Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 107640 kertaa)

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
Vs: Kasvonaamiot, kotitekoiset ja muut
« Vastaus #45 : 19.04.06 - klo:10:35 »
Paras kosteuttava kasvonaamio mitä minulla on koskaan ollut, on sarjalta Yves rocher, vaikka muuten tuota sarjaa melko pitkälti vihaankin :). Harmi vaan, etten muista ollenkaan sen nimeä enkä tiedä onko sitä sarjalla enää ollenkaan tuotannossa. Käytin sitä nimittäin n. 4-5 vuotta sitten  ;) Rauhoitti ja kosteutti ihon ihan älyttömän pehmeäksi!  Purkki on valkoinen tuubi, se on ainoa tuntomerkki :D

Poissa Huuhkaja

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 19.04.06 - klo:12:48 »
Minulla on kuivahko iho, ja sille parhaat naamiot ovat:

NUXE - Refreshing and relaxing moisture mask (sopii myös silmänympärysiholle)

CLARINS -  Thirst Quenching Hydra Balance Mask

Pidän noita naamioita joskus yön ylikin, ja aamulla naama on pehmeä kuin vauvan peppu. :)

Joskus kun ihoni rasvoittuu paikoin, käytän niihin kohtiin TBS:n Tea tree -naamiota.

Hearsay

• Vieras
Saako kalvonaamioita enää mistään?
« Vastaus #47 : 23.04.06 - klo:11:42 »
Eilen tehdessäni ihonhoitopussukkani suursiivousta, löysin sieltä kalvonaamion ja mieleen kyllä palautui melkein heti miten mukavasti se poisti ihon epäpuhtaudet. Siis sellainen "geelimäinen" aine, joka levitetään naamaan ja annetaan kuivua jonka jälkeen se poistetaan rullaamalla kasvoista. Kuivuessaan siitä tulee kelmumainen ja se  lähtee yhtenä osana pois. Vieläköhän sellaisia saa mistään? Jos saa millähän tuotemerkillä mahdollisesti olisi? Heti välittömästi ostaisin jos jostain löytäisin, pidin kyllä kovasti kyseisestä tuotteesta!  :-*

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
Vs: Saako kalvonaamioita enää mistään?
« Vastaus #48 : 23.04.06 - klo:11:47 »
Mulla on Freemanin Totally Juicy Grapefruit Peel-Off Masque vaaleanpunaisessa tuubissa. Kannattaa katsoa, löytyisikö sitä mistään! Anttilasta olen omani ostanut (200 ml tarjoushintaan 3 €). Aine on kuin liimaa ja tunne sen mukainen, kun sitä kalvoa kiskoo ihosta irti... ;) Mutta jääpä iho ainakin tosi pehmeäksi!

Onkohan Nivean pussukoissa vielä repäistävä naamio? Jotenkin muistelen, että joskus on ainakin ollut... ::)

Muuten, tämän ketjun voi varmaan yhdistää siihen kasvonaamioketjuun?

~vail~

• Vieras
Vs: Saako kalvonaamioita enää mistään?
« Vastaus #49 : 23.04.06 - klo:11:48 »
Kuule, vasta tässä törmäsin netissä omatekoiseen ohjeeseen jolla saa epäpuhtaudet pois.

Eli 50% liivatejauhetta ja 50% lämmintä maitoa sekoitetaan ja lyödään kasvoihin n. varttitunniksi jossa se kelmuuntuu. Sitten repäistään pois. Ihan vajaa ruokalusikallinen molempia riittänee, tuohan ei säily niin kerralla tehdään vain tarvittava annos.

Takeisiin tehosta en mene, kun en ole koittanut, mutta kerro kuinka käy :D

Tän voisi varmaan siirtää tuonne kasvonaamiot, kotitekoiset ja muut-ketjuun?

(edit. samanaikaiset ajatukset :))

Hearsay

• Vieras
« Vastaus #50 : 23.04.06 - klo:11:56 »
Jassoo siis kipin kapin Anttilaan katsomaan löytäisinkö ja voisinpa oikeastaan toimia koekaniinina tuolle tee-se-itse-naamiolle. Inhahan noita kalvonaamioita on irrottaa, mutta se tunne, kun iho on kuin vauvan peppu.. Voi ihanuus!

(Ja kiitoksia topicin siirrosta, oli niin kiire saada tähän vastaus etten ehtinyt edes vilkaista olisiko ollut samankaltaista ketjua..   ::))

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 23.04.06 - klo:14:16 »
Kyllähän noita pois repäistäviä kasvonaamioita on vaikka kuinka monella merkillä.. Nivean yksittäispakatuissa pussukoissakin on sellainen.. Ja mulla on joku no7 naamio, mikä sekin on ihan hyvä..

rolla

• Vieras
« Vastaus #52 : 23.04.06 - klo:14:22 »
Kyllähän noita pois repäistäviä kasvonaamioita on vaikka kuinka monella merkillä.. Nivean yksittäispakatuissa pussukoissakin on sellainen.. Ja mulla on joku no7 naamio, mikä sekin on ihan hyvä..

Mikäköhän niveasta on pois revittävä.. mä oon käyttänyt kolmea niitä ja ne on ollut pestäviä..

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #53 : 23.04.06 - klo:15:17 »
Freemanin Beautiful Face -sarjassa on poisrevittävä kurkku, meloni & ginseng -naamio. Myös L'Oréal Pure Zone -sarjassa on tuollainen t-alueelle.

Itse en noita poisrevittäviä osaa yhtään käyttää. Tuntuu, että ne eivät lähde yhtään yhtenäisesti, vaan vain pienissä osissa. Sitten niitä jämiä on pitkin naamaa  :-\
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

rolla

• Vieras
« Vastaus #54 : 23.04.06 - klo:15:17 »
Mäkään en pidä revittävistä.. niin paljon helpompi vaan pestä  ;)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #55 : 28.04.06 - klo:09:37 »
Laitatteko Lumenen turvenaamion kuiville vai kastelluille kasvoille? Paketissa lukee puhdistetuille. Tuntuu vaan, että se valuu silmiin jos kasvot ovat märät.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 28.04.06 - klo:09:42 »
Laitan kuivalle iholle. Itse asiassa olen aina laittanut eikä koskaan ole tullut mieleen laittaa märälle iholle! Pesen aina kasvot ja sen jälkeen kuivaan vähän puolihuolimattomasti mutta kuitenkin.

Ja kun Rolla kyseli Nivean naamiosta, niin ilmeisesti vihreässä pussissa oleva Gentle Peel-Off Mask on nimensä mukaisesti revittävä kalvonaamio. Muita Nivean naamioita: Active Purifying Mask (violetti pussi), Refreshing Moisture Mask (sininen/turkoosi), Pampering Honey Mask (tummankeltainen) ja Energizing Vitamin Mask (vaaleankeltainen).

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #57 : 28.04.06 - klo:11:16 »
Pidin äsken tehis-naamio-ihokarvanpoistosessiot ja laitoin turvenaamion kuivalle iholle. Oli kyllä toimivampi näin kuin kostealle iholle, naamio kuivui kokonaan 10 minuutissa muttei kuivattanut ihoa ainakaan paljon.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 28.04.06 - klo:11:20 »
Istun tässä TBS:n kuoriva sinimaissinaamio naamassa, olen kotona käymässä ja kokeilin siskon purkista. Pitää kohta huuhdella pois, en kovin kauaa uskalla pitää ettei kuivata liikaa, purkissa meinaan luki normaalille/rasvoittuvalle iholle.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #59 : 02.05.06 - klo:18:01 »
Laitatteko Lumenen turvenaamion kuiville vai kastelluille kasvoille? Paketissa lukee puhdistetuille. Tuntuu vaan, että se valuu silmiin jos kasvot ovat märät.

Eikös se ihan kuivalle kuulu laittaa jos kerta lukee vaan että puhdistetulle iholle? Niin ainkain itse laitan.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.