Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 113914 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot
« Vastaus #495 : 27.12.17 - klo:18:23 »
Taas uusia (siis itselleni uusia) naamioita kokeiltu:

Skinfood yuja water c vita boosting face mask oli todella tahmeaa! Kun kymmenen minuuttia (suositeltu vähimmäisvaikutusaika) oli täynnä, niin erittäin mielellään huuhtelin tämän pois! Huuhtelun jäljiltä en huomannut ihossa mitään muutosta/vaikutusta. Onneksi oli pelkkä näyte.

23 year old cocoon wollow silky mask - Heti otettuani naamion pussista pois kiinnitin huomiota sen paksuuteen: naamio tuntui jopa vähän ylelliseltä ihan sen takia, että naamion materiaali oli minusta keskiverto sheet maskia paksumpi. Oli myös hyvin märkä. Naamiossa oleva aine ei ollut vesimäistä seerumia niin kuin aika usein tällaisissa naamioissa on, vaan sekin oli tavallista paksumpaa. Käyttömukavuutta häiritsi kuitenkin se, ettei naamiossa ollut reikää suulle! Itseäni tuo vähän ahdisti ja siksi leikkasinkin itse pienen reiän naamioon. Lisäksi naamion alaosa on aika reilun kokoinen eli se ylsi reippaasti leuan yli. Tuokin oli vähän epämukavaa, koska alaosan reunat eivät todellakaan pysyneet ihossa kiinni vaan rupesivat nopeasti roikkumaan ilmassa. Mitään valtavaa vaikutusta ei tälläkään ollut, sanoisin kevyesti kosteuttavaksi. Oli ostettu iHerbistä.

Charlotte Tilbury goddess skin clay mask - Olen käyttänyt itselläni olevasta matka-/tutustumiskoosta nyt viidesti enkä vielä ainakaan ole huomannut mitään sellaista joka selittäisi normaalikokoisen tuubin hintaa (75 ml/48 e). Ei siis ole tehnyt mitään esim. mun laajentuneille huokosille eikä myöskään tuntunut erityisen kosteuttavalta tai ihoa heleyttävältä.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #496 : 27.12.17 - klo:19:24 »
Onkohan tuo Herbinan kasvonaamion inci muuttunut roimasti purkin muutoksen myötä? En silloin vuosia sitten kokenut Herbinan naamiota kovinkaan tehokkaaksi, niin mietin toimisikohan se nytkään. Kokeilemallahan se toki selviäisi.  :D

Itsekin etsin purkillista kosteuttavaa kasvonaamiota melkeinpä samoista syistä kuin elly: häiritsee se ajatus kangasnaamiosta syntyvästä jätteestä. Tuntuu, ettei kaupoissa muuta ole Lumenen ja Herbinan lisäksi, minkä takia olenkin käyttänyt naamioina paksuja kosteusvoiteita ja nyt ostin sellaisen luonnonöljyjä sisältävän jankki all around -voiteen naamioksi, jonka alle laitan seerumia. Lidlin Cien merkin kosteuttava pussinaamio on myös nyt kokeilussa ja jos ei ole muuta erityismainintaa ainakaan vielä, niin ainakin on riittoisaa! Yhdestä pikkupussista saa naamion melkeinpä kolmeen kertaan ja näitä pussejahan on kaksi yhdessä pakkauksessa, joka maksaa 1€.
« Viimeksi muokattu: 27.12.17 - klo:19:26 kirjoittanut purppura »

Poissa rhoda

• HAIRahtanut
  • rhubarb, rhubarb, scientific rhubarb
« Vastaus #497 : 31.12.17 - klo:10:55 »
Mistä juureslaiset ostavat sheet maskinsa? Etenkin korealaiset kiinnostaa. Jos joku naamio on erityisesti 30+ herkästi ärtyvän sekaihon paras ystävä niin vinkkejä otetaan vastaan.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 31.12.17 - klo:11:48 »
^Leejiham Tea tree soothing mask, Clairsin naamio, Cleome aasinmaito, COSRX etanat, Benton etanat  :ts 

Ostopaikkana ehdottomasti eBay - katsot vaan, että myyjällä on paljon kauppaa ja positiivinen score.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa rhoda

• HAIRahtanut
  • rhubarb, rhubarb, scientific rhubarb
« Vastaus #499 : 31.12.17 - klo:11:50 »
Ihanaa, kiitos Lila!

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #500 : 02.01.18 - klo:21:00 »
^^ elly, Freemanilla on Honeydew & Chamomille Sleeping Mask putkilossa, se on kosteuttava. Mä olen herkkäihoinen ja mulla se vähän pistelee aluksi, mutta ei ole pahan hintainen ja jos se sopii sulle, on aika hyvä hankinta kun on edullinen ja iso purtilo.

https://www.sokos.fi/fi/sokos/freeman-feeling-beautiful-honeydew-chamomile-sleeping-mask-yokasvonaamio-170-ml
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 02.01.18 - klo:21:24 »
Sheet mask -kysymys. Kun tilaatte niitä Ebaysta, kuinka monta ostatte yleensä kerralla? Montako sellaista luottomaskia jonka tiedätte jo hyväksi? Montako upouutta tuttavuutta? (Tulipa hauska riimi.) Mulla on Ebayn ostoskorissa kuusi sheet maskia, kaks kpl kutakin laatua ainesosista, jotka mua houkuttelee eniten: aloe vera, kurkku ja vihreä tee.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #502 : 03.01.18 - klo:09:15 »
^Mä olen tilannut eniten TesterKoreasta ja paljon myös eBaysta ja olen napsimut maskeja koriin vähän kuin irtokarkkeja  ;D Ei niissä lopulta niin valtavasti eroja ole keskenään.

Hyviä aloituspakkauksia voisivat olla esim. Lebelagen (näistä tykkään itse paljon, edullisia), Dermalin (todella edullisia, ostin itse 16 kpl setin, jotka ovat tosin keskenään melkein identtisiä) ja Innisfreen naamiot.

Kaikkien aikojen suosikkini on Cleomeen aasinmaitonaamio, superkosteuttava ja ravitseva.

Laskin juuri pari päivää sitten naamioni, tällä hetkellä jemmassa on 38 kangasnaamiota. Nuo riittävät varmaankin liki vappuun asti, joten keväällä täytyy tehdä isompi tilaus.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 03.01.18 - klo:23:02 »
Sheet mask -kysymys. Kun tilaatte niitä Ebaysta, kuinka monta ostatte yleensä kerralla? Montako sellaista luottomaskia jonka tiedätte jo hyväksi? Montako upouutta tuttavuutta? (Tulipa hauska riimi.) Mulla on Ebayn ostoskorissa kuusi sheet maskia, kaks kpl kutakin laatua ainesosista, jotka mua houkuttelee eniten: aloe vera, kurkku ja vihreä tee.

Mä ostan luottotuotteita aina yleensä niin monta kuin alle tullirajan saa, käytännössä siis n. 10 kpl. (Vai tarkoititkohan tätä ollenkaan kysymykselläsi? :D)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 04.01.18 - klo:10:51 »
^ Kyllä, juuri tätä tarkoitin! :D
Vyötärö-alaselkämitassa.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #505 : 06.01.18 - klo:19:16 »
Koitin ensimmäistä kertaa KICKSin kosteuttavaa Sheet Maskia ja tästä jäi kyllä ihan positiivinen kuva. Pysyi hyvin paikoillaan, ei ärsyttänyt kiukkuihoani ja kasvot näyttivät kosteutetuilta naamion jälkeen. Voisin kyllä kokeilla toistekin ja muita naamiolaatuja myös.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 18.01.19 - klo:20:59 »
En ole koskaan käyttänyt sheet maskeja, mutta nyt kiinnostaisi kokeilla. Onko antaa vinkkejä helposti saatavilla olevasta maskista, jota voisi mahdollisesti pitää yön yli (muistan lukeneeni joskus että overnight sheet maskit olis joku juttu?  ;D). Hakusessa olisi mahdollisimman kevyt/kosteuttava (ei rasvainen, ihoni on herkästi tukkeutuva) eikä mitään kovin jytyjä/ärsyttäviä ainesosia saisi olla. Paras olisi, jos löytyisi jostain Sokokselta tmv, ettei tarvitsisi mistään ebaysta tai random aasiasivuilta ostaa.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #507 : 18.01.19 - klo:21:40 »
Sheet maskeja ei missään tapauksessa pidä jättää iholle kuin max 20-30 min. ajaksi, ellei sitten peitä niitä silikonisella kuorella. Naamio toimii oikein niin kauan kuin se on kostea, mutta kuivuessaan se alkaa tehdä hallaa ja imeä itseensä kosteutta pois iholta. Parhaiten hyödyn saa, kun poistaa naamion vielä selvästi kosteana ja taputtelee ylimääräiset ihoon. Hyviä ovat esim. Citymarketista saatavat Misshan ja It's Skinin naamiot.

Overnight sleep mask on kyllä trendi, eli voidemainen yövoiteen tapaan käytettävä kosteuden lukitseva kerros.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 18.01.19 - klo:21:51 »
^Aa, tosi hyvä huomio, kiitos korjaamisesta! Ei ole tosiaan tarkoitus kuivattaa ihoa vaan saada tehokosteutus helposti. Pitääkin noita sinun ehdottamia maskeja kokeilla.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #509 : 24.01.19 - klo:10:12 »
Onko joku löytänyt noita Cleomeen aasinmaito sheet maskeja yksittäin myynnistä? Kiinnostuin kun Triina mainitsi että on suosikkinsa. Haluaisin kokeilla yhdellä ennen kuin tilaan paketillisen että mitä iho tykkää, räjähtääkö tai ärtyykö iho. Ebayssa näytti olevan vain 10 kappaleen pakkauksia myynnissä enkä viitsi tilata kymmentä kappaletta, jos ei sovikaan omalle iholle.

Tai haluaako joku mahdollisesti myydä yhden kappaleen postikuluineen? :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.