Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 111808 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #345 : 21.03.11 - klo:13:23 »
^ Mua kiinnostaa kans tuo SAVEn naamio, joten olisi kiva kuulla, jos joku on käyttänyt.  :)

Voidemainen naamio, ei sisällä savea, riisistä tehty aineosa on ilmeisesti puhdistavana tässä. Tässä naamion INCI ->

Aqua (Water), Mentha Piperita (Peppermint) Water**, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Cera Alba (Beeswax), Butyrospermum Parkii (Shea Butter)**, Glyceryl Stearate, Titaniumdioxide, Oryza Sativa (Rice) Starch, Benzyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Hippophae Rhamnoides (Sea-Buckthorn) Extract**, Tocopherol, Dehydroacetic Acid, Sclerotium Gum, Sodium Hydroxide, Parfum (Fragrance).

http://www.ecodeal.com/kasvonaamiot/560420000-syvapuhdistava-kasvonaamio.html
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #346 : 22.03.11 - klo:13:01 »
Ostin Bangkokin kentältä menomatkalla Boots Botanicsin Cucumber-sarjan Hydrating Facial Maskin, sellainen kostea liina jossa on reiät silmille, nenälle ja suulle. Piti käyttää reissussa aurinkoa saaneen naaman kuntouttamiseen, mutta unohdin (ja seuralaiset olisivat varmasti kuolleet nauruun eli ehkä ihan hyvä vaan...). En ole ennen kokeillut tämän tyyppisiä naamioita, mutta tämä kyllä tuntuu ainakin tosi kivalta! Viilentää ihanasti ja tuoksuu suunnilleen samalle kuin Body shopin kurkkutuotteet. Naamio on aika märkä ja tuntuu vähän valuvan, mutta peilistä katsottuna se on ihan paikallaan. Katsotaan nyt tuleeko iho eri näköiseksi!

Onpa vaikea löytää kuvaa! Tässä on oikeanlainen pakkaus mutta väärä tuote:

Edit. Pidin naamiota puolisen tuntia, ja iho on kyllä jotenkin erilaisen tuntuinen hyvällä tavalla! Ehkä vähän punoittava, vaikea sanoa. Tämä olisi varmasti miellyttävä kesällä tai vaikka darrapäivänä, harmi kun ei saa Suomesta enkä ostanut kuin tämän yhden.
« Viimeksi muokattu: 22.03.11 - klo:13:27 kirjoittanut Quutti »
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #347 : 27.05.11 - klo:09:12 »
Kokeilin ensimmäistä kertaa suklaanaamiota, H&M:stä ostettua, ja voih sitä tuoksua!! Se tuntui niin kiusaukselle sivellä iholle herkkuvanukkaan tuoksuista naamiota! Voin kyllä suositella tuota HenkkaMaukan naamiota (0,95e)!
Onneksi sain kuitenkin hillittyä itseni ja en sortunut maistamaan  :P

Strix

• Vieras
« Vastaus #348 : 27.05.11 - klo:10:46 »
^Minä sorruin, se oli suolaista.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #349 : 04.06.11 - klo:14:08 »
Onkos kukaan huomannut Argitulbo -savinaamion kohdalla koostumusmuutoksia n. 6 kkn jälkeen?

Purnukassahan tosiaan on se 6kk merkintä tuubin avaamisesta ja minulla aika on varmaan mennyt jo umpeen tai ainakin piakkoin menemässä. Tässä kerran vain huomasin kun käytin savinaamiota pelkiltään kasvoilla, niin jollain tapaa savi jäi kalvomaisemmaksi ihon pinnalle eikä ehkä niin selvästi imeytynytkään ihoon.

Omalla kohdalla isompi määrä ja lyhyt säilyvyys -yhdistelmänä on näköjään useimmiten huono juttu. Vaikka tuotakin savinaamiota olen säännöllisesti käyttänyt, lähes joka viikko, niin en vaan saa kulumaan.  :D

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 05.06.11 - klo:11:17 »
^
Argiltubosta en tiedä, mutta Cattierin vihreä savi ei ainakaan mulla ole mennyt mitenkään huonoksi (inci vesi, vihreä savi, kaoliini). Pakkaus on mielestäni paljon järkevämmän kokoinen ja maksaakin vain pari euroa.

Hankin Cattierin tilalle Himalaya Herbalsin Fruit Packin, joka oli ihan älytön pettymys. Merkkiä markkinoidaan luonnollisena ja aikaisempien tutkailujen perusteella incit ovat kyllä vähän mitä sattuu eivätkä juuri poikkea markettikamasta. No, tämä tuli hankittua kun en selostetarran alta inciä nähnyt ja kustansi 6 euroa. Incimerkinnät ovat mielestäni hieman oudot: ensin selostetaan kuinka paljon millilitrassa on luonnonaineita ja sen jälkeen tulee muu inci. Tulkinnaksi jää, että "vaikuttavat" aineet on tässä tuotteessa ihan sivuosassa. Lisäksi incistä löytyi silikonia broponolia  :o Koskaan aiemmin en broponolia ole mistään muusta tuotteesta bongannut ja naamion päälle kehdataan vielä painaa "100% herbal actives"-slogani silari-incin seuraksi  :(

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #351 : 06.06.11 - klo:23:12 »
Ostin taannoin muutamalla eurolla montagne jeunesse naamiopakkauksen, jossa oli useampaa eri naamiota ja tässä hieman kokemuksia niistä.

Dead Sea anti- stress mud masque: tuo anti-stress hieman hymyilytti ja pussin avattuani kävikin ilmi, että anti-stressiä oli ainoastaan tuotteen tuoksussa.Hieman miesmäinen tuoksu siis, mutta ei ollenkaan  niin voimakas kuin varsinaisissa miestentuotteissa. Muuten itse naamion tehossa ei mitään ihmeellistä ollut. Ihosta tuli pehmeä ja sileä ja tavaraa sen verran paljon, että muutaman kerran saa naamion laitettua.

Red hot earth sauna mask: lämmittää kivasti kasvoilla levittämisen jälkeen. Tälläisistä lämmittävistä tykkään jostain syystä tosi paljon. Tehoiltaan aika samaa luokkaa kuin edellinenkin eli pehmeä iho tulee ja raikkaamman näköinen kuin ennen naamiota.

Passion peel off masque: ei ihan niin liilan väristä kuin kuva pussissa antaa ymmärtää vaan punertavanliilaa. Tuoksu hedelmäinen. Ennen tykkäsin näistä revittävistä enemmän mutta en enää niin. Kivaa vaihtelua, mutta etenkin jos menee hiusrajaan vaikea saada pois repimällä. Tämäkin pehmentää kivasti.

Fruit smoothie:tuoksui voimakkaasti  vademilta ja mangoiselta, aika hedelmäiseltä siis. Naamion jälkeen tuli raikkaampi ja pehmeämpi tunne iholle ja ehkä jopa hiukan kuulaammman oloinen.

Vielä muutama pussukka testaamatta ja niistä voin vielä laittaa kokemuksia. Tosin nämä ei varmaan ketään kauheasti hyödytä kun kaikki nämäkin oli aika samankaltaisia. Silti pitää hiukan kehua näitä eli yleisesti ottaen tykkään näistä tosi paljon koska voi vaihdella naamiota ja riittoisiakin ovat eli useamman kerran saa.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 21.06.11 - klo:17:03 »
Onkohan noiden Montagne Jeunesse -naamioiden joukossa varsinaista voidemaista kosteuttavaa naamiota, jonka rippeet voisi mahdollisesti jättää kasvoillekin yöksi?

Olen nyt käyttänyt Herbinan kosteuttavaa naamiota, joka on toisaalta ajanut asiansa, mutta naamion pesun jälkeen ihoni kiristää mielestäni odotettua enemmän. Sinällään odotan, ettei kosteuttavan naamion jälkeen tarvitsisi erikseen kasvovoidetta. Tämänkin asian tietysti ratkaisee se, että pyyhin ylimääräiset aineet kasvoilta ja annan naamion vaikuttaa yön yli.

Yksittäisiä pakettinaamioita en viitsi ostella ja Lumenen vastaavaa olen aiemmin testaillut. Näissä edukkaammissa merkeissä ei sitten tulekaan mieleen muuta kuin Freeman ja Montagne Jeunessa, mutta olen saanut vähän sellaisen kuvan, että noiden merkkien naamiot on enemmän puhdistavia, repäistäviä tai savipohjaisia. Savinaamion rinnalle olisi minusta kuitenkin kiva olla joku helpompikin naamio.  :P

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #353 : 30.06.11 - klo:20:09 »
Oli pakko ostaa montagne jeunessen dark chocolate naamio kun löytyi tuubissa. En ole kovin innostunut käyttämään yksittäispakattuja naamioita, mutta kun tämän löysin niin se ei voinut olla muuta kuin kohtalon johdatusta. Tosin huomasin, että tuubia täytyy puristella varovaisesti, muuten on vaarana sotkea kylppäriä ruskeaan mönjään.
Tuoksuu appelssiini-suklaalle, nam!

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 01.07.11 - klo:15:03 »
Onko kukaan muu huomannut Herbinan kosteuttavan naamion yhteydessä, että se levitettäessä ja vähän levityksen jälkeenkin kihelmöisi iholla ja pientä punoitustakin aiheuttaisi?

Ihan ensimmäisellä kerralla käyttäessäni kys. naamiota samanlainen reaktio tuli, sitten reaktio ilmeni vain joillain kerroilla, mutta nyt taas lähes joka käyttökerralla ihoa kihelmöi pienen hetken. Eilen viimein huomasin selkeää hetkellistä punoitustakin kaulankin alueella. Tämä on siitä ihmeellistä kun tuo reaktio tuntuu ja näkyy vain hetken, mutta sitten ihoni näyttääkin taas naamion alla rauhoittuneelta ja voin pitää naamiota ihan hyvin tunnin, tuntematta mitään ärsytystä. Naamion poiston jälkeen iho näyttää myös normaalilta.

Voiko tämä siis johtua jostain ihoni sisäisestä kuivumista tmv.? Nyt kesällä aurinkorasvat ja kuivan ilmankin voisi kuvitella vetävän ihon sisältä päinkin kuivemmaksi, mutta toimisiko Herbina nyt niin hyvin? Toisaalta tämä voi olla tyhmäkin kysymys, koska tietenkään ärsyttäviä tuotteita ei pitäisi käyttää. Kuitenkin, muuten tämä tuote ei ärsytä mitenkään ja olisi kiva kuulla, josko tämä jollain asteella olisi yleisempikin reaktio ja voisin vielä harkita tuotteen uudelleen ostoakin.  :D

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 01.07.11 - klo:15:26 »
^ Joo mulla ainakin kihelmöi kosteuttavat naamiot iholla, ja se johtuu just kuivuudesta. (Mulla on siis kuiva iho.) Itse en tykännyt Herbinan naamiosta, ei ollut erityisen kosteuttava tai tehnyt ihmeitä, tuoksu kyllä oli aivan ihana! Tykkään enemmän Lumenen kosteuttavasta naamiosta, mun iholle aivan täydellinen kosteuttava ja rauhoittava naamio. Ekaks tää myöskin kihelmöi iholla ja tuntuu kuumottavalta, vähän ajan päästä iho tuntuu jopa viileältä. :D
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 01.07.11 - klo:15:30 »
Onko joku kokeillut Argital Argiltubo vihreä savi hoitonaamiota?

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 01.07.11 - klo:20:50 »
^^ Kiitti kuku, ehkä mä sitten voin vielä tuota ostaa uudemmankin kerran. Tosiaan Herbinankin kohdalla tuon kihelmöinnin/kuumotuksen jälkeen iho saattaa tuntua juurikin viileämmältä. Ihme tuotteita.  :D

Ja tosiaan pinkpepper, tuosta savinaamiosta löytyy joitain sivuja taaksepäin joitain kokemuksia näin valmiiksi. Omakin jonkinlainen kokemus tuotteesta löytyy. Aiempiin  omiin kuvailuihini voisin sen verran lisätä, että savinaamiota pitää laittaa ainakin omalla kohdallani kunnolla paksulti, jotta iho pesun jälkeen tuntuu pehmeältä, eikä kuivalta.

Oikeastaan tuon oikean määrän tajusin ihan vastikään. Ja kun aiemmin valittelin kys. savinaamion mahdollisesta vanhenemisesta, niin savinaamiolla taitaa olla ihan yleistäkin  sellainen kalvomaisuus kun naamiota laittaa reilulti. Huomasin nimittäin saman "kalvomaisuuden" vähän aikaa sitten ostetussa Logonan valkoisessa savessa.  ::)

Itse tykkään Argitalin valmismuodosta, ei tarvitse sekoitella tmv. vaan levittää vain suoraan kasvoille. Ja jos kuorintaa haluaa, niin samalla tuotteella hoitaa senkin jos vain pyörittelee pienempää määrää iholla. Kyllä tuo minusta myös tasoittaa ihoa ja puhdistaa, savinaamiot tuntuu aina kivan hoitavilta kun voi kuvitella, miten iho imee savesta ravinteet.  :D  

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 02.07.11 - klo:11:25 »
^
Herbinan naamiossa on myös taikapähkinää, mikä voi selittää kihelmöinnin herkällä iholla. Oma ihoni ei naamiota siedä enää lainkaan, mikä on tosi harmi kun se muuten oli täydellinen kosteutusnaamio  :(

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 09.07.11 - klo:15:00 »
Montagne Jeunesselta on tullut uusia (?) naamiotuubeja, joissa on siis ainetta jopa 10 käyttökertaan (mainoslauseen mukaan). Paikalliselta Sokoksella näitä oli neljä: itse ostin tropical peel offin, ja muita oli ainakin suklaanaamio ja joku lämpenevä naamio. Hintaa peel offilla oli 6,90 ja kaikki nämä oli siis 80 ml.