Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 111750 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #330 : 19.01.11 - klo:22:29 »
Jahas! Mulla on nyt super-lemppari-naamio! Tuli lotrailtua hunajalla ja jogurtti-hunajalla parit kerrat, ja sitten tulin lisänneeksi Dermosilin Vadelmanaamioon hunajaa; aivan uskomattoman ihanan pehmeä ja rauhallinen iho!! Toimii moninkertaisesti paremmin sekoituksena kuin vaikka hunaja yksistään. Aion tehdä joku päivä saman hunajan-lisäys-tempauksen Freemanin GoodStuff pumpkin-naamion (=Revitalizing) kanssa.
En ole tällaista ahaa-elämystä aiemmin naamion kanssa kokenut :l
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Strix

• Vieras
« Vastaus #331 : 21.01.11 - klo:01:46 »
Oli pakko käydä ostamassa niitä fudgenaamioita talteen ja tuntuvat vieläkin naamalla tepsivän. Hankin myös sellaisen kosteuttavan suolanaamion jossa luki olevan arganöljyä. Nämä h&m-naamiot ovat olleet kaikin puolin positiivisia kokemuksia. Suosittelen :ts

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #332 : 21.01.11 - klo:21:57 »
Ei saa nauraa, mutta mulla on käytössä nyt Nivean Creme perusvoide, se sinisessä purkissa oleva, olen käyttänyt naamiona ja välillä yövoiteenakin. En tiedä mikä nostalgiankaipuu iski, mutta tätä oli saatava. Ei ole ainakaan lisännyt näppyjä ja iho on tuntunut tykkäävän.

Nenälle, otsalle ja satunnaisille näpyille olen käyttänyt Rocherin (toinen nostalgisia tuntoja herättävä sarja) savipohjaista vuohennokkauutetta sisältävää naamiota. Tuntuu imevän hyvin epäpuhtaudet pois ja tasoittavan ihoa olematta liian kuivattava.

« Viimeksi muokattu: 21.01.11 - klo:22:00 kirjoittanut Pepper »
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 31.01.11 - klo:14:12 »
Kokeilin H&M suklaanaamiota viikko takaperin. Ihan kivan tuntuinen, mutta tykkään Kicksissä myytävästä versiosta enemmän. En osaa sanoa puhdistiko, mutta ainakin kosteutti jonkin verran ja jätti ihon pehmeäksi. Vielä on odottamassa pari H&M naamiota käyttöä. Olen myöskin yrittänyt käyttää Akamutin chocolate marshmallow-naamiota jo pidemmän aikaa... Eilen sain vihdoin sekoitettua naamion ruusuveteen ja kun olin menossa saunaan, niin koira pentele söi naamiota kiposta kun olin valmistautumassa saunaan! Eli kokemuksia en voi vieläkään kertoa, sauna jäi siltä erää väliin. Naamio on nimittäin kaakaota, joten piti hoitaa koiraa sen jälkeen.  ::)

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #334 : 01.02.11 - klo:16:15 »
En nyt tiedä mihin ketjuun tämä kuuluisi, olisiko jossain parempi ketju mutta tähän nyt tän isken.
Eilen tuli otettua todellakin liikaa ja aamu meni voidessa pahoin. Iho oli eloton ja harmaa, niinkuin aina krapulaisena, hohto josta hehkutin, oli kadoksissa.

Menin sitten keittiön kaapille ja silmiini osui semmoinen halpis monivitamiiniporetabelttipurtilo, jota en ole käyttänyt koska maku on ihan järkyttävä.
Piti sitten kokeilla :) Pistin tabletin poreilemaan ja kastoin vanulappuja juomaan ja kasvoille. Annoin vaikuttaa puolisen tuntia ja tämä oikeasti toimi! En tiedä johtuiko kasvojen hehkuminen ja ihon tasoittuminen että iho sai kosteutta vai mitä, mutta pääasia varmaan että jokin toimi.

(modet saa siirtää jos tämä kuuluu johonkin muuhun ketjuun, eihän tämä naamio ole, mutta ei kasvovesikään, korkeintaan hauska empiirinen kokeilu)

Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 02.02.11 - klo:15:15 »
^
Pitääkin kokeilla tuota joku kerta kun kaipaa piristysnaamiota  ;D

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #336 : 03.02.11 - klo:20:15 »
On sitä tyhmempiäkin aineita naamalle lätkitty joten miksei sitten poretabletteja  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 13.02.11 - klo:22:22 »
Akamutin chocolate marshmallow-naamio oli ihan kiva tuttavuus. En ensimmäisen kokeilun perusteella välttämättä ostaisi uudelleen. Tuntui että puhdisti, mutta siihen se jäikin. Kosteutusta jäin kaipaamaan.

Eilen kokeilin ensimmäistä kertaa Akamutin vihreä savi-naamiota. Sekoitin ruusuveteen ja laitoin pari tippaa glyseriiniä mukaan. Pidin saunassa vajaan tunnin, jonka jälkeen kasvoille ruusuvedellä pyyhkminen, Aqualan L+glyseriini+avokadoöljy -voide. Illalla iho ei vaikuttanut mitenkään rauhoittuneelta, mutta aamulla iho oli melko tasavärinen, pehmeä ja kosteutettu. Ihoni on ollut röpelöinen ja hilseilevän kuiva, silti jotain yksittäistä näppylää on ilmestynyt pintaan. Vihreä savi menee kyllä uudelleenkin hankintalistalle, jos näin mukavasti toimii.

Strix

• Vieras
« Vastaus #338 : 13.02.11 - klo:22:42 »
Laitoin tänään H&M:n argan ja passionkukka warm exfoliator naamion. Tuoksui aivan ihanasti palaneelta sokerilta ja makeilta kukilta. Pelkästään hajun vuoksi voisin ostaa uusiksi. Pitelin ohjeiden mukaan pussia kuuman vesihanan alla minuutin ja sitten levitin puolet sisällöstä kasvoille. Rakeet on melko isoja, mutta eivät tuntuneet liian kuorivilta. Jälkeenpäin iho tuntui kosteutetulta ja pehmeältä, tämä yltää toistekin ostoslistalle.

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #339 : 10.03.11 - klo:18:50 »
Onko Herbinan Marjaspa-sarjan naamio lopetettu  ??? Se oli mun luottotuote enkä ole sitä kaupasta enää löytänyt...
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 11.03.11 - klo:01:39 »
^ Mitä! Voi ei, toivottavasti ei ole totta. Täytyypä tarkastaa seuraavalla kauppareisulla. Se on munkin luottotuote.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 11.03.11 - klo:09:06 »
^^ Kyllä mä olen nähnyt noin viikko sitten vielä herbinan marjaspa hyllyn ihan täydellisenä!  :) Siinä anttilan reissulla itseasiassa hypistelinkin sitä kasvonaamiota kun en osanut päättää otanko sen vai jonkun uuden kokeeksi.  :D

En tiedä kuinka usein noita herbinan sivuja päivitellään mutta sivuilla ainakin näkyy vielä olevan marja spa kasvonaamio ja muut tuotteet.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 11.03.11 - klo:16:26 »
Montagne Jeunesse Crystal masque: silottaa, pehmentaa ja tuoksuu mukavalle. Eli toimii paremmin kuin hyvin, ei kuivata  eikä inci sisällä turhuuksia :)

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #343 : 11.03.11 - klo:23:48 »
^^ Pitäneepä käydä sitten vielä tsekkimässä tilanne.. :) Oulusta yritin itse tuota etsiä enkä tosiaan löytänyt, saman sarjan kuorintavoidetta oli kylläkin joka kaupassa...
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #344 : 19.03.11 - klo:15:12 »
Onko kukaan ehtinyt testaamaan S.A.V.E merkin kasvonaamiota, jota myydään mm. Ekolossa.
http://www.ekolo.fi/save_kasvonaamio_75ml_pr_3760195830017.html

Kuulisin mielelläni onko naamio voidemainen vai savipohjainen, ja voiko puhdistavasta vaikutuksesta huolimatta naamion jättää pidemmäksi aikaa kasvoille? Kosteuttaako kuinka hyvin?

Etsin voidemaista naamiota, jonka voisin jättää useammaksikin tunniksi kasvoille ilmen kireyden tunnetta. Kosteutusta ja virkistystä haen. Luonnonmukaisista vaihtoehdoista Save merkin naamio vaikuttaa ainoalta varteenotettavalta määrää ja hintaa arvioitaessa, mutta tietysti apteekin naamiot ovat myös mahdollisuus, mutten tiedä niistä ollenkaan.

Vichyn kosteuttavaa ja virkistävää naamiota olen päässyt ainoastaan testailemaan, mutta olisiko sitten esim. Avenella tai Acolla hyviä voidemaisia naamioita?  :)