Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 76059 kertaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #435 : 04.12.13 - klo:09:50 »
Freemanin naamioista Gojimarja ja Granaattiomena ovat olleet vähän pettymyksiä, savinaamiot taas toimivat minulla erinomaisesti. Suosikki on silti heittämällä Black Sugar + Charcoal, joka toimii ensin naamiona ja sitten kuorintana - ja voi jösses mikä hipiä siitä seuraa! Ihan sanoinkuvailemattoman pehmeä, puhdas ja silti kosteuteutun tuntuinen. En suosittelisi ehkä kaikkein kuiva- tai herkkäihoisimmille, mutta suht raffia kuorintaa arvostavalle löytö. Tätä ei taida olla markettivalikoimasta, omani ostin silti suomalaisesta nettikaupasta.

Aasialainen ihonhoito sopii tarpeisiini, ja muut suosikkini tulevat sieltä. Tonymolyn Tomatox on vakiokamaa niille hetkille, kun haluaa olla edustavimmillaan, ihosta tulee todella vauvanpyllymäinen. Myös erilaiset kangasnaamiot, päälimmäisenä Foodaholicin vahvasti c-vitaminoitu 3D appelsiininaamio, ovat kivoja, vaikka ne kankaat eivät tahdokaan oikein istua kasvoilleni. Tämä kirkastaa niin hyvin, että vielä seuraavana päivänä hämmentyy peiliin katsoessaan, kun näyttää niin hyvältä ;D

Livboxista tullut Academien sikakallis aprikoosinaamio oli mielestäni vähän keskinkertainen, tulokset eivät olleet niin hätkähdyttäviä. Naamioissa tuntuu aika herkästi saavan halvalla hyvää.

Poissa Evakkosiili

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #436 : 04.12.13 - klo:15:55 »
Laveran Mint-sarjan naamio on uus lemppari Clarinsin Pink Clayn ohella. Sisältää incin mukaan savea muttei ole varsinaisesti savinaamio, vaan pikemminkin rakenteeltaan kermainen. Ei siis kuivata, mutta on puhdistava ja raikastava.

Freemaineista kokeiltu änänäs ja kaura&avokado-savimaski, molemmat jees mutten rakasta.
Hiusmäärittelyn mukaan 1b, M, iii. Tällä hetkellä värinä 7.43 ja pituutta hartiamitan verran.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 04.12.13 - klo:21:44 »
Olisiko jollain sanoa erittäin kuivalle iholle kosteuttavaa naamiota? Käyttelin Lushin tuorenaamion loppuun ja kaipaisin nyt uutta. En ole itse asiassa ikinä ennen kosteuttavaa naamiota käyttänyt ja naama kyllä sitä selvästi kaipasi, ja kirkastuikin huomattavasti. Hyvä minä, asiakkaille saarnaan kosteuttavan naamion käytöstä ja itsellä unohtuu :D No, josko nyt korjaantuisi.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 18.12.13 - klo:19:44 »
Suosikki on silti heittämällä Black Sugar + Charcoal, joka toimii ensin naamiona ja sitten kuorintana - ja voi jösses mikä hipiä siitä seuraa! Ihan sanoinkuvailemattoman pehmeä, puhdas ja silti kosteuteutun tuntuinen. En suosittelisi ehkä kaikkein kuiva- tai herkkäihoisimmille, mutta suht raffia kuorintaa arvostavalle löytö. Tätä ei taida olla markettivalikoimasta, omani ostin silti suomalaisesta nettikaupasta.

Kokeilin tätä ekan kerran eilen ja yhdyn kehuihin! Iho tuntui ihan fantastiselta tuon jälkeen (mulla on rasvainen iho). Tuoksukin on jotenkin ihana, vaikken keksi, mikä se on.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 23.12.13 - klo:11:22 »
^ Mielenkiintoinen tuo ekana oleva savinaamio. En ole itse kokeillut kylläkään. Mitenköhän tuo savi vaikuttaa hiuksissakin?

Edit. Okei, taitaa jäädä testaamatta, ainakin hiusten osalta 0_0
« Viimeksi muokattu: 25.12.13 - klo:19:57 kirjoittanut Angelie »

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 25.12.13 - klo:19:04 »
^ Mä sain joskus tilaajalahjaksi tuon kyseisen savinaamion. Kasvonaamiona se oli muistaakseni ihan ok, mutta hiuksiin mä en viitsinyt sitä edes testata, koska siinä oli kuivattavaa alkoholia ihan incin alkupäässä. En muutenkaan oikein ymmärrä, että mitä tuon naamion pitäisi hiuksille tehdä, kun ihoakin se lähinnä kuivatti.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 22.01.14 - klo:14:36 »
Oliko jollain kokemusta We care icon sarjan kasvonaamiosta? Kiinnostaisi ottaa kokeiluun joku uusi (edullinen) naamio, ja tämä sattuisi nyt olemaan tarjouksessa 3,50€, normaalihinta 7,90€. Aika houkuttelevan hintainen. Mulla ei ole sarjan tuotteista minkäänlaista käsitystä, olen kyllä usein niitä sokoksella katsellut mutta en ole koskaan ostanut.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 20.02.14 - klo:21:57 »
Onkohan jollain suositella jotain tosi kosteuttavaa kasvonaamiota? Joku Herbinan MarjaSpa kasvonaamion kaltainen, ei kuoriva, helposti saatavilla oleva (perusmarketeista tai sokokselta) eikä kauhean kallis. :)

Tuo marjaspa oli mulla joskus käytössä, ja sillä sai ihan pehmeän ihon - joskin tosiaan kirvelee vähän kuivalla iholla, niinkuin joku tässä ketjussa jo mainitsikin.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #443 : 21.02.14 - klo:09:52 »
^
Lumenen kosteuttava? Toinen suositus on Nuxen Creme Fraiche-naamio, mutta se on jo vähän kalliimpi. Olen käyttänyt Nuxea tämän talven yövoiteena ja se on tosi kevyt mutta kosteuttaa samalla (kuiville alueille toisn tarvitsee lisäkosteutta). Toimii tosi hyvin kun ensin kuorii jollain entsyyminaamiolla ja sitten Nuxea pari kerrosta perään  :)

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #444 : 02.03.14 - klo:11:22 »
Tein tänään itse aloe vera geelistä, kasvovoiteesta ja kahdeksasta maitohappobakteeri kapselin sisällöstä kasvonaamion, kirkasti ihoa ihanasti! :)
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 23.03.14 - klo:18:20 »
Ostin Nuxen seuraajaksi tuon Lumenen Sensitive kosteuttavan naamion ja sehän onkin loistokamaa  ;D Paljon parempi kuin se vanhempi kosteuttava naamio, vaikak sekin oli ihan hyvä. Toimii loistavasti yövoiteena, mutta aivna kuivimmat alueet kaipaavat vähän lisäkosteutta. Imeytyy hyvin ja tekee ihosta silkkisen, varsinkin kuorinnan jälkeen laitettuna. Ei kuitenkaan sopinut sy-iholle, vaan aiheutti kirvelyä vaikka onkin herkän ihon tuote. Hassua sinänsä, sillä paljon hajustetumpi Nuxe ei aiheuttanyt mitään kirvelyä/ongelmia sy-iholla! Toivottavasti Lumene toimii hyvin myös kesällä, eikä kirvele, sillä iho on silloin allergioiden takia vähän herkempi kutiamaan.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 27.03.14 - klo:14:41 »
Oliko jollain kokemusta We care icon sarjan kasvonaamiosta? Kiinnostaisi ottaa kokeiluun joku uusi (edullinen) naamio, ja tämä sattuisi nyt olemaan tarjouksessa 3,50€, normaalihinta 7,90€. Aika houkuttelevan hintainen. Mulla ei ole sarjan tuotteista minkäänlaista käsitystä, olen kyllä usein niitä sokoksella katsellut mutta en ole koskaan ostanut.

Mulla ei tehnyt kyllä yhtään mitään tämä naamio :)
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #447 : 27.03.14 - klo:14:54 »
^ Minullakin on We Care Iconin kasvotuotteista lähinnä huonoja kokemuksia. Mitään sanomattomia ja oudon tuoksuisia.

Rasvaisen ihon omaavana olen nyt vihdoinkin innostunut käyttämään savinaamioita, jotka putsaavat ihohuokosia ja vähentävät ihon rasvoittumista. Esimerkiksi AMIE Spring Clean Cooling Clay Mask toimii tosi hyvin, koska mustapäät eivät käytön jälkeen näy niin selvästi. Tilasin iHerbistä seuraavaksi kokeiluun klassikon, eli Queen Helene The Original Mint Julep Masque.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #448 : 09.05.14 - klo:15:12 »
Ei ole koskaan tullut tälläistä reaktiota kasvonaamiosta mitä nyt, kylläpä ärsyttää.  >:(

Kyseessä dermosilin fresh balance peel-off naamio. Kokeilin ensimmäistä kertaa eikä toista tule enää ikinä. Levittäessä ei ollut mitään outoa, naamion koostumus oli kalvonaamioksi mun mielestä aika vetelää ja hieman hankalaa levittää sen takia kasvoille kun valui niin nopeasti sormien välistä pois.

Ohjeen mukaan naamion pitää olla noin 15-20minuuttia kasvoilla. Kävin kymmenen minuutin kohdalla tarkistamassa peilin edessä miten naamio on alkanut kuivumaan ja tuli melko kiire juosta vessaan pesemään kasvoja.
Kasvojen iho oli ihan kirkkaanpunaista naamion alta.  0_0 Naamio oli joistain kohdin jo kuivunut, ja niistä sai vedettyä naamiota hyvin pois. Rullasi hyvin kasvoilta pois ja loput sai hyvin pestyä haalealla vedellä.

Tästä on nyt tunti kun olen pessyt kasvot ja kasvojen iho on vieläkin ihan kirkkaanpunainen. Selvät rajat kulkee niissä kohdin missä on ollut naamiota. Naamio ei missään vaiheessa kutittanut, kirvellyt, poltellut tmv. ihoa. Kummallista. Mä olen laittanut ensiapuna kevyelti bebanthenia kasvoille ja odotellut että tuo punaisuus alkaa laskemaan mutta vielä ei ainakaan ole tapahtunut mitään. Ei hittolainen oikeasti, kyllä ärsyttää. Lensi tämä naamio kyllä ihan pikavauhtia roskakoriin. En suosittele missään nimessä kenellekkään.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 13.05.14 - klo:19:52 »
^
Mulla kävi samantapainen juttu vihreän saven kanssa. Ei ollut naamalla edes kovin kauaa eikä muistaaksnei mitenkään edes ärsyttänyt tms, mutta kun peisn pois niin naama oli kirkuvan punainen  :( Onneksi punoitus hävisi yön aikana, mutta kyllä säikäytti että jääkin pidemmäksi aikaa punanaamio pärställe  :P Eli aika tujua tavaraa tuo vihreä savi...  ::)