Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 113604 kertaa)

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #315 : 09.10.10 - klo:18:31 »
Olen suhtautunut aina tosi epäilevästi Montagne Jeunessen naamioihin, jotenkin ne pussit on niin rumia ettei tee mieli ostaa  ::). Testailin nyt kuitenkin tuota suklaanaamiota ja peel of -kurkkunaamiota.

Suklaanaamio oli ihan mahtavaa tavaraa! Jätti ihon ihanan pehmeäksi, tasaväriseksi ja heleäksi. Suklaantuoksu oli jotenkin äklömakea, mutta ei tässä muuta vikaa ollut. Pussista riitti tavaraa ainakin kahteen käyttökertaan, joten levittelin nuo loput poikaystävän nassuun, joka myös tykkäsi, vaikka ilmeisesti kokikin miehuutensa kärsivän jollain tapaa  :D.

Tuosta kurkkunaamiosta ei voi kyllä sanoa yhtään mitään hyvää. Tuoksuu tosi voimakkaasti alkoholille ja silmiä kirveli ihan hervottomasti. Kuivunut töhnä ei meinannut lähteä hyvällä tahdollakaan siististi pois kasvoista ja loppuillan sainkin nyppiä riekaleita pois sieltä täältä. Olisi ehkä kannattanut jättää laittamatta tuota ihan kuivimmille kohdille, sillä nuo kuivat kohdat muuttuivat punaisiksi ja ärtyneen oloisiksi, mutta jälkiviisaushan on aina parasta  :-\.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #316 : 12.10.10 - klo:22:58 »
Mössäsin tänään kasvonaamion piimaasta, Kuolleenmeren mudasta, Reviva Labsin kuorivasta kasvovedestä ja aloe verasta. Kahta ensimmäistä ainesta olen ostanut Pienestä tuoksukaupasta edullisesti ja ovat riittoisaa tavaraa. Olen sekoitellut pelkkää piimaata ja mutaa yhteen ja sekin on tuntunut hyvältä, mutta tämän päiväisessä naamiossa selvästi tuntui myös se kosteuttavan aloe veran vaikutus. Naamio on tehokas rasvaisuuden hillitsijä ja kuivattaa ihoa, mutta myös puhdistaa todella tehokkaasti. Toi sekoitus on todella hyvä rasvanassun kotinaamioiden perusta, suosittelen kyllä lämpimästi.

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #317 : 28.10.10 - klo:09:29 »
tietääkö kukaan hyvää, kosteuttavaa naamiota, jota voisi levittää myös silmänympärysiholle?

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 28.10.10 - klo:15:50 »
^Mä olisin myös kiinnostunut moisesta. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 28.10.10 - klo:16:17 »
^^
Herbinan marja spa kosteusnaamio sopii ainakin mun naamassa silmänympäryksille ja oon käyttänyt naamarasvanakin iltaisin joskus. Aika kosteusvoidemainen siis. Sopii hyvin myös hunajan kanssa sekoitettuna pehmittävänä naamiona ja moneen muuhunkin naamiosovellukseen.

Myös Hauschkan herkän ihon rauhoittava naamio sopii tarkoitukseen, mutta hinta on "muutaman euron" kalliimpi. Itse löysin tuon Hauschka-naamion tarjouksesta vitosella Itiksen Ruohonjuuresta. En tiedä onko niitä siellä enää, mutta viime lauantaina useampi kappale löytyi kaupasta. Viimeinen käyttöpäivä tuubissa on kai ensi kuussa, mutta silti ihan hyvä tarjouslöytö.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 29.10.10 - klo:00:00 »
tietääkö kukaan hyvää, kosteuttavaa naamiota, jota voisi levittää myös silmänympärysiholle?
Nuxen Masque Frais Hydratant-naamio on sellainen. Olen tuubillisen käyttänyt ja tykkäsin kovasti. Yleensä silmäni alkavat vuotamaan suhteellisen herkästi jos vääriä aineita joutuu lähelle, mutta tätä pystyi huoletta laittamaan luomillekin :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 30.12.10 - klo:00:36 »
Ostinpa Kicksistä kokeiluun tuollaista kurkku-lime-sitruuna-mikälie-kuorintanaamiota, sellainen peel-off siis. Onneksi tuo oli vain kerta-annospussi, en nimittäin koske enää pitkällä tikullakaan! Tehosta en osaa sanoa kun on vielä naamalla, mutta haju oli levitysvaiheessa niin kamala, että jopa tällaisella ei-niin-tuoksuherkällä vuoti silmät. Tuossa ei voi puhua edes tuoksusta, löyhkä on niin karmaiseva. Sitkeästi kuitenkin päätin vetää kokeilun loppuun, onneksi katku tuntuu vähenevän kuivumisen myötä...

Vaan eipä silti, oli tuosta hyötyäkin, muistin tuon ansiosta että piti ostaa kirjakaupasta erästä kumiliimaa joka haisee samalta ;D Tämä siis kuvastaa oikein hyvin, miten hirveältä tämä haisee...
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #322 : 03.01.11 - klo:15:02 »
^Mä en tykännyt tuon tuoksusta ollenkaan myöskään. Mulle tuli mieleen ekaksi alkoholi (alcohol denat kakkosena INCIssä). Sai myös ikävää hetkellistä kirvelyä aikaa silmissä, se haju siis. Ei se huono ollut, mutta Freeman ei haise ihan yhtä kamalalta, on halvempaa ja ei aiheuta silmissä kirvelyä.

Kirjoitin tuosta (ja muista Kicksin naamioista) taannoin blogiinkin ;)

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 11.01.11 - klo:15:51 »
Myydäänkö Garnierin yksittäispakattuja kasvonaamiopusseja enää? Ei siitä nyt niiin kauaa aikaa pitäisi olla kun olen niitä nähnyt. Tai ehkä siitä sitten on?
Ne olivat niin hyviä, varsinkin se keltainen. Se teki jopa akneihostani niin kirkkaan ja valoisan.

En ole niitä mistään löytänyt enää. Mitäköhän sitä sitten ostaisi tilalle?  ??? Herbinan marjajuttu kosteuttaa kivasti, mutta kaipaisin jotain mikä kirkastaisi ihoa ja tekisi siitä sellaisen elinvoimaisen.

edit: typo
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 11.01.11 - klo:16:13 »
^ Ei ole kokemusta tuosta Garnierin naamiosta, mutta Lumenen Time Freeze Instant Lift Mask voisi toimia tuollaisena kirkastavana ja heleyttävänä naamiona. Itse olen ainakin tykännyt. Tosin en nyt ole varma onko sekin lopetettu, kun en löytänyt tuotetta Lumenen sivuilta. ???
1bMii, vaalennettu.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #325 : 11.01.11 - klo:16:47 »
Mä en ole kova naamioiden testailija enää kun muutamat testaamani kosteuttavat eivät ole toimineet ihollani. Olen nyt kuitenkin syksystä saakka käyttänyt hehkutettua Argiltubon vihreää savinaamiota ja tällaiset savinaamiot ovat varmasti mieleisimpiä käytössäni. Iso purkki, edullista ja tehokkaan tuntuista. Tuntuu oikeasti siltä, että iho imee tunnissa itseensä ravinteita.  :D Naamiota käytänkin silloin kun iho näyttää samelta, kirjavalta tai tuntuu ärtyneeltä ja lähes aina suunnilleen tunnin vaikutusajalla.

Kuolleenmerenmuta kirvelee suolojen takia, mutta Argitulbon naamiota voin käyttää rauhassa. Sinällään tulokset ovat välillä vaihdelleet, mutta naamio kuitenkin yleisesti puhdistaa ja pehmentää ihoa. Kun naamion jälkeen laittaa yöksi vielä kosteusvoidetta, niin iho tykkää. Joulun aikaan päätin sekoittaa kys. saveen Lidlin kreikkalaista tonkkajogurttia ja näin olen tehnyt nyt n. kolmasti ja varmaan jatkossakin. Tällä tavoin naamio on ihanan täyteläistä eikä ihoa kiristä hetkessä naamion laiton jälkeen. Lisäksi kosteustehot ovat vielä paremmat ja aamulla iho tasaisemman värinen.  :)
« Viimeksi muokattu: 11.01.11 - klo:16:55 kirjoittanut purppura »

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #326 : 11.01.11 - klo:17:04 »
^ Mua inspiroi välittömästi tuo jogurttiasia. Kaipaan naamioilta järjestäen aina enemmän kosteustehoa, joten tuli mieleeni nyt kysäistä (mussa kun ei siis ole minkään valtakunnan kotikemistin vikaa näissä jutuissa), että voisko tuota ajatella sekoitettavan about mihin tahansa naamioon? Mulla on Freeman Goodstuff Revitalizing Facial Mask, Dermosil Skin Comfort Firming Mask ja Vadelmanaamio. Noista tuo jälkimmäinen miellyttää mua eniten sellaisenaan, mutta kostetuslisä olisi loistava juttu joka tapauksessa.

edit. Tyhmä olo nyt... ::) Voineepi sitä lisätä tietysti noihin mitä mainitsin. Mietin vaan, että huonontaako se sitten kenties epäpuhtauksien poistumista. Ehkä voisi tehdä välillä puhdistavampia naamioita ja välillä sitten noita sekoituksia. Tänään aion lätkäistä hunajaa, nyt tästä naamio-meiningistä innostuneena 8)

Mun iho on petrannut eniten, kun olen syönyt 2-3kk pomegranate-tabuja, mutta myös varmasti asiaa auttaa sekin, että oon alkanut viikottain kuorimaan ja käyttämään naamioita.
« Viimeksi muokattu: 11.01.11 - klo:17:30 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #327 : 11.01.11 - klo:20:09 »
Voineepi sitä lisätä tietysti noihin mitä mainitsin. Mietin vaan, että huonontaako se sitten kenties epäpuhtauksien poistumista. Ehkä voisi tehdä välillä puhdistavampia naamioita ja välillä sitten noita sekoituksia.

Minusta on aina tuntunut, että jogurtilla on puhdistavia vaikutuksia ihooni ( ???) ja ellit sivuilta löysin kanssa tällaisen lainauksen appelsiini-jogurttinaamion yhteydessä:  "Jogurtti puhdistaa ja ravitsee, jotta appelsiinin sisältämä C-vitamiini imeytyy ihoon."

Jogurttihan viileentää mukavasti ja siksikin sen lisäily naamioihin vois olla kiva ekstra. Lisäksi jogurtti ei pahemmin aiheuta ärsytyksiä, niin sen lisääminen kaupan naamioihin luulisi olevan harmitonta eikä luulisi aiheuttavan pahoja kemiallisia eroavaisuuksia tmv. En tiedä miten voidemaisen naamion kanssa toimii, mutta omasta savinaamiosta tulee vain kivan kermainen koostumus jogurtin kanssa ja jogurtti "kuivumis" ominaisuudellaanhan voisi toisaalta tehostaa voidemaisen naamion imeytymistä. Mutta siis HUOM näin koti-kemistinä täälläkin pähkäillään.  ;D

Poissa Nannuliini

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #328 : 12.01.11 - klo:00:02 »
Kävin tänään henkkamaukassa ja bongasin sieltä kasvonaamioita pusseissa. Pari niistä ainakin oli vastaavia kuin Montagne Jeunessellakin on tarjolla: suklaa ja lämmittävä vanilja-fudge. Vaihtoehtoja taisi olla kuusi kappaletta ja hintaa 95 senttiä kipale. Näistä ostin sitten kokeiluun juurikin tuon suklaan ja vanilja-fudgen sekä lisäksi vadelma smoothien. Lisänä oli vielä jokin puhdistava sekä kuorivia.

Vadelma smoothieta jo kokeilinkin. Iho jäi ihan mukavan silkoiseksi ja mielestäni supisti ihohuokosia. Mitään suurta wow-ilmiötä tuosta ei tullut, mutta ihan sellainen ok jota voisin ehkä ostaa uudelleenkin. Tuoksu oli kylläkin sen verran voimakas, että varsinkin alussa silmiä kirvelsi.

Montagne Jeunessen naamioista olen kokeillut kolmea. Suklaanaamiosta ja sellaisesta kristallisokerinaamiosta ei jäänyt oikein mitään ihmeellistä sanottavaa, mutta siitä fudgenaamiosta tykkäsin! Supisti ihohuokosia ihan selvästi ja kasvojen iho jäi todella tasaisen sävyiseksi ja persikkaisen mattapintaiseksi. Sitä ostin kyllä uudelleenkin tuon kokemuksen perusteella. Tosin ensin täytyy katsoa mitä henkkamaukan vastaava tekee, jos päästään lähelle samaa, niin sitä sitä tottakai kun on halvempikin.  :)

Strix

• Vieras
« Vastaus #329 : 12.01.11 - klo:02:36 »
Se fudgenaamio on paras irtonaamio jonka olen naamalleni laittanut. Hämmennyin ihan täysin kuin pesin sen pois, iho tuntui sileältä ja oli ihanan tasainen. Hyvä kun luin tätä ketjua, pitää käydä hankkimassa varastoon.