Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 109999 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #480 : 03.11.16 - klo:16:30 »
Onko kokemuksia L'Orealin Pure Clay -naamioista? Se Glow Mask vähän houkuttaisi, mutta pelkään sen olevan liian kuivattavaa. Mulla on näytepussi  Purify-versiosta, mutta en ole uskaltautunut vielä kokeilemaan. Iho ei niinkään kaipaa mitään syväpuhdistusta, vaan kosteutta ja heleyttä.

Blogeissa noista on pääosin positiivista juttua, mutta luotan juureksiin enemmän diipimmän kokemuksen antajina  ;)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 03.11.16 - klo:18:00 »
En löytänyt kokemuksia Sosarin naamioista. Karkkipäiväblogin -hehkutuksen innoittamana tilasin Turvenaamion ja ensimmäinen käyttökertakin takana.
Inci lista on ihastuttavan lyhyt. Naamio tuntui iholla miellyttävän viileältä. Ihottumaan taipuvainen, pintäkuiva couperoottinen sekaihoni oli käytön jälkeen tasavärinen ja rauhallinen, ei liian kuiva. Naamio peseytyi todella helposti pois (en antanut kuivua, kuten ohjeissa suositeltiin). Yleensä kaikki naamiot tarraa kovasti ihoon ja poispeseminen yleensä peittoaa mahdolliset hyvät vaikutukset, kun iho ärsyyntyy kaikesta mekaanisesta hankaamisesta. Mikään vähän sotkeva tuote ei kyllä ole kyseessä.
Tekisi mieli tilailla se mutanaamiokin, jota voi käyttää useamman kerran viikossa. Ehdottomasti nousi suosikiksi ja jatkan käyttöä mielenkiinnolla.

Mulla on Sosarin mutanaamiota ja se on paras naamio mitä oon käyttänyt! Haisee vaan pierulta, tosin nyt haju on onneksi vähän hälventynyt purkissa  ;D Ei kuivata pintakuivaa ihoani korpuksi, mutta tuntuu silti puhdistavalta. Ihmetytti vaan paketin mukana tullut käyttörajoitus lista, sitä ei suositella jos on seuraavia:
- Vakava tulehdus
- Pahanlaatuinen kasvain
- Verisairaus tai verenvuoto
- Sydämen verenkiertohäiriö
- Munasarjakysta
- Tuberkuloosi
- Raskaus

Miksiköhän on tuollaiset rajoitukset? Sisältö kuitenkin "vain" 100% Peloid. Onko turvenaamionkin mukana vastaavanlainen lista?

Poissa Cecilia

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 11.11.16 - klo:14:54 »
Onko kokemuksia L'Orealin Pure Clay -naamioista? Se Glow Mask vähän houkuttaisi, mutta pelkään sen olevan liian kuivattavaa. Mulla on näytepussi  Purify-versiosta, mutta en ole uskaltautunut vielä kokeilemaan. Iho ei niinkään kaipaa mitään syväpuhdistusta, vaan kosteutta ja heleyttä.

Blogeissa noista on pääosin positiivista juttua, mutta luotan juureksiin enemmän diipimmän kokemuksen antajina  ;)
Minulla on tuo Glow Mask, ja olen käyttänyt sitä nyt pari kertaa. Tuotahan mainostetaan dupena Originsin Clear Improvement -naamiolle, ja voin kyllä molempia kokeilleena allekirjoittaa tämän. Naamio on aivan mahtava, mutta en tiedä, sopiiko se sinulle. Tuossahan on mukana aktiivihiiltä, joka toimii kuin magneetti ja "imee" epäpuhtauksia pois ihosta. Minäkin käytin tuota, kun leuka oli aivan räjähtänyt. Naamio ei suoranaisesti kuivata ihoa, mutta kyllä myöskään kosteuta. Eli kyseessä on nimeomaan syväpuhdistava naamio.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 16.11.16 - klo:18:43 »
^
Mielenkiintoista! Menee ostolistalle, koska joulukuussa Sokkarilla alessa  :3 En ole raaskinut kymppiä laittaa kun ei savinaamiot yleensä toiminkovin hyvin, mutta alennus auttaa asiaan...

Syksyn aikana oon käyttänyt varmaan miljoona kappaletta Garnierin kangasnaamioita, se vaan toimii ja virkistää  :D Hamstrasin lisää kun oli cittarissa alennuksessa. Jos kosteutta kaipaa niin kannattaa kokeilla.
« Viimeksi muokattu: 16.11.16 - klo:18:46 kirjoittanut Lalla »

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #484 : 05.03.17 - klo:12:36 »
Poskissa oli ollut pari viikkoa kummallisia punaisia näppylöitä, jotka eivät tuntuneet lähtevät oikein millään pois. Laitoin kokeeksi sitten pitkästä aikaa madaran aha-naamiota ja kummasti rauhoittui. Mulla oli joskus Paulan joku aha-happotuote ja muistin että senkin jälkeen iho oli aina seuraavana päivänä todella hyvässä kunnossa. Välillä ole epäillyt tekeekö tämä naamio mitään, kun ei se ole oikein tuntunutkaan millekään, mutta nyt kyllä eron huomasi. Pitää kokeilla vielä uudestaan jos saisi kokonaan näpyt pois, mutta nyt jo on todella selkeä ero aiempaan verrattuna. :ts

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #485 : 05.03.17 - klo:18:28 »
Syksyn/talven aikana käytetty seuraavia naamioita:

Vichy double glow peel mask oli geelimäistä koostumukseltaan, mutta hieman karhean tuntuista. Tuntui kyllä kohtuullisen kuorivalta, mutta se glow-osuus jäi vähäisemmäksi. Ostin tämän FeeluUniquesta tarjouksesta (n. 10 euroa) ja siihen hintaan oli ihan ok. Haluaisin kokeilla myös Vichyn quenching mineral naamiota.

Lancome energie de vie overnight recovery sleeping mask - Silikonit ihonhoitotuotteissa eivät yleensä ole minulle ongelma, mutta tämä oli niin raskaan silikonisen tuntuinen, etten pitänyt lainkaan. Ei auttanut vaikka hyvin ohuelti levitti, koska silti lopputulos oli erittäin tunkkaisen tuntuinen. Tästä tuli lahjasetin mukana pikkukoko ja tiukkaa teki käyttää sekin loppuun.

Pixi glow mud mask oli puolestaan perinteinen savinaamio, jonka tehtävä on imeä ylimääräistä rasvaa iholta. Sen tekikin ja vielä ilman että iho olisi jäänyt rutikuivaksi. Käytin vain T-alueelle, kun tästäkin minulla oli vain pikkutuubi. Vaikka tuote olikin ihan toimiva, niin pidän edelleen enemmän mun vakkarista, Neutrogena visibly clear 2-in-1 wash/maskista. Se raikastaa/viilentää paremmin ja vähän pidempikestoisesti (varmaan osaksi mentholin vuoksi) ja myös tuoksuu paremmalta.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #486 : 03.04.17 - klo:19:58 »
Mä olen viime aikoina ollut innostunut kasvonaamioista ja niitä on tullut käytettyä monena iltana viikossa. Livboxissa tullut Sosarin turvenaamio taisi saada tämän innostuksen aikaan ja olen saanut käytettyä koko tuubin loppuun ja tekisi mieli ostaa uusi. Tuo Sosarin naamio rauhoitti ärtyneet finnit ja iho tuntui ihanan puhtaalta ja rauhoittuneelta sen jälkeen. Tämä ei myöskään kuivattanut ihoa, niin kuin vastaavat naamiot usein tekee. Madaran savinaamio jäi täysin käyttämättä, kun Sosarin naamio oli niin paljon parempi iholleni.

Olen tainnut nyt testata viisi kertaa JorgObén Peel off naamiota ja en ole vielä täysin vakuuttunut. Tämä on siis sellaista mustaa tököttiä, joka kuivuttuaan revitään iholta irti ja se vie mukanaan mustapäät (ja ihokarvat  :D). Naamiota tulee siis käyttää t-alueella, mutta mulla tämä tuntuu toimivan vain nenällä ja sen vierustalla, jossa mulla on eniten mustapäitä. Jostain syystä on niin kiva katsella minkä verran mustapäitä on lähtenyt naamion mukana ::). Leuan alueen ihonalaisille hormonifinneille tämä ei sovi, vaan saa ne ärtymään oikein kunnolla.

Uusin kasvonaamioni on Löwengripin sleeping sensation hydrating mask ja tähän olen ihan rakastunut. Sain naamion perjantaina ja olen laittanut sitä joka yöksi naamaan ja ihossa on tapahtunut valtava muutos kosteutuksen suhteen eli otsan hilseily ja kuivat ihosuikaleet on poissa. Naamion voi siis jättää yöksi vaikuttamaan tai pyyhkiä pois vaikutusajan jälkeen. Naamio imeytyy ihoon samantien eli ei ole pelkoa, että tahrisi tyynyliinan. Iho näyttää tosi hyvälle jo heti naamion levittämisen jälkeen ja tämä todella saa ihon heleäksi sekä rauhoittaa ihoa ihoa. Plussaa hajusteettomuudesta. Madaran kosteuttava Sos-naamio jäi nyt ihan kakkoseksi tälle.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 23.07.17 - klo:18:52 »
Peter Thomas Roth meet your mask kit on nyt käytetty loppuun. Tuossa oli siis 14 millin pikkukoot kuudesta naamiosta: Irish moor mud mask, Pumpkin enzyme mask, Rose stem cell bio-repair gel mask, Cucumber gel mask, 24K gold mask ja Blue marine algae mask.

Kurpitsan tuoksusta en tykkää kosmetiikassa, joten siksi Pumpkin oli vähän plääh. Kuorivaakaan vaikutusta en hyvin huomattavana pitänyt.

Ruusu-, kurkku- ja blue marine -naamiot olivat hyvin toisensa kaltaisia: jos sokkona niitä olisin käyttänyt, niin en suoraan sanottuna toisistaan erottaisi. Kaikki olivat geelimäisiä ja jättivät hieman pehmeän tunteen kasvoille.

Musta naamio (Irish moor mud) ei juurikaan kuivattanut, vaikka mutanaamio olikin. En kuitenkaan tätä mitenkään kosteuttavaksikaan naamioksi sanoisi, vaikka sellaisena tätä myydään.
Toivoin, että olisin tästä kuusikosta löytänyt itselleni uuden lempparinaamion (tai vaikka pari), mutta niin ei käynyt.

Siksi noiden jälkeen otin käyttöön My beauty diary -naamioita, tällä kertaa aloe vera -versiona. Yleensä pidän kosteista kangasnaamioista, mutta nämä olivat liiankin märkiä: naamion seerumia nimittäin valui jopa paidalle :P Rauhoittivat joka tapauksessa hieman ihoa, mutta eivät ole lemppareitani MBD:ltä: enemmän pidän esim. kummastakin pearl-naamiosta (pearl powder ja black pearl) sekä bird’s nest naamiosta.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 11.09.17 - klo:10:10 »
Kokeilin viikonloppuna ensimmäistä kertaa liimaa kasvolappuna nenälle sekä poskipäille, ja pakko sanoa että toimi ihan törkeän hyvin! :D Eipä ole mitkään kaupan valmiit laput toimineet yhtä hyvin. Kovin usein tuota tuskin kannattaa harrastaa, sillä kuivattaa jonkin verran ja liima nyt itsessään ei varmaan tee iholle muutenkaan kauhean hyvää (ainakaan useasti käytettynä.) Kuitenkin todella edullinen ja toimiva vaihtoehto kaupan kalleille lapuille.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #489 : 11.09.17 - klo:12:33 »
^Siis ihan erikeepperiäkö käytit?
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 11.09.17 - klo:14:43 »
^jotain vastaavaa puuliimaa se oli, ei ollut perus Erikeepperiä. Laitoin myös ihan sellaisenaan enkä murskannut edes hiiltä sekaan niin kuin muutamassa kosmettiikkablogissa on vinkattu.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #491 : 15.11.17 - klo:17:45 »
Onko Lumene ainoa markettisarja, jolta löytyy kosteuttava kasvonaamio tuubimuodossa? Oon ollut ihan tyytyväinen Garnierin sheet maskeihin, mutta mua on alkanut ärsyttää se, että maksan kaksi euroa siitä 15 minuutista kasvoillani ja sen jälkeen tuotteesta jää vielä jätettä. Kai yksittäispakatut naamiot menevät paremmin kaupaksi, kun tuntuu etten löydä suuremmassa pakkauskoossa naamioita.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 16.11.17 - klo:20:42 »
^Herbinalla on putkilossa naamiota, just tänään katsoin Cittarin hyllystä sitä. En ole kylläkään itse kokeillut.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #493 : 16.11.17 - klo:21:13 »
^Tuo on minusta ihana! Sain joskus livboxista enkä varmasti olisi itse huomannut ostaa. En tosin käytä naamiona vaan yövoiteena. Kosteuttaa ja pehmentää hyvin olematta rasvainen :)

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #494 : 17.11.17 - klo:00:49 »
Kiitos Triina ja Jewely vinkistä! :) Yritän ehdottomasti löytää tuon naamion itselleni. Herbinalla on hinta-laatusuhteeltaan oikein hyviä tuotteita, joten tuota raaskii käyttää runsaammallakin kädellä talvella.