Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 107596 kertaa)

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #390 : 11.07.12 - klo:18:05 »
^ Pomegranate-naamio on minusta aika mitäänsanomaton. Ei yllä lähellekään YR-suosikkejani Rypäle-naamiota, jota käytän talvella pintakuivuutta vastaan, tai Sitruunankuori-naamiota, joka raikastaa kasvot paremmin kuin Pomegranate.

Tykkään myös noista rypäle- ja sitruunanaamioista, ensin mainittu vie pintakuivuuden mennessään ja kosteuttaa pitkäkestoisesti (käytän sitä toisinaan myös kuiviin käsiin ja jalkoihin), sitruuna taas puhdistaa rasvoittuvan t-alueen todella tehokkaasti mutta hellävaraisesti. Tuubit tosin saisivat olla nykyistä isompia, siitä ainoat miinukset. Itse aineet ovat todella toimivia  :)

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #391 : 12.07.12 - klo:02:22 »
Kokeilin tässä siskon peel-offia Avonilta, Planet Spa-sarjasta White Tea Energizing Face Mask. Paskaaaaaaaa. Lupasi kirkkautta, pehmeyttä ja säteilevyyttä, mitään noista en saanut vaikka pidin tätä uskollisesti 20min naamassa. Kirveli alussa vähäsen. Plussaa siitä että kuivui kauttaaltaan, vaikka laitoinkin paksun kerroksen as usual. Jätti myös ihon viileäksi. Jääköön vastaisuudessakin siskon kaappiin.
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 15.07.12 - klo:08:50 »
Ostin vihdoin hehkutettuja My Beauty Diary Mixed Berry-naamioita ja täytyy sanoa, että taas kerran nämä hehkutusjutut ei vaan tehnyt vaikutusta. INCIssä ei ole mitään erityistä tai kiinnostavaa eikä kirkastanut tai kosteuttanut ihoa mitenkään erityisemmin. Seerumi on myös hieman lähmäinen eli ehdottomasti vain iltakäyttöön, jos meinaa jättää kasvoille. Tuoksu oli myös aika äklö ja teollinen marjatuoksu, mutta ei onneksi niin vahva että olisi tullut huono olo tms. Tuskin tilaan tätä merkkiä uudestaan.

Ainoa hyvä juttu on, että seerumi on todella virkistävä ja naamio pysyy kasvoilla hyvin. Naamio ei ollut kuitenkaan yhtä virkistävä kuin Etude Housen Pomegrante-naamio, jonka jälkeen iho oli niin virkistetty raskaan päivän päätteeksi että  tuntui kuin olisi nukkunut järjettömän hyvin 10 tuntia ja herännyt parhaimpaan naamapäivään ikinä  ;D Harmi ettei noita saa hyppysiin yhtä helpolla.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #393 : 15.07.12 - klo:10:47 »
Musta noi paperinaamiot on suurin osa hyvin samantyyppisiä, eikä mitään kovin kummia tee. Lukemattomia olen testanut ja ihan vain muutamasta jäänyt vaikuttunut olo.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #394 : 16.10.12 - klo:19:14 »
Ostin kokeiluun Naturadon vihreäsavijauhetta kasvonaamion tekemiseksi. Tämähän on vaikutukseltaan tehokkaampaa kuin esimerkiksi valkoinen savi ja kysyisinkin mikä on normaalia ihon punoitusta savinaamion käytön jälkeen?

Olen tehnyt nyt joitakin kertoja vihreästä savesta naamioita kerran viikkoon ja ihoni punoittaa naamion poiston jälkeen todella paljon. Ihoon jää todella selkeät rajat niihin kohtiin mihin saakka olen naamiota levittänyt. Silmänympärysihon ympärille tulee siis todella selkeät "ympyrät". Onko näin kova punoitus jo haitaksi? Kokemukseni ja lukemani mukaan savinaamioiden jälkeen ihohan kyllä punoittaa, mutta missä menee ns. raja? Iho kyllä palautuu aina normaaliksi.

Käytin pitkään valkoista savea, joka jättää ihon selkeästi rauhoittuneemman näköiseksi naamion poistamisen jälkeen. Tämä vihreä savi olisi tosin omalle epäpuhtaalle iholleni sopivampaa. Olisiko teillä mahdollisesti antaa vinkkejä mihin voisin tuota vihreää savijauhetta sekoittaa saadakseni naamiosta tarpeen vaatiessa hellävaraisemman, mutta silti tarpeeksi puhdistavan?   

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 16.10.12 - klo:22:57 »
^Mulla on myös jotain iHerbistä tilattua vihreäsavijauhetta ja voi jösses, että naama vetää punaiseksi sen jälkeen. On kyllä ainoa tavara, joka sen on tehnyt, mulla ei naama taida kovin kranttu noissa aineissa olla. Jotenkin sen kai mieltää ihan ok:ksi asiaksi, että on ainakin sitten hyvin ihon puhdistanut ja jotain kosteuttavaa voidetta päälle, niin aika nopsaan menee punoitukset ohi.

Muuten ei kyllä ole mitään kummempaa neuvoa antaa, kun raakana (veteen sekoitettuna siis) tuota naamalle vetelen aina, mutta mitenkähän sitten jos sekoittaisi valkeaa ja vihreää savea keskenään, niin ei olisi niin jyty vaikutus?
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Bristow

• Vieras
« Vastaus #396 : 17.10.12 - klo:10:48 »
^^Kokeile sekoittaa saveen luonnon jogurttia, hunajaa, jotain öljyä vähän.. tulee vähemmän raju naamio  :)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 17.10.12 - klo:18:34 »
^^^
Vihreä savi on todella vahvaa. Mun kasvot ei kestä sitä naamiona ollenkaan ja käytän lähinnä pikanaamiona/savikuorintana suihkussa. Siinä toimii tosi hyvin. Jos meinaa pitää savea kauan iholla niin kannattaa laittaa todella reilu kerros että ei pääse heti kuivumaan. Vihreä savi tekee ton punanaama efektin varsinkin jos pääsee kuivahtamaan iholle.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #398 : 18.10.12 - klo:17:57 »
Kiitos näistä antamistanne vinkeistä.  :) Taidankin seuraavaksi kokeilla sekoittaa saveen luonnonjogurttia. Pidän myös mielessä tuon, että laitan tarpeeksi paksulti naamiota. Itsehän olen lähes aina tähän saakka pitänyt savinaamiota niin, että annan sen kuivua melkein kokonaan iholle.

Mietin muuten myös tuota, että voisiko kahta eri savilaatua sekoittaa toisiinsa. Harmikseen minulta juuri loppui valkoinen savijauhe, enkä ole ainakaan nyt ostamassa toista purkkia tilalle. Olen kuitenkin harkinnut ostavani jossain vaiheessa vaaleanpunaista savijauhetta ja miettinyt voisinko sitä sitten sekoittaa tämän vihreän kanssa.  Kai sitä voi niinkin tehdä.  ::)  :D

Strix

• Vieras
« Vastaus #399 : 31.10.12 - klo:16:58 »
Apua en tiedä mitä keksin jos H&M ikinä lakkauttaisi C-vitamiini peel off naamionsa. Se on ehdottomasti suosikkinaamioni kautta aikain ja hamstraankin sitä aina hirveitä määriä liikkeestä. Se on aivan täydellinen krapulaisten aamujen virkistäjä ja ihon siloittaja ja kirkastaja vaikka ennen treffejä.

Yhdestä pussista riittää kahteen kertaan ja kannan usein yhtä hätävaralla jos tosiaan vaikka päätyykin jatkoilta muualle kuin kotiin nukkumaan. Ihana appelsiinintuoksu herättää joka kerta. Aikaisemmin ostin toisen merkkistä C-vitamiini peel off naamiota ennen kuin henkkamaukka pisti omansa ulos. Ihastuin siihen jo silloin ja ostankin usein talteen jos koskaan kävelee vastaan.

C-vitamiini on muutenkin yksi suosikkiainesosiani kosmetiikassa. Syön sitä sisäisesti ja löytyy sitä muistakin käyttötuotteista. Suositelkaa ihmeessä hyviä C-vitamiinia sisältäviä naamioita. Ei tarvitse olla edes peel off.

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #400 : 03.11.12 - klo:15:47 »
Nappasin joku aika sitten mukaani Herbina MarjaSpa-kasvonaamion jostakin alelaarista kun tarvitsin pikaisesti kosteuttavan naamion. Tuo on osoittautunut positiiviseksi yllätykseksi, sillä kosteuttaa tehokkaasti ja tuoksukin on ihan kiva. Oikein kuivalle iholle laitettuna kirvelee aluksi melkoisesti, mutta pääsääntöisesti on ollut ihan miellyttävä käyttää.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 03.11.12 - klo:18:35 »
Nappasin joku aika sitten mukaani Herbina MarjaSpa-kasvonaamion jostakin alelaarista kun tarvitsin pikaisesti kosteuttavan naamion. Tuo on osoittautunut positiiviseksi yllätykseksi, sillä kosteuttaa tehokkaasti ja tuoksukin on ihan kiva. Oikein kuivalle iholle laitettuna kirvelee aluksi melkoisesti, mutta pääsääntöisesti on ollut ihan miellyttävä käyttää.

Mulla on myös kyseinen naamio ja jos en jaksa pestä pois, niin jätän sen ihan yöksi vaikuttamaan ja kasvot ovat aamulla erittäin pehmeät ja kosteuttava vaikutus kyllä tuntuu. Erittäin hyvä hinta-laatusuhde :T.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 13.11.12 - klo:18:07 »
Korresin Pomegranate Cleansing Mask kuulostaa mielenkiintoiselta. Onko juureksilla kokemuksia? Haulla ei löytynyt montaa osumaa... Myös REN F10 Smooth and Renew Mask kiinnostaa

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 13.11.12 - klo:19:29 »
^
Pomegranatesta ei ole kokemuksia, mutta muita olen kokeillut eivätkä kovin kummoisia. Lähinnä sama kuin levittäisi Korresin kosteusvoidetta naamiona...

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 13.11.12 - klo:21:27 »
Korresin Pomegranate Cleansing Mask kuulostaa mielenkiintoiselta. Onko juureksilla kokemuksia? Haulla ei löytynyt montaa osumaa...
Korres-ketjussa tosta on juteltu. Mulla on tuo Pomegranate-naamio, ja olen ihan tykännyt. Puhdistaa muttei kuivata paljoakaan. Tuubi vaan on pieni joten vähän kallista. Korresin muut naamiot on olleet tätä kehnompia.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com