Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 76060 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #420 : 30.03.13 - klo:11:28 »
^ Mulla on se valkoinen versio. Flown myyjien mukaan valkoisella ja pinkillä ei ole mitään eroa sisällöllisesti (mikä on musta vähän hassua, miksi ne on sitten eri tuotteita..). Olen pari kertaa tehnyt jauheesta veden ja kasvoöljyn kanssa naamion. Mukavalta vaikutti. Se tosin lähti kuivuttuaan rapisemaan suht helposti eli kannattaa pestä pois ennenkuin täysin kuivuu. Mustaa kajalia-blogin kirjoituksen perusteella tosta aikanaan kiinnostuin. Kiva ois kuulla reseptejä että mitä kaikkea siihen saveen vois sekoitella et sais hyvän naamion :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka.
http://siameselipstick.purkkimafia.fi/

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 30.03.13 - klo:12:43 »
^^ Mulla on tuo vihreä savi. Kokeilin sitä naamiona, lisäsin joukkoon muistaakseni glyseriiniä kosteuttamaan. Silti naamio kuivatti ihan sairaasti ja tuntui epämiellyttävältä kasvoilla kun kuivui. Ihokin jäi jotenkin ärtyneen oloiseksi ja poltteli.

Ihan hyvän naamion siitän varmaan saisi jos keksisi mitä kaikkea laittaa joukkoon.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 14.05.13 - klo:17:09 »
Prismaan oli Freemanin hyllylle tullut vanhojen tuotteiden lisäksi yksi uutuus. Tai ainakin minulle uutuus, en ole ennen nähnyt tätä kaupoissa.
Revealing peel-off mask, pomegranate.

Mun mielestä Freemanin tuotteiden saatavuus on nykyään melko huono, muutama hassu tuote löytyy hyllyltä. Freemanin sivuilla taas on sitten vaikka mitä mielenkiintoista tuotetta, onneksi niistä nyt edes yksi uusi tuote eksyi saataville asti.  :D

Tuoksu on purkista haisteltuna melko mieto, odotin voimakkaampaa tuoksua.  :P Melko raikas, kiva tuoksu mun mielestäni. Naamion pitäisi kirkastaa ja vahvistaa ihoa, tämä on siis jonkunlainen peel off vitamiininaamio. Illalla lähtee testiin, onko joku muu jo kokeillut tätä?

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 14.05.13 - klo:17:13 »
^ Hei, tuota voisikin kokeilla jos onnistun sellaisen jostain löytämää! Olinkin juuri tulossa tänne kyselemään vinkkejä koskien ihoa kirkastavia kasvonaamioita. Mulla on paljon savipohjaisia epäpuhtaan ihon naamioita, mutta nyt olisi haussa joku ihoa kirkastava ja virkistävä naamio. Ehdotuksia?  :)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 16.08.13 - klo:18:52 »

Etude House I need you yogurt -naamiot: 4 x 12 g, joista kukin on siis eri “hedelmäversio”. Jokainen näistä riitti 3-4 kertaan.
Kiiwi (pitäisi olla 'rejuvinating'), mansikka ('kirkastava') ja omena ('kosteuttava') olivat vain erivärisiä ja -tuoksuisia, mutta muuten ei iholla tuntunut eroa. Jokainen jätti ihon kyllä pehmeäksi ja muutenkin miellyttävän tuntuiseksi. Aprikoosista ('poistaa kuolleita ihosoluja') puolestaan odotin että olisi oikeasti fyysisesti kuoriva, mutta eipä ollut. Oli koostumukseltaan ja tuntui iholla samalta kuin muutkin.

En suoranaisesti pettynyt ole, koska olivat esim. riittoisia ja suht halpoja, mutta toivoin kuitenkin naamioilta noin yleensäkin jotain vähän enemmän, jotta voisin kuvitella ostavani uudelleen.

Viuhti

• Vieras
« Vastaus #425 : 17.08.13 - klo:13:12 »
Aivan ihana on sensain 10 minut relaxing mask. Sillä on kyllä tosi suolainen hintakin....Huoh. mutta tuo kosteuttaa ihanasti ja tuoksutkin on sensain tapaan tosi miellyttävä.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #426 : 21.08.13 - klo:17:55 »
Mulla on pitkästä aikaa uusi tuote testissä: First Aid Beauty Instant Oatmeal Mask. Ihoni on herkkä, kuivuuteen taipuvainen ja tykkäisin kovasti naamioista mutta yleensä lopputuloksena on kiristelevä tai hieman punottava iho. Tämä on aika herkkua  :-* Hyvin puuromaista, ei kuivu eikä kuivata yhtään. Pesun jälkeen iho on pehmeä ja tuntuu mukavalta, eikä punoita.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 21.08.13 - klo:18:34 »
Melkeinpä unohtui naamioketju  ;D Mulla on kesästä asti ollut käytössä Caudalien Vinoperfect Enzymatic Peel Mask, joka on aivan huippu. No, mikään naamio ei ihmeitä tee muttä tämä on vaan hyvä tuote hintaan nähden. Naamio on voidemainen kuorintanaamio eli siinä ei ole rakeita ollenkaan. Olen viime vuosina tykännyt enemmän näistä rakeettomista, sillä niillä saa ihanan pehmeän tuloksen eivätkä raavi ihoa rikki. Poistan yleensä naamion kostean vanulapun kanssa kevyesti hieroen niin saa parhaimman tuloksen. Caudalien naamio on samanlainen kuin Renin Glycolactic Peel, mutta tuoksu on enemmän freesi ja kukkainen ja koostumus on paksumpi sekä voidemaisempi. Maksoin tästä muistaakseni noin 10-15 euroa (tai 20? ei yhtään muista! :-X), ja tässä on hyvä hinta-laatusuhde. Toivottavasit irotaa siedettävään hintana myös netistä, sillä omani ostin Ranskasta enkä oel vielä tutkinut saatavuutta....

Toinen Ranskan naamio on Nuxen Rfreshing and Moisturizing Mask, eli kosteuttava naamio joka sopii myös silmänympärysiholle. Naamio on ihan ok, mutta kesäaikaan ei oikein ole ollut sille niin paljon tarvetta ja se on ollut ehkä aavistuksen liian rasvainen. Mikään rasvapommi se ei kuitenkaan ole, mutta sopii enemmän normaalista ihosta kuivaan. Naamio on todella vahvasti hajustettu ja silmänympärysiholla hajusteesta on joskus tullut hieman reaktiota. Eli ei todella herkkäihoisille, vaikka purkissa lukeekin että kaikilel ihotyypeille. Naamio on silikoniton.

Kolmas kesänaamio on kotitekoinen ja ehdottomasti paras kokeilemani kosteuttava naamio! Reseptiin kuuluu hunajaa, hyaluronihapposeerumia ja kosteusvoidetta. Laitan aineksia sopivat nokareet kämmenelle, sekoitus ja naamalle niin kauaksi kun kehtaa pitää. Oma seerumini on Juju Aquamoistin HA Essence/seerumi, joka on hajusteeton ja muutenkin ihan kelpo tuote, mutta ei toimi omalla ihollani sellaisenaan. Naamiokäytössä se kuitenkin kosteuttaa ihoa todella hyvin! Parhaiten tässä naamiossa on toiminut kosteusvoiteet, jotka ovat nimenomaan kosteuttavia eivätkä niinkään rasvaisia. Eniten olen käyttänyt Caudalien Vinosource Sorbet-Creme kosteusvoidetta, jonka tilaamista harkitsin pelkästään tämän naamion takia  ;D Jos kosteuttavat naamiot kiinnostavat niin kannattaa kokeilla myös kasvovesinaamiota Juju Aquamoistin kasvovesillä - toimii hyvin ja virkistää  <3

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 10.09.13 - klo:13:48 »
Iho oli mennyt muutamassa viikossa jotenkin todella tukkoiseksi ja epätasaiseksi. Kaikki tehokkaammat naamiot ja kuorinnat veteli viimeisiään eli jotain oli pakko ostaa. Hetken Anttilan kosmetiikkaosastolla pyörittyäni muistin Lumenen radiant touch kirkastavan naamion & kuorinnan, jota on aiemmin tullut käytettyä muutama tuubillinen ja tykkäsin tuotteesta todella paljon.

Tämä naamio on ihan loistavaa tavaraa, heti huomasi eron kasvoissa, ihosta tuli paljon kuulaampi ja tasaisempi. Muistin, että naamio on todella hyvä, mutta silti tuli hieman hämmentynyt fiilis.  :D Mun mielestä hinta on hieman suolainen 75ml tuubille, mutta koska tuote on niin toimiva niin on kyllä jokaisen sentin arvoinen. Tämä naamio tulee kyllä jatkossakin pysymään mun luottotuotteena.  :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 10.09.13 - klo:14:02 »
Ostin Tallinnan Kaubamajasta aivan ihanan naamion. Live Clean Fresh Face Deep Cleansing Clay Mask on ihan huippuhyvä, 98% luonnon ainesosia oleva naamio. Kaoliini on vasta INCIn puolivälissä, ja sitä ennen on pelkästään erilaisia kasviuutteita heti veden jälkeen. Tosi hoitava ja hellä naamio, joka samalla puhdistaa ja kirkastaa ihon. Maksoi vain 12,40€, ja pakkauskin on tosi kaunis :) http://www.live-clean.com/products/fresh%20face/deep%20cleansing%20clay%20mask
Kerrostettu kihartuva hennapolkka.
http://siameselipstick.purkkimafia.fi/

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 01.10.13 - klo:21:28 »
Olen todennut hunajan (siis ihan tavallisen ruokahunajan) ihan loistavaksi naamioksi rasvaiselle iholle, joka kaipaa vähän kosteuttakin. Puhdistavat naamiot saattavat kuivattaa ja kosteuttavat naamiot taas aiheuttaa finnejä, mutta hunaja hoitaa molemmat hommat ilman ongelmia. Iho jää ihanan pehmeäksi ja finnit rauhoittuvat.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 03.10.13 - klo:20:16 »
^
Myös Melliksen saunahunajat toimivat hyvin samaan tyyliin. Niitä on yleensä kesän jälkeen ollut alessa - valkoturve on oma suosikki, sillä tuoksu on mukavan virkistävä. Toimivat tosi hyvin näin talven lähestyessä myös suihkussa kosteuttavana hoitona puhdistuksen jälkeen.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 11.10.13 - klo:22:27 »
H&M:n coconut water naamio on ollut ihan yllättävän hyvän tuntuinen naamio. Yksi pussi riittää mulla kolmeen käyttökertaan. Puhdistavaa vaikutusta en huomaa tällä olevan, mutta ihan riittävästi minusta kyllä kosteuttaa.
Joskus kosteuttavat naamiot jättävät minusta kasvot “tunkkaisen” tuntuiseksi, mutta tämä onneksi ei.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #433 : 12.10.13 - klo:00:05 »
^Mä en enää uskalla kokeilla mitään H&M:n naamioita, sen verran poltteli edelliset, etten enää uskalla koskea avaamattomiin pusseihin mitä löytyy kylppärin kaapeista :p
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • Is it wine o'clock yet?
« Vastaus #434 : 04.12.13 - klo:09:19 »
Kokeilin eilen Laveran villiruusunaamiota enkä tykästynyt. Koostumus oli miellyttävän paksua ja naamio pysyi kasvoilla hyvin, mutta tuoksu oli nenääni epämiellyttävä (muistutti sitä tahnaa, jota hammaslääkärissä laitettiin, kun otettiin muotit hampaista ;D) eikä naamion vaikutukset ihoon vakuuttaneet. Iho tuntui jossain määrin pehmeämmältä ja napakammalta, mutta poskipäiden iho taisi vähän ärtyä jostain ainesosasta ja alkoi punoittaa. Pehmeän ja kosteutetun ihon saan kosteusvoiteellakin, joten vastaisuudessa taidan jättää naamion kauppaan.
ei oo toivoa
ei oo pelkoa
hetket vaan joihin tarttua