Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 109960 kertaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #375 : 20.12.11 - klo:18:59 »
^
Kannattaa myös kokeilla etikkaa. Kirveltää hieman, kyllä, mutta toimii mielestäni hyvin aspiriinin kanssa. Tällä sekoituksella aspiriini alkaa helposti murustua naamasta kun neste haihtuu, joten tippa hunajaa on hyvä lisä. Muistaakseni etikassa ja hunajassa on molemmissa sopiva ph että saa aspiriinista tehoja irti. Kannattaa kokeilla myös riisijauhoa puhdistusmaidon seassa, tulee pehmeää :) Joku öljykin voisi ehkä toimia riisijauhon kanssa  kuorintana - tai oikeastaan mikä vaan omalle iholle sopiva juttu.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 14.06.12 - klo:21:09 »
Montagne Jeunesselta on tullut uusia (?) naamiotuubeja, joissa on siis ainetta jopa 10 käyttökertaan (mainoslauseen mukaan). Paikalliselta Sokoksella näitä oli neljä: itse ostin tropical peel offin, ja muita oli ainakin suklaanaamio ja joku lämpenevä naamio. Hintaa peel offilla oli 6,90 ja kaikki nämä oli siis 80 ml.

Tämä kestikin pitkään, yli 20:een käyttökertaan. Harmi ettei riittoisuuden lisäksi ole enemmälti kehuttavaa... Ei siis tehnyt kasvoille mitään erityistä.
« Viimeksi muokattu: 14.06.12 - klo:23:09 kirjoittanut Hilippa »

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #377 : 19.06.12 - klo:22:17 »
Osaako kukaan suositella kostetuttavaa naamiota, jonka voi myös mahdollisesti jättää yön yli kasvoille vaikuttamaan? Herbinan kosteuttava naamio on ollut käytössä, mutta se tuoksu on alkanut aiheuttamaan pahan olon tunteita. ::) Yritän keksiä apukeinoja pintakuivalle iholle ja tuollainen yön vaikutusaika on toiminut loistavasti.
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 20.06.12 - klo:00:55 »
^ Lumenen kosteuttava naamio? Oikein hyvä tuote, ja kosteuttaa mielestäni paremmin kuin tuo Herbina. Vajaa 20€ eli melko kallis. Myös Avenelta löytyy hyvä kosteusnaamio, apteekista.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #379 : 20.06.12 - klo:09:04 »
Mä tykkään kanssa siitä Lumene Sensitive kosteusnaamiosta. Oon usein jättänyt sen ihan yöksikin iholle, ikään kuin yövoiteen tapaan. Ostin oman tuubini Tallinnasta, oli siellä puolet Suomen hintoja halvempi... Toi ei oikein ikinä oo tarjouksessakaan.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 20.06.12 - klo:09:20 »
Freemanilla on myös kosteuttava kasvonaamio.Vaatii mun mielestä pitkän vaikutusajan, itse en ole kokeillut pitää yön yli kun ei ole tullut mieleen, mutta ajattelin nyt kokeilla.

Mulla ei riitä maltti tämän Freemanin naamion kanssa, koska vaatii niin pitkän vaikutusajan. Harvemmin tulee käytettyä. Lopputulos on kyllä ihan ok, kosteuttaa ja tekee ihon kimmoisaksi.

Jos vaan jaksaa pitää tuota kasvoilla tarpeeksi kauan, niin ihan hyvä tuote. Kannattaa kokeilla, perus freemanin naamioiden hintainen.  :)
« Viimeksi muokattu: 20.06.12 - klo:09:21 kirjoittanut wilma »

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 20.06.12 - klo:13:17 »
Kiitos vinkeistä! Tuo Lumene on kyllä jotenkin hävyttömän kallista, mutta jos asiansa ajaa, niin ehkä voisin harkita. Freemanin tuotteita minulla onkin jo ananasnaamion ja kuorinnan muodossa, joten sen voisi ostaa ihan vain kokeilun vuoksi, kun edullistakin on. Olen huomannut, että kostettavampikaan voide ei kosteuta tätä pintakuivaa ihoa tarpeeksi ja paksumpaa jankkia uskallan laittaa vain yötä myöten, kun päivällä alkaa kasvot kiiltämään muuten. Minulla oli joskus jotain Oriflamen naamiota, jossa luki, että voi jättää yön yli ja siitä sain idean tuohon, ja kyllähän se toimii + aamulla kasvot ovat aivan ihanan tasaisen väriset ja rauhoittuneet. Suosittelen niille ketkä ei tätä kikkaa ole vielä kokeillut. :)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #382 : 25.06.12 - klo:18:25 »
Suosittelen irlantilaista merilevää! Sitä sekoitetaan 2tl kuumaan veteen ja suositeltu vaikutusaika on 5-6 min., itse pidin vähän sen yli ja voi että tuli pehmeä ja kirkas iho! En tiedä vaikuttiko tuo lämpö siihen mutta nättiä jälkeä kuitenkin :) Ainoat miinukset sottaisuudesta ja valmistuksesta, olisihan se naamio helpoimpi puristaa suoraan tuubista.
//Niin ja se on sellaista tavallaan jauhoa, veteen sekoittaessa siitä tulee tahnaa.
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 26.06.12 - klo:08:54 »
Kiitos vinkeistä! Tuo Lumene on kyllä jotenkin hävyttömän kallista, mutta jos asiansa ajaa, niin ehkä voisin harkita.
Luin muuten just eilen Anttilan alekuvastoa niin noi Sensitive-tuotteet on 30% alessa eli naamiolle jää ilmeisesti hintaa 13,90€. Totesin muuten tossa just itselleni että Lumene on syrjäyttänyt Weleda Iriksen mun suosikkinaamion tilalta, kun ihosta on tullut vähän arvaamaton herkkis viime aikoina. Tehokas pehmittäjä ja kosteuttaja, elvytti aika hyvin juhannusfestarinaaman kuorinnan jälkeen käytettynä tossa sunnuntaina :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 26.06.12 - klo:21:28 »
Mä en tykännyt tosta kehutusta Freemanin mansikkasuklaasta. Tuoksui ihanasti suklaavanukkaalta, mutta ei tehnyt yhtikäs mitään. Meni siis kiertoon kun en niin isoa tuubia olisi kuitenkaan saanut käytettyä loppuun.

Lushin BB Seaweed puolestaan on ollut hyvä apu BHA-käsittelyn kuivattaman/kesivän ihon irrottamisessa. Naamio jotenkin pehmentää ihoa suihkussa ja kuiva iho iho on helpompi hieroa pois - kannattaa kokeilla, jos on BHA/AHA-tuotteet käytössä.

Lueskelin tuosta irlantilaisesta levästä joskus aiemmin ja silloin jo kiinnosti kokeilla, mutta ostopaikkoja ei vaan ollut tarjolla  :P
« Viimeksi muokattu: 26.06.12 - klo:21:31 kirjoittanut Lalla »

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 27.06.12 - klo:09:00 »
Mulla oli eilen kauneus- naamio-ilta :D.
Laitoin ensin Freemanin ananas-entsyymikuorinnan vaikuttamaan ja samalla värjäsin myös ripset ja kulmat. Sen jälkeen vuorossa Freemanin suklaa-mansikka naamio ja lopuksi Yves Rocherin uusi kosteuttava naamio, joka tuoksuu aivan ihanalle ja jota kokeilin ensimmäistä kertaa ja jonka myös jätin yöksi vaikuttamaan. Iho vaikuttaa nyt aamulla tosi pehmeältä ja hyvinvoivalta :ts. Ei mennyt naamioiden teho hukkaan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #386 : 06.07.12 - klo:02:19 »
Nappasin viime kuun Cosmosta vinkin talteen: kasvonaamiota voi käyttää myös jalkojen pehmittämiseen! Mulla on kauhea obsessio jalkojen pehmeydestä. Koitin tänään sitten Fruttinin jotain passion-naamiota (eka kosteuttava minkä sain käteeni!), annoin vaikuttaa noin 20min ja onhan tässä jo pienoista pehmoisuutta havaittavissa! Vielä jos saisi jonkun oooooikein kosteuttavan naamion käsiini (hehhhhheh laitoin naamiota myös käsiini, kädet vielä värjäyshanskojen sisään :D) ja pidemmän vaikutusajan. Suosittelen kokeilemaan tätä niillä naamioilla jotka "ei tee mitään"!:)
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 08.07.12 - klo:10:19 »
^ Pomegranate-naamio on minusta aika mitäänsanomaton. Ei yllä lähellekään YR-suosikkejani Rypäle-naamiota, jota käytän talvella pintakuivuutta vastaan, tai Sitruunankuori-naamiota, joka raikastaa kasvot paremmin kuin Pomegranate.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 08.07.12 - klo:18:47 »
^ Mun mielestäni taas tuo rypälenaamio on aika mitäänsanomatonta. Olen sitä nyt muutaman kerran käyttänyt puhdistuksen jälkeen kiristelevälle iholle, mutta eipä sillä ole ollut oikein mitään vaikutusta. Muutenkin ihmetyttää, että kosteuttava naamio pitää huuhdella vedellä pois. Ja tuon tuoksukin on kaiken lisäksi aika tympeä.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa N

• Haiven
  • *
« Vastaus #389 : 08.07.12 - klo:20:09 »
^^^ Mulla on myös tuo kyseinen Yves Rocherin Pomegranate-naamio ja tosiaan, vähän tuntuu turhalta tuotteelta, ei tehnyt iholle paljon mitään. Aion kyllä kokeilla sitä uudestaan talvella, jolloin ihoni on taipuvainen pintakuivuuteen, josko silloin tulisi näkyvämpiä tuloksia..