Kirjoittaja Aihe: Kasvonaamiot  (Luettu 76062 kertaa)

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
Vs: Kasvonaamiot, kotitekoiset ja muut
« Vastaus #90 : 22.11.06 - klo:12:45 »
^Mä käytän myös tätä TBS:n kaurahunajajaamiota ja tykkään kyllä tosi paljon. Ei kirvellä, kiristä tai kuivata ihoa lainkaan. Tekee ihosta ihanan pehmeän ja kuorii tosi hellävaraisesti.
Ja on ihmeen riittoisa purkki, vaikka mä ihan reippaalla kädellä tuota ainetta aina kauhon sieltä purkista!
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 22.11.06 - klo:13:29 »
^Mä käytän myös tätä TBS:n kaurahunajajaamiota ja tykkään kyllä tosi paljon. Ei kirvellä, kiristä tai kuivata ihoa lainkaan. Tekee ihosta ihanan pehmeän ja kuorii tosi hellävaraisesti.
Ja on ihmeen riittoisa purkki, vaikka mä ihan reippaalla kädellä tuota ainetta aina kauhon sieltä purkista!

onko tuo kuinka kallista? Kuulostaa hyvälle, mutta oon saanu Tbs;n tuotteista sellaisen kuvan, että on hirveen kalliita. Ja en kyllä hirveesti tuohon haluaisi sijoittaa, jos ei mun iholle sovikaan.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 22.11.06 - klo:13:33 »
Kaurahunis on mullakin! Tykkään siitä tosi paljon, perustelut samat kuin Kikalla. Löytyy myös basilikanaamio ja se on ihanan raikastava, kesällä ihan ykköstuote. Ei myöskään ärsyttänyt mun ihoa. Joskus mulla oli myös sitä helokkinaamiota, sehän on sellainen savipohjainen, mutta oli muistaakseni aika kevyt ja hellävarainen.

Naamioiden hinta 13,80 paitsi sinimaissi on 10e.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 22.11.06 - klo:13:35 »
^No eipä se sitten niin pahalta kuulostakaan. Riittääkö siitä kuinka moneen käyttökertaan, suunnilleen?

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 22.11.06 - klo:13:47 »
Ihan riittoisia ovat ja jos vertaa esim. kaurahunajaa ja basilikaa, niin basilika on geelimäisempää & ohuempaa - mulla sitä menee kerralla vähemmän kuin kaurahunajaa. Riippuu tietysti vähän siitä, kuinka usein käyttää. Basilikan ostin kesäkuussa, nyt sitä on vielä varmaan n. 5 kerraksi jäljellä. Hunajakauran ostin alkusyksystä ja siitä on puolet jäljellä. Riippuu varmaan myös "tyylistä" eli kuinka paljon sitä tököttiä lätkii naamaan kerralla.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #95 : 22.11.06 - klo:13:56 »
^No eipä se sitten niin pahalta kuulostakaan. Riittääkö siitä kuinka moneen käyttökertaan, suunnilleen?

Riittää runsaalla käytölläkin moneksi kuukaudeksi. Mun purkissa on vieläkin vähän jäljellä, tosin en ihan joka viikko käytä ja ostettu se on joskus reilu puoli vuotta sitten.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #96 : 22.11.06 - klo:14:52 »
Tuo kaurahunajanaamio kuulostaa muuten hyvältä, mutta en tiedä sopiiko se couperosa iholle ??? Tosin kyllä mä uskaltaisin tuota pistää nenälle, leualle ja otsaan, kun niihin epäpuhtauksia joskus tulee. Mutten kyllä missään nimessä levittäisi poskille!
1bFii. Oma väri pian saavutettu, pitkien hiusten kasvattelija. Viileä vaniljaisen vaalea, joku 9 ja 10 tasoinen sävysekoitus. Nykyinen pituus: BSL. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 30.12.06 - klo:18:28 »
Enpäs jaksanut lukea tätä ketjua läpi, mutta onko kukaan kokeillut aspiriini-naamiota..?  Salisyylihappoahan se on eli samaa BHA:ta mitä käytetään ihon syväpuhdistamiseen kemiallisesti.  Eli muussataan tabletit (onhan sitä Aspirin Zipp-jauhettakin) ja sekoitetaan veden kanssa jne. En ole vielä kokeillut, mutta lähiaikoina olisi tarkoitus. Ainakun iho saa pimahduskohtauksen, tulee tarve taikatempuille. >:(

"What is the aspirin mask? The aspirin mask is a homemade BHA mask available to each and everyone of us, totally inexpensive and highly efficient, made of salicylic acid or tablets of aspirin. BHA is known to help tremendously with cleaning pores from deep inside and therefore contribute to keeping our skin blemish-free. BHAs are efficient on existing blemishes as well, by helping them heal faster and keeping pores clean afterwards.

Indications: all skin types, especially normal to oily and combination skin, acne-prone and clogged skin.

Basic preparation: 1/4 tsp. salicylic acid (ask for it at pharmacy, if you cannot find it, then crush 3-5 tablets of plain aspirin instead), distilled water. Mix the powder with the water until it becomes of a creamy consistence, apply on clean dry skin (focus on T-zone and sides of the nose). Keep it on until completely dry. Take a small cotton pad, wet it lightly and begin scrubbing the areas covered with the mask, making small circles. Finally, rinse with plenty of water. It would be excellent to apply a calming mask or a hydrating mask first, followed by your regular moisturizer. Skin will be left completely smooth and even."

(Lainaus www.ezinearticles.com -sivuilta)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 08.01.07 - klo:15:02 »
Ostinpa Sokoksen alesta vitosella No7 Hydra Boost Maskin. Yhden kokeilun pohjalta ei osaa oikein sanoa vielä mitään, mutta tuntui himpun kosteuttavan ja pehmittävän ihoa. Vitosen naamioksi ihan ok.

peppi

• Vieras
« Vastaus #99 : 08.01.07 - klo:15:41 »
Tuo kaurahunajanaamio kuulostaa muuten hyvältä, mutta en tiedä sopiiko se couperosa iholle ??? Tosin kyllä mä uskaltaisin tuota pistää nenälle, leualle ja otsaan, kun niihin epäpuhtauksia joskus tulee. Mutten kyllä missään nimessä levittäisi poskille!
Joo ei kannata, minä levittelin myös poskille ja aih mikä kirvely ja pistely siitä tulikaan... :o Lehdestä aamulla lueskelin että talvella olisi hyvä käyttää kosteusnaamioita paksujen voiteiden tilalla, tietääkö joku hyvää ja hellää (kaurahunaja ei käy kyseeseen)?
« Viimeksi muokattu: 08.01.07 - klo:15:45 kirjoittanut peppi »

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #100 : 08.01.07 - klo:19:47 »
Strawberrysta tuli tilattua Elizabeth Ardenin naamio, laitan tähän incin jos jotakuta kiinnostaa.

Elizabeth Arden hydrating mask

water, butylene glycol, magnesium aluminum silicate, glycerin, glyceryl stearate, peg-100 stearate, disodium cocoamphodiacetate, methylheptyl isostearate, butyrospermum parkii (shea butter), tridecyl salicylate, caprylic/capric triglyceride, cetyl alcohol, peg-40 hydrogenated castor oil, trideceth-9, actinidia chinensis(kiwi) fruit extract, althea officinalis root extract, anthemis nobilis flower extract, chondrus crispus (carrageenan)extract, cucumis sativus(cucumber) fruit extract, fucus vesiculosus extract, ginkgo biloba leaf extract, humulus lupulus (hops) extract, laminaria digitata extract, sambucus nigra flower extract, retinyl palmitate, tetrahexyldecyl ascorbate, tocopherol, xanthan gum, disodium edta, fragrance, benzyl salicylate, menthoxypropanediol, methylparaben, probylparaben, titanium dioxide, ultramarines.

Kokemukset myöhemmin.

Tepsu

• Vieras
« Vastaus #101 : 08.01.07 - klo:19:53 »
Itse pidän Freemanin avocado ja kaura naamiosta sekä Lumenen Arctic Touch Syväpuhdistava turvenaamiosta  :)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #102 : 09.01.07 - klo:18:44 »
toi aspiriininaamio kuulostaa tosi mielenkiintoiselta... ja jos se tepsii noihin mitä lupaa.... raaskiiko kuitenkaan kalliasarvoisia särkypillereitä naamalle laittaa  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 10.01.07 - klo:11:39 »
Ostinpa Sokoksen alesta vitosella No7 Hydra Boost Maskin. Yhden kokeilun pohjalta ei osaa oikein sanoa vielä mitään, mutta tuntui himpun kosteuttavan ja pehmittävän ihoa. Vitosen naamioksi ihan ok.

Lähteekö tuo sulla hyvin pois vedellä huuhdellessa? Mulla oli tota joskus ja kerran vaan käytin, oli ihan hirveetä kuraa. Ei meinannu lähtee millää kasvoilta pois ja tuntui tosi tosi rasvaiselta  :-X Alesta minäkin sen joksus ostin, niin ei onneksi hirveesti mennyt rahaa hukkaan. Mun kokeilusta on kyllä jo jonkin verran aikaa, voihan olla että koostumusta on uusittu/muutettu.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #104 : 20.01.07 - klo:23:22 »
Vähän aikaisemmin mainitsemani Elizabeth Ardenin naamio on ollut nyt pariin kertaan käytössä. Se on kosteuttava ja tuntuu tekevän ihan pehmoikseksi ja mukavan tuntuiseksi ihon. En kuitenkaan vielä ole täysin vakuuttunut sen tehosta joten en kehu sitä enempää. Kyllä se nyt kuitenkin sen edullisen hinnan arvoinen on, millä sen Strawberrystä sain. Näin talvella on kiva käyttää kosteuttavia naamioita, joita mulla ei kovin montaa ole. Enemmän on tullut ostettua puhdistavia.