Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 111833 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #360 : 09.07.11 - klo:18:59 »
Pinkpepper: Mun kokemus Argiltubosta löytyy tämän ketjun sivulta 21.  :)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #361 : 09.07.11 - klo:19:34 »
^^ Kiitos Lalla tuollaisestakin huomiosta.  :) Täytyy tosiaan seurailla miten iho tosiaan reagoi Herbinaan. Todella harmi kyllä miten suppea kosteuttavien voidemaisten naamioiden tarjonta on. Savinaamioidenkin kanssa saa aina lopussa lotrata, niin perus kosteuttava naamio on välipäivinä niin helppo tapa kosteuttaa ihoa. Lumeneakaan en viitsi seuraavaksi hankkia, kun normihintaisena ei ole hintansa väärti. Tehot ei minulle ainakaan ole riittäneet.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 28.07.11 - klo:19:35 »
Mä testasin eilen Lainon savinaamion, tällainen tuote kyseessä; http://www.laino.fr/pate-argile-verte

Annoin vaikutella reilun 10 minuuttia jonka aikana kihelmöi hieman poskissa, muita tuntemuksia ei juurikaan ollut. Naamion jälkeen iho oli yllättävän "ei kuivunut" kuten savinaamioiden kanssa yleensä on vaan aika kivan ja sileän tuntuinen. Ihan jees tuote, hintaa alle kuusi euroa ja melko iso puteli  :)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 22.08.11 - klo:21:38 »
Montagne Jeunessen uusi mustikkanaamio on hyvä uusi tuttavuus - eniten ehkä tuoksun takia. Tuoksu on ihanan luonnollinen, inci hyvä eikä naamio kuivata. Toimii parhaiten kun sekaan laittaa vielä jotain kosteusvoidetta (itse olen käyttänyt Melvitan aloe-voidetta) kuorinnan jälkeen. Pussista riittää monta hoitokertaa, sillä 3-4 käyttökerran jälkeen ei ole vieläkään tyhjä. Näitä naamioita taitaa olla vain Seppälässä, sillä muualta en ole löytänyt.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 22.08.11 - klo:22:00 »
Mullakin Herbina kihelmöi ikävästi eikä ole kovin kosteuttava. En osta uudestaan. Ehkä nuoremmalle rasvaisemmalle iholle parempi jos ei kirvele.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #365 : 22.08.11 - klo:23:18 »
hyvä kuulla et on muitakin joilla se herbina kihelmöi, mä oon luullu olevani ihan vainoharhainen asian suhteen!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 27.08.11 - klo:23:05 »
Onko joku kokeillut Korresin Pomegranate-kasvonaamiota ja Paula's Choicen Skin Balancing Carbon Maskia, niin että osaisi verrata toisiinsa?
Mulla alkaa Lumenen Turvenaamio pikkuhiljaa loppumaan, ja sitä kun olen vuosikausia käyttänyt ajattelin hankkia seuraavaksi puhdistavaksi naamioksi jotain muuta. Naamio ei kuitenkaan saisi kuivattaa ihoa, koska se on enemmänkin sekaiho joka kuivuu talvea kohden.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 04.10.11 - klo:20:44 »
Freemanin kosteuttava Goji naamio: Aika turha tuote eikä kosteuta yhtään. Naamio tuntuu lähinnä hoitoaineelta eikä sitä sa akovin helpolla huuhdeltua pois. Parasta naamiossa on hedlemäinen/marjainen tuoksu, joka on piristävä ja jää iholle poishuuhtelun jälkeen. Muuten naamio on yhtä tyhjän kanssa.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #368 : 06.10.11 - klo:19:00 »
Jihaa, taisin löytää varteenotettavan haastajan pitkään luottonaamionani toimineelle Kicksin suklaasavinaamiolle. Tässähän on siis se ongelma, että paikkakunnallani ei ole Kicksiä ja olen sitten ihan hulluna aina haalinut noita "kerta"-annospusseja kun olen Kicksissä päässyt käymään. Nythän kuitenkin on niin, että näemmä Freemanin mansikka-suklaanaamio tuntuisi pelittävän aivan yhtä hyvin ellei jopa paremmin (ei jätä ihoa vähääkään kuivan tuntuiseksi toisin kuin Kicksin naamio joskus harvoin), ja tuoksuu aivan jumalaisen ihanalta, tulee ihan joku suklaavanukas mieleen :-*

Freemanin muutkin savinaamiot vaikuttaisivat kivoilta, haalin huvikseni Hulluilta Päiviltä minttu-sitruuna sekä avokado-kaura-naamiot. Avokado-kauraa en ole vielä testannut, minttu-sitruuna oli muuten kiva ja toimi hyvin paitsi että tuoksusta tuli mieleen joku siivousaine... ::) Anyway, vähän pidän että näistä ainakin osa jää vakikäyttöön :)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Strix

• Vieras
« Vastaus #369 : 04.11.11 - klo:00:44 »
Täällä on varmaan asiasta mainittu ja moni itsekin hokannut, mutta vasta nyt itse tajusin kuinka käteviä pussinsulkijat ovat irtokasvonaamioiden kanssa. Käyttelen norminaamiosta vain puolet kerrallaan. Yleensä pistän naamaripussin kiinni hiuspinnillä, mutta tämä nyt on vaan paljon parempi idea :P Myös kaikki näytteet pysyy matkassa siistinä.

Forssan tarjoustalossa oli myös eurilla irtonaamioita apricot almond oil mud mask, haen huomenissa lisää. Ensikokeilu tuntui varsin hyvältä kokemukselta. Kosteutti mukavasti.

Bristow

• Vieras
« Vastaus #370 : 12.11.11 - klo:18:55 »
Montagne Jeunessen suklaanaamio tuli ostettua tänään ja saunan jälkeen annoin vaikuttaa sen vartin ajan, pesin pois ja laitoin manteliöljyä kasvoihin, tuli aivan ihanan pehmeä iho, ja jotenkin tasaisemman ja kuulaamman värinen  :l Olin aika epäilevä tuon naamion suhteen koska mulla ärtyy iho todella herkästi, siksi en uskalla kokeilla kaikkea mahdollista kosmetiikkaa. No, tuota suklaanaamiota on kehuttu niin paljon että päätin uskaltautua ja ihme kyllä, se ei kutittanut tai kirvellyt kasvojani yhtään  0_0 Se tuoksu on herkullinen ja pussista näyttäisi riittävän moneksikin kertaa. Hieno löytö! (kuulostaa aivan mainosmiehen puheelta  ::) )

Kunis

• Vieras
« Vastaus #371 : 20.11.11 - klo:20:51 »
Olinkin unohtanut, että pidin nuorempana peel off -naamioista. Joku Oriflamen sitruunainen oli tehoilaan tosi hyvä, vaikkakin aromiltaan kävi silmiin. Montagne Jeunessen kurkku oli kanssa aivan mainio. Seuraavaksi mennee Freemanin kurkku vastaava hankintaan, kun en siitä tässä kauhutarinoitakaan löytänyt.

Noin yleisesti en ole Montagneista kyllä erityisesti kokemuksieni perusteella innostunut. Isompi tuubi miellyttää muutenkin kertapusseja enemmän. Etenkin nuo itselämpenevät naamiot ovat jotenkin pirun pelottavia. Toisaalta urheilun jälkeen rentouttaa kivasti, jos ei siis pelota liikaa :>

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 21.11.11 - klo:20:41 »
hupsis... täytynee taas keskittyä enemmän tuohon ihon kosteutukseen  ::) sain päähäni pitkästä aikaa lätkäistä naamaani herbinan marja spa naamion ja voi kamala miten se kirveli poskissa ja nenänpielissä! normaalisti tuote ei kirvele, eikä se kirvellyt nytkään enää hetken päästä kun sen antoi vaikuttaa. Tuote kirvelee minulla ainoastaan ihon kuivissa kohdissa.. Sikäli mielenkiintoista että minulla ihon pahimpia rasvoittujia ovat juurikin posket ja nenä; ne mitkä kirvelivät eniten  ::) taas palataan ns. perusasioiden alkulähteille.. jospa muistaisin kosteuttaa kasvojani esim. naamioilla enemmän niin ehkä rasvoittuminenkin rauhottuisi hieman.. (voiteet tukkivat ihon välittömästi, naamiot voisivat ehkäpä jopa toimia.)

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 21.11.11 - klo:20:50 »
^^ Kaarne, mulla ainakin Freemanin kurkkunaamio ärsyttää ihoa ja silmiä. En siis voi kauheasti sitä suositella. Olisi itsellänikin joku kunnon peel off -naamio hakusessa, niistä kun tulee niin puhdistunut olo verrattuna muun tyyppisiin. Ja mustakin ne itsestäänlämpenevät on jotenkin pelottavia.  0_0
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 20.12.11 - klo:18:49 »
Osaisiko joku suositella Freemanin ananasnaamion kaltaista kasvonaamiota? Siis sellaista, jossa oisi AHA- ja/tai BHA-happoa. Mieluiten luonnonmukainen eli ilman mitään pahiskemikaaleja. Tässä itseäni innoittanut linkki: http://sensaisti.blogspot.com/2011/12/616aspiriinikuorinta.html