Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 76058 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #300 : 01.03.10 - klo:12:59 »
Jos tykkää savipohjaisista naamioista niin kannattaa ostaa Argitalin Argiltubo-savinaamio. Mä olen muutaman kerran käyttänyt saunassa ja tykkään kovasti. Kuorii hienoisesti ihoa jättäen ihon ihanan pehmeäksi ja kirkkaaksi. Kantsii käyttää koko vartalolle myös. Tuoksu on kohtuu voimakas, mutta jos ei kaihda yrttistä laventelin tuoksua niin tämä passaa. Oon käyttänyt tätä myös kuivattamaan tulossa olevaa finniä ja hyvin on toiminut siinäkin.

Oikein odotan, että saan ottaa tämän kesällä mökkisaunaan mukaan!  :D
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 02.03.10 - klo:10:03 »
^
Mulla on isompi naamiopurkki haussa ja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta tuo Argiltubo. Kuorinta-aine on myös hakusessa, joten tuostahan saisi myös sellaisen.  Onko kovin kuivattavaa? Iho oon otsasta nykyään rasvoittuvampi, mutta poskien iho on kuivempaa ja herkempää.

Täällä on myös kokeiltu Montagne Jeunessen peel off-naamiota eikä ollut hyvä, vaikka sarjalta hyviä naamioita löytyykin. En yleensä osta noita revittäviä naamioita, mutta tuo oli kyllä huonoimmasta päästä.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #302 : 02.03.10 - klo:12:32 »
Mun tekis mieli koittaa TBS tea tree naamiota, mutta on noita naamioita vielä sen verran etten viitsi ostaa vielä  ::)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 02.03.10 - klo:12:49 »
Minkähintaista tuo argiltulbo on? Mietin myös samaa että onko kuivattavaa tuo?
Kokeilin nyt sitten montagne jeunessen fudge sauna naamiota, ja oli hauska kokemus.  En ole ennen käyttänyt kasvonaamiota joka lämpenee kasvoilla. Tulos oli ihan ok vaikken pystynytkään koko aikaa käyttämään kun alkoi valumaan ja ainetta meni suuhun ja pesin sitten koko mönjän pois kerralla. Tasoitti ihon sävyä hyvin ja nyt yön jälkeen jo päivälläkin tuntuu kasvot ( nyt ei siis vielä ole mitään pesua, meikkiä, eikä rasvaa naamassa) niin puhtaalta ja rasvattomilta! Kokeilen tuota vielä toisenkin kerran, mutta laitan huomattavasti vähemmän ettei tuu tuota valumisefektiä, josko sitten saisin pidettyä sen kokonaisen vaikutusajan.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 02.03.10 - klo:14:55 »
Argiltubo on esim. biodelly.comissa 11,50 ja muistaakseni maksoin saman myös Punnitse ja Säästässä. Eli ei ole kallis, on kuitenkin iso leka 250 ml.

Mun ihoa ei ole kuivattanut, mulla on pintakuivuuteen taipuvainen (näin talvella) sekaiho. Koostumus on kiva, ei ollenkaan sellainen kuiva, ihoon jämähtävä savi (johtuen varmaan muista raaka-aineista). Mä oon laittanut hetken saunottuani lämpöiseen ihoon tuota ja antanut olla ja sit pyöritellyt kevyesti sormin.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 08.05.10 - klo:09:58 »
Montagne Jeunesse ultra firming masque

Tähän olin oikein tyytyväinen. Tuntuu paksuhkolta kosteusvoiteelta ja levittämisen jälkeen on hieman nihkeän oloinen. Annoin naamion imeytyä pitkän aikaa ennen nukkumaan menoa, mutta ei silloin vielä täysin imeytynyt. Ajattelin, että annan nyt olla mutta aamulla sitten huuhdon pois, jos on vielä valkoinen rasvanaama.  Aamulla kun katsoin peiliin niin olin aika yllättynyt tuloksesta - otsa hieman kiilteli, mutta muuten iho oli tosi tasavärisen ja freesin näköinen :) Imeytyy siis pakkauksen lupausten mukaisesti yön aikana. Naamio tuoksuu mummorasvalta, mutta tuo tulos oli sen verran hyvä että taidan ostaa uudestaankin. Naamio on tosi riittoisaa ja vaikka paketissa on kolme eri pussukkaa niin yhdestä pussukasta riittää hyvin naamiota vaikka kolmeksikin kerraksi. Ei siis paha hinta-laatusuhde kun maksaakin vain 2 euroa  ;) Rasvaisempi iho ei tästä välttämättä tykkää, mutta kuivemmalle iholle hyvä tuote.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 09.05.10 - klo:19:08 »
Mä olen ollut erittäin positiivisesti yllättynyt Oriflamen kasvonaamioista! Mulla on ollut käytössä sekä Yoghurt & blackcurrant että Milk & honey, ja molemmat ovat toimineet mun nassulla mainiosti. Ensimmäinen on todella kosteuttava ja koostumukseltaan paksumpi kuin jälkimmäinen, mutta molemmat ovat pitäneet ihon hyvin kosteutettuina eri vuodenaikaan käytettyinä. Molempia naamioita olen käyttänyt niin, että olen jättänyt ne yöksi kasvoille (en yleensäkään huuhtele mitään kosteuttavia naamioita pois iholta), ja aamulla iho on ollut tosi freesin ja kosteutetun oloinen. Molemmissa naamioissa on herkulliset tuoksut, jotka eivät kuitenkaan ole liian voimakkaita. Harmi vain, että tuo Yoghurt & blackcurrant taitaa olla lopetettu tuote.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #307 : 29.08.10 - klo:15:52 »
Äitini ystävätär on "hurahtanut" kaikenlaisiin superluomutuotteisiin, juomiin, kapseleihin ym. ja kauputtelee äidilleni milloin mitäkin. Tällä kertaa hän oli lähtenyt mukaan kosmetiikan suorayyntiketjuun ja sain äidiltäni tuon sarjan kasvonaamion. Hyvin skeptisenä aloin testailemaan, että mitäköhän tällä kertaa...mutta sepäs olikin aivan mainio tuote! Kyseessa on siis Forever Marine Mask, kosteuttava ja syväpuhdistava naamio. Naamio kuivuu kasvoille savinaamion tavoin, mutta iho on sen jälkeen joustavan ja kosteutetun oloinen eikä suinkaan kuiva. Ihana naamio, kun iho tuntuu samealta ja elottomalta - ihohuokosetkin tuntuu supistuvan! Naamio kihelmöi aika lailla heti levityksen jälkeen, mutta tekee ihosta rauhoittuneen ja virkistyneen. Tykkään valtavasti!

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 29.08.10 - klo:18:41 »
Freemanin anasnaamio on ihan passeli halpis AHA-kuorinnaksi. Ei yllä RENin glykolikuorinnan tasolle, mutta viitosella saa sen verran ison tuubin ettei voi kovin ihmeellistä tulosta tietenkään odottaa. Hieman jää hämärän peittoon kuinka tehokkaasti ne hapot oikeastaan kuorivatkaan, sillä tässä naamiossa on rakeita seassa. Paremman puutteessa kelpaa kyllä eikä kuivata, tuki tai muutenkaan ärsytä ihoa. Yleensä levittelen kaikkia tuotteita suht säästeliäästi, mutta tämän kanssa joutuu kerrankin lätkimään reilusti että saisi naamion käytettyä  ::)

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #309 : 29.08.10 - klo:18:50 »
Tuonne ketjuun laajentuneista ihohuokosista kirjoittelinkin jo Queen Helenen Mint Julep-naamiosta, joka on siis hammastahnalta tuoksuva savinaamio. :D

On hyvä ja ihohuokoset supistuvat kyllä silmissä. Ensimmäiset hetket kasvoilla polttelee. Ei siis edes kirvele, vaan polttaa. Polttelu ei kestä kauaa, ja naamio kuivuu kasvoille nätisti. Todella tehokas, mutta täytyy varoa, ettei käytä liian usein - itse panin parina päivänä, kun olin niin otettu ensimmäisen päivän tuloksista, mutta se oli aivan liikaa. Mulla alkoi vasen poski kukkia, mikä todnäk on puhdistava reaktio, mutta kuitenkin vähän äkäinen.

Odotan nyt vielä pari päivää, kunnes uskallan uudestaan kokeilla. :) Kuitenkin kaikista kokeilemistani savinaamioista ehdottomasti tehokkain tapaus. Montagne Jeunesset ovat kivoja, ja niitä välillä ostelen. Kasvojen iho kyllä tuntuu kirkastuvan. Mary Kayn naamiota olen myös käyttänyt, mutta MJ:t ajavat senkin ohi, ja nyt tämä Mint Julep saa muut tuntumaan melko turhilta tehojensa rinnalla.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 29.08.10 - klo:19:02 »
Mint Julep saa muut tuntumaan melko turhilta tehojensa rinnalla.

Samaa mieltä! :D Mikään muu naamio ei tunnu enää tuovan samanlaista syväpuhdistavaa tunnetta kun on Mint Julepiin tottunut. Minulla on sen rinnalla tällä hetkellä käytössä Lushin Mask of Magnaminty, mutta sen käyttö tuntuu jotenkin ihan mitäänsanomattomalta nykyisin, vaikka alkuun siitäkin tykkäsin.
1bMii, vaalennettu.

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #311 : 29.08.10 - klo:19:13 »
Osaisiko joku Mint Julep naamiota käyttänyt verrata sitä puhdistustehoiltaan Lumenen Turvenaamioon?

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 29.08.10 - klo:19:25 »
^ Lumenen turvenaamiota olen käyttänyt useammankin tuubin ja tykännyt. Mint Julep on kuitenkin minusta vielä tehokkaampi, joskin samalla myös kuivattavampi.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 09.10.10 - klo:16:20 »
Viimeksi olen kokeillut RMK clear jelly maskia. Se on 2-osainen naamio jossa ylä- ja alaosa ovat siis erilliset. Molemmat osat on pakkauksessa kahden muovin välissä ja siihen on syytäkin sillä naamio on tosi erikoisen tuntuinen: se todellakin on kuin hyytelöä! Pakkauksesta en saanut selvää esim. vaikutusajasta, mutta netistä kaivamieni tietojen mukaan se on 10-15 minuuttia. Itse päädyin pitämään naamiota hieman pidempään, 20 min. Naamion kun ottaa pois niin iho tuntuu rauhoittuneelta, raikkaalta ja kimmoisalta. Onneksi mulla on vielä toinen tällainen jemmassa!

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 09.10.10 - klo:18:13 »
Ostin Tallinnasta Cattierin käyttövalmista vihreää argital savea tuubillisen ja on kyllä tehokasta kamaa. Teho ei tässä tuotteessa ole välttämättä pelkästään positiivinen juttu, sillä teki naaman melkein tulipunaiseksi. Ihossa näkyi selvä raja missä savinaamiota oli tai ei ollut. Tätä ainetta kannattaa levittää iholle tosi paksu kerros, muuten kuivattaa ihoa pahasti. Toimii hyvin savikuorintana, mutta tuloksena oli ainakin minulla todella punainen naama eli sopii vain iltakäyttöön eikä kovin herkälle iholle. En tiedä onko naamiolla ollut mitään positiivisia vaikutuksia muita kun pehmeä iho kuorinnan jälkeen - kovin montaa kertaa en tätä ole uskaltanut kokeilla. En oikein osaa suositella tätä kenellekään kun monella muullakin aineella saa pehmeän naaman ilman näin vahvaa punaisuutta. Tuoksu savessa on todella raikas ja mukava eikä hintakaan päätä huimaa, sillä maksoi muistaakseni pari euroa. Tuoksun puolesta kävisi hyvin ihon virkistäjäksi, mutta harmi vaan että tekee naaman niin punaiseksi.

Tietääkö joku mihin argital-savea voisi käyttää muuten kuin savinaamiona? Ja mitä hyötyvaikutuksia sillä oikeastaan pitäisi olla? ???