Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 110004 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Kasvonaamiot, kotitekoiset ja muut
« Vastaus #75 : 09.08.06 - klo:20:53 »
Apricot Pore Scrub on mielestäni ihan ok kuorinta, ei mikään erikoinen, mutta ihan jees kuorinta silti. Tuoksu on aprikoosimainen (ylläri ;)) ja tuote kestää todella pitkään käytössä ja on edullinen kokoonsa ja tasoonsa nähden. Voisin ostaa joskus uudestaankin sitten jos ja kun tuo purkki nyt ikinä loppuu. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 11.10.06 - klo:22:17 »
Hehee, pitää tulla ihan kertomaan itsestäänselvyyksiä. Ite oon aina kun laitan naamioita niin laittanut ne vaan naamalle ja antanut olla. Äsken sitten kun oli tylsää suihkussa ja hauduttelin tukka-aineita niin aattelin samalla laittaa kasvonaamiotakin kun käteen osui. Toi oli joku ei-minkään-merkkinen rauhoittava ja kosteuttava. Mutta minkä eron tekikään, kun hieroin sitä iholle koko sen ajan! Eli siis ihan monta minuuttia, olisko nyt peräti kymmenen. Se naamio ensinnäkin imeytyi ihoon melkeen kokonaan mitä se ei mun mielestä normaalisti tee. Toisekseen iho oli tosi hyvän tuntuinen, ja peilistäkin näytti jotenkin tasaisemman sävyiseltä ja hyvinvoivalta :) Pitääpi ottaa tavaksi! Tää varmaan oli ihan basicjuttuja teille mut mä hokasin koklaa vast nyt :D
« Viimeksi muokattu: 11.10.06 - klo:22:19 kirjoittanut RockQueen »
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #77 : 13.10.06 - klo:12:25 »
RockQueen, kosteuttavista naamiosta saa monesti enemmän irti kun niitä hieroo ensin iholle jonkun aikaa. Sama tosin ei toimi turve-, savi-  ym. mutanaamioiden kanssa. ;)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 14.10.06 - klo:00:48 »
Kokeilin eilen Lumenen C-sarjan virkistävää naamiota. Pidin vahingossa yli puoli tuntia, mutta en huomannut kummoisia vaikutuksia. Voi kyllä johtua siitäkin, että iho on tällähetkellä leukaa lukuunottamatta hyvässä kunnossa. On tuo oikein kivan tuntuista ja tuoksuista ja maksoi 3 e. Ilmeisesti uudistunut tuote.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #79 : 14.10.06 - klo:21:32 »
^ Melko pitkään ollut tuo sama versio, en tiedä onko ollut peräti kokoajan vain tuo yksi versio liikkeellä?
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 15.11.06 - klo:09:42 »
Ei kai nivean yksittäispakatut kasvonaamiot ole poistumassa markkinoilta? Kun tuntuvat olevan joka paikasta loppu. Prismassa, euromarketissa eikä sokoksella ollut  ??? Ne on mun lemppareita ja toivottasti niitä ei oo lopetettu..

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #81 : 15.11.06 - klo:18:55 »
Elä, elä sano että lopettaavat! Parempi tuoda sitten jotain vielä ihanempaa tilalle, damn!
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 15.11.06 - klo:20:18 »
Joo samaa mäkin oon vähän huomannut. Niitä hunajaversioita en oo nähnyt missään pitkään aikaan, on vaan sitä syväpuhdistavaa ja virkistävää. Ei paska jos ne lopetetaan :-\
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 16.11.06 - klo:10:16 »
Pitää mennä hamstraamaan sitä hunajanaamiota jos jostain vielä löytää. Aika ankeaa kyllä jos ne lopetetaan, mitä kosteuttavaa naamiota mä sitten käytän? Ainoa, joka noiden lisäksi toimii, on Lancômen naamio, johon ei ole enää varaa. Millään muilla halvemmilla merkeillä ei taida kosteuttavaa naamiota olla kuin Lumenella? Ja se taas oli ihan kuraa, kosteutti vähemmän kuin perusvoide.
« Viimeksi muokattu: 07.02.08 - klo:20:29 kirjoittanut Erykah »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #84 : 17.11.06 - klo:12:35 »
^Minäkin mietin että millä muulla olisi kosteuttava mutta en ole keksinyt. Tuo on mielestäni niin parasta, itse tosin käytän aina vaan öisin yövoiteen alla, jollin vaikutus on entistäkin parempi. Yhtä selkeää eroa ei kyllä huomaa jos käyttää tuota pelkästään.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 17.11.06 - klo:14:04 »
Eilen viimein löysin tuota kosteuttavaa naamiota nivealta, mutta niitä oli siellä kaupassa enää muutama jäljellä  ??? ja hunajanaamiota ei ollu ollenkaan. Ainoastaan tuo kosteuttava ja syväpuhdistava. Voihan kökkö jos meinaavat nuo lopettaa, ne on ihan parhaita.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #86 : 17.11.06 - klo:14:08 »
Tänään näin noita Tarjoustalossa. Meinasin ostaa, mutten sitten viitsinyt. Höh, jos lopettavat. Kertokaas hyviä kosteuttavia markettinaamioita? Ja mitkä TBS:n naamioista sopii kuivalle/herkälle iholle?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #87 : 18.11.06 - klo:16:24 »
kyllähän juuri esim TBS:ltä löytyy kosteuttava naamio... e-vitamiini sarjaa vai mitä nyt olikin... omasta mielestä ollut jopa ihan hyvä...
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 18.11.06 - klo:18:55 »
^ Mun mielestä tuo tbs:n e-vitamiini sarjan kosteuttava naamio oli ihan kamalaa. Ei käy edes jaloille, kokeiltu on. Mulla oli silloin pintakuiva sekaiho ja kun tuota levitti, niin tuntui kuin se jäisi kalvoksi iholle. Ohjeessa sanotaan että pyyhitään tietyn ajan kuluttua kasvopaperilla pois ja siinä vaiheessa mulla jäi paperi ihoon kiinni :/ Ei se siitä mihinkään lähtenyt vaan naama oli täysi tahmeaa kalvoa.
Pari kertaa tuli testauttua eikä toiminnut. Lisäksi kerran kokeilin että huuhtelin vedellä, mutta silloin ihosta ei olisi huomannut ollenkaan että sitä olisi kosteutettu, lähti kaikki (olemattomatkin) kosteudet pois.
En oikein tiedä millainen iho pitäisi olla että tuo sopisi.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #89 : 18.11.06 - klo:20:53 »
Tänään näin noita Tarjoustalossa. Meinasin ostaa, mutten sitten viitsinyt. Höh, jos lopettavat. Kertokaas hyviä kosteuttavia markettinaamioita? Ja mitkä TBS:n naamioista sopii kuivalle/herkälle iholle?
TBS:ltä voisin suositella kaurahunajanaamiota. Käytän tuota itse ja olen laittanut muutaman kerran poikkiksellekin jolla on välillä erittäin ärtynyt ja herkkä iho joka reagoi kaikkeen. Kummallekin tuo on sopinut tosi hyvin, ei ärsytä ihoa ollenkaan. Tuo kosteuttaa, kuorii ja puhdistaa eli lupaa tehdä vähän kaikkea.  :D Body Shopin sivuilla kuvataan näin: "PEHMENTÄVÄ HUNAJA & KAURA KUORINTANAAMIO:Syväpuhdistava, pehmentävä ja kosteuttava naamio normaali/kuivalle iholle. Yhteisökaupan kautta Sambiasta tuotettu luomuhunaja kosteuttaa, rauhoittaa ja hoitaa ihoa. Kaura kuorii hellävaraisesti ja pehmentää ihoa. Kaoliinisavi poistaa epäpuhtaudet." Tuo kaura on tosi hellävaraisen oloinen kuorinta-aine, teen niin että annan tuon naamion olla ensin iholla jonkin aikaa (10-15min yleensä) ja sitten kostutan hieman sormia ja kevyesti pyörittelen tuota naamiota kasvoilla niin että kaura kuorii ihoa, sitten huuhtelen pois. Iho tuntuu pehmeältä ja näyttää hyvältä tuon jälkeen, eikä tosiaan kuivata ihoa. Ostan ehdottomasti lisää kunhan tämä eka purkki loppuu.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.