteisiin esim. lisää kosteutusta Creme 28 sekoittamalla (pintakuivan ihon kosteusvoide).

Tämähän kuulostaa loistavalta! Missä kyseisen merkin tuotteita myydään, hintaluokka?

Minä diilaan noita eteenpäin todella halvoilla hinnoilla noihin myyntihintoihin verrattuna, pikaviestitse voi kysellä enemmän. Tässä on linkkiä pieneen naamion esittelyyn, tuolta löytyy esittelyä muistakin sarjan tuotteista ja INCEjäkin näköjään.
http://www.beautynhealth.com/yonka/yon/010.htm
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa PoohBear

• Hiushörhö
« Vastaus #35 : 01.04.06 - klo:15:35 »
Lumenen Hydra tender- rauhoittava kosteusnaamio on kyllä ollut hintansa arvoinen tuote.  :) Kosteuttaa hyvin, vaikka aluksi kuiva, herkkä iho reagoi aika voimakkaasti, mutta johtui varmaankin kosteuden puuttesta. Nykyisin on aivan ihanaa ja sen voi jättää yön ajaksi kasvoille, aamulla on ihanan heleä iho!
Ootko monesti jättänyt yöksi sen? Tuleeko sulle helposti mitään epäpuhtauksia? En oo uskaltanut jättää sitä koskaan yöksi, kun mulla tulee näppyjä ja mustapäitä aika helposti. Pitäisköhän testata tänään...

Käytössä kanssa Hydra Tender ja jätän aina yöksi. En kyllä voisi olla jättämättäkään, koska aine imeytyy heti ihoon vaikka laittaisi kuinka monta kerrosta.
Saan myös helposti epäpuhtauksia, mutta tuosta ei kyllä tuli niitä. Kosteuttaa hyvin vaikka paljon joutuukin laittamaan ja ostan tuota aina uudestaan :)
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #36 : 06.04.06 - klo:15:47 »
Kylmäpuristettua helokkiöljyä saa pullossakin. Femiglandin on minun pulloni nimeltään. Lotraan tota koiran ruuan sekaan, pakkaspäivinä kasvoille ja hiuksiinkin olen laittanut.

rolla

• Vieras
« Vastaus #37 : 06.04.06 - klo:15:58 »
Mä tykkään todella paljon nivean yksittäispakatuista naamioista, on hunajaa, kosteuttavaa, puhdistavaa jne. Kaksi käyttökertaahan siitä saa ja maksaa jotain 1.8 euroa. Hyvä markkinointi kikkahan tuo on ja kalliiksi tulee verrattuna jos naamiota saisi tavallisessa purkissa. Olen käyttänyt hunajaa, sitten sitä kosteuttavaa (sisältää jotain simpukkajuttua) ja syväpuhdistavaa. Tuo kosteuttava ja syväpuhdistava ovat olleet erityisen hyviä ja pitkään olen käyttänyt noita vuorotelle kerran viikossa. Inci on ainakin pitkä.

Mites nuo (en ole varma onko freemannin) halpisnaamiot .. tai ne yksittäispakatut, joita on ainakin kaksi erilaista ja saa tarjoustalosta, maksaa euron kappale. En ole uskaltanut ostaa niitä, kun vaikuttaa jotenkin mitäänsanomattomilta ja paketissa lukee, että käytä vaikka päivittäin .. mulle jäi sellainen fiilis noista, että on niin huonoja, että sen takia laitettava joka päivä, jotta vaikutus säilyisi.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #38 : 06.04.06 - klo:16:21 »
olisivatkohan nuo Rollan mainitsemat merkiltään joku Chistyl tai Chis...joku. Eivät ainakaan ole freeman.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

rolla

• Vieras
« Vastaus #39 : 06.04.06 - klo:22:23 »
olisivatkohan nuo Rollan mainitsemat merkiltään joku Chistyl tai Chis...joku. Eivät ainakaan ole freeman.

kuullostaa tutulle..

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #40 : 07.04.06 - klo:17:44 »
Se merkki on Christy. Sellaisissa värikkäissä pussukoissa myydään.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa alley

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #41 : 08.04.06 - klo:20:04 »
Myös minä pidän Lumenen Hydra Tender- naamiosta. Käytän yövoiteen tapaan n. kaksi kertaa viikossa. Rauhoittaa ja kosteuttaa hyvin, eikä aikanaan minulla tuki ihoa.  :)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 09.04.06 - klo:13:51 »
Olisikohan kyseessä tämä merkki?
http://www.amorosa.fi/mjproducts/anti_stress.html
Itse olen pitänyt kyseisen merkin savi- ja lämpönaamiosta. Mansikkakin käy joskus kun iho on pinakuiva.
Olisiko kenelläkään vinkkiä puhdistavasta mutta samalla tasapainoittavasta naamiosta?  ::)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 09.04.06 - klo:14:21 »
Mun suosikkinaamioita
Lancômen Nutri Intense: Ihanan paksua ja kosteuttavaa, jätän yleensä yöksi
Biothermin Hydra Detox: Kosteuttaa ja puhdistaa. Tuon jälkeen iho tuntuu jotenkin "hengittävän" paremmin.
TBS Basilikanaamio: Puhdistaa, muttei kuivata
Nivean yksittäispakattu hunajanaamio: Kosteuttaa hyvin ja ihana tuoksu

Poissa ree

• HAIRahtanut
« Vastaus #44 : 19.04.06 - klo:01:27 »
ree,

ainakin H&M:llä on itsestäänlämpiävä kasvonaamio, joka on mielestäni ihan passeli. Heti aluksi se tuntui kasvoilla lähes polttavalta, mutta viileni kuitenkin siedettävän tuntuiseksi nopeasti. Avasi huokoset ja tuntui puhdistavan ihoa. Hinta pari euroa.

No nyt viimein löysin henkkamaukan hyllyltä tuon lämpiävän naamion. Tai no, minusta tuo ei kyllä juurikaan lämmitä, tosi laimea on lämmitys, odotin huomattavasti  kuumempaa tavaraa. En kyllä polttavaksi voi sanoa. Mutta pikku plussan annan siitä, että nenä näytti puhtaammalta, ihan kun ois vähän poistanut mustapäitä. Kuivatti ihoa jonkin verran. Aika pettymys oli, en kyllä välttämättä toista kertaa kokeile. Onneksi ei ollut kallis kokeilu :)